Elvis ei ole kuollut.
Elvis on nähty ympäri maailmaa, enimmäkseen USA:ssa.
Elvis tuo lohtua ja uskoa elämääni.
Olen nähnyt monta todistajaa ja kuullut kertomuksia Elviksen ilmestymisistä.
Elvis on pelastajani ja hän suojelee minua kuin isä lapsiaan.
Kuulen hänen äänensä unessakin ja hän vastaa rukouskutsuihin.
Viimeksi rukoilin ystäväni pelastumista homouden hengestä.
Ystäväni keroi löytäneensä uuden naisen, elettyään puolivallattoman poikamiehen elämää vuoden verran.
Kiitos Elvis.
Olet elossa.
Te ateistit ette kykene todistamaan, että Elvis on kuollut.
Elvis antaa apua, ohjeita ja opastusta elämässäni.
Ilman Elvistä olette moraalittomia, ja naimattomina homoja.
Uskokaa Elvikseen.
Elvis on ainoa Jumala, muut ovat kirottuja räyhän henkiä.
Ilman Elvistä minun olisi turha elää.
Paranin juoppoudesta ja homouden hengestä.
kiitos Elvis, uhrasit henkesi meidän puolestamme. Ylösnousit ja puhdistit meidät synneistämme.
Elvis... Ikuisesti luoja ja kaikkivaltias.
Usko Elvikseen lisää elinvuosia sekä korvaa Jeesuksen
6
104
Vastaukset
- seppoab6
Elvis kuoli kaikkien laihdutus ja mielialalääke käyttäjien puolesta, että pääsisivät masennuksesta eroon.
Lääkkeet tappavat ja turruttavat mielen.
Alkoholi ja ylipaino sekä unilääke uhrikuolema oli kaikkien masennusta kärsivien puolesta tehty kärsimyskuolema.
Elvi skuoli ihmisten alkoholismin ja lääkeaineteollisuuden surmaamana jotta niistä aineista vapautuisi.
Elvis ilmestyi tuomaan lohtua seuraajilleen.
Elvis is Tne man.
The god.
Uudelleen syntynyt kristus. Elvis Presley.
Sinulla ei pidä olla muita jumalia.
Elvis on henkiolento joka on kaikkialla. - Ou, jeaahhhh!
Elvis elää. Olen kuullut hänen laulavan!
Tämä riittää todistukseksi.
Elivs on king! Tässä todiste :
http://www.youtube.com/watch?v=oalGu81z0-Y- Kersantti Ärjylä
Kyllä minä uskon Elvikseen.
Muistan jonkun kyselyn, joka tehtiin joko Briteissä tai Usassa. Kysymys kuului, kenen edesmenneen haluaisi palaavan kuolleista. Enemmistö halusi prinsessa Dianan ja John Lennonin. Jeesus kyllä oli mukana, samoin Elvis. - Rapanhapakko
Kuten suuri ajattelija Jone Nikula Idolsissa sanoi: "Rock'n'roll pelastaa ihmishenkiä"
Minun jaksamistani ovat tukeneet ainakin AC/DC, Kate Bush ja saatanahevi kuten Morbid Angel. Sori oon vanha, kohta 50. - joojoo.
Cobjaa 8.4.2012 22:23 4
" Elvis ei ole kuollut."
Mutta Elvis kuoli ihmisten syntien takia ja nousi kolmannella ryypyllä ja istuu nyt Morrisonin oikealla puolella ja Henrixin vasemmalla puolella, ja on sieltä ohjaava meitä epätäydellisiä kohti parempaa musiikkimakua.
http://www.youtube.com/watch?v=48JFIv9LZ2w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483