Niin Finnairin kuin Dragsvikinkin! Valitsimme preisdentiklsi ja armeijan ylipäälliköksi sekä talousasiantuntijan että mielipidevaikuttajan ja arvojohtajan. Olisiko nyt - jos koska - aika vastata vaalilupaukista, herra presidentti?
Mielipdejohtajan ääntä kuulisimme
7
53
Vastaukset
- Adju Tant
On ollu muita hommii!
- nuijat
Kaikkia entisen mokia voi alkaa heti penkoo..
Ei valittu keisaria. - vinnairhyväveli
Kuten myös työurien pidentämisestä haluaisin kuulla Niinistön mielipiteen, sen verran on viime aikoina noita YT-neuvotteluja käyty. Tänään viimeeksi Tieto ilmoitti vähentävänsä Suomesta vajaa 500.
Työvoimapula my ass.
Unilukkari HOHOI !!! Kansa odottaa mielipidettäsi (ei tulevasta Ruotsiin vierailustasi, vaikka äänestäjiäsi Victoria ja Daaniel saattaakin kiinnostaa). - L Ogistikko
Niinisto väisti hienosti ja viisaasti vastuun ja muotoili sanansa niin, että tehty Dragsvik-päätös koskee vain tämän hallituksen kautta.
Kuinkahan tämän hallituksen istuntokaudeksi lakkautettujen varuskuntien käynee hallituksen kaaduttua tai viimeistään vuonna 2015? Samalla logiikalla ne voitaneen otta uudelleen käyttöön. Esimerkiksi joku nyt lopetettu varuskunta voitanee ottaa uudelleen käyttöön kun Dragsvik puolestaann lakkautetaan? Miksi silloin Dragsvik muuten kannattaisi lopettaa, kun se on juuri korjattu - kuten Wallin kertoo suunnitellun - sadalla miljoonalla! Hienoa logiikkaa.- blueslukko2-3nyt
Hah hah, siinä meillä on oikea "mielipidejohtaja".
Tyypillinen ympäripyöreä kommentti ettei vaan ärsyttäisi ketään.
Mihinkäs suuntaan mielipiteet muuttui? Ei mihinkään eli ei halua aiheuttaa hallituskriisiä joka on muuten tulossa.
Onneksi kohta on vierailu Ruotsiin, Daaniel, Victoria ja pikku vauva. Saa naistenlehdet lööppejä.
- Jenni-prinsessamme
Ihana pressapari, ei tarvitse hävetä, niinkun edellistä.; turjake uunoa ja kassialmaa!
- Jäbä-homo läpättää!!
Kun ei kommentoi - ei kelpaa.
Kun kommentoi - ei kelpaa.
Hanki, jäpyliini-hinttari, nyt edes yksi mielipide kun et elämää osaa hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483