Barrabas on päässyt kaupalisille kanaville ristiltään

:)

houkuttelemaan ostohysteriaan kuluttajia :) todettakoon että pääsiäisen ilosanomaan kuuluu myös Barrabasille anteeksi anto jos jumala sen hänelle suo mutta mennäkseni erääseen mainokseen joka ilmeisesti edustaa heitä kaikkija naisija jotka nauttivat villistä vapaasta seksistä jne....Jotka etsivät jänskijä yms...Heille se valkovuoto mainos on ihan nappiin ..mm.

toisin kuin katerointi ihmisille joilla on ominaista pissatulehdukset sekä mainoksen diflugaanit... (opiskelee lisää ) niin tiedätte :) Ai niin kun kaupallisuus pitää ihmisijä houkkina sekä vähä-älyisinä joita voi pilkata sekä herjata huoletta niin ehkä älykkäinä ovat myös havainneet että houkille kirjoitetaan houkkien tavalla takaisin....Ehkä eivät ole myöskään tietoisija kuinka paljon Maailman tähdet ovat tehneet menestyspiisejä /musikkia kaihtamatta jumala sanaa jne....

älkää nyt sitten unohtako ottaa sitä diflugaania että ei teidän pääsiäinen menisi pilalle ettekä pääsisi Barrabassin kanssa luoja ties minne En halua edes tietää...

2

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . :)

      :) pääsiäisen ilosanomaan kuuluu ensinnäkin että tulin jatkamaa tätä kesken jäännyttä esseetä ja toiseksi että jeesus nousi kuoleista näyttäytyi tietysti kahdelletoista opetuslapselle mutta myös yli viidelle sadalle veljelle, apostolelille kuin myös naisille mutta kuinka jästiåää oli peruspaavo ei kun paavali jeesuksen piti ilmestyä hänelle tähän astisen tiedon mukaan mitä on kirjoittaneet ja löydetty kolme kertaa :)

      perusåaavo ei kun :) paavali oli ennakkoluuloinen sekä myös ihminen inhimilisinä tunteineen joka ei ihan kaikkea usko :) ei ennen kun itse näkee itselleni riittää usko ja peruspaavali kun on nähnyt hänellä vieläkin enenmmän vastuuta että minun ei tarvitse ihan kaikkia yksin "mainostaa " Siitä tulikin mieleeni kuinka melkein hävettää nykyisin käydä lidlissä koska ruoka on edulista ja kahviakin saa aina sopivaan hintaan ja senhän takia en aikaisemmin ehtinyt kun oli niin monelaista iloista tehtävää piikalikalla.

      jotta ei liiasta positiivisyydestä syytettäisi voin kertoa että mielessäni pelasin lätkää kun taas jotkin ahneet olivat ostaneet kaikki pihaharsot ja minulle jättäneet pelkät pakkaspeitteet :) mutta olivat sentäs jättäneet Juhla Mokkaa minullekin ostettavaksi Kiitos siitäkin vaikka ei huonoa ole lidinkään kaffeet :)

      • :)

        Pääsiäisen ilosanomaa ei myöskään tuomas heti uskonut onhan hänestä sanottu eikä turhaan epäileväksi tuomaaksi :) Tuomaat epäilevät tänäänkin onko koko suomi kiinni yms...Olisi jos kaikki tahtoisivat vain mietiskellä sekä nauttia palkalisista vapaata Mutta toisin kuin epäilevä tuomas luuli on meitä 24/7 ihmisijä arjet ja pyhät suomen pyöriä pyörittämässä että muodikkaasti ikävystyneeet saavat ikävystyä edelleen .

        Suuri opettaja joka heräsi on todennut että jos te vaikenette kivetkin huutaisivat :) Kuinka hienoa että ylös noussut opettaja ilmestyi juuri heille tavalisille perusihmisille kalastajille, käsityntekijöille, metsästäjille, teltantekijöille , orvoille sorroteuille joita yhä sorretaan sekä myös ylemmän tutkinnon suorittaneille . Suureen joukkoon alkoi yhä enenmmän liittyä kaikenlaisija ihmisijä erityistarpeineen ja useta heistä totesivat että ristinusko on :) ajattelevien ihmisten usko ...Niin tuomas ajattelevien....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe