SuPo kohta näkymätön

voiperunamuussi

Postaatko virallisen totuuden vastaista materiaalia palstalle?

Kohta folion ja perunajauhon menekki riistäytyy käsistä!!!
Nyt foliopipot kireemmälle ja perunajauhot lattialle: näkymättömyys-viitta tulee!

Amerikkalaistutkijoiden kokeessa noin 20-senttinen metallisylinteri hävitettiin näkyvistä asettamalla se plasmonisista metamateriaaleista valmistettuun suojakuoreen. Näkymättömyys kuitenkin rajoittuu sähkömagneettisella spektrillä mikroaaltosäteilyyn. Näkyvän valon aallonpituus on pienempi ja taajuus korkeampi

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012012615128229_ul.shtml

tässä vaiheessa kannattaa käydä keittiössä hakeen foliota ja laita ylimääräisen kerroksen kuupan ympäri sekä levitä perunajauhot lattialle!!

Supon lättäjalat voivat jo näkymättömyys-viittaan avulla olla tanssimassa ripaskaa
kämpässäsi!!!

Heti aamulla kauppaan täydentämään varastoa ylläolevilla tarvikkeilla!!!

27

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näkymätön

      Eihän tuo tekisi näkyvän valon alueella (jos se siinä toimisi) päivänvalossa olevaa kohdetta näkymättömäksi vaan mustaksi.

      Ja miksi? Koska valo ei heijastuisi kohteesta, mutta kohteen takaa kohteeseen osuvat säteet eivät sitä läpäisisikään.

      • muussiksimenee

        Aliarvioit illuminaatin kätyreitä salaliittotoverini
        he ovat suora jatkumo valvontalaitteistoihin esim. domekameroita(valittu vertauskuvallisista syistä)-toimintatapaa on mustan aukon kaltainen; imevät itseensä valtavalla ahneudella informaatio mutta jättää itseestänsä vain vähäsen suora infoa mutta valtavasti epäsuora infoa...

        Älä kummiskin hätäile-folio kuuppasi ympäri neutralisoi infovaihdanta ja perunajauhot kartanon työhuoneen lattiallasi antaa väliaineen jonka avulla havainnoit supon piirileikkien jättämät jäljet!!!

        Mikäli havainnoit jäljet salkkari-työpisteesi ympäri niin kytke h2o sprinklerit ja secret serviisin etutyönnetyt joukot liimautuu lattialle kiinni perunajauhojen muuttuessa tapetinliisteriksi!!!!

        Antigravitaatio on keksitty salaliittoteoria-palstalla!!!


    • ei näkymätön

      Ja tutkassakin tuollainen objekti voitaisiin havaita siitä että sen takana oleva kohde häviäisi tutkakuvasta.

      • öiyglfuyydt

        Ei voitaisi. Miten tarkan luulet tutkan oikein olevan?


      • ei näkymätön
        öiyglfuyydt kirjoitti:

        Ei voitaisi. Miten tarkan luulet tutkan oikein olevan?

        En tiedä, mutta arvelen sen riippuvan tutkasta.


      • ögpf78
        ei näkymätön kirjoitti:

        En tiedä, mutta arvelen sen riippuvan tutkasta.

        Jos lentäisivät tappituntuymalla aivan peräkkäin, voisi takana oleva peittyä. Heikko maali häipyy muutenkin aina joskus kuvasta, jos maalin kriteerit (korrelaattori-extraktosissa) ovet rajoilla. Kaikkia heijastuksia kun ei ilmaista. Niitä tulisi aivan liikaa.


      • ei näkymätön
        ögpf78 kirjoitti:

        Jos lentäisivät tappituntuymalla aivan peräkkäin, voisi takana oleva peittyä. Heikko maali häipyy muutenkin aina joskus kuvasta, jos maalin kriteerit (korrelaattori-extraktosissa) ovet rajoilla. Kaikkia heijastuksia kun ei ilmaista. Niitä tulisi aivan liikaa.

        Ahaa, siis pelkästi ajattelemalla saatoin totea, kuinka voitaisiin mokoma havaita.


      • helppo havaita

        jos kohde kantaa antennia (pankkikortti/kännykkä) mukanaan...


      • bbb

        aaa


    • muussivana

      Pitäkää foliostanne kiinni arvoisat ufoloogit ja loogikkoufoilijat-uusi huippusalainen vesivuoto saapuu ja peittää erikoisvuoritetut reinot nilkkoihin asti!

      Niin kuin perunajauhot jättää kemikaalivanan kartanon salaliitto-bunkkereissanne supojen valtavalle muurahaisarmeijalle niin myös kekoon on vastaavasti levitetty samat perunajauhot havaintoväliaineena lentomuurahaisten toimesta havaintoapuna näkymättömille eläviä liikkujille ulkopuolelta!!

      Tässä vaiheessa foliotohvelit ovat vuodon johdosta läpimärät ja yksinolla logiikkaprosessorinne on vaarassa ylikuumentua f oliopiponne sisällä
      -epäsuoran informaation avulla teille ufoloogeille ja loogikko-ufoille on näytetty toteen että vakoilun ja vastavakoilun musta hevonen on elämä kekon ulkopuolelta!!!

      • Kauhistunut U-uskis.

        Nyt kyllä arvoisat ufoloogit,loogikkoufoilijat,ufogurut-ja papit,salkkarit,ET-pomot,
        salaliittoufoilijat,kanavakeijot ja abduktioarskat ovat aivan kauhuissaan!

        Ja syyhän on juuri siinä,että kohta heitä seuraavat näkymättämät SUPOn agentit,sekä tietysti myös FBI:n,CIA:n,NSA:n,NASA:n ja NATO:n näkymättömät agentit.

        NATO:n näkymättömät agentit seuraavat tietysti niitä suomalaisia ufoloogeja,jotka suhtautuvat kielteisesti siihen,että Suomi liittyisi sotilasliitto NATO:n jäsnemaaksi.

        Mutta kyllä tekniikka etenee huimaa vauhtia.

        Enää ei siis tarvita edes ufogurujen varjostamista,sähköpostin seurantaa,äly-tai tavallisten puhelimien kuuntelua,postin availua,lainojen irtisanomista,potkuja duunista ja muita sellaisia juttuja.

        Hmm...nyt täytynee lopettaa tämä juttu koska minusta tuntuu siltä,että joku näkymätön henkilö kurkkii koko ajan selkäni takana..,täytynee kohta tosiaan levittää perunajauhoa lattialle...,ja vetää foliopipa syvemmälle päähän.


      • muussissakärpänen
        Kauhistunut U-uskis. kirjoitti:

        Nyt kyllä arvoisat ufoloogit,loogikkoufoilijat,ufogurut-ja papit,salkkarit,ET-pomot,
        salaliittoufoilijat,kanavakeijot ja abduktioarskat ovat aivan kauhuissaan!

        Ja syyhän on juuri siinä,että kohta heitä seuraavat näkymättämät SUPOn agentit,sekä tietysti myös FBI:n,CIA:n,NSA:n,NASA:n ja NATO:n näkymättömät agentit.

        NATO:n näkymättömät agentit seuraavat tietysti niitä suomalaisia ufoloogeja,jotka suhtautuvat kielteisesti siihen,että Suomi liittyisi sotilasliitto NATO:n jäsnemaaksi.

        Mutta kyllä tekniikka etenee huimaa vauhtia.

        Enää ei siis tarvita edes ufogurujen varjostamista,sähköpostin seurantaa,äly-tai tavallisten puhelimien kuuntelua,postin availua,lainojen irtisanomista,potkuja duunista ja muita sellaisia juttuja.

        Hmm...nyt täytynee lopettaa tämä juttu koska minusta tuntuu siltä,että joku näkymätön henkilö kurkkii koko ajan selkäni takana..,täytynee kohta tosiaan levittää perunajauhoa lattialle...,ja vetää foliopipa syvemmälle päähän.

        Totta turiset skeptikko-toveri!
        Mainitsemasi päällystakki-armeijaa pyrkivät vesittää kaikki huippusalaiset vuodot epäinformaatiolla-sopinee näin epäillä disinformaation toimivuutta!!

        Sopinee näin myös olettaa alumiinin ja perunajauhokemikaalien kulutus tilastoissa näkyvä pompsahdus kertovan illuminaati-kätyreiden riveissä orastavasta foliopipo-tarpeesta!!!

        Sähköä johtavalla tapetinliisteristä käräytetään sähköverkon avulla supolaisten näkymättömyys-hiippaleikit jäljet ilmaantuessa salaliitto-työpisteenne lattialla olevassa perunanjauhoissa-tämä kieltämättä kaataa verkkosi paikallisesti; ikään kuin käyttäisitte valtavan sähkökärpäspyydystimen!!!!


      • feeeeer
        muussissakärpänen kirjoitti:

        Totta turiset skeptikko-toveri!
        Mainitsemasi päällystakki-armeijaa pyrkivät vesittää kaikki huippusalaiset vuodot epäinformaatiolla-sopinee näin epäillä disinformaation toimivuutta!!

        Sopinee näin myös olettaa alumiinin ja perunajauhokemikaalien kulutus tilastoissa näkyvä pompsahdus kertovan illuminaati-kätyreiden riveissä orastavasta foliopipo-tarpeesta!!!

        Sähköä johtavalla tapetinliisteristä käräytetään sähköverkon avulla supolaisten näkymättömyys-hiippaleikit jäljet ilmaantuessa salaliitto-työpisteenne lattialla olevassa perunanjauhoissa-tämä kieltämättä kaataa verkkosi paikallisesti; ikään kuin käyttäisitte valtavan sähkökärpäspyydystimen!!!!

        Philadelphia Experiment, eli Operation Ghost tai Project tehtiin paljon ennen näitä kokeita.


      • pö87lutgcgik.hv
        feeeeer kirjoitti:

        Philadelphia Experiment, eli Operation Ghost tai Project tehtiin paljon ennen näitä kokeita.

        Höpö höpö. Kaikkea ei kannata uskoa, mitä netissä näkee.


      • arvaa kumpi
        pö87lutgcgik.hv kirjoitti:

        Höpö höpö. Kaikkea ei kannata uskoa, mitä netissä näkee.

        Se on totta.


      • Saffa et Pendaali.
        muussissakärpänen kirjoitti:

        Totta turiset skeptikko-toveri!
        Mainitsemasi päällystakki-armeijaa pyrkivät vesittää kaikki huippusalaiset vuodot epäinformaatiolla-sopinee näin epäillä disinformaation toimivuutta!!

        Sopinee näin myös olettaa alumiinin ja perunajauhokemikaalien kulutus tilastoissa näkyvä pompsahdus kertovan illuminaati-kätyreiden riveissä orastavasta foliopipo-tarpeesta!!!

        Sähköä johtavalla tapetinliisteristä käräytetään sähköverkon avulla supolaisten näkymättömyys-hiippaleikit jäljet ilmaantuessa salaliitto-työpisteenne lattialla olevassa perunanjauhoissa-tämä kieltämättä kaataa verkkosi paikallisesti; ikään kuin käyttäisitte valtavan sähkökärpäspyydystimen!!!!

        Näillä sähköä johtavilla tapettiliistereillä voi käräyttää muitakin.

        Kuten vaikka paranormaaleihin asioihin uskovien ufofriikkien kestosuosikit eli Ilmestyskirjan Ratsastajan ja Maitreyan.

        Tällaisten hemmojen jäljet on muutenkin helppo havaita niinkin yksinkertaiselle konstilla kuin levittämällä lattialle perunajauhoja.

        Jos perunajauhossa näkyy aamulla kaviojälkiä,niin Ilmestyskirjan Ratsastaja on yöllä käynyt heppansa kanssa kyläilemässä.

        Mikäli perunajauhosta aamulla löytyy sandaalin jälkiä,niin itse Maitreya on yöllä käynyt torpassa käppäilemässä.Jos perunajauhosta löytyy aamulla pari pitkää jälkeä ja peffankuva,niin silloin Maitereya on vetänyt lipat eli liukastunut.

        Mutta tästäkään ei pidä kertoa paranormaaleille ufofriikeille siksi,että silloin he tulevat asuntoonne palvomaan Maitreyan sandaalinjälkiä ja peffankuvaa.Ja odottelemaan jotain sanomaa Maitreyalta.


      • muussikauha
        Saffa et Pendaali. kirjoitti:

        Näillä sähköä johtavilla tapettiliistereillä voi käräyttää muitakin.

        Kuten vaikka paranormaaleihin asioihin uskovien ufofriikkien kestosuosikit eli Ilmestyskirjan Ratsastajan ja Maitreyan.

        Tällaisten hemmojen jäljet on muutenkin helppo havaita niinkin yksinkertaiselle konstilla kuin levittämällä lattialle perunajauhoja.

        Jos perunajauhossa näkyy aamulla kaviojälkiä,niin Ilmestyskirjan Ratsastaja on yöllä käynyt heppansa kanssa kyläilemässä.

        Mikäli perunajauhosta aamulla löytyy sandaalin jälkiä,niin itse Maitreya on yöllä käynyt torpassa käppäilemässä.Jos perunajauhosta löytyy aamulla pari pitkää jälkeä ja peffankuva,niin silloin Maitereya on vetänyt lipat eli liukastunut.

        Mutta tästäkään ei pidä kertoa paranormaaleille ufofriikeille siksi,että silloin he tulevat asuntoonne palvomaan Maitreyan sandaalinjälkiä ja peffankuvaa.Ja odottelemaan jotain sanomaa Maitreyalta.

        Olet joutunut alluminaattien massiivisen epäinfon kohteeksi; perunajauhtoilla ja ilumiinikemikaaleilla muurahaisarmeijan salakätyreitä ovat pöllyttäneet silmiäsi patologiseen kuntoon toverini!

        kalastajatorpan kaviojälkeet kulunee lammaslauman lampaalle unohtaessa laittaa oi niin tärkeät erikoisvuoratetut tohveliinsa koipiinsa ja kitkakerroin jääneensä auttamattomasti siedettävien rajojen ulkopuolelle!!

        niin ikään disinfojen sumeutumat jäänee luu käteen ja opetus oppimatta vaikka maailman opettajakin saapuu paikalle-ei voida vaatia kauhalla kun lusikalla annettu; soppaluu jäänee parempaan käyttöön!!!

        Ratsastakoon ken millä haluaa rakkaat ufoloogit ja ufo-loogikkoja mutta katsokaa että ette ratsatte vakoilupalvelijoilla ja että erikoisvuoritetut räpylät jaksaa vielä hetken viedä teitä illuminaatin syvyydestä ja vastavirtaan!!!


      • 2 4 sattumaako? 3.0
        arvaa kumpi kirjoitti:

        Se on totta.

        ???


      • valovoja . . .
        feeeeer kirjoitti:

        Philadelphia Experiment, eli Operation Ghost tai Project tehtiin paljon ennen näitä kokeita.

        muussista kärpänen tekevät he ...


      • Hyvähomma
        Saffa et Pendaali. kirjoitti:

        Näillä sähköä johtavilla tapettiliistereillä voi käräyttää muitakin.

        Kuten vaikka paranormaaleihin asioihin uskovien ufofriikkien kestosuosikit eli Ilmestyskirjan Ratsastajan ja Maitreyan.

        Tällaisten hemmojen jäljet on muutenkin helppo havaita niinkin yksinkertaiselle konstilla kuin levittämällä lattialle perunajauhoja.

        Jos perunajauhossa näkyy aamulla kaviojälkiä,niin Ilmestyskirjan Ratsastaja on yöllä käynyt heppansa kanssa kyläilemässä.

        Mikäli perunajauhosta aamulla löytyy sandaalin jälkiä,niin itse Maitreya on yöllä käynyt torpassa käppäilemässä.Jos perunajauhosta löytyy aamulla pari pitkää jälkeä ja peffankuva,niin silloin Maitereya on vetänyt lipat eli liukastunut.

        Mutta tästäkään ei pidä kertoa paranormaaleille ufofriikeille siksi,että silloin he tulevat asuntoonne palvomaan Maitreyan sandaalinjälkiä ja peffankuvaa.Ja odottelemaan jotain sanomaa Maitreyalta.

        REPS.
        Perunajauhojuttu on hyvä. Täytyy ottaa heti käyttöön.

        Voisiko joku perustaa perunajauhojälkiarkiston, johon voisi lähettää kuvia jäljistä ja löytymisolosuhteista ja joita erityiset perunajauhojälkitutkijat voisivat kommentoida. Perunajauhojälkiraporttejakin voisi alkaa julkaisemaan kohtuullista (50 €:n) perunajauhotutkija-apurahakassaan tehtyä lahjoitusta vastaan.


      • Hyvähomma
        muussikauha kirjoitti:

        Olet joutunut alluminaattien massiivisen epäinfon kohteeksi; perunajauhtoilla ja ilumiinikemikaaleilla muurahaisarmeijan salakätyreitä ovat pöllyttäneet silmiäsi patologiseen kuntoon toverini!

        kalastajatorpan kaviojälkeet kulunee lammaslauman lampaalle unohtaessa laittaa oi niin tärkeät erikoisvuoratetut tohveliinsa koipiinsa ja kitkakerroin jääneensä auttamattomasti siedettävien rajojen ulkopuolelle!!

        niin ikään disinfojen sumeutumat jäänee luu käteen ja opetus oppimatta vaikka maailman opettajakin saapuu paikalle-ei voida vaatia kauhalla kun lusikalla annettu; soppaluu jäänee parempaan käyttöön!!!

        Ratsastakoon ken millä haluaa rakkaat ufoloogit ja ufo-loogikkoja mutta katsokaa että ette ratsatte vakoilupalvelijoilla ja että erikoisvuoritetut räpylät jaksaa vielä hetken viedä teitä illuminaatin syvyydestä ja vastavirtaan!!!

        Taidat itse olla Ufovastaisen illuminaatin ulkomaankielinen kätyri, jolta on biologiankirjatkin jääneet ilmeisesti uskonnollisen vakaumuksen takia avaamatta.

        "kaviojälkeet kulunee lammaslauman lampaalle"

        Se olisi suomeksi kavionjäljet.
        Lisäksi voin todeta, ettei lampaalla suinkaan ole kavioita vaan sorkat.
        Näissä piireissä se sorkkajalkainen on kyllä ihan muu kuin lammas. Maitreyan vastustajana tunnettu karvainen sarvipäinen häntä-Heikki jättää tunnetusti juuri sorkanpainaumia ja rikinkatkua jälkeensä.


      • Heps.
        Hyvähomma kirjoitti:

        REPS.
        Perunajauhojuttu on hyvä. Täytyy ottaa heti käyttöön.

        Voisiko joku perustaa perunajauhojälkiarkiston, johon voisi lähettää kuvia jäljistä ja löytymisolosuhteista ja joita erityiset perunajauhojälkitutkijat voisivat kommentoida. Perunajauhojälkiraporttejakin voisi alkaa julkaisemaan kohtuullista (50 €:n) perunajauhotutkija-apurahakassaan tehtyä lahjoitusta vastaan.

        HEPS.

        Perunajauhojälkiarkisto on jo perusteilla,ja sitä tulee pysyvästi ylläpitämään siihen
        nimetty perunajauhojälkiarkisto työryhmä eli PJJAT.

        Myös erillinen perunajauhojälkien havaintotietokanta on perusteilla.

        Sinne voi sitten lähettää ilmoituksia perunajauhojäljistä täyttämällä netisssä olevan perunajauhojälki-havaintolomakkeen.

        Kaikki saadut tiedot tullaan tietysti käsittelemään luottamuksellisesti.


    • punaistamuussia

      Nyt folioviittaanne päälle ja h2o sprinklerit käyntiin!
      Tässä oppikirjan esimerkki illuminaattien eläimiä käyttävien propellerihattujen alkeellisista piirileikeistä jota on laajasti käytössä:

      Karamellivärin avulla generoitu disinfo nenäverenvuodon muodossa-näin jos päällystakkisten valta ylläpidetään valheilla niin se on epävalta ja sen torjutaan nopealla foliokerroksen lisäämisellä päähineeseen ja pesemällä kädet perunanjauhoissa!!

      Korkean elämänmuodon valta perustuu totuuteen ja totuus on siellä ulkona vaikkei illuminaattiillusioNISTIEN videossa löytyisikään!!!

      Näin teille jälleen kerran on kerrottu totuuden valheiden savuesiriippujen takaa!!!!

      http://www.youtube.com/watch?v=ZcGzVCZ54I4

      • ufoloogikko 2.0

        Päivityksiä aiheesta?


    • mmHg

      Nostoko?

    • r 0 s w e 1 1

      Upo!

    • absoluuttinen muussi

      http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/nakymattomyysviitan tekniikka katkee esineet myos lammolta/a795002?mobileRedirect=false

      "Näkymättömyysviitan tekniikka kätkee esineet myös lämmöltä"

      Näillä näkymättömyysviitoilla vuoratut lentävät tohvelit saa absoluuttisuuspisteillä suprajohtajuuden ja propulsion jonka lennättää kekon ulkopuolelta oleva elämää A:sta Ö:hön nopeampi kuin skeptikko kerkiää sanoa "foliohattu"-vakoilijoiden ja vastavakoilijen harmiksi näkymättöminä vakolioisina!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe