Pentti Arajärvi: "En katsonut rintoja"

................

26

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis normaali mies.

      • koruseppä

        Katsoo arvokasta timanttikorua, senhän näkee sokea reettakin.


      • Aivan,,,
        koruseppä kirjoitti:

        Katsoo arvokasta timanttikorua, senhän näkee sokea reettakin.

        ja vertaa katossa roikkuvaan kristallikruunuun.


    • tytynen

      On tosi mukava juttu, että tässä homojen valtaamassa maailmassa on vielä terveitä ja normaaleja miehiä!

    • kyllä.
    • tissimies

      Pentti Arajärvi: "En katsonut rintoja"

      Et niin, tuijotit niitä!

      • Onko hänellä

        röntgenkatse. Kuvassa ei näy rintoja.


      • raakkuna1

        Nämä vanhan ajan poliittiset henkilöt antavat valheellisia esityksiään aina kun tilanne on vähäisenkin tukala. Joop. Niin uskon kyllä uuden ajan politikkoihin, jotka nousevat rehellisyydellään esiin.


      • dfsgsdfgsdfgdf
        raakkuna1 kirjoitti:

        Nämä vanhan ajan poliittiset henkilöt antavat valheellisia esityksiään aina kun tilanne on vähäisenkin tukala. Joop. Niin uskon kyllä uuden ajan politikkoihin, jotka nousevat rehellisyydellään esiin.

        >> Niin uskon kyllä uuden ajan politikkoihin, jotka nousevat rehellisyydellään esiin.>>

        kuten kukkaruukkuun kompastuneeseen kataiseen? :)


    • %%%

      Höh. Tuosta nyt kuitenkin tanskalaiset ovat tehneet sen johtopäätöksen, että rintoja siinä tuijotettiin. Lisäksi he erään iltapäivälehden mukaan nauroivat sille. Arakin olisi vain voinut sanoa, että en se minä ollut, niin asia olisi ollut klaari.

      • Rintoja...???

        Eihän tuossa edes ole mitään rintoja joita katsoa.


      • 12

        Ara olis voinut sanoa; Homona katsoin miestarjoilijan persettä.


    • Hekoheko...

      Ara on suorastaan stereotyyppi kaikille vanhoille kuolaaville pervoille... Otos on kuin sketsistä: "en varmasti katsonut"

      Taljaa halmittaa eniten se kun ex- pressat eivät pääse yhtä usein tyttöjen pukuhuoneisiin. Taljalle on ihan sama mitä Pentti tuijottaa tai mitä ei tuijota.

      • hyvänäin

        Terveen miehen merkki. Pakko niitä tissejä on jossain katsella ellei kotona ole katseltavaa.


    • 54647568

      Mistäs sen tietää, jos vaikka olisi katsonut vitttua.

    • Hihittäjä

      Tämä ketju ei voi muuta kuin naurattaa.Tosi hauska ja koominen tapaus, mukaanlukien nämä kommentit.
      :D

    • fofoffofofof

      ´´Mistäs sen tietää, jos vaikka olisi katsonut vitttua.´´

      minä katselin eilen virtakäyttöstä kettua! :D

    • vienotuuli

      Mita heevetin rintoja... toihan on täysi lauta koko Mary!
      Kyllä Arajärvi hinnoitteli mielessään korua ja sen sellaista, kallishan se oli.
      Kuinka aikuisia ihmisiä lapsettaa tälläinenkin asioiden vääristely, en vain tajuu.

      • Vieläkö otat

        kympilla suikkiin ?


    • arvaatko

      Toinen silmä katoo v....n ja toinen kattoo niin v...nko se sillon kattoo ?

    • Lard Lad

      Sitä vain panetti niin paljon, että ei huomannut mitä teki.
      Auta armias kun tuo pääsee irti Taljan sätkynukkena olosta, niin siinä Hampurin huorratkin ulisee ihan oikeasti. Amatöörit älkööt silloin vaivautuko.

      • Pesukavhuttaja

        Pevkele sitä ei päästetä.


    • tyrkky

      pitääkö noiden rintojen olla niin monessa menossa tyrkyllä?
      missikisoissa rinnat ovat kyllä oikeutettuja olla esillä.
      mihin mies silmänsä pistää ellei rinnuksiin.
      Ei sitä ennen noin rohkeasti esitelty rintoja.

    • U Turha-Puro

      Koska tulee Halosen tuomio Suomen edustajan seksistisestä aktista Tanskan Kruunun Prinsessaa kohtaan ?

      Ei nimimrkkiä Vieras

      7.2.2012 08:12
      0
      Sulje
      Ei nimimerkkiä
      Vieras

      Koska tulee Halosen tuomio Suomen edustajan seksistisestä aktista Tanskan Kruunun Prinsessaa kohtaan ? .

      http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32714516

      Suomen virallinen edustaja katseli ilmeisen seksistisesti Tanskan vierailulla Tanskan Kuningashuoneen edustajaa. Odottaisin Tarja Haloselta jotakin kommenttia tähän naista halventavaan ja naisen seksistisesti leimaavaan tekoon.

      Pyysikö Tasavallan Presidentti virallisesti tai puoli virallisesti anteeksi tätä tekoa. Mielestäni istuva Tasavallan Presidentti kantaa vastuuta seurueensa tekemisistä virallisissa tapahtumisssa.

      http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32714516

      Lukematon 05.02.2012, 12:35
      Ei nimimerkkiä

      Tarja tietää ettei Pentti ole kiinnostunut naisista, joten kyseessä on väärinkäsitys

      Ei nimimerkkiä
      Vieras

      Täytyy sanoa,,

      En kyllä nähnyt mitään seksiin viittaavaa,seksististä koko asiassa,,,no jos unelias puutarhatonttu on seksikäs..??

      Ei nimimerkkiä
      Vieras

      Eihän se tissejä katsellut vaan elefantinmuotoista kunniamerkkiä. Kyllä moni muukin sellaista olisi ihmetellyt pitempäänkin.

      http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32714516

      Ei nimimerkkiä
      Vieras

      Lainaus:
      Ei nimimerkkiä kirjoitti:

      Eihän se tissejä katsellut vaan elefantinmuotoista kunniamerkkiä. Kyllä moni muukin sellaista olisi ihmetellyt pitempäänkin.
      Lopettaka tuo. Pentti vaan nukahti. Hän ei olöe kiinnostunut paskan puhumisesta ja lässytyksest. Hän vaan nukahti. Nainen on miehelle tuhu ja aina.

      Ei nimimerkkiä

      Yhrinä välköihöinen näinen, jöten ei kiinnöstä.

      t: Törjä Hölönen

      Ei nimimerkkiä

      se oli vain epileptinen tuijotuskohtaus, ei sen enempää...

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10437984#comment-53542983

      http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32714516

      Vastaa lainauksen kanssa

      • mihinkatsoit?!!!!!!

        katsoitko!!!!


    • kut kut zaa

      Ihmetyttää missä joku näkee rintoja? Taisipa pikemmin ihmetellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe