Haavistolle jättisaalis Mäenpääläisiltä?

Hangen Liinu

Turussa kuulemma huhutaan, että suuri joukko mäenpääläisiä olisivat äänestäneet sankoin joukoin jo pressanvaalin ekalla kierroksella haavistoa.

Ilmeisesti haaviston mielipiteisiin on niin monen turkulaisenkin isänmaallisen helppo yhtyä?

Ja onhan haaavisto ihan mukavan näköinen ja kaikin puolin kiva.

6

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikko Kellilä

      Ongelma tuossa väitteessäsi on vain se, että ei ole mitään suurta joukkoa mäenpääläisiä. Heitä on vain yksi (1). Tosin hän varmasti äänesti Pekua, edellä mainitsemistasi syistä.

    • minä

      Miettikää tarkkaan.. haluatteko oikeesti homon presidentiksi.. monessa maassa ei arvosteta homon sanaa.. Kaikki mikä liikaa hajottaa mielipiteitä, repii.. Riitautunut talo ei pysy pystyssä.. kandee miettiä asiaa syvemmin..

      • H-linjan aika on NYT

        Homous kaikissa muodoissan on juuri osa sitä vapaata länsimaisuutta, jota pitää puolustaa islamisaatiota ja muuta barbarismia vastaan. Tutustupa vähän Euroopan kulttuurihistoriaan ja filosofi Jukka Hankamäen kirjoituksiin niin maailmankuvasi avartuu. Hankamäen ja Halla-ahon "H-linjan" myötä saadaan suurten kaupunkien liberaalitkin rekrytoitua mukaan kansallismieliseen Liikkeeseen. Pekka Haaviston presidenttiehdokkuuden luomaa tilaisuutta murtaa vanhoja raja-aitoja ei Liikkeellä ole varaa jättää käyttämättä. Jopa ideologisesti homovastaiseen (mutta käytännössä hyvinkin homoeroottiseen) katoliseen kirkkoon kuuluva Timo Soinikin käsittää, mistä suunnasta tuuli nyt puhaltaa.


      • Jussi Sharia-Aho
        H-linjan aika on NYT kirjoitti:

        Homous kaikissa muodoissan on juuri osa sitä vapaata länsimaisuutta, jota pitää puolustaa islamisaatiota ja muuta barbarismia vastaan. Tutustupa vähän Euroopan kulttuurihistoriaan ja filosofi Jukka Hankamäen kirjoituksiin niin maailmankuvasi avartuu. Hankamäen ja Halla-ahon "H-linjan" myötä saadaan suurten kaupunkien liberaalitkin rekrytoitua mukaan kansallismieliseen Liikkeeseen. Pekka Haaviston presidenttiehdokkuuden luomaa tilaisuutta murtaa vanhoja raja-aitoja ei Liikkeellä ole varaa jättää käyttämättä. Jopa ideologisesti homovastaiseen (mutta käytännössä hyvinkin homoeroottiseen) katoliseen kirkkoon kuuluva Timo Soinikin käsittää, mistä suunnasta tuuli nyt puhaltaa.

        Niin, kysymys ei mielestäni ole homoudesta, vaan siitä haluaako ehdokas Suomeen lisää Afrikkalaisia ja Arabeita raiskaamaan ja ryöstämään suomalaisia. Ja tappamaan homoja koska pedofiiliprofeetan kummitus komentaa. Tällä hetkellä Haavisto haluaa homontappajia lisää Suomeen ja Niinistö ei. Homous on täysin sivuseikka. Mielestäni kaikki suomen päättäjät voivat olla homoja, kunhan vain pitää suomalaisia tärkeämpänä kansana kuin mitään muuta kansaa maailmassa. Kansana jolla täytyy olla omassa maassaan absoluuttinen määräämis valta muihin kansoihin verrattuna.


      • Haaviston homma^^^^!
        Jussi Sharia-Aho kirjoitti:

        Niin, kysymys ei mielestäni ole homoudesta, vaan siitä haluaako ehdokas Suomeen lisää Afrikkalaisia ja Arabeita raiskaamaan ja ryöstämään suomalaisia. Ja tappamaan homoja koska pedofiiliprofeetan kummitus komentaa. Tällä hetkellä Haavisto haluaa homontappajia lisää Suomeen ja Niinistö ei. Homous on täysin sivuseikka. Mielestäni kaikki suomen päättäjät voivat olla homoja, kunhan vain pitää suomalaisia tärkeämpänä kansana kuin mitään muuta kansaa maailmassa. Kansana jolla täytyy olla omassa maassaan absoluuttinen määräämis valta muihin kansoihin verrattuna.

        "Tällä hetkellä Haavisto haluaa homontappajia lisää Suomeen ja Niinistö ei."

        Kokoomushan vaati jo vuosia sitten Kataisen suulla Suomeen 1,8 mijoonaa maahanmuuttajaa. Kuten Hommaforumilla jo huomattiin, on maltilisesti maahanmuuttokriittinen Haavisto sitä vastoin sanonut esim. somaleista, että heitä pitää auttaa kotimaassaan eikä tänne Suomeen haalimalla.


    • nuorukaisen ahdinko

      Tämä on varma tieto. Muille sivuille täältä ei pääse kuin tänne, mutta varmistan Haaviston olevan Talon valittu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe