Elämme taas lähempänä Jeesuksen paluuta.

ketä rakastat`?

Näin ajan kello käy kohti sitä aikaa, kun kutsutaan Eedenin kotiin heidät, jotka sydämeltään halajavat Uuden maan kansalaisiksi.

Se on iankaikkisenelämän armolahja, kun olemme perillä.

Se on lahja, Kristuksessa Jeesuksessa.

Se on suun todistus tänään, että haluan olla matkalla sinne ja myös ojentautuminen siihen matkaan.

Jos nyt on matkalla vikaan, on käännyttävä kohti päämäärää.

Armoalttari, sen ääressä istuu Lunastaja, jolla on valta vapauttaa sinut synnin orjuudesta ja kahleesta.

Mutta osapuolia on aina kaksi, sinä ja Hän. Jos haluat, että Hän saa antaa lahjansa sinulle, niin tämä päivä, on vielä armon päivä.

Haluatko?

Tämä halullisten joukko, on armahdettujen joukko, jonka pää on itse Herra.

Hän on voimallinen viemään halulliset kotiin.

Tämä hetkisen kestävä matka ajassa, on mittaamattoman iankaikkisuuden rinnalla, sitä voi vain noin inhimillisesti nimittää ajan rahtuseksi.

Siinä voit tarkastella vaakakuppia, kumpaa haluaa.

Moni menee toisaalle, josta Jeesus käytti sanoja, "tähän maahan rakastuneena jätti minut, ........... ................., niin ei kait siinä ole sinun nimeäsi?

Missä on sinun sydämesi? Niin, sen kertoo sinun suusi hedelmät näillä palstoilla, tänänkin armon vuonna 2012.

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

      Niinpä. Ja olemme lähempänä kuin suurin osa edes uskoo.

      • Pyh!:ille

        Juuri niin, ja sinäkään et tiedä yhtään enempää siitä päivästä tai hetkestä, kuin se suurinosa vaikka mitä uskoisit !

        Senvuoksi meidän tulee jokahetki olla "hereillä" ja rukoilla!

        Me emme edes voi aavistaa Jumalan tarkoitusta ja aikamääriä. Ihmisten oman viisauden ja ajanmerkkienkienkin tarkkailun varaan tehdyt laskelmat ovat pettäneet yksi toisensa jälkeen.


    • Totuuden lähde

      Miljoonia vuosia meitä kehityksessä ja teknologiassa edellä olevat sivilisaatiot tulevat meidän avuksemme ja kertovat ja näyttävät meille miten ikuinen elämä on lääketieteen ja teknologian avulla saavutettavissa.
      Siten jälkeläisemme saavat elää ikuisesti ja aina terveenä.

      Näistä vierailuista planeetallemme on jo selvää näyttöä.

      Juutalaiset ovat kehitelleet oman versionsa tapahtumien kulusta, kuten monet muutkin kulttuurit ja sivilisaatiot aikoinaan.

      Juutalaisten tarusto, jonka voimme lukea Raamatusta on tosin vain yhden paimenstolaiskansan nuotiotarinoita, joita sitten ajan saatossa vanhat kirkkokunnat ja uskonnot ovat muovanneet mieleisekseen.

      • !"#€%&/()=?

        No siellä taas yksi jumalaton räksyttää. Totuutta ei sinussa ole.


      • pysyhän ruodussa.

        Totuuden lähde, eli bushmanni luulee hartiansa olevan leveät tieteen avulla.

        Mutta vaikka kuinka yrität oppia ymmärtämän maailmaa ja avaruutta, mennyttä aikaa horoskoopilla, eikun periskoopilla, vai mikä Hubble se nyt olikaan, niin se jää sinulle yhä mysteeriksi.
        Meinaan ne maailmankaikkeuden uloimmat rajat jäävät aina horisontin taakse, sinun havaintokykysi ulkopuolelle, sillä Jumalan luoma äärettömyys on silmiesi ulottumattomissa. Siellä se on iankaikkisuuskin.
        Eli turhaa sinä Tieteiden kuvalehdestä totuutta haet.

        Et tiedä alkua, etkä loppua sen avulla.

        Mutta meillä on tieto, Jumala loi kaiken, eli oli alku,
        Jumala hävittää kaiken, eli on loppu, alkuaineetkin kuumuudessa sulavat.
        Eli sinulla on arvoitukseksi jäävä asia, ellet kysy meiltä sitä totuutta, minkä Pyhä Henki on sanassaan ilmoittanut.
        Iankaikkinen elämä on Kristuksessa ja alkusi on Aadamin ja Eevan luomisessa näkymässä ja syntisyytesi määrä.

        Niin kauan, kuin tieteitä luet, ja jos se ei anna kunniaa Jumalalle, niin se luotu maa kaikkine ihmeellisyyksineen ja avaruuden äärettömyys jäät mysteeriisi.
        Opetat lapsillesi apinana kehitysoppia ja sille tasolle jää tietosi.

        Me saamme opettaa, että kaiken alku on tämän kaiken mittaamattoman luodun Jumala, Jahve, Jeshuassa on kaikki saanut alkunsa. Kun astelet tämän maan kamaralla, olet riippuvainen elämästäsi niitten luonnonlakien perusteella mitä on luotu. Eli tarustot on korviesi välissä, ei Sanassa.


    • Valon Aikaa

      Eihän siitä ole kuin 6000 vuotta?

      Tosin Huble näkee 12 miljardin valovuoden päähän.
      Se merkitsee sitä, että 12 miljardia vuotta kulkenut valo on voinut sammua esim. 11 miljardia vuotta sitten ja se valo näkyy vielä miljardi vuotta meille. Heh!

      6000 vuotta sitten joku Jesse niminen pölvästi tuli luomaan elämää tänne Tellukseen ja sitten häippäisi muutaman miljardin valovuoden päähän karkuun tarkkailemaan omia epäonnistuneita puuhastelujaan, kun joku vielä häntä ovelampi jesse valtasi niin täydellisen Jesssen luoman luomuksen?
      Näinhän se esitetään adventtikultiissa, joka on kopionut tarinan joltain paimentolaiskansalta.

      Sitten yksi kopiomiseen erikoistunut hörhö USA:ssa väitti, että 1844 se samainen Jesse piiloutui johonkin temppeliin jossain hevon kuusessa ja lymyilee nyt siellä.

      Ja nyt jotkut taliaivot ovat omineet tuon tarinan ja vuosiluvun ja eivät kuitenkaan tiedä, että mitä he sillä USA:ssa syntyneen hörhön keksimällä vuosiluvulla itseasiassa tekevät?

      • Valon ajalle/Bushman

        Tuossapa sinulla se horisonttisokeus juuri onkin.
        Siksi sanasi iskee kerran sinun silmillesi takaisin.

        Ongelma ei ole täällä, vaan siellä tykönäsi.

        Raamattu on salattu sinulaisillesi, muuta Pyhä Henki avaa sen uskon kautta meidänlaisillemme.

        Kun minä katselen taivasta, sinun kättesi työtä, kuuta ja tähtiä, jotka OLET asettanut paikoilleen - mikä on ihminen! Kuitenkin sinä häntä muistat,
        Mikä on ihmislapsi! Kuitenkin pidät hänestä huolen. Sinä teit hänestä lähes kaltaisesi olennon, seppelöitsit hänet kunnialla ja kirkkaudella.

        ts. meillä on aavistus Jumalan läsnäolosta luomakunnassa, mutta sinä sen hylkäät.
        Me tarkkailemme maailmankaikkeuden laajuutta ja annamme kunnian Hänelle.

        Me katselemme Sanasta tulevaa maailmaa, josta todistamme, se on horisontistasi hukassa.
        Me katselemme tätä langennutta maailmaa, naurua, itkua, rakkautta, vihaa, rauhaa ja sotaa, syntymistä, sekä kuolemaa. Sinulle se ei kerro mitään, mutta me ymmärrämme niistä horisontin taakse, mikä on Eeden.

        Sinulta elämä on peittänyt kasvonsa.
        Synti, Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.
        Koska et nostanut katsettasi ylös, katsellut horisontiin, vaan luit tieteitäsi, jolla ei ollut sanomaa, ei ratkaisua, itkulle, vihalle, sodalle, kuolemalle, vaan kylvämällä jatkoitte kylvämistä lihaanne. Olit itsellesi jumala ja pidit ihmistä jumalana.

        Viesti läksi Jerusalemista vetten yli, ja palasi sieltä vetten takaa sinulle, mutta sinä et ymmärrä, todella niin on, ettei ihminen käsitä niitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt.
        Sanana iankaikkisuus 'olam, horisontti on ajan ja avaruuden yli käyvä, se havannoi yli ymmärryksesi, menneisyyteen, tulevaisuuteen, tätä maata, maailmaa ja avaruutta, ajallista kokonaisuutta, iän ja iankaikkisuutta.
        Ilman Jumalan Henkeä, et ymmärrä, se on havaintokykysi ulkopuolella.

        ts. tavallasi itseesi luottaen, hyljäten Jumalan, ihminen on tyhmäksi tullut.


    • Valon Aikaa

      ¤¤¤ "Raamattu on salattu sinulaisillesi, muuta Pyhä Henki avaa sen uskon kautta meidänlaisillemme." ¤¤¤

      Juutalaiset tarustot saavat pysyäkkin minun puolestani salattuina.

      Nyt on kuitenkin tainnut käydä niin, että sinulta on salattu paljon muutakin kuin vain juutalainen tarusto ja sen ristiriitaisuudet.

      USA:ssa elävät ja eläneet erään kultin liikemiehet ovat tainneet salata sinulta tarkoituksella kaiken tietämänsä totuuden. Se johtuu vain siitä, että ellei heillä olisi sinuakin reppanaa kustantamassa heidän makeaa elämäänsä, niin heidän elämänsä voisi olla hitusen vaatimattomampaa. Se peli kun ei vetele.

      On siis parempi kulttisi johtajille, että vain haaveilet "makeasta tulevaisuudesta" ja jatkat haaveilua maksamalle heille nöyrästi siitä, että toisten ei tarvitse siellä USA:ssa vain haaveilla siitä makeasta elämästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe