KAPITALISTIEN LUOMA EU ON MUSTA AUKKO JOKA IMEE EUROJA

,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

HULLUN LAILLA ,SUOMEN NILKIT MENIVÄT HETI LANKAAN KUN HIUKANKIN PYYRETTIIN MUKAAN ,NYT OLLAAN MUSTAN AUKON ARMOILLA PUNTIT TÄRISTEN RAHATTOMINA ,TÄYTYS JÄRJESTÄÄ JONKIMMOINEN PALIKKATESTI ENNEN KUIN SAA PÄÄTTÄÄ KANSAN ASIOISTA SAATAS IDIOOTIT POIS PÄÄTÖKSENTEOSTA,,,,

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii-i

      ja sosdemit Mooseksan jalanjäljissä olivat meitä sinne reikään ensimmäisenä työntämässä. Ethän vaan äänestänyt heitä?

    • Rebecca II

      Olet vähän huonosti tutkinut asioita. Miten ilman EU:ta olisivat korot näin alhaalla, että melkein kuka tahansa voi ostaa itselleen kodin halvalla korolla ja kaikki saavat lainaa? Mukavaa on matkustella ympäriinsä kun sama raha käy kaikkialla ja asiat maksavta koko Euroopassa suunnilleen saman.
      Voi muuttaa minne haluat ja hakea töitä mistä haluat, ei paperisotaa. Samoin voit opiskella missä tahdot.

      • pönttö mikä pönttö

        kyllä sen nyt heti huomaa, ettei toi huutava aloittaja aio opiskella yhtään missään


      • sitten kun

        Kukatahansa on ostanut halvalla korolla itselleen kodin on aika nostaa korot taivaisiin, ja niin tulee käymään.


      • Eihän tuossa

        mitään, hyviä esimerkkejä mitä luettelit, mutta, mutta. Se edullinen korkotaso on vaan väline millä rahan pyörityksen hallitsevat saavat juridisen oikeuden omaisuuteesi. Ei käynyt mielessä, että tuo korkotaso ei ole lopullinen ja siinä vaiheessa kun se 150-tonnisen asuntolainasi korko nousee sen kaksi prosenttia maksat joka kuu 250 euroa pelkkiä korkoja. Saattaa hieman se ympäriinsä matkustelun mukavuus kärsiä:)).
        Vai on ruokakorin hinta suunnilleen sam kaikkialla euroopassa??? Oh-hoh, tais tulla retkelle lähtö.


      • rivoo toimintaa,,,
        sitten kun kirjoitti:

        Kukatahansa on ostanut halvalla korolla itselleen kodin on aika nostaa korot taivaisiin, ja niin tulee käymään.

        mitenkä kuka tahansa ,työtön ostaa halvalla itselleen kodin ja lentelee ympäri eurooppaa ,kyllä täytyy olla hullu jos puoltaa euta ,kaksikymmentä vuotta pirettiin kokoomuksen kapitalisteja oppositios kun niille ei muuta käyttöö löydetty noloille,

        kun nää pääsi hallitukseen avattiin rahahanat ulkomaille siitä lähtien kapitalisti kokoomus on myyny suomee ja vieny kaikella tavalla tehtaita ja työpaikkoja ulkomaille

        tämäkö se sitten on isänmaallista ,joka niin sanoo kannattaa käyrä nuivas tutkituttamas päänsa,,,vasemmisto puolueet rakensi hyvinvointi valtion suomesta, tämä joukkotuhoase kokoomus tuhoo täydellä vimmalla suomen hyvinvointii ja vauhti sen kun kiihtyy saihan nää joukkotuhaseeseensa ydinkärjen viime vaaleis,,,


    • Kommarit w-tuun Suom

      KOmmari sioilla oli itänaapurissa oma koelaboratorio miten se sosialismi oikein toimii. Miten siinä oikein kävi?

      Toivoisin että kommarikiimaiset mielisairaat yhteiskunnan varoilla loisivat voisivat mennä vaikka itänaapuriin tai sinne nykyiseen aatteen kukoistuspaikkaan eli Pohjois-Koreaan.

      Syökää ruohoa siellä ja olkaa onnellisia!

      • mönjä....

        kapitalisti mene vaan pers,,reikääs muhiin saa,,tanan surkee elätettävä ja kallis mitään ei tee eikä pysty tekeen aukoo vaan päätään että mätä haisee,

        mukamas järkee mistä sitä rusina aivo kapitastille löydettäs ,sillon kun järkee jaettiin kapitallisteille oli sekotettu ruskee mönjä yläpäähän eikä ihme teot kertoo puolestaan ,ei hyvin mene kapitalisti simputtajalla ,kaikki mihin ryhtyy levii käsiin kun ei pysty töitä tekeen poraa vaan surkeuttaan pöljä se on,,,,


    • iso raha kalle nalle

      kapitalismi tuhoo suomen eikä kauaa kestäkään ,rahalla saivat kokoomuksen kapitalistit vaalivoitot ,viime vaaleis oikein iso raha haisi ,,,,,

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe