nurinkurista on joissakin hekemuksissa teksti joka ei sovi yhtään kuten : mm. haetaan rauhalista ja napakkaa jne...Hyvänen aika sentään ettäkä rauhalista ja aj siis Ajatteliko yksikään joka ns. ihmisten kanssa työtään tekee vaikkapa lasten /nuorten kanssa. Luonne voi olla rauhallinen että ei heti ärsyynny tai pinna kireellä kokoajan Mutta hyvänen aika sentään laittakaa nyt oikein hakemuksenne.
Täytyy olla nopea älyämään nopea tilannetaju nopea puuttumaan, nopea huomaamaan jne..... jne..... Mutta itse rauhallisuus Ajatelkaaa nyt itse ensin kun hakemuksia teette mikä ero on rauhallisuudella ja rauhallisuudella kun näyttää olevan että useakin kirjoittaa että hakevat rauhalista yms.
Pitikö tämäkin minu teille konsultoida että Ajattelisitte mitä kirjoitatte vai pitääkö mielikuva mainontaa :) rauhalinen luonne on eri asia Olenkin huomannut että useita vaivaa näennäinen rauhallisuus olla puuttumatta mihinkään olakseen rauhalinen ja : ) "tasapainoinen.....Anna mun kaikki kestää mitä joutuu joskus lukemaan kun hakevat rauhalista ja napakkaa.
Hakekaa elävää, iloista, joustavaa muuntautumiskykyisiä sekä piiitkää pinnaa koska eihän noita moniakaan kritereitä voi millään soveltaa arkielämään jossa tapahtuu ja sattuu Kyllä itse rauhallisuudet voivat vaikka hakeutua noihin retretteihin :) Voi hyvänen aika sentään kun käsitteet on muodolisesti pätevillä ihan viellä hakusessa. mutta kivaa ja vilkasta Elämän myönteistä toimintaa itse retretteihinkin.
"Mainostajat " älyättekö miten
:).
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463