Ateistit, omasta mielestään parhaat kristinuskon asiantuntijat

tyhmin olento

:-)))))))))

Saman älykkyystason mukaan arvioiden metsätyömies on paras lentokapteeni.

Outoa että juuri ateistien älykkyys on imbesillin tasolla. PIeni lapsikin jo tietää sen ettei mitään olevaa, ei materiaa eikä elämää synny tyhjästä, eikä sattumalta.

Mistä sitten johtuu ateisin kyvyttömyys nähdä omaa nennänvartaan pidemmälle. Johtuu yksinkertaisesti siitä uskosta, että ihminen ja sattuma yhdessä tyhjän kanssa hallitsevat maailmankaikkeutta.

Ihminen jonka sydämessä ei hallitse hänet luonut voima, ei voi käsittää ihmisen käsityskyvylle mahdottomia asioita.

Ihmiselle jonka sydämessä asuu kaikkivaltiaan Jumalan Henki kaikki maailmankaikkeuteen liittyvät asiat ovat erittäin yksinkertaia ja luonnollisia. On voima joka on kaiken luonut ja pitää kaisesta huolta, ME hänen luomakuntansa vain nautimme ja iloitsemme kiitollisina kaisesta siitä mitä saamme nauttia.

Esimerkiksi pieni lintu on 1000 kestaa älykkäämpi asteistia ihmistä.'
MIkä on kaikista tragikoomisinta, tämä luomakunnan tyhmin olento ateisti ihminen pitää itseään maailman viisaimpana olentona. :-))))

On siinä naurussaan pitelemistä kun tällaisen imbesillin selityksiä maailmankaikkeudesta ja sen synnystä kuuntelee.

16

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-))))))

      Ei tarvitse muuta, kun menee kuulaana kesäaamuna kuuntelemaan luonnon ääniä. Ainoa joka ei yhdy iloon Luojansa töistä, on ateisti ihminen, - täysmölli. :-)))))))

      Linnut laulaa, laineet liplattaa ja tuuli humisee, kaikki yhdessä laulaa kunniaa ja ylistystä Luojalle. Ja ihminen jonka sydämessä kaikki luonut voima Jumala asuu, laulaa yhdessä kuorossa muun luonnon kanssa hallelujaa kiitos Jumalalle.

      Luojan työt ovat aivan uskomattoman kauniita. Luontokuvaajat niitä metsästelevät kameroineen joskus jopa henkensä kaupalla pitkin maapalloa. Kameran jäljittelemänäkin Luojan työ näyttää aivan uskomattoman kauniilta. Hallelujaa!

    • Exhellari86

      Ihan perusohjeeksi hyvä Raamatusta löytyvä lause: "Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi."

      "Outoa että juuri ateistien älykkyys on imbesillin tasolla." Imbesillin ÄO on vanhan luokituksen mukaan 20-34. Hän on vaikeasti kehitysvammainen. Halveksit kommentillasi kehitysvammaisia. Käyttämäsi asiayhteys on erittäin alentava kaikkia kehitysvammaisia kohtaan.

      "PIeni lapsikin jo tietää sen ettei mitään olevaa, ei materiaa eikä elämää synny tyhjästä, eikä sattumalta."

      Näin tuskin kukaan väittäkään, eivät edes evoluutio- ja alkuräjähdysteoriaa kannattavat ateistitkaan. Voisitko kertoa lähteen väitteellesi?

      "Johtuu yksinkertaisesti siitä uskosta, että ihminen ja sattuma yhdessä tyhjän kanssa hallitsevat maailmankaikkeutta."

      Tuskin kukaan väittää että ihminen hallitsee maailmankaikkeutta. Voisinko saada lähteen väiteellesi?

      "Ihmiselle jonka sydämessä asuu kaikkivaltiaan Jumalan Henki kaikki maailmankaikkeuteen liittyvät asiat ovat erittäin yksinkertaia ja luonnollisia."

      Sydän on vertapumppaava elin. Ajatustoiminnan hoitaa pääosin aivot-niminen elin, muutamia kymmeniä senttejä sydämen yläpuolella.

      Se, että maailmankaikkeuteen liittyvät asiat ovat eräille hyvin yksinkertaisia, ei tosiasiassa tee niistä yksinkertaisia. Kun ilmenee mikä tahansa asia, johon tieteellä ei vielä ole vastausta, sinun vastauksesi on "GDI" (=God Didi It). Esittämääsi jumalaa, joka paikkaa tietämättömyyden aukot, kutsutaan aukkojen jumalaksi.

      "Esimerkiksi pieni lintu on 1000 kestaa älykkäämpi asteistia ihmistä."

      Ole hyvä ja kerro miten tuo on mitattu.

      "On siinä naurussaan pitelemistä kun tällaisen imbesillin selityksiä maailmankaikkeudesta ja sen synnystä kuuntelee. "

      Teitkin jo selväksi ajatuksiesi kehitysvammaisista. Kerrot yllä aika paljon itsestäsi. Miten kukaan voi elää tuollaisen ihmisen kanssa? Avoimesti halveksit kehitysvammaisia ja suollat todistamattomia väitteitä sekä valehtelet. Tähänkö uskosi sinua ohjaa?

      • matti .

        Kyllä se aloittaja , tarkoitti ateisti ihmistä , vaikka
        se väärin onkin ,koska siinä mainittiin , ne luojan
        tytökin .Siellä heillä päin on myös se kuuluisa kuoro
        joka /josta paljon puhuttu . se on vallan ihana kuoro
        joka ylistää Jumalaa/Kristusta vaan ei itseään ..


      • pysy avaukse tekstis

        Ateisti ei ole kehitysvammainen, vaan vammautunyt ylpeydestään.

        Kehitysvammaiset, (joista en ole missään vaiheessa avaustani puhunut sanaakaan), yleensä uskovat Jumalaan, tuskin kukaan heistä on yhtä hullu kun itseään maailman viisaimpana pitävä ateistireppana.


      • Exhellari86
        pysy avaukse tekstis kirjoitti:

        Ateisti ei ole kehitysvammainen, vaan vammautunyt ylpeydestään.

        Kehitysvammaiset, (joista en ole missään vaiheessa avaustani puhunut sanaakaan), yleensä uskovat Jumalaan, tuskin kukaan heistä on yhtä hullu kun itseään maailman viisaimpana pitävä ateistireppana.

        Miten sitten puhut noin halveksivaan sävyuyn kehitysvammaisten älykkyydestä tuossa yhteydessä? Veripumppaamon kyllyydestä suu puhuu, eikö raamatussakin sanota niin?

        "itseään maailman viisaimpana pitävä ateistireppana"

        Kerropa esimerkki tällaisesta.


      • su

        Nää ovat syyntakeettomia. Heitä pitäis ymmärtää. Mutta kun on oma pää niin sekaisin että ei nää kuin tähtitaivaan ja kurottelee niitä omikseen ottamaan.


      • su
        su kirjoitti:

        Nää ovat syyntakeettomia. Heitä pitäis ymmärtää. Mutta kun on oma pää niin sekaisin että ei nää kuin tähtitaivaan ja kurottelee niitä omikseen ottamaan.

        ...edelleen, jos alkaa kuulla enkelkuorojen lauluja, olisi silloin hälytettävä piippa-auto ja pari valkotakkista miestä...lähellä ollaan...


      • matti.
        pysy avaukse tekstis kirjoitti:

        Ateisti ei ole kehitysvammainen, vaan vammautunyt ylpeydestään.

        Kehitysvammaiset, (joista en ole missään vaiheessa avaustani puhunut sanaakaan), yleensä uskovat Jumalaan, tuskin kukaan heistä on yhtä hullu kun itseään maailman viisaimpana pitävä ateistireppana.

        Ateisti ei olekehitys vammainen , vaan vammautunut
        ylpeydestään , Siis samanlainen kuin saa ta na kisi
        tullut olento , vain sillä erollä että tässä on kyse ihmi-
        sestä ei nyt ei Henkiolennosta .


      • Matti .
        su kirjoitti:

        ...edelleen, jos alkaa kuulla enkelkuorojen lauluja, olisi silloin hälytettävä piippa-auto ja pari valkotakkista miestä...lähellä ollaan...

        Oli vuosi 0000 Marian aika tuli synnyttää
        Ja hän synnytti Pojan Joka oli ihana ja pesi sen
        kapaloi sen , Eipä aikaan kun , paimenet tuli
        katsomaan häntä , ja kertoivat kuinka Enkelit
        lauloivat pojasta . soitettiinko pii, paa ,auto ?

        Ei vankan vaan ,taivaallista sotajoukkoa muutama
        miljoona , jotka lauloivat Jeesksen kunniaksi ,
        Jumalan sanan Kunniaksi . ai että liikaa en usko
        koska Taivaassa oli 2oo miljoonaa Taivaallista
        sota joukkoa , jossiitä oli 1 % silloin maanpäällä
        se oli sopiva määrä , mistä tiedän ILM. 9: 16.
        Niiden luku oli 20000x10000= 200 '000'000.


      • matti .
        su kirjoitti:

        ...edelleen, jos alkaa kuulla enkelkuorojen lauluja, olisi silloin hälytettävä piippa-auto ja pari valkotakkista miestä...lähellä ollaan...

        Maailman alusta 5642 .


      • Fered.
        Exhellari86 kirjoitti:

        Miten sitten puhut noin halveksivaan sävyuyn kehitysvammaisten älykkyydestä tuossa yhteydessä? Veripumppaamon kyllyydestä suu puhuu, eikö raamatussakin sanota niin?

        "itseään maailman viisaimpana pitävä ateistireppana"

        Kerropa esimerkki tällaisesta.

        EGYPTILÄINEN lääketiede, n, 1850 eKr , totesi samaa
        eli Järki on sydämessä , ja nenä on sitä varten että
        kaikki mikä päässä voi valua sitä pitkin pois . Sykkivä
        elin joka mahdollisesti siirtää veren , suonissa.

        Aabraham oli Egyptissä , kaksikertaa , ensin Sarain
        kanssa n. 2088 eKr ... sitten toisen kerran vähään
        ennen kuin kun oli sodassa 4 kuningasta vastaan kun
        kävi vapauttamassa Lootin ,.

        Ja aivan vähää ennen kuin Saara, antoi Hagarin abelle
        vaimoksi Ismael syntyi n. 2081 eKr. Iisak.. n.2067 eKr.


    • su

      Sinulle vastuuntunnoton nimimerkitön maailmanparantaja ihmis vihaaja:

      Tartun vain sinun älykkyys esimerkkiin lapsen älystä. Sanot että pieni lapsikin tietää, ettei mikään synny tyhjästä. Niin pieni lapsi tietää, että siemestä kasvaa kasvit, ja isompana tietävät että bakteereista ja soluista kasvaa elämää, niin elämää.

      Vertaat vielä, että ateisti, siis ihminen on vähemmän älykäs kun pikkkulintu. Olisikohan sanoissasi hieman vihaa lähimmäisetä joita Jeesuskin käski rakastaa eikä vihata, niinhän?

      Tuon päätelmäsi vuoksi epäilen sinun omaa älykkyyttäsi. Eiköpä nyt usko ole sumentanut viimeisetkin älyn rippeet aivoistasi. Pidä hyvä ihminen se omana tietonasi. Johan sillä harakatkin nauraa, vaikka ovatkin vähemmän sinua älykkäämpiä. En ole kyllä moista vertaustasi keneltäkään kuullut. Vai oletko "pikkulapsi"

    • Usko vaikka ufoon,

      nimim, tyhmin olento

      Älä pane metsureita halvalla.

    • avaaja

      Vaimoni ei ole metsuri!

      • matti.

        Mä tunsin yhden ronski ja reipas nainen telosi
        hevosella puut metsästä ei siitä ole vielä kun
        no onhansiitä 39 vuotta tapaus oli 1973.


      • tiatoks vaitten
        matti. kirjoitti:

        Mä tunsin yhden ronski ja reipas nainen telosi
        hevosella puut metsästä ei siitä ole vielä kun
        no onhansiitä 39 vuotta tapaus oli 1973.

        Syntymäpaikkakunnallani nainen ajoi työkseen tukkeja raskaalla traktorilla.

        Hän oli pukeutunut kuin mies. :-))))

        Ufoon uskoja varoitti avaajaa panemasta metsuria halvalla, siksi ilmoitin hänelle ettei vamoni ole metsuri. Eikä tapoihini kuulu paneskella muita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe