miesten melipiteet naisista

enpä kehuisi

Tämä palsta on erittäin hyödyllistä luettavaa kaikille niille, jotka oikeasti kuvittelevat kaikkien suomalaisten miesten pitävän naisia samanarvoisina miesten kanssa ja kannattavan tasa-arvoa.

On kyllä silmiä avaava kokemus lukea näitä tekstejä, jotka tihkuvat suoranaista vihaa ja halveksuntaa feministejä ja ylipäänsä kaikkia naisia kohtaan. Sillä jos mies inhoaa feministejä, niin hän todennäköisesti inhoaa myös koko tasa-arvoisuuden ajatusta ja pitää naisia miehiä arvottomampina. Ja koko näkemys naisista ei juurikaan taida poiketa jostain ääri-islamilaisten tai muiden selkeästi naisvihamielisten kulttuurien asenteista naisia kohtaan.

22

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10101010101010

      En usko, että tämä palsta edustaa mitenkään kovin kattavasti suomakaisen miehen mielipiteitä. Tai ei ainakaan niiden piirien jossa itse liikun ja vaikutan.

      Kehoitan kuitenkin nykynaisiakin noudattamaan isotätini neuvoa: hanki itsellesi kunnon ammatti, asema ja taloudellinen riippumattomuus, äläkä koskaan jättäydy pelkästään miehen varaan. Yhteen voi toki mennä ja perheen perustaa, mutta ei ilman että oma itsenäinen elämä on turvattu.

      • J. Tuksu

        Sehän on loistava isoäidin neuvo. Onnistuu hyvin myös ilman feminismiä, taisteluraivoa ja katkeruutta.

        Lisätään vielä isoisä ohje miehille: älä unohda avioehtoa. Älä koskaan suostu naisen vaatimiin kymmeniätuhansia maksaviin prinsessahäihin.


    • 14

      Miehillä on kyllä onnettoman kaksijakoinen suhtautuminen nykynaisiin.

      Toisaalta haluttaisiin säilyttää perinteinen rooli ihailtavana ja palveltavana ylläpitäjänä josta nainen on tavalla tai toisella riippuvainen, toisaalta vaaditaan että nainen ei muodostu miehelle taloudelliseksi rasitteeksi. Taloudellisesti riippumaton, itsenäinen nainen taas koetaan kuitenkin helposti kilpailijaksi, tai nirsoilijaksi, jolle ei vähempiarvoinen mies enää kelpaa.

      Miesparat, ei ole helppoa olla sellainen.

      • Miesparka.

        "koetaan kuitenkin helposti kilpailijaksi, tai nirsoilijaksi jolle ei vähempiarvoinen mies enää kelpaa"


        Ei "koeta", vaan asia on niin. Kusi tuntuu nousevan nuppiin kaikkein helpoimmin juuri näillä yksilöillä. Toinen asia, johon olen törmännyt on, että talouden hallinta on näillä usein hukassa. Hyvistä tuloista riippumatta kaikki laitetaan menemään jo etukäteen. Vain paras kelpaa alfanaaraalle.


      • Hjkkhgfhji

        "vähempiarvoinen". Vaihdetaan ap:n viestin sisältö niin että mies sanan tilalla on nainen. Naiset ovat miesten orjia, sen tietää kaikki. Miehet hallitsevat tätä maailmaa ja naiset palvelevat, senhän tietää kaikki jotka eivät ole sokeita. Ok?


      • Huojxfyukvcggiiferh
        Miesparka. kirjoitti:

        "koetaan kuitenkin helposti kilpailijaksi, tai nirsoilijaksi jolle ei vähempiarvoinen mies enää kelpaa"


        Ei "koeta", vaan asia on niin. Kusi tuntuu nousevan nuppiin kaikkein helpoimmin juuri näillä yksilöillä. Toinen asia, johon olen törmännyt on, että talouden hallinta on näillä usein hukassa. Hyvistä tuloista riippumatta kaikki laitetaan menemään jo etukäteen. Vain paras kelpaa alfanaaraalle.

        Ja vain paras kelpaa miesuroolle, valitan, kakkosluojan kakkosnelonen?


      • http://www.prada.com
        Huojxfyukvcggiiferh kirjoitti:

        Ja vain paras kelpaa miesuroolle, valitan, kakkosluojan kakkosnelonen?

        Joka valkkaa, se rúnkkaa. Vanha viidakon sananlasku.

        Sitä paitsi, täällähän kirjoittavat vain atm:t, alfauroksia ei ole näkynyt.

        Ihan oikeesti hei, meille kelpaa ihan hyvin tarjoustalo, biltema ja vähän rupsahtaneempikin lady, vaikka vähän rahaa ja omaisuutta onkin päässyt kertymään.


    • Naisen mielipide

      Alkeellisten miesten ajattelumaailma korostuu niissä puheenvuoroissa joissa itsenäisiä, pärjääviä ja itseään puolustavia naisia haukutaan kliseisesti rumiksi lesboiksi.

      Naisen tulisi siis näiden miesten mielestä olla (pelkästään) miestä miellyttävän kaunis, palvelualtis ja heteroseksikäs. Millään muulla ei ole väliä.

      Haloo! Ketä naista enää pohjoismaisessa nyky-yhteiskunnassa kiinnostaa tai tyydyttää tuollainen roolimalli? Kauneus ja seksikkyys ovat katoavaisia joten on pelkästään idioottimaista rakentaa tulevaisuuttaan tai elämänsisältöään miehen mielyttämisen varaan.

      • Tsaagimi

        Olen myös seurannut tätä palstaa ja ihmetellyt sitä naisvihan määrää mikä täällä tulee esille. Jossain vaiheessa ajattelin, että kyseessä on kai se vanha "äitiviha", äitien hylkäämien poikien kauna koko naissukupuolta kohtaan tai sitten, että tänne kirjoittavat miehistä kiinnostuneet miehet jotka eivät kestä elää edes samassa yhteiskunnassa naisten kanssa. Oli miten oli, mutta aika herkullinen palsta kaiken kaikkiaan. Täällä riittää hupia joka lähtöön.


      • No tota noin...

        Aika montaa naista sellainen roolimalli tuntuu kiinnostavan. Ei ole meikkikauppa vähentynyt ja plastiikkakirurgi rikastuu.


      • Anus Aagim
        Tsaagimi kirjoitti:

        Olen myös seurannut tätä palstaa ja ihmetellyt sitä naisvihan määrää mikä täällä tulee esille. Jossain vaiheessa ajattelin, että kyseessä on kai se vanha "äitiviha", äitien hylkäämien poikien kauna koko naissukupuolta kohtaan tai sitten, että tänne kirjoittavat miehistä kiinnostuneet miehet jotka eivät kestä elää edes samassa yhteiskunnassa naisten kanssa. Oli miten oli, mutta aika herkullinen palsta kaiken kaikkiaan. Täällä riittää hupia joka lähtöön.

        Tulihan se sieltä. AT-miehet, äidin pojat, peräkammarinpojat, amikset ja muut luuserit, nuo feministin pahimmat viholliset. Ja homot vielä päälle.

        Eikä feministi tunnu pärjäävän näillekään. Pitäisi olla helposti hallittavia feministin suurenmoisella aivokapasiteetilla ja naisen verbaalisella ylemmyydellä.


      • Sethkllkcffvklbccgf
        No tota noin... kirjoitti:

        Aika montaa naista sellainen roolimalli tuntuu kiinnostavan. Ei ole meikkikauppa vähentynyt ja plastiikkakirurgi rikastuu.

        Annetaan miesten hoitaa kaikki ajatteleminen ja naisten hoitaa hysteerinen sekoilu ja tärinä sekä kaikenlainen näpertäminen ja hössötys. Ok?


      • Suudaa

        Haloo! Katso ohjelmaa Talliinna, ja näet suomalaisen nykyaikaisen naisen koko loistossaan ruiskututtamassa silikonia huuliinsa, laitattamassa rakennekynsiä ja ostamassa ihania mekkoja. Ja sitten baariin, känni päälle.


    • sovinistinatsisika
      • trhtrhtrhtrhtrh

        joo mut toi solanashan oli täys sekopää


      • Eastwind...
        trhtrhtrhtrhtrh kirjoitti:

        joo mut toi solanashan oli täys sekopää

        Ei mikään ole niin yksioikoista tässä maailmassa. On olemassa ihan mukavia ihmisiä niin miehiä kuin naisiakin. Se , että haluaa itselleen ihmisarvon, itsenäisyyden ja taloudellisen vapauden ei tarkoita, että olisi edes feministi.
        En edes usko, että täällä provosoivimpia kirjoituksia kirjoittavat "Muka Femakot" edes ovat suomalaisa naisia. Niiden tarkoitushan on nimenomaan provosoida muita kirjoittajia mollaamaan suomalaista naista ja usein vertaamaan tätä joihinkin muihin josta syystä ehkä provosoivien kirjoitusten takanakin ovat nämä muut, jotka näin kohottavat heikkoa itsetuntoaan ja maksattavat korkeat korkonsa suomalaisilla miehillä.


      • uigjo87gft7iftvtu
        Eastwind... kirjoitti:

        Ei mikään ole niin yksioikoista tässä maailmassa. On olemassa ihan mukavia ihmisiä niin miehiä kuin naisiakin. Se , että haluaa itselleen ihmisarvon, itsenäisyyden ja taloudellisen vapauden ei tarkoita, että olisi edes feministi.
        En edes usko, että täällä provosoivimpia kirjoituksia kirjoittavat "Muka Femakot" edes ovat suomalaisa naisia. Niiden tarkoitushan on nimenomaan provosoida muita kirjoittajia mollaamaan suomalaista naista ja usein vertaamaan tätä joihinkin muihin josta syystä ehkä provosoivien kirjoitusten takanakin ovat nämä muut, jotka näin kohottavat heikkoa itsetuntoaan ja maksattavat korkeat korkonsa suomalaisilla miehillä.

        katos! kaverihan on eri terävä!


      • 87wyeiuhsdhf
        trhtrhtrhtrhtrh kirjoitti:

        joo mut toi solanashan oli täys sekopää

        Joo mutta ne palstalla häiriköivät naisvihaajamiehetkin ovat täysiä sekopäitä.

        Miksi feministi saa olla sekopää?

        Tulvan päätoimittaja Akuliina Saarikosken mukaan Solanasin SCUM-manifesti on feminismin tärkeimpiä kirjoituksia.

        "se on feministisistä teksteistä ehkä tärkeimpiä. Mulle se on tosi tärkeä ja tiedän monia, joiden elämän se on muuttanut."

        " Sen luettuaan voi käyttäytyä niin huonosti kuin haluaa ihan missä vaan, se antaa itsevarmuutta liikkua maailmassa olematta kiltti."

        http://www.tulva.fi/index.php?k=15862


      • fsdfdfsdfdf
        87wyeiuhsdhf kirjoitti:

        Joo mutta ne palstalla häiriköivät naisvihaajamiehetkin ovat täysiä sekopäitä.

        Miksi feministi saa olla sekopää?

        Tulvan päätoimittaja Akuliina Saarikosken mukaan Solanasin SCUM-manifesti on feminismin tärkeimpiä kirjoituksia.

        "se on feministisistä teksteistä ehkä tärkeimpiä. Mulle se on tosi tärkeä ja tiedän monia, joiden elämän se on muuttanut."

        " Sen luettuaan voi käyttäytyä niin huonosti kuin haluaa ihan missä vaan, se antaa itsevarmuutta liikkua maailmassa olematta kiltti."

        http://www.tulva.fi/index.php?k=15862

        akuliini on pullamössökakara


      • Tulva kertoo:
        87wyeiuhsdhf kirjoitti:

        Joo mutta ne palstalla häiriköivät naisvihaajamiehetkin ovat täysiä sekopäitä.

        Miksi feministi saa olla sekopää?

        Tulvan päätoimittaja Akuliina Saarikosken mukaan Solanasin SCUM-manifesti on feminismin tärkeimpiä kirjoituksia.

        "se on feministisistä teksteistä ehkä tärkeimpiä. Mulle se on tosi tärkeä ja tiedän monia, joiden elämän se on muuttanut."

        " Sen luettuaan voi käyttäytyä niin huonosti kuin haluaa ihan missä vaan, se antaa itsevarmuutta liikkua maailmassa olematta kiltti."

        http://www.tulva.fi/index.php?k=15862

        Miksi feministi saa olla tyhmä?

        http://www.tulva.fi/index.php?k=15899

        Kamalan paljon esittää naisten johtajaksi kelpaamattomuudesta kysymyksiä tämäkin, jonka titteli on johtamisen professori. Eikö sellaisen pitäisi antaa vastauksia?

        No, ceeveestä käy ilmi, että tämäkään "asiantuntija" ei ole koskaan johtanut yhtään mitään eikä tehnyt mitään muutakaan ns. normaalia työtä.


      • ..
        Tulva kertoo: kirjoitti:

        Miksi feministi saa olla tyhmä?

        http://www.tulva.fi/index.php?k=15899

        Kamalan paljon esittää naisten johtajaksi kelpaamattomuudesta kysymyksiä tämäkin, jonka titteli on johtamisen professori. Eikö sellaisen pitäisi antaa vastauksia?

        No, ceeveestä käy ilmi, että tämäkään "asiantuntija" ei ole koskaan johtanut yhtään mitään eikä tehnyt mitään muutakaan ns. normaalia työtä.

        Joo, eipä ole naisia myöskään likaisissa ja vaarallisissa hanttihommissa, mutta sinne ei femut halua sukupuolikiintiöitä.

        Pitäisi vain saada rusinat pullasta, taas kerran.


      • ok. onko ok.
        .. kirjoitti:

        Joo, eipä ole naisia myöskään likaisissa ja vaarallisissa hanttihommissa, mutta sinne ei femut halua sukupuolikiintiöitä.

        Pitäisi vain saada rusinat pullasta, taas kerran.

        laitetaan naiset ensin likaisiin ja vaarallisiin töihin harjoittelemaan, ja vasta sen jälkeen palkinnoksi ehkä porssiyhtiön hallituksen sihteeriksi. ok? onko ok?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe