Onko tää totta ?

Mihin uskoa

Aamulla tv-uutisissa kerrottiin että Fukushiman voimalaan menee toimittajaryhmä tutustumaan vaurioituneeseen voimalaan sisälle.Onko mahdollista? Tähän on kerrottu ettei lähellekään ole asiaa.

18

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän sinne

      pitänyt olla mitään asiaa mennä vuosikymmeniin! Ainakin näin kerrottiin joskus kesällä.

      • Ei voi olla

        totta,tai sitten meille on valehdeltu puoli vuotta! Miten on mahdollista?


      • Ei välttämättä
        Ei voi olla kirjoitti:

        totta,tai sitten meille on valehdeltu puoli vuotta! Miten on mahdollista?

        ole valehdeltu,mutta tosiasioita kun ei kukaan tiennyt.Kaikki luulivat ettei sinne pääse ja jotkut vielä höystivät tuota luuloa.


      • Menee vielä aikaa
        Ei välttämättä kirjoitti:

        ole valehdeltu,mutta tosiasioita kun ei kukaan tiennyt.Kaikki luulivat ettei sinne pääse ja jotkut vielä höystivät tuota luuloa.

        ennenkuin saadaan esim. perusteellinen dokumentti koko katastrofista alkaen maanjäristyksestä ja päättyen tilannekatsaukseen muutaman vuoden päähän.Silloin tiedetään tosiasiat ja vaurioiden suuruus. Nyt kaikki on vielä kesken.


    • Olihan täälläkin

      taannoin jossain viestissä kuvaa Fukushiman valvomosta.Järjestys oli sekaisin vesimassojen jäljiltä,mutta ohjauspulpetti ja taulut olivat paikoillaan.Joku sen kuvan oli ottanut paikan päällä!

      • Ristiriitaista on

        tiedon kulku,mutta sisältä on kuvia ollut lehdissä.Ihmiset ovat niitä ottaneet,koska myös heitä kuvissa näkyy.


    • zzyyzz

      Tuskin japanilaiset laskisivat ulkomaalaisia toimittajia fukushimaan jos se ei olisi turvallista.
      Tässä nähdään miten vihreät valheet taas kerran paljastuvat.

      • Aivan totta

        Toimittajien joukossa oli ulkomaalaisia mukana,vaikka pääosa olikin Japanilaisia.Tuo silti ihmetyttää kun tähän on annettu ymmärtää ettei lähellekään ole asiaa vuosikymmeniin.Mitä **lvetin sumutusta meille syötetään?


      • mkonji
        Aivan totta kirjoitti:

        Toimittajien joukossa oli ulkomaalaisia mukana,vaikka pääosa olikin Japanilaisia.Tuo silti ihmetyttää kun tähän on annettu ymmärtää ettei lähellekään ole asiaa vuosikymmeniin.Mitä **lvetin sumutusta meille syötetään?

        Laitosalueella säteilytaso on 5 - 100 mikrosievertiä tunnissa. Jos toimittajat ovat siellä tunnin ajan, saavat he korkeintaan sman säteilyannoksen kuin lentomatkalla Suomesta Japaniin ja takaisin.


      • Siis mitä?
        mkonji kirjoitti:

        Laitosalueella säteilytaso on 5 - 100 mikrosievertiä tunnissa. Jos toimittajat ovat siellä tunnin ajan, saavat he korkeintaan sman säteilyannoksen kuin lentomatkalla Suomesta Japaniin ja takaisin.

        Siellä vaan porukat käppäilee ja ottaa kuvia kuin safarilla,vaikkei pitänyt olla asiaa tuhanteen vuoteen.Miksi media on nyt vaiti???


      • Ihmeellistä tosiaan
        Siis mitä? kirjoitti:

        Siellä vaan porukat käppäilee ja ottaa kuvia kuin safarilla,vaikkei pitänyt olla asiaa tuhanteen vuoteen.Miksi media on nyt vaiti???

        Eikö sitten niin vaarallista olekaan siellä liikkua? Mekaanisestihan siellä on kaikki hajalla,jotenka romutukseen se menee koko laitos.


      • Ihmeellistä tosiaan kirjoitti:

        Eikö sitten niin vaarallista olekaan siellä liikkua? Mekaanisestihan siellä on kaikki hajalla,jotenka romutukseen se menee koko laitos.

        Menisi romutukseen, vaan kun niistä romuttajista on pulaa. 18 000 romuttajasta tai siivoojasta on tiettävästi 7000 jo nyt kuollut säteilyyn... Jos on hinkua sinne, niin ei kun hakemukset sisään ja tervemenoa!


      • -.,,.-
        Ihmeellistä tosiaan kirjoitti:

        Eikö sitten niin vaarallista olekaan siellä liikkua? Mekaanisestihan siellä on kaikki hajalla,jotenka romutukseen se menee koko laitos.

        Ei yhtään vaarallista. Mene vaan työnhakujonoon ja kuittaa mahtavat tulot perillisillesi!


      • Tiettävästi ?
        sitroen kirjoitti:

        Menisi romutukseen, vaan kun niistä romuttajista on pulaa. 18 000 romuttajasta tai siivoojasta on tiettävästi 7000 jo nyt kuollut säteilyyn... Jos on hinkua sinne, niin ei kun hakemukset sisään ja tervemenoa!

        Aivan uusi tieto.Saisiko todisteita?


      • Lukutaitoinenkin
        Tiettävästi ? kirjoitti:

        Aivan uusi tieto.Saisiko todisteita?

        Käypä ihan itse hommaamassa. Et usko kuitenkaan, muuten vain höriset kun et muutakan osaa. Et osaa edes lukea uutisia...


      • Tiettävästi?
        Lukutaitoinenkin kirjoitti:

        Käypä ihan itse hommaamassa. Et usko kuitenkaan, muuten vain höriset kun et muutakan osaa. Et osaa edes lukea uutisia...

        Pitihän se arvata.Kun ei faktaa löydy niin pitää valehdella.


      • ydinvoimalobbaaja

    • Lasten lukumäärä

      ei ole palstan aihe edes näin isänpäivän jälkeenkään.Hyvin on kuvaajat saaneet lähikuvia alueelta.Ydinvoimaloiden sijoittaminen valtamerten rannalle on virhe ja ihmetyttääkin alaa tuntevia,miksi näin on tehty.Japani on ensi talvena vaikeuksissa energiapulan takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe