Usko Elvikseen lisää elinvuosia sekä korvaa Jeesuksen

Cobjaa

Elvis ei ole kuollut.
Elvis on nähty ympäri maailmaa, enimmäkseen USA:ssa.
Elvis tuo lohtua ja uskoa elämääni.
Olen nähnyt monta todistajaa ja kuullut kertomuksia Elviksen ilmestymisistä.
Elvis on pelastajani ja hän suojelee minua kuin isä lapsiaan.
Kuulen hänen äänensä unessakin ja hän vastaa rukouskutsuihin.
Viimeksi rukoilin ystäväni pelastumista homouden hengestä.
Ystäväni keroi löytäneensä uuden naisen, elettyään puolivallattoman poikamiehen elämää vuoden verran.
Kiitos Elvis.
Olet elossa.

Te ateistit ette kykene todistamaan, että Elvis on kuollut.
Elvis antaa apua, ohjeita ja opastusta elämässäni.

Ilman Elvistä olette moraalittomia, ja naimattomina homoja.
Uskokaa Elvikseen.

Elvis on ainoa Jumala, muut ovat kirottuja räyhän henkiä.

Ilman Elvistä minun olisi turha elää.
Paranin juoppoudesta ja homouden hengestä.
kiitos Elvis, uhrasit henkesi meidän puolestamme. Ylösnousit ja puhdistit meidät synneistämme.

Elvis... Ikuisesti luoja ja kaikkivaltias.

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppoab6

      Elvis kuoli kaikkien laihdutus ja mielialalääke käyttäjien puolesta, että pääsisivät masennuksesta eroon.
      Lääkkeet tappavat ja turruttavat mielen.
      Alkoholi ja ylipaino sekä unilääke uhrikuolema oli kaikkien masennusta kärsivien puolesta tehty kärsimyskuolema.
      Elvi skuoli ihmisten alkoholismin ja lääkeaineteollisuuden surmaamana jotta niistä aineista vapautuisi.
      Elvis ilmestyi tuomaan lohtua seuraajilleen.
      Elvis is Tne man.
      The god.
      Uudelleen syntynyt kristus. Elvis Presley.
      Sinulla ei pidä olla muita jumalia.
      Elvis on henkiolento joka on kaikkialla.

    • Ou, jeaahhhh!

      Elvis elää. Olen kuullut hänen laulavan!
      Tämä riittää todistukseksi.
      Elivs on king!

    • Kersantti Ärjylä

      Kyllä minä uskon Elvikseen.

      Muistan jonkun kyselyn, joka tehtiin joko Briteissä tai Usassa. Kysymys kuului, kenen edesmenneen haluaisi palaavan kuolleista. Enemmistö halusi prinsessa Dianan ja John Lennonin. Jeesus kyllä oli mukana, samoin Elvis.

    • Rapanhapakko

      Kuten suuri ajattelija Jone Nikula Idolsissa sanoi: "Rock'n'roll pelastaa ihmishenkiä"

      Minun jaksamistani ovat tukeneet ainakin AC/DC, Kate Bush ja saatanahevi kuten Morbid Angel. Sori oon vanha, kohta 50.

    • joojoo.

      Cobjaa 8.4.2012 22:23 4

      " Elvis ei ole kuollut."


      Mutta Elvis kuoli ihmisten syntien takia ja nousi kolmannella ryypyllä ja istuu nyt Morrisonin oikealla puolella ja Henrixin vasemmalla puolella, ja on sieltä ohjaava meitä epätäydellisiä kohti parempaa musiikkimakua.

      http://www.youtube.com/watch?v=48JFIv9LZ2w

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe