Islaam on kaikkein loogisin, rationaalisin sekä tieteellisin uskonto maailmassa. Esim. perisyntiä ei ole, vaan jokainen vastaa teoistaan itse tuomiopäivänä. Koraani tuntee kaikki ne luonnontieteelliset tosiasiat, jotka länsimainen ihminen on "keksinyt" vasta 1800-, 1900- ja 2000-luvuilla. Tämä osoittaa sen, että Allaah (swt) on ainoa, jota meidän tulee palvella.
Islaamin voisi ajatella vetoavan järkeä korostaviin ateisteihin, mutta jostain syystä taistelette ilmeistä totuutta vastaan. Mikä teitä estää alistumasta? Nautitte kyllä joka päivä muslimeiden hyvyydestä, mutta ette sittenkään voi palata heidän uskontoonsa. Minä esitän, että esteenä alistumisellenne on halunne syödä makkaraa, juoda viinaa ja harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Olette heikkoja, mutta vielä voitte muuttaa elämänne suunnan insh'Allaah.
Islaam
32
116
Vastaukset
- Käänny kristityksi!
Raamattu on oikea Jumalan Kirja, ei Koraani.
Jeremia 1.12 Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein; sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".
1. Pietari 1:25 "mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti" - P.R.Ofetta
Jo lähtömetreillään kompastuu kristinusko siihen järjettömyyteen,että olisi olemassa kolmijakoinen jumala.Jumalahan voi olla vain täydellinen,jolloin muut olomuodot ovat pois-suljettuja.
Ajatuskin siitä,että Jumalalla voisi olla suvulliseen lisääntymiseen perustuva poika,on jumalanpilkkaa!
Tämä ajatus onkin peräisin ajalta,jolloin Rooman keisarien valta oli luisumassa kristittyjen kontrolliin!Keisarihan oli Jumalan poika!
Nikean kirkolliskokous otti omakseen,sulatti ka muotoili kristinuskon sellaisena kuin sen nyt tunnemme! - YKSI JUMALA VAIN
Jesaja 46:9 "Muistakaa entisiä ikiajoista asti, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole; minä olen Jumala, eikä ole minun vertaistani."
- J.E.Hova
Paitsi että minulla on poika,joka tapettiin julmasti,ja esiinnyn toisinaan pseudonyymillä Pyhä Henki,jolla on minun nimeni,mutta ei vastuutani.
- uskis
Ei ole Jumala, vaikka sitä CAP LOCK:lla nimimerkissä mainostat. Uskot vain olevasi..
- dsdsasas
Allah on pitsalähetti.
"Islaam on kaikkein loogisin, rationaalisin sekä tieteellisin uskonto maailmassa. Esim. perisyntiä ei ole, vaan jokainen vastaa teoistaan itse tuomiopäivänä."
Yksi ja sama kopio Juutalaisuudesta ja Kristinuskosta. Jos se olisi jotenkin erillainen. Se olisi käyttänyt jotain muita Teemoja kuin syntejä, Paratiiseja, Aatameita, Eevoja, enkeleitä ja muuta.
"Koraani tuntee kaikki ne luonnontieteelliset tosiasiat, jotka länsimainen ihminen on "keksinyt" vasta 1800-, 1900- ja 2000-luvuilla. Tämä osoittaa sen, että Allaah (swt) on ainoa, jota meidän tulee palvella."
Ja taas väärin. Joet yhtyvät valtameriin eli makea vesi sekoituu suolaiseen.
"Islaamin voisi ajatella vetoavan järkeä korostaviin ateisteihin, mutta jostain syystä taistelette ilmeistä totuutta vastaan. Mikä teitä estää alistumasta?"
Niinhän sen voisi ajatella. - Mikäli Islam todella korostaisi järjenkäyttöä eikä näkymättömiin uskottelemista. Ja jos kerta Islam on niin tieteellinen uskonto. Niin miksi juuri Islamistiset maat eivät ole koulutustasoltaan tai ihmisoikeuksien kohdalla länsimaisella tasolla? - Ni in. tieteellinen - Joopa joo.
Ja mitä ihmeen totutta? Sitäkö että jokin näkymätön valkopartainen ukko on olemassa?
"Nautitte kyllä joka päivä muslimeiden hyvyydestä, mutta ette sittenkään voi palata heidän uskontoonsa."
Noh katsoo lähi-idän taisteluita. Niin ei kyllä tekisi mielikään liittyä mokomaan.
"Minä esitän, että esteenä alistumisellenne on halunne syödä makkaraa, juoda viinaa ja harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita."
Snägärimakkara maistuu muuten huurteisen illan päälle hyvältä. Samoin myös Kokoliha hampparit.
Suhteista en tiedä. En ole asiantuntia. Yksi eukko riittä hyvin.. :)
"Olette heikkoja, mutta vielä voitte muuttaa elämänne suunnan insh'Allaah."
Jos Allahi muuttaa minut Supermieheksi jolla on röntgenkatse ja supervoimat. Niin varmasti uskon.Ethän jatkossa käytä sanaa "rationaalinen" kuvatessasi uskontoa, kiitos.
- Allah pettää
Bukhari:V4B52N268 "Allah's Apostle said, 'War is deceit.'"
Qur'an 4:142 "Surely the hypocrites strive to deceive Allah. He shall retaliate by deceiving them."
Ishaq:519 "Hajjaj said to the Apostle, 'I have money scattered among the Meccan merchants, so give me permission to go and get it.' Having got Muhammad's permission, he said, 'I must tell lies.' The Apostle said, 'Tell them.'"
Millainen Jumala on petollinen ja epärehellinen, eikö pettäminen ja epärehellisyys ole nimenomaa sielunvihollisen heiniä?
Qur'an 5:102 "Some people before you did ask such questions, and on that account they lost their faith and became disbelievers."
Bukhari:V2B24N555 "I heard the Prophet say, 'Allah hates for you for asking too many questions.'"
..ja Allah näköjään vihaa myös liikaa kyseleviä ihmisiä. Tieto ei siis ilmeisesti ole todellakaan ominaista tälle uskonnolle.
Qur'an 13:27 "Say, 'God leads whosoever He wills astray.'"
Ja tietty on ihan luonnollista, että Jumala päättää kenet hän johtaa harhaan, sehän on ihan Allahin luonteen omaista pettää ihmisiä.- kfsdfdgf
Jahve=Allah=Jumala
2. Samuelin kirja 22
26 Herra, sinä olet uskollinen uskolliselle, vilpitöntä kohtaan olet vilpitön,
27 puhtaat ovat tekosi puhdasta kohtaan, mutta kieron sinä johdat harhaan - totuutta oli
Hyvä kirjoitus!
- Metsokonserni
Nyt rillataan !!!
- saassasaasda
"halunne syödä makkaraa, juoda viinaa ja harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita"
En tee mitään luettelemistasi, mutta kusen silti allahiasi silmään jos moisen jossain näen. Suksi nyt vittuun höpöttämästä paskaa. - Entä Kalevismi ?
Uskontojen Supermarket
suosittelee:
Jos Te tunnette kiinnostusta suomalaiseen mytologiaan muistutamme,
että olemme lisänneet polyteististen uskontojen valikoimaamme uuden uskonnon: KALEVISMIN.
Uskonto pohjautuu kansalliseeppokseemme ja neliyhteiseen jumalaan, Väinämöiseen, Ilmariseen, Joukahaiseen ja Kalevan Henkeen.
Uskonnon pyhä kirja on Kalevalaan perustuva KALEVILA.
KALEVISMI tarjoaa tunnustajalleen monia etuja, mm:
1) Sen kotimaisuusaste on sangen korkea.
2) Valittu kansa on suomalaiset.
3) KALEVISMIN opit ovat monessa suhteessa nykyisten luonnontieteiden mukaisia, mm. sen luomiskertomuksen mukaan Väinämöinen loi universumin alkuräjähdyksessä.
4) KALEVISMI on humaani uskonto, mm. viimeisessä
tuomiossa ei tunneta ikuista kadotusta. Väinämöinen vain laulaa synnintekijät suohon (vain vyötäröä myöten).
Suossa seisomisen kesto on rajoitettu, suuristakin synneistä vain muutamia tunteja. pienistä vain minuutteja.
5) Näin rangaistuksessa noudatetaan länsimaisen oikeuskäsitteen mukaista suhteellisuusperiaatetta (rangaistuksen aste on suhteessa tehtyyn rikokseen)
6) Kukaan KALEVISMIN jumalista ei rankaise syyttömiä lapsia isien pahoista teoista. Kutakin yksilöä arvioidaan vain hänen omien tekojensa kautta.
7) KALEVISMIN pyhä kirja on KALEVILA. Se on vain pienin muunnoksin kehitetty kansalliseeppoksestamme Kalevalasta.
Näin tutustuminen KALEVISMIIN on helppoa, perusasiat ovat monelle tuttuja jo kouluajoilta.
Polyteististen uskontojen KALEVISMI- osaston avaamme lähiaikoina, tarkemman ajankohdan ilmoitamme myöhemmin.
Avaustilaisuudessa on ilmainen kahvitarjoilu sekä Kalevila-kirjoja myydään edulliseen hintaan.
Tervetuloa ! - 19586
Olen kokeillut monia uskontoja,mutta ne ovat jättäneet minut sisältä kylmiksi,Nyt,kun olen tutustunut Kalevismiin,olen löytänyt tieni!.
Mikä opillinen selkeys,mikä varma opastus!
Miksi ja mitä olen,on helppoa kauraa,kalevismin valaistessa kulkuani!- kalevuisti N.o 1893
Samat sanat ! Erityisesti lämmittää tuo länsimainen humanismi
viimeisellä tuomiolla. Kristinopissahan usein saattaa olla hyvin
pienestä kiinni, mätkähtääkö tällaiselle keskivertosyntiselle taivas-
vai helvettituomio. Kalevismissa tällaista musta/valko ajattelua
ei esiinny, tuomio on aina suhteessa rikosten vakavuuteen:
pienistä synneistä pieni rangaistus, suurista suurempi.
Kalevismin ihmeetkään eivät jää jälkeen Raamatun vastaavista, esim:
Joukahainen pystyy kävelemään veden päällä ja myös ilmassa.
Ilmarinen taas pystyy hetkessä muuttamaan veden ensiluokkaiseksi
sahdiksi.
Väinänmöinen puolestaan pystyy laulullaan loihtimaan yhdestä leivästä ja kahdesta hauesta aterian 5000:lle nälkäiselle.
Nöyryys on viisautta, alistuminen vaarallista typeryyttä.
Kunnioitus on vastuullista, palvominen itsekästä fanihupatusta.
Ei kiinnosta pätkääkään ajattelumalli, jossa jollakulla on autoritäärinen perusteeton mielivalta ylitse muiden. Jos jumala olisi ja olisi tuollaisesta kiinnostunut, olkoon mun puolestani. Menen tuleen oikudenmukaisuuden puolesta.- islam = uskonto
Islamkin on vain uskonto muiden joukossa. Kristinusko ei taas ole uskonto vaan usko Persoonaan, Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Poikaan.
Kristinusko ei ole uskonto, vaan suuri joukko jopa vastakkaisia uskomuksia kuvitellun henkiolennon tahdosta.
- adsfs
Kristinusko on uskonto muiden joukossa, ihan sama mitä sössötät. Islamissa uskotaa persoonaan Allahiin, hindut uskovat persooniin, omiin jumaliinsa. Kaikki nämä ja monet muut uskonnot = uskontoja.
- näin se menee
adsfs kirjoitti:
Kristinusko on uskonto muiden joukossa, ihan sama mitä sössötät. Islamissa uskotaa persoonaan Allahiin, hindut uskovat persooniin, omiin jumaliinsa. Kaikki nämä ja monet muut uskonnot = uskontoja.
Islamissa pelastus on epävarmaa:
Suura 3:74 "Hän antaa laupeutensa sille, kenet Hän valitsee. Jumala on rajaton runsaudessaan."
Kristinuskossa taas uskovainen tietää pelastuvansa:
Room. 10: 9-10 "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan." näin se menee kirjoitti:
Islamissa pelastus on epävarmaa:
Suura 3:74 "Hän antaa laupeutensa sille, kenet Hän valitsee. Jumala on rajaton runsaudessaan."
Kristinuskossa taas uskovainen tietää pelastuvansa:
Room. 10: 9-10 "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan."Mulla lukee näin:
"Sillä kaikki elävä, mikä ei kasva ja kehity,
pilaantuu, mätänee ja lahoaa.
Kaikki mikä ei liiku, haihtuu
tyhjäksi, liikkuvaan ilmaan.
Kaikki mikä polkee paikallaan, uppoaa uomaansa ympärilleen näkemättä.
Mikä pysähtyy, kääntyy itseensä, näkee itsensä, puhuu itsestään.
Mikä muuttuven todellisuuden vääntää pysähtyneeksi totuudeksi, vaihtaa oman maailmankuvansa todellisuuden sijaan.
Sillä maailman luonne on muutoksen ja uusiutuminen virta.
Paikallaan pysyminen on vain kangastus, ja jos siihen luottaa, hukkuu omaan erämaahansa."- name?
iksu_tep kirjoitti:
Mulla lukee näin:
"Sillä kaikki elävä, mikä ei kasva ja kehity,
pilaantuu, mätänee ja lahoaa.
Kaikki mikä ei liiku, haihtuu
tyhjäksi, liikkuvaan ilmaan.
Kaikki mikä polkee paikallaan, uppoaa uomaansa ympärilleen näkemättä.
Mikä pysähtyy, kääntyy itseensä, näkee itsensä, puhuu itsestään.
Mikä muuttuven todellisuuden vääntää pysähtyneeksi totuudeksi, vaihtaa oman maailmankuvansa todellisuuden sijaan.
Sillä maailman luonne on muutoksen ja uusiutuminen virta.
Paikallaan pysyminen on vain kangastus, ja jos siihen luottaa, hukkuu omaan erämaahansa."Oliko omasta kirjasta? Minkä niminen?
name? kirjoitti:
Oliko omasta kirjasta? Minkä niminen?
Tästä kirjasta, jota tässä sakilla kirjoitetaan kukin omiin päihimme.. suomi 24.fi :)
- OK
iksu_tep kirjoitti:
Tästä kirjasta, jota tässä sakilla kirjoitetaan kukin omiin päihimme.. suomi 24.fi :)
OKEI!
- valaistusta
Tässä entisestä Hamasin pojasta (muslimi), josta tuli kristitty:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=542403 Voi teitä höpönassuja.
Toistelette vain niitä iskulauseita, joita teille syötetään ymmärtämättä rahtuakaan elämän tosiasioista.
Islamin "mahdista" saa riittävän kuvan tarkkailemalla arabimaiden ja länsimaiden huikaisevaa taloudellista, tiedollista ja kulttuurilista eroa.
Ählämöinti saattaa piristää oppimattomien synkkää arkea, mutta niin kauan kuin tavalliseen flunssaan kuolee enemmän ihmisiä, kuin "pyhässä sodassa" se ei todella vaikuta yhtään mihinkään. Se on vain kosmeettinen haitta.
Näennäisessä heikkoudessaankin länsimaat ovat aivan ylivertaisia muslimimaihin nähden. Muutenhan me olisimme jo pakkokäännytettyjä tai kuolleita. On myös harhaa nähdä elämäntapojen vapautuminen heikkoutena. Vastuun ottaminen ja itsenäinen ajattelu ovat vaativampi suoritus, kuin ylhäältä syötettyjen oppien sellaisenaan nieleminen ja niiden orjallinen noudattaminen.
Ottakaamme siis vastuu elämästämme ja hylätkäämme uskonnot sekä niiden mukanaan tuoma henkinen orjuus.
Ei meistä kaikista ole siihen, mutta ne joilla eväät riittävät tulkaa vapauteen.- Jaakobilta faktaa
Uskomukset ovat suurta huijausta. Ne ovat vain luuloja. Jokainen uskovainen on kuoltuaan kuollut. Eivätpä ole sen koommin pahemmin maisemissa majailleet.
- siks näin
Kuolleet menevät omaan paikkaansa kuoltuaan. Ovat henkiolentoja. Siksi ei näy maisemissa.
- siks näin
Kuolleet ovat kuolleita eivätkä siksi mene enää minnekään. Hölmöä edes kuvitella, että joku jumala jaksaisi katsella muka puhuvan käärmeen halpaan menneitä idioottiuskovaisia ikuisesti.
- 21
" Koraani tuntee kaikki ne luonnontieteelliset tosiasiat, jotka länsimainen ihminen on "keksinyt" vasta 1800-, 1900- ja 2000-luvuilla."
Anna yksikin esimerkki tällaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158