johdossa nimenomaan kielettään yleinen asettuminen kenekään ehdokkaan taakse. Yksipuolin hpekka haaviston fanittaminen on käynnyt selväksi vähän melekein joka portaalla ylessä kuin myös miltä tuotantoyhtiöiltä ohjelmia tilaavat.
Jos olisivat noudattaneet tasapuoisuutta sekä sitä suvaitsevaisuutta jota niin kovasti itse kukin ylen toimittaja /juontaja kuuluuttaa /toimittaa mitään hässäkää siellä ei olisi tullut mitä nyt joudutte selvittämään esim. Turhat kuvitelmat ylessä kuin vihreissä olivat myös loukkaavia kuten että täällä suomi 24 fi olisi ne syrjääntyneet, köyhät, köyhät opiskeliat tai muuten onnettomat jotka äänestäisivät haavistoa.
Haavisto ei ylen kertakaikkiaan järjestelmälisestä piilomainonnasta sekä suoranaisesta törkeästä kamanjoinnista huolimatta saannut haaviston taakse äänestäjiä koska haavistolaiset käytöksellään sekä kopimalla muiden tehtävistä jotka eivät olleet polittisia itselleen omina mielipiteinään esim. Surkeaa mainontaa oli myös käyttää finlandia hymniä josta luin että eivät olleet edes perikunnalta saaneet lupaaa kuin myös röyhkeä toisten töiden kopiominen jne.
Kuten huomattiin paljastui suvaitsevaisista tosi suvaitsemuutta kuin viellä viimeisten vaaliviikkojen aikana mainonan asettelu joka oli tahalisesti tulkittu haavistolais myöteisyydeksi... Itse suvaitsen sen että suomessa :) syntyvyys lisääntyy sekä todelinen toisten uskonon tai uskottomien kunnoittaminen on itsestäänselvyys kuten uskonnonvapaus :) minä/mm kaikki toivomme teille haavistolaisille kaikka hyvää . Luottamusta ei anneta se ansaitaan.
Ylen järjestälmällinen mainonta vaikka
.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473