Yhtä asiaa en anarkeista ymmärrä..

Kylmät kädet

Jos he saavat tahtonsa täydellisesti läpi, eli yhteiskunnan kaatumaan, kuka heidät uusavuttomat sitten elättää?

Kaivavat maata jalkojensa alta, mutta ovat aivan liian idiootteja tajuamaan sitä.

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohtakaa Ahneus

      Ihminen, joka tietää mikä on oikein ja mikä on väärin ilman "yhteiskunnan" apua, on myös valmis auttamaan niitä, jotka eivät tule omin avuin toimeen.

      • Laki.

        Heheh, jos tietäisit kuinka moni meistä ei varasta tai tapa muita vain siksi että laki kieltää, et puollustais anarkismia ;D Nyky-yhteiskunta toimii paljon paremmin kuin anarkismi, vaikka emme utopiassa eläkkään.


      • Unohtakaa Ahneus
        Laki. kirjoitti:

        Heheh, jos tietäisit kuinka moni meistä ei varasta tai tapa muita vain siksi että laki kieltää, et puollustais anarkismia ;D Nyky-yhteiskunta toimii paljon paremmin kuin anarkismi, vaikka emme utopiassa eläkkään.

        Siihen oikean ja väärän ymmärtämiseen kuuluu paljon muutakin kuin pelkkä rikollisuus...
        Jos lähes kaikki ihmiset ovat rehellisiä, niin miksi yhteiskuntaresursseja sitten käytetään niin paljon kurin ja järjestyksen ylläpitämiseen, sekä lakien säätämiseen ja valvontaan?
        Eikös nekin ihmiset voisi olla vaikka mummoja syöttämässä?


    • Kylmät kädet

      Anarkistit elävät yhteiskunnan kustannuksella (Miksi tehdä työtä, jos työpanoksesi kerta tukee itse vihattavaa yhteiskuntaa?)

      Siis, kuka teidät pellet sitten elättää, kun saatte kaiken infrastruktuurin ja vuosisatoja kehittyneen sosiaalisen verkoston kaadettua?

      Ette taida ajatella asioita kovin pitkälle?

      • Unohtakaa Ahneus

        Tuskin anarkistit haluavatkaan kaataa koko yhteiskuntajärjestelmää.
        Eiköhän heidänkin ajatuksena ole se, että "Yhteiskunnan" pitäisi enemmän huomioida ihminen kuin kumarrella sen Suuren Globaalin Rahamassinhaltijan ahteria.

        Muuten, anarkismi tarkoittaa myös vapautta ajatella "omilla aivoillaan", sekä vapautta ottaa vastuu itsestään.

        Niin, tämä "sosiaalinen verkosto" ei ole mikään yhteiskunnan luoma "järjestelmä", vaan se on syntynyt yhteiskunnasta huolimatta ja voi olla sen kannalta hyvinkin arveluttava...


      • qweroicjeowirjcoi
        Unohtakaa Ahneus kirjoitti:

        Tuskin anarkistit haluavatkaan kaataa koko yhteiskuntajärjestelmää.
        Eiköhän heidänkin ajatuksena ole se, että "Yhteiskunnan" pitäisi enemmän huomioida ihminen kuin kumarrella sen Suuren Globaalin Rahamassinhaltijan ahteria.

        Muuten, anarkismi tarkoittaa myös vapautta ajatella "omilla aivoillaan", sekä vapautta ottaa vastuu itsestään.

        Niin, tämä "sosiaalinen verkosto" ei ole mikään yhteiskunnan luoma "järjestelmä", vaan se on syntynyt yhteiskunnasta huolimatta ja voi olla sen kannalta hyvinkin arveluttava...

        Anarkismi on yhtä kuin rikollisuutta. Halu tuhota muiden elämä, viedä ja ryöstää muilta joutumatta siitä vastuuseen ja laiskotella ottaen niiltä joilla on ilman että itse tarvitsisi tehdä mitään elantonsa ansaitsemiseksi.


      • Unohtakaa Ahneus
        qweroicjeowirjcoi kirjoitti:

        Anarkismi on yhtä kuin rikollisuutta. Halu tuhota muiden elämä, viedä ja ryöstää muilta joutumatta siitä vastuuseen ja laiskotella ottaen niiltä joilla on ilman että itse tarvitsisi tehdä mitään elantonsa ansaitsemiseksi.

        Noin minäkin joskus ajattelin...

        Nykypäivänä on tapana kutsua rikollisuutta anarkismiksi.
        Valtiovallan kannalta anarkismi on vaarallinen aate, koska se pyrkii kysenalaistamaan valtarakenteita. Historiasta voimme lukea mitä valtiovalta tekee niille jotka valtion valtaa kyseenalaistavat tai liikaa arvostelevat.
        Heidät leimataan rikollisiksi... jos olet Kristitty, muistele mitä tapahtui noin 2000v. sitten Rooman valtakunnassa.


      • rasistinen natsi
        Unohtakaa Ahneus kirjoitti:

        Noin minäkin joskus ajattelin...

        Nykypäivänä on tapana kutsua rikollisuutta anarkismiksi.
        Valtiovallan kannalta anarkismi on vaarallinen aate, koska se pyrkii kysenalaistamaan valtarakenteita. Historiasta voimme lukea mitä valtiovalta tekee niille jotka valtion valtaa kyseenalaistavat tai liikaa arvostelevat.
        Heidät leimataan rikollisiksi... jos olet Kristitty, muistele mitä tapahtui noin 2000v. sitten Rooman valtakunnassa.

        Anarkisteista tulee kohta hyödyllisiä toisinajattelioita. Jos vielä pyrkisitte unohtamaan antirasismin. Kiitos.


      • Kuulehan

        "Kylmät kädet". Luepa tämä aloitus
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10469918
        Saatat ehkä oivaltaa jotain, jos sinulla kylmien käsiesi lisäksi ei ole pää jäässä.

        On aivan selvää, että kukaan ei ole niin omavarainen ja omavoimainen, että pärjäisi kohdusta hautaan ilman minkäänlaista kanssaihmisten tukea.

        Ihmisen olisi kuitenkin kyettävä ajattelemaan itse, sääntökirjasta ohjeiden katsomisen ja/tai sokean tottelemisen sijaan. Erityisesti silloin, kun hänellä on valtaa ja hänen päätöksillään tai ratkaisuillaan on huomattavaa merkitystä toisen ihmisen elämään.

        Väitän, että nimenomaan viranomaisista suurin osa kuuluu juuri siihen ihmisjoukkoon, joka antaisi kokeessa sen kuolettavan sähköiskun vain siksi, että niin käsketään.


    • 1234qweraf

      "Jos he saavat tahtonsa täydellisesti läpi, eli yhteiskunnan kaatumaan, kuka heidät uusavuttomat sitten elättää?"
      Todetaan sellainen itsestään selvä seikka, että yhteiskunta ei ole sama asia kuin valtio, ja se on nimen omaan tuo jälkimmäinen noista kahdesta, jonka anarkistit haluavat kaataa.

    • ootjersk

      Äh anarkistit ovat vain johdannaisia narsisteista.
      Pellejä kaikki.

      No onhan se toki kivaa myös tuhota toisen omaa, mutta annas olla kun tuhotaan kostoksi anakistinarsistin omaa, jopas silloin huudetaan poliisia ja yhteiskuntaa apuun :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe