Antaudutaan, ei Suomea kannata puolustaa

Turha taistella

Mitä se haittaisi vaikka Venäjä Suomen valtaisi, ei mitään. Ei siellä enää ole kommunismi vallassa vaan kunnon kapitalismi, jokaisen porvarin pitäisi olla tyytyväinen kun nykyinen sossumeininki loppuisi. Eli jos sota syttyy nostetaan kädet pystyyn ja antaudutaan, päästään paljon helpommalla. Tanskalaiset teki viime sodassa niin ja hyvin pärjäsivät.

Jos taistelisimme tarkoittaisi se kymmeniä tuhansia kuolleita ja vakavasti vammautuneita. On epätodennäköistä että se edes kannattaisi joten ei aseellisessa vastarinnassa ole mitään järkeä. Minä ainakaan en aio taistella, menen maan alle ja odotan kun sota on ohi!

60

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toiveuntako vaan?

      Suomi on korviaan myöten veloissa ja velkamäärä sen kuin kasvaa. Olisi onnenpotku jos tuleva maailman rikkain valtio pelastaisi meidät EU:sta ja velkavankeudesta.
      Mutta lienee turha toivo tuo että pääsisimme Venäjän suojelukseen.

      • LaD

        Venäjä ei suostaan nouse edes öljyllä. Venäjä on ikuisesti romahtanut, keinoja nousuun ei ole


      • Kaikkea sitä kuulee
        LaD kirjoitti:

        Venäjä ei suostaan nouse edes öljyllä. Venäjä on ikuisesti romahtanut, keinoja nousuun ei ole

        Se nyt vaan on niin että Suomen kaltainen pikkumaa romahtaa paljon ennemmin kuin suurvalta. Kummallista höpötystä, et kai tosissaan usko että Venäjä mihinkään romahtaisi?

        Ottaisit selvää Venäjän pitkästä historiasta, paljon on ollut vaikeuksia mutta niistä kaikista on noussut. Sinä et Venäjän historiasta tunnu tietävän yhtään mitään, silloin olisi parasta olla ihan hiljaa.


      • LaD
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että Suomen kaltainen pikkumaa romahtaa paljon ennemmin kuin suurvalta. Kummallista höpötystä, et kai tosissaan usko että Venäjä mihinkään romahtaisi?

        Ottaisit selvää Venäjän pitkästä historiasta, paljon on ollut vaikeuksia mutta niistä kaikista on noussut. Sinä et Venäjän historiasta tunnu tietävän yhtään mitään, silloin olisi parasta olla ihan hiljaa.

        Historia ei toistu loputtomiin. Katsoppas kun venäjällä on vain yksi valtti, öljy. Ei muuta. Valtio ei elä yhdellä vientituotteella.
        Venäjän väestöennuste kertoo hyvin mitä sille tulee tapahtumaan


      • Suomen takapajula
        LaD kirjoitti:

        Historia ei toistu loputtomiin. Katsoppas kun venäjällä on vain yksi valtti, öljy. Ei muuta. Valtio ei elä yhdellä vientituotteella.
        Venäjän väestöennuste kertoo hyvin mitä sille tulee tapahtumaan

        Eiköhän maailman rikkain maa luonnonrikkauksilla mitattuna ole Venäjä.
        Venäjä rikastuu koko ajan ja Putin on vallassa koska haluaa suuren keskituloisten joukon Venäjälle jolla on ostovoimaa pyörittämään Venäjää.

        Ennen luisuu periferiaksi Suomi kuin Venäjä.


      • Kaikkea sitä kuulee
        LaD kirjoitti:

        Historia ei toistu loputtomiin. Katsoppas kun venäjällä on vain yksi valtti, öljy. Ei muuta. Valtio ei elä yhdellä vientituotteella.
        Venäjän väestöennuste kertoo hyvin mitä sille tulee tapahtumaan

        Venäjä on luonnonvaroiltaan maailman rikkain maa ja sinä väität että sillä on vain yksi valtti, öljy. Kun tiedon taso on tuota luokkaa ei kannattaisi suulla suuremmalla mitään väittää. Toisekseen tutustu Suomen väestöennusteisiin, ei nekään kovin ruusuiset ole, suomalaisetkin kuolevat tällä menolla sukupuuttoon. Ennustaminen, etenkin tulevaisuuden on perin vaikeaa. Se nyt on kuitenkin selvää että Venäjä on pitkäikäisempi kuin piskuruinen Suomi!


      • LaD
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Venäjä on luonnonvaroiltaan maailman rikkain maa ja sinä väität että sillä on vain yksi valtti, öljy. Kun tiedon taso on tuota luokkaa ei kannattaisi suulla suuremmalla mitään väittää. Toisekseen tutustu Suomen väestöennusteisiin, ei nekään kovin ruusuiset ole, suomalaisetkin kuolevat tällä menolla sukupuuttoon. Ennustaminen, etenkin tulevaisuuden on perin vaikeaa. Se nyt on kuitenkin selvää että Venäjä on pitkäikäisempi kuin piskuruinen Suomi!

        HAHA. suomen väestö kasvaa vielä jonkin aikaa, kun taas venäjä on muutaman kymmenen vuoden päästä asukasluvultaan samankokoinen kuin saksa.


      • Kaikkea sitä kuulee
        LaD kirjoitti:

        HAHA. suomen väestö kasvaa vielä jonkin aikaa, kun taas venäjä on muutaman kymmenen vuoden päästä asukasluvultaan samankokoinen kuin saksa.

        "HAHA. suomen väestö kasvaa vielä jonkin aikaa, kun taas venäjä on muutaman kymmenen vuoden päästä asukasluvultaan samankokoinen kuin saksa."

        Kerro lähteesi. Tuohan nähdään, 30 vuoden kuluttua Venäjällä on varmasti enemmän väkeä kuin Saksassa. Suomen väkiluku vielä kasvaa mutta kohta lähtee laskuun, suomalaiset kuolevat sukupuuttoon. Ainakin mikäli on uskominen väestöennusteita.


      • Venäjä voittaa
        Suomen takapajula kirjoitti:

        Eiköhän maailman rikkain maa luonnonrikkauksilla mitattuna ole Venäjä.
        Venäjä rikastuu koko ajan ja Putin on vallassa koska haluaa suuren keskituloisten joukon Venäjälle jolla on ostovoimaa pyörittämään Venäjää.

        Ennen luisuu periferiaksi Suomi kuin Venäjä.

        Venäjä on aina ollut rikkain luonnonvaroilla mitattaessa ja köyhä elintasolla mitattaessa. Tälle ei kapitalistikaan voi mitään.


      • LaD
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "HAHA. suomen väestö kasvaa vielä jonkin aikaa, kun taas venäjä on muutaman kymmenen vuoden päästä asukasluvultaan samankokoinen kuin saksa."

        Kerro lähteesi. Tuohan nähdään, 30 vuoden kuluttua Venäjällä on varmasti enemmän väkeä kuin Saksassa. Suomen väkiluku vielä kasvaa mutta kohta lähtee laskuun, suomalaiset kuolevat sukupuuttoon. Ainakin mikäli on uskominen väestöennusteita.

        Venäjän väestömäärä saavutti huippunsa vuonna 1991 juuri ennen Neuvostoliiton hajoamista. Alhainen syntyvyys ja epätavallisen korkea kuolleisuus saivat Venäjän väestömäärän laskemaan 0,5 prosentilla eli 750 000–800 000 ihmisellä joka vuosi 1990-luvun
         puolivälistä 2000-luvun
         puoliväliin.Yhdistyneet kansakunnat
         varoitti, että Venäjän 143 miljoonan ihmisen väkiluku voisi laskea kolmanneksella vuoteen 2050 mennessä jos luvut eivät muutu nopeasti.[3]
         
        wiiklipediaa.

        Mutta tietysti on paikallista tilanteeb paranemista


      • Ken elää, se näkee
        LaD kirjoitti:

        Venäjän väestömäärä saavutti huippunsa vuonna 1991 juuri ennen Neuvostoliiton hajoamista. Alhainen syntyvyys ja epätavallisen korkea kuolleisuus saivat Venäjän väestömäärän laskemaan 0,5 prosentilla eli 750 000–800 000 ihmisellä joka vuosi 1990-luvun
         puolivälistä 2000-luvun
         puoliväliin.Yhdistyneet kansakunnat
         varoitti, että Venäjän 143 miljoonan ihmisen väkiluku voisi laskea kolmanneksella vuoteen 2050 mennessä jos luvut eivät muutu nopeasti.[3]
         
        wiiklipediaa.

        Mutta tietysti on paikallista tilanteeb paranemista

        Venäjä alkaa taas päästä raiteilleen. Maailman luonnonvaroiltaan rikkaimman valtion syntyvyys lähtee nousuun.


      • LaD
        Ken elää, se näkee kirjoitti:

        Venäjä alkaa taas päästä raiteilleen. Maailman luonnonvaroiltaan rikkaimman valtion syntyvyys lähtee nousuun.

        Pelleputinin pitää siihenkin lypsää rahaa. Lol kyllä kyt mennään aikavyskien eteenpäin


    • hyvin meni viimeks

      Meillähän pyyhki kerrassaan loistavasti viimeksikin Venäjän vallan alla 1808-1917. Oli oikein lokoisaa ja leppoisaa ja kansakunta kehittyin pitkin harppauksin.

      • niin tai näin

        Suomi oli kuitenkin aika köyhä ja syrjäinen paikka 1917. Takana oli sortokaudet ja karu venäläistämisyritys. Koko 1800-luvun kärsittiin hirveästä sensuurista.

        Toisaalta kansakuntakehitys tapahtui tuolloin ja ei ollut juuri sotia koska Venäjä dominoi.

        Asiassa oli siis kaksi puolta, mutta itsenäisenä on olleet parhaat ajat.


    • Hävetkää perkeleet

      Mikäli Venäjä Suomen valtaisi tulisi Suomeen rosvokapitalismi, voisimme unohtaa pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan iäksi. Porvarit olisivat tyytyväisiä, siksi he eivät tahdo maataan puolustaan vaan lähtevät karkuun Ruotsiin. Duunarit joutuisivat maata puolustaa kun porvarit lähtevät käpykaartiin.

      • valkoinen sika

        Duunarit joutuisivat maata puolustaa kun porvarit lähtevät käpykaartiin. "

        Jokainen porvari sika iästä ja sukupuolesta riippumatta laitetaan mikäli syttyy sota ketjuilla kiinni etulinjan puihin sekä taakse konekivääri ketjut jotta varmasti pysyvät paikallaan puolustamassa rahapussejaan.


    • Ei ne osaa hävetä

      Mikä on Suomen valuutta? Euro.
      Ennen EU-äänestystä aivan kaikki poliitikot sanoivat että jos liitytään EU:hun niin markka säilyy aina.

    • Venäjä on OK

      Olen kyllä samaa mieltä. Venäjää vastaan on turha taistella. Suomen kansan todellinen vihollinen on Suomen hallitus. Maamiinat on meiltä viety ja luvanvaraisten ampuma-aseiden omistajia vainotaan. Mitäpä siinä muuta voi kuin pelastaa mitä pelastettavissa on.

      Emme halua Suomesta NATOn ja Venäjän taistelukenttää. Sellaisen taistelun jäljiltä Suomesta olisi vain muisto jäljellä. Se olisi ehkä edullista NATOlle mutta ei meille suomalaisille.

      Matti Vanhasen hoplofoobinen hallitus todisti ettei Suomea kannata puolustaa.

      • Suomen kansan

        todellisten vihollisten ydinjoukko resuaa näillä palstoilla. On vaikea kuvitella syvempää vihaa Suomea kohtaan, kuin jatkuvasti esietty haave Venäjän hyökkäyksestä ja pääsystä venäläisiksi.

        "Olen kyllä samaa mieltä. Venäjää vastaan on turha taistella. Suomen kansan todellinen vihollinen on Suomen hallitus."

        Kansan itsenäisyydestä ja hyvinvoinnista huolehtiva hallitus onkin siis kansan vihollinen?


      • LaD

        Ömmmm kansa valitsi hallituksen,.joten kansa valitsi itselleen tahallaan vihollisen? Jjjust.


      • Joopa joo...
        Suomen kansan kirjoitti:

        todellisten vihollisten ydinjoukko resuaa näillä palstoilla. On vaikea kuvitella syvempää vihaa Suomea kohtaan, kuin jatkuvasti esietty haave Venäjän hyökkäyksestä ja pääsystä venäläisiksi.

        "Olen kyllä samaa mieltä. Venäjää vastaan on turha taistella. Suomen kansan todellinen vihollinen on Suomen hallitus."

        Kansan itsenäisyydestä ja hyvinvoinnista huolehtiva hallitus onkin siis kansan vihollinen?

        Katselepa Suomen nuorten työttömyyttä ja sen jälkeen pääkaupunkiseudun ruokajonoja.
        Sitten mieti missä lymyää kansan todelliset viholliset.

        Koita edes itse ottaa markka takaisin Suomen valuutaksi. Et onnistu sillä Suomen kansan todelliset viholliset ja sen itsenäisyyden myyneet pistävät kaikin tavoin hanttiin.


      • Itsenäisyyttä
        Joopa joo... kirjoitti:

        Katselepa Suomen nuorten työttömyyttä ja sen jälkeen pääkaupunkiseudun ruokajonoja.
        Sitten mieti missä lymyää kansan todelliset viholliset.

        Koita edes itse ottaa markka takaisin Suomen valuutaksi. Et onnistu sillä Suomen kansan todelliset viholliset ja sen itsenäisyyden myyneet pistävät kaikin tavoin hanttiin.

        myivät aikanaan vain äärivasemmistolaiset maanpetturit. Heidän henkiset jälkeläisensä riekkuvat nyt tälläkin palkstalla, vaikka poliittinen kannatus on kadonnut.

        "Et onnistu sillä Suomen kansan todelliset viholliset ja sen itsenäisyyden myyneet pistävät kaikin tavoin hanttiin. "


      • LaD
        Joopa joo... kirjoitti:

        Katselepa Suomen nuorten työttömyyttä ja sen jälkeen pääkaupunkiseudun ruokajonoja.
        Sitten mieti missä lymyää kansan todelliset viholliset.

        Koita edes itse ottaa markka takaisin Suomen valuutaksi. Et onnistu sillä Suomen kansan todelliset viholliset ja sen itsenäisyyden myyneet pistävät kaikin tavoin hanttiin.

        Suomen nuorten työttömyys johtuu nykyajan rappiosta. Nuoriso on laiskaa vasemmistopierua ketkä syyttävät valtiota omasta laiskuudestaan ja saamattomuudestaan. Minä löysin jo 15v. vakituisen työpaikan, ja siitä on 2 vuotta.


      • demokratia o huijaus
        LaD kirjoitti:

        Ömmmm kansa valitsi hallituksen,.joten kansa valitsi itselleen tahallaan vihollisen? Jjjust.

        Kansa ei valitse hallitusta. Äänioikeutetut kukin tykönään äänestävät kansanedustajaehdokkaita joista osasta tulee kansanedustajia, eli Arkadianmäen palkkakuopassa kituvia napinpainajia, ammattitaitoisia kumileimasimia.

        Hallitus paremminkin valitsee itse itsensä.


      • Knasa valitsee
        demokratia o huijaus kirjoitti:

        Kansa ei valitse hallitusta. Äänioikeutetut kukin tykönään äänestävät kansanedustajaehdokkaita joista osasta tulee kansanedustajia, eli Arkadianmäen palkkakuopassa kituvia napinpainajia, ammattitaitoisia kumileimasimia.

        Hallitus paremminkin valitsee itse itsensä.

        eduskunnan. Se asettaa luottamustaan nauttivan hallituksen. Hallitus siis edustaa kansaa.


      • Armoton totuus
        Itsenäisyyttä kirjoitti:

        myivät aikanaan vain äärivasemmistolaiset maanpetturit. Heidän henkiset jälkeläisensä riekkuvat nyt tälläkin palkstalla, vaikka poliittinen kannatus on kadonnut.

        "Et onnistu sillä Suomen kansan todelliset viholliset ja sen itsenäisyyden myyneet pistävät kaikin tavoin hanttiin. "

        Aikonaan oli nuorsuomalaiset puolue, tästä on toistakymmentä vuotta. Oikeistolainen puolue mutta hämmästys oli suuri kun sen jäseniltä kysyttiin puolustaisitko aseellisesti Suomea. Suurin osa oli sitä mieltä ettei puolustaisi, lähtisi Ruotsiin karkuun.

        Porvarit pakevat Ruotsiin ja tulevat takaisin jos duunarit ovat vihollisen pysäyttäneet. Tälläistä se on nykypäivän porvarien isänmaallisuus.


    • bentwaters...

      Mieluummin antaa Venäjän vallata Suomi kuin joutua ydinsodan näyttämöksi Naton puuttuessa heille kuulumattomaan asiaan. Onhan selvää että ydinaseet Suomessa räjähtelisivät jos Nato tänne tulee.

      Venäjä sinänsä ei ole meille iso uhka, mutta Nato on. Venäjä haluaa vain turvata Pietarin.

      Nato olisi ollut jo vuosikymmeniä sitten valmis pommittamaan Suomea ydinasein. Britanniassa on sellainen tukikohtakin Bentwaters josta pommikoneiden oli määrä lähteä pistämään Suomi sileäksi.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Bentwaters

      Naton etu ei ole Suomen etu. Suomen etu ei ole Naton etu.

      Vapaus ei tule läntisten mattopommitusten myötä, sen kansa tietää jo Irakissa ja Afganistanissa. Toivottavasti meidän ei tarvitse sitä oppia kantapään kautta.

      • Siinä taas on

        stallarin märkä uni. Vapaus tulee siis Venäjän vallatessa Suomen.

        "Vapaus ei tule läntisten mattopommitusten myötä, sen kansa tietää jo Irakissa ja Afganistanissa. Toivottavasti meidän ei tarvitse sitä oppia kantapään kautta. "

        "Venäjä sinänsä ei ole meille iso uhka, mutta Nato on. Venäjä haluaa vain turvata Pietarin. "

        Uhka ei siis ole se, että Venäjä valtaa Suomen? Uhka on se, että Nato tulisi Suomen avuksi?
        Vain stallarin aatos voi kulkea tuolla tavalla.
        Onneksi sillä porukalla ei ole minkäänlaista kannatusta.


      • kokoomus ei pelasta
        Siinä taas on kirjoitti:

        stallarin märkä uni. Vapaus tulee siis Venäjän vallatessa Suomen.

        "Vapaus ei tule läntisten mattopommitusten myötä, sen kansa tietää jo Irakissa ja Afganistanissa. Toivottavasti meidän ei tarvitse sitä oppia kantapään kautta. "

        "Venäjä sinänsä ei ole meille iso uhka, mutta Nato on. Venäjä haluaa vain turvata Pietarin. "

        Uhka ei siis ole se, että Venäjä valtaa Suomen? Uhka on se, että Nato tulisi Suomen avuksi?
        Vain stallarin aatos voi kulkea tuolla tavalla.
        Onneksi sillä porukalla ei ole minkäänlaista kannatusta.

        Jos Nato sekaantuu meidän tilanteeseemme, niin ydinaseet paukkuvat, se on varmaa. Siinä ei kokoomuksen jäsenkirja pelasta.

        Ydinsodan kynnys on korkea Keski-Euroopassa. Suomi ei kuitenkaan ole Keski-Eurooppa. Maantieteelle emme edelleenkään mahda mitään.

        Kokoomuksen tai minkään muunkaan puolueen jäsenkirja ei suojaa lämpöydinaseen räjähdykseltä ja radioaktiiviselta ydinlaskeumalta. Siinä on joku Olkiluoto pieni ongelma kun trigger-happy-Nato pääsee pätemään harvaan asutulla alueella ydinaseineen. Sikäli vaan ikävää että se syrjäinen ja harvaan asuttu alue sattuu olemaan nimeltään Suomi.


      • LaD
        kokoomus ei pelasta kirjoitti:

        Jos Nato sekaantuu meidän tilanteeseemme, niin ydinaseet paukkuvat, se on varmaa. Siinä ei kokoomuksen jäsenkirja pelasta.

        Ydinsodan kynnys on korkea Keski-Euroopassa. Suomi ei kuitenkaan ole Keski-Eurooppa. Maantieteelle emme edelleenkään mahda mitään.

        Kokoomuksen tai minkään muunkaan puolueen jäsenkirja ei suojaa lämpöydinaseen räjähdykseltä ja radioaktiiviselta ydinlaskeumalta. Siinä on joku Olkiluoto pieni ongelma kun trigger-happy-Nato pääsee pätemään harvaan asutulla alueella ydinaseineen. Sikäli vaan ikävää että se syrjäinen ja harvaan asuttu alue sattuu olemaan nimeltään Suomi.

        Paitsi että ydinaseet kohdistetaan AINA muihin ydinasevaltoihin ja suuriin asutuskeskuksiin. täysin turhaa ampua suomen korpimettiin


      • jäsenkirja ei suojaa
        LaD kirjoitti:

        Paitsi että ydinaseet kohdistetaan AINA muihin ydinasevaltoihin ja suuriin asutuskeskuksiin. täysin turhaa ampua suomen korpimettiin

        Taktisia ydinaseita käytetään taistelukentällä sotilaallisia kohteita vastaan. Sitä varten ne on tehty, siihen niitä käytetään.


      • LaD
        jäsenkirja ei suojaa kirjoitti:

        Taktisia ydinaseita käytetään taistelukentällä sotilaallisia kohteita vastaan. Sitä varten ne on tehty, siihen niitä käytetään.

        ......Ja miksi ne suomeen kohdistettaisiin? suomi on strategisesti merkityksetön, täällä ei ole mitään. Pietariin ja murmanskiin yltää muualtakin ihan yhtä helposti


      • Käyttö johtaa
        jäsenkirja ei suojaa kirjoitti:

        Taktisia ydinaseita käytetään taistelukentällä sotilaallisia kohteita vastaan. Sitä varten ne on tehty, siihen niitä käytetään.

        vastapuolen ylivoimaiseen kostoiskuun. Siksi ydinaseita ei käytetä. Ne ovat poliittinen ase.

        "Näin dorkaa väitettä en ole tällä palstalla aikaisemmin nähnytkään... "

        Haave Suonen tuhoutumisesta ydinsodassa on jälleen yksi stallarien märkä uni. Jotenkin se kommunismin täydellinen tappio pitää kostaa.


      • LaD
        Käyttö johtaa kirjoitti:

        vastapuolen ylivoimaiseen kostoiskuun. Siksi ydinaseita ei käytetä. Ne ovat poliittinen ase.

        "Näin dorkaa väitettä en ole tällä palstalla aikaisemmin nähnytkään... "

        Haave Suonen tuhoutumisesta ydinsodassa on jälleen yksi stallarien märkä uni. Jotenkin se kommunismin täydellinen tappio pitää kostaa.

        Venäjä on sotilaallisesti niin alivoimainen aina jalkaväestä ydinasearsenaaliin että ei se uskalla sotaan lähteä


      • ku vit elmia?
        LaD kirjoitti:

        Venäjä on sotilaallisesti niin alivoimainen aina jalkaväestä ydinasearsenaaliin että ei se uskalla sotaan lähteä

        No mikäköhän siinä sitten on ettei länsi ole jo paukutellut Venäjää historian lehdille? Kun se kerran on noin surkea.


      • Ei ole tarvetta
        ku vit elmia? kirjoitti:

        No mikäköhän siinä sitten on ettei länsi ole jo paukutellut Venäjää historian lehdille? Kun se kerran on noin surkea.

        Venäjä on täysi surkimus ilman sotimisiakin.


      • Kaikkea sitä kuulee
        LaD kirjoitti:

        Venäjä on sotilaallisesti niin alivoimainen aina jalkaväestä ydinasearsenaaliin että ei se uskalla sotaan lähteä

        "Venäjä on sotilaallisesti niin alivoimainen aina jalkaväestä ydinasearsenaaliin että ei se uskalla sotaan lähteä."

        Kerropas tuosta Venäjän alivoimasta ydinasein suhteen, paljonko on ydinkärkiä lännellä, paljonko Venäjällä? Ei taida jenkkipoika koittaa onneaan vaikka sillä muka olisi ylivoima...


      • Sota ilman
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "Venäjä on sotilaallisesti niin alivoimainen aina jalkaväestä ydinasearsenaaliin että ei se uskalla sotaan lähteä."

        Kerropas tuosta Venäjän alivoimasta ydinasein suhteen, paljonko on ydinkärkiä lännellä, paljonko Venäjällä? Ei taida jenkkipoika koittaa onneaan vaikka sillä muka olisi ylivoima...

        ydinaseitakin merkitsee Venäjän tuhoa. Se on joka suhteessa alivoimainen verrattuna Natoon. Pärjääminen on mahdollista vain palstan stallarien märissä unissa.

        Venäjä on täysin riippuvainen öljynviennistä länteen ja sieltä saatavista tarvikkeista.


      • LaD
        ku vit elmia? kirjoitti:

        No mikäköhän siinä sitten on ettei länsi ole jo paukutellut Venäjää historian lehdille? Kun se kerran on noin surkea.

        Koska länsi ei halua sotaa, pölö


      • LaD
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "Venäjä on sotilaallisesti niin alivoimainen aina jalkaväestä ydinasearsenaaliin että ei se uskalla sotaan lähteä."

        Kerropas tuosta Venäjän alivoimasta ydinasein suhteen, paljonko on ydinkärkiä lännellä, paljonko Venäjällä? Ei taida jenkkipoika koittaa onneaan vaikka sillä muka olisi ylivoima...

        Venäjän Ydinaseista suurin osa on varastoissa lohnimassa vuosikymmeniä, ja helvetinmoinen nosa on karhun kannettavia, ei ohjuksina, NATO kykenee hyökkäysaallolla tuhoamaan kaikki suuret asutuskeskukset ja monta kymmentä ohjusasemaa teki venäjä mitä tahansa.


      • LaD
        LaD kirjoitti:

        Venäjän Ydinaseista suurin osa on varastoissa lohnimassa vuosikymmeniä, ja helvetinmoinen nosa on karhun kannettavia, ei ohjuksina, NATO kykenee hyökkäysaallolla tuhoamaan kaikki suuret asutuskeskukset ja monta kymmentä ohjusasemaa teki venäjä mitä tahansa.

        On tehty arvio, jonka mukaan USA menettäisi 60% infrastruktuuristaan ennen kuin Venäjä olisi toimintakyvytön.

        Lasketaanko sitä nyt voitoksi, mene ja tiedä


      • Itäraja Uraliin
        LaD kirjoitti:

        On tehty arvio, jonka mukaan USA menettäisi 60% infrastruktuuristaan ennen kuin Venäjä olisi toimintakyvytön.

        Lasketaanko sitä nyt voitoksi, mene ja tiedä

        Kyllä sota kannattaa jos vain kaikesta menee 60 %. Tosin mutaatiot tulevat vaivaamaan ihmiskuntaa. Kunhan edes 100:n opittaisiin laskemaan.

        Mutta Venäjä on luuseri ja siksi Suomen puolustusvoimat voitaisiin lähes kokonaan lakkauttaa. 100:n vuoden päästä kuolee viimeinen venäläinen alkoholismiin ja silloin on Suomenkin aika vetää itäraja Uraliin, vähintään.


    • adfghijk

      Venäläiset söivät sakari Topeliuksen tyttärenOulussa.Paistoivat nuotiolla!! Parempi kun pysyvät siellä rajan takana!

    • la cosa meidän nostr

      Natolle voisi olla mieluista päästä näpäyttämään Venäjää, mutta se voisi merkitä Suomen tuhoutumista. Ei ne Suomesta sinänsä välitä.

      Suomen tuhoutuminen ei ole Suomelle edullista. Niinpä Suomen etu ei ole sama kuin verenhimoisten Nato-kenraalien etu. Mieluummin sodasta lyhyt ja Nato ulkopuolella. Venäjä valtaa Suomen mutta olennaisin osin Suomi säästyy.

      • Nato-kenraalit

        haluavat vain yhteistoimintaa Venäjän kanssa. Sitä onkin aika lailla jo harjoiteltu. Mitään haluja riidan haastamsieen ei Natolla ole. Sen toimintaa on suunnattu kriisinhallintaan, koska Venäjästä ei ole vaaraa hyökkääjänä.
        Nato-maiden ammattiarmeijat eivät ole Venäjän varusmiesjoukkojen lyötävissä. Venäjän armeija on lukumääräisesti alivoimainen ja teknisesti pahasti jäljessä.
        Se on ruokahuollossa länsimaista riippuvainen.


      • osoita kaapin paikka
        Nato-kenraalit kirjoitti:

        haluavat vain yhteistoimintaa Venäjän kanssa. Sitä onkin aika lailla jo harjoiteltu. Mitään haluja riidan haastamsieen ei Natolla ole. Sen toimintaa on suunnattu kriisinhallintaan, koska Venäjästä ei ole vaaraa hyökkääjänä.
        Nato-maiden ammattiarmeijat eivät ole Venäjän varusmiesjoukkojen lyötävissä. Venäjän armeija on lukumääräisesti alivoimainen ja teknisesti pahasti jäljessä.
        Se on ruokahuollossa länsimaista riippuvainen.

        Voisi tulla lievä ryppy Nato-kenraaleiden Venäjä-rakkauteen jos Venäjä hyökkäisi Suomeen ja Suomi tyhmyyttään pyytäisi apua Natolta. Mutta olisihan se oiva tilaisuus näyttää missä kaappi seisoo. Suomi siinä menisi sileäksi, mutta eipä Nato ole Suomea ennenkään tarvinnut.


      • Miksi Venäjä
        osoita kaapin paikka kirjoitti:

        Voisi tulla lievä ryppy Nato-kenraaleiden Venäjä-rakkauteen jos Venäjä hyökkäisi Suomeen ja Suomi tyhmyyttään pyytäisi apua Natolta. Mutta olisihan se oiva tilaisuus näyttää missä kaappi seisoo. Suomi siinä menisi sileäksi, mutta eipä Nato ole Suomea ennenkään tarvinnut.

        hyökkäisi Suomeen ja asettaisi itsensä alttiiksi tuholle?

        Ja miksi Suomi siinä menisi sileäksi? Se olisi nimenomaan Venäjän kohtalo. Sen alueella sota käytäisiin eikä Suomessa. Tietysti se on osa stallarin märkää unta, mutta uneksi jää.


      • ihaliltava asenne
        Miksi Venäjä kirjoitti:

        hyökkäisi Suomeen ja asettaisi itsensä alttiiksi tuholle?

        Ja miksi Suomi siinä menisi sileäksi? Se olisi nimenomaan Venäjän kohtalo. Sen alueella sota käytäisiin eikä Suomessa. Tietysti se on osa stallarin märkää unta, mutta uneksi jää.

        No mutta onpa hienoa että ainakin yksi ihminen näin vilpittömästi uskoo Venäjän rauhantahtoisuuteen!

        Kuitenkin nähdäkseni jos Venäjä Suomeen tulisi niin kyllä se sota nimenomaan Suomessa käytäisiin, ei Venäjällä.

        Varmaankin Suomen puolustusvoimia voidaan radikaalisti leikata kun meillä ei näkemyksesi muukaan ilmeisesti vihollisia ole. Venäjä ei siis missään tapauksessa hyökkää. Ruotsalaisilla edes onko enää maa-armeijaa?

        Kuka tänne siis väkivalloin tulisi? Hottentotit, kirgiisit, uiguurit vaiko eskimot?


      • Et tajua mitään!
        ihaliltava asenne kirjoitti:

        No mutta onpa hienoa että ainakin yksi ihminen näin vilpittömästi uskoo Venäjän rauhantahtoisuuteen!

        Kuitenkin nähdäkseni jos Venäjä Suomeen tulisi niin kyllä se sota nimenomaan Suomessa käytäisiin, ei Venäjällä.

        Varmaankin Suomen puolustusvoimia voidaan radikaalisti leikata kun meillä ei näkemyksesi muukaan ilmeisesti vihollisia ole. Venäjä ei siis missään tapauksessa hyökkää. Ruotsalaisilla edes onko enää maa-armeijaa?

        Kuka tänne siis väkivalloin tulisi? Hottentotit, kirgiisit, uiguurit vaiko eskimot?

        "Kuitenkin nähdäkseni jos Venäjä Suomeen tulisi niin kyllä se sota nimenomaan Suomessa käytäisiin, ei Venäjällä."

        Kerro ensin, miksi tulisi? Ja kyse oli nimenomaan Naton ja Venäjän välien selvittelystä. Kyllä se käydään muualla kuin Suomessa, lähinnä Venäjällä.

        "Varmaankin Suomen puolustusvoimia voidaan radikaalisti leikata kun meillä ei näkemyksesi muukaan ilmeisesti vihollisia ole. Venäjä ei siis missään tapauksessa hyökkää. Ruotsalaisilla edes onko enää maa-armeijaa? "

        Turha vääristellä. Venäjä voi kyllä meitä uhata, mutta jokin syy siihen pitäisi olla. Ja joka tapauksessa se joutuu silloin vastakkain EU:n ja Naton paljon suurempien voimien kanssa.
        Siksihän puolustusta supistetaan Suomessa ja muualla, että perinteinen sota nähdään hyvin epätodennäköisenä.

        Tosin se hallitsee palstan stallarien märkiä unia. Taidat nähdä niitä sinäkin? Olet kovin huonosti perillä nykymaailmasta.


      • lose-lose-situation
        Et tajua mitään! kirjoitti:

        "Kuitenkin nähdäkseni jos Venäjä Suomeen tulisi niin kyllä se sota nimenomaan Suomessa käytäisiin, ei Venäjällä."

        Kerro ensin, miksi tulisi? Ja kyse oli nimenomaan Naton ja Venäjän välien selvittelystä. Kyllä se käydään muualla kuin Suomessa, lähinnä Venäjällä.

        "Varmaankin Suomen puolustusvoimia voidaan radikaalisti leikata kun meillä ei näkemyksesi muukaan ilmeisesti vihollisia ole. Venäjä ei siis missään tapauksessa hyökkää. Ruotsalaisilla edes onko enää maa-armeijaa? "

        Turha vääristellä. Venäjä voi kyllä meitä uhata, mutta jokin syy siihen pitäisi olla. Ja joka tapauksessa se joutuu silloin vastakkain EU:n ja Naton paljon suurempien voimien kanssa.
        Siksihän puolustusta supistetaan Suomessa ja muualla, että perinteinen sota nähdään hyvin epätodennäköisenä.

        Tosin se hallitsee palstan stallarien märkiä unia. Taidat nähdä niitä sinäkin? Olet kovin huonosti perillä nykymaailmasta.

        Niin, huono juttu vaan Suomen kannalta joutua taistelutantereeksi. Olisipa se outoa Nato-sotaa jos se ei lainkaan kohdistuisi Suomen alueella oleviin Venäjän joukkoihin. Samalla se kohdistuu myös Suomeen ja suomalaisiin. Ydinaseet eivät erottele kenellä minkin puolueen jäsenkirja on taskussaan. Me suomalaiset häviäisimme joka tapauksessa, kävi Venäjän ja Naton miten tahansa.


      • kokoomus kokoomus!
        Et tajua mitään! kirjoitti:

        "Kuitenkin nähdäkseni jos Venäjä Suomeen tulisi niin kyllä se sota nimenomaan Suomessa käytäisiin, ei Venäjällä."

        Kerro ensin, miksi tulisi? Ja kyse oli nimenomaan Naton ja Venäjän välien selvittelystä. Kyllä se käydään muualla kuin Suomessa, lähinnä Venäjällä.

        "Varmaankin Suomen puolustusvoimia voidaan radikaalisti leikata kun meillä ei näkemyksesi muukaan ilmeisesti vihollisia ole. Venäjä ei siis missään tapauksessa hyökkää. Ruotsalaisilla edes onko enää maa-armeijaa? "

        Turha vääristellä. Venäjä voi kyllä meitä uhata, mutta jokin syy siihen pitäisi olla. Ja joka tapauksessa se joutuu silloin vastakkain EU:n ja Naton paljon suurempien voimien kanssa.
        Siksihän puolustusta supistetaan Suomessa ja muualla, että perinteinen sota nähdään hyvin epätodennäköisenä.

        Tosin se hallitsee palstan stallarien märkiä unia. Taidat nähdä niitä sinäkin? Olet kovin huonosti perillä nykymaailmasta.

        Mitä hittoa meitä kiinnostaa miten Nato ja Venäjä välinsä selvittelevät. Miksi meidän pitäisi olla osapuoli siinä konfliktissa. Tapelkoot niin paljon kuin haluavat, kunhan tekevät sen jossakin muualla kuin Suomessa.

        Jos Venäjä on hyökätäkseen Suomeen niin pienimmillä tuhoilla selviydymme antautumalla mahdolisimman nopeasti ja pitämällä Naton ulkopuolella. Näin pelastamme isänmaamme.

        Nykyaikaista sotaa ei käydä missään raja-alueen korpimetsässä p*sk*kukkulan omistuksesta. Sota käydään asutuskeskuksissa. P*sk*kukkula on arvoton.

        Vanha resepti pätee: Suomi selviytyy parhaiten pysyttelemällä suurvaltojen eturistiriitojen ulkopuolella.

        Venäjä ei halua _tuhota_ Suomea. Natolle Suomen kohtalo on sinänsä yks lysti. Nato tarvitsisi Suomen vain sillanpääasemana Venäjää vastaan. Ja jos se ei sitä voi saada niin miksipä Nato ei tuhoaisi koko Suomea! Olemme kuitenkin paremmassa turvassa Venäjän kuin Naton käsissä.

        Enkä usko että Suomen muutamat stalinistit erikoisesti toivoisivat kuolemaansa ydinlaskeuman uhreina ja Suomen täydellistä tuhoutumista. Stalinistit eivät sentään ole hulluja, he haluavat omata tulevaisuuden.


      • Eikö, eikökö?
        kokoomus kokoomus! kirjoitti:

        Mitä hittoa meitä kiinnostaa miten Nato ja Venäjä välinsä selvittelevät. Miksi meidän pitäisi olla osapuoli siinä konfliktissa. Tapelkoot niin paljon kuin haluavat, kunhan tekevät sen jossakin muualla kuin Suomessa.

        Jos Venäjä on hyökätäkseen Suomeen niin pienimmillä tuhoilla selviydymme antautumalla mahdolisimman nopeasti ja pitämällä Naton ulkopuolella. Näin pelastamme isänmaamme.

        Nykyaikaista sotaa ei käydä missään raja-alueen korpimetsässä p*sk*kukkulan omistuksesta. Sota käydään asutuskeskuksissa. P*sk*kukkula on arvoton.

        Vanha resepti pätee: Suomi selviytyy parhaiten pysyttelemällä suurvaltojen eturistiriitojen ulkopuolella.

        Venäjä ei halua _tuhota_ Suomea. Natolle Suomen kohtalo on sinänsä yks lysti. Nato tarvitsisi Suomen vain sillanpääasemana Venäjää vastaan. Ja jos se ei sitä voi saada niin miksipä Nato ei tuhoaisi koko Suomea! Olemme kuitenkin paremmassa turvassa Venäjän kuin Naton käsissä.

        Enkä usko että Suomen muutamat stalinistit erikoisesti toivoisivat kuolemaansa ydinlaskeuman uhreina ja Suomen täydellistä tuhoutumista. Stalinistit eivät sentään ole hulluja, he haluavat omata tulevaisuuden.

        "Enkä usko että Suomen muutamat stalinistit erikoisesti toivoisivat kuolemaansa ydinlaskeuman uhreina ja Suomen täydellistä tuhoutumista. Stalinistit eivät sentään ole hulluja, he haluavat omata tulevaisuuden."

        Miksi sitten tälläkin palstalla jatkuvasti haaveillaan ydinsotaan ja Suomen tuhoon johtavasta Venäjän hyökkäyksestä Suomeen? Mitään syytä moiseen ei kyetä esittämään, eikä teksteissä muutenkaan ole mitään mieltä.
        Tosin stallarien tarinoissa ei yleensäkään ole mitään mieltä. Niissä puretaan kaunoja milloin mihinkin kohteeseen. Tieto ei paina missään asiassa.


      • reaalipolitiikkaa
        Eikö, eikökö? kirjoitti:

        "Enkä usko että Suomen muutamat stalinistit erikoisesti toivoisivat kuolemaansa ydinlaskeuman uhreina ja Suomen täydellistä tuhoutumista. Stalinistit eivät sentään ole hulluja, he haluavat omata tulevaisuuden."

        Miksi sitten tälläkin palstalla jatkuvasti haaveillaan ydinsotaan ja Suomen tuhoon johtavasta Venäjän hyökkäyksestä Suomeen? Mitään syytä moiseen ei kyetä esittämään, eikä teksteissä muutenkaan ole mitään mieltä.
        Tosin stallarien tarinoissa ei yleensäkään ole mitään mieltä. Niissä puretaan kaunoja milloin mihinkin kohteeseen. Tieto ei paina missään asiassa.

        Jaa ettäkö palstalla oikein _haaveillaan_ Venäjän hyökkäyksestä? Ne haaveilut ovat minulta jääneet näkemättä.

        Laajalle levinnyt käsitys kuitenkin on että Venäjä on se uhka jota varten Suomi tarvitsee armeijan. Ruotsi tai Zambia tänne tuskin ryynnii. Olet ehkä joskus kuullut mainittavan yli 1000 km pituisen itärajamme? Sen jossa ei enää saa maamiinoja käyttää.

        Hyökkäys Venäjän suunnalta on epäilemättä uhka, mutta Venäjä tuskin pyrkii Suomen tuhoamiseen. Paitsi jos täällä on Nato. Vastaavasti Nato voi olla hyvinkin kiinnostunut Suomen tuhoamisesta jos täällä on Venäjä, varsinkin jos Suomi apua pyytää.

        Minusta meidän suomalaisten omalta kannaltamme fiksuin linja on pitää Nato pois Suomesta. Venäjää emme ehkä pysty pitämän aisoissa, mutta kuten sanottu Venäjä tuskin sinänsä haluaa Suomea tuhota. Mitä meillä on tässä voitettavana : Suomi säilyy suhteellisen vahingoittumattomana verrattuna siihen jos Nato puuttuu asiaan.


      • Sokeako olet???
        reaalipolitiikkaa kirjoitti:

        Jaa ettäkö palstalla oikein _haaveillaan_ Venäjän hyökkäyksestä? Ne haaveilut ovat minulta jääneet näkemättä.

        Laajalle levinnyt käsitys kuitenkin on että Venäjä on se uhka jota varten Suomi tarvitsee armeijan. Ruotsi tai Zambia tänne tuskin ryynnii. Olet ehkä joskus kuullut mainittavan yli 1000 km pituisen itärajamme? Sen jossa ei enää saa maamiinoja käyttää.

        Hyökkäys Venäjän suunnalta on epäilemättä uhka, mutta Venäjä tuskin pyrkii Suomen tuhoamiseen. Paitsi jos täällä on Nato. Vastaavasti Nato voi olla hyvinkin kiinnostunut Suomen tuhoamisesta jos täällä on Venäjä, varsinkin jos Suomi apua pyytää.

        Minusta meidän suomalaisten omalta kannaltamme fiksuin linja on pitää Nato pois Suomesta. Venäjää emme ehkä pysty pitämän aisoissa, mutta kuten sanottu Venäjä tuskin sinänsä haluaa Suomea tuhota. Mitä meillä on tässä voitettavana : Suomi säilyy suhteellisen vahingoittumattomana verrattuna siihen jos Nato puuttuu asiaan.

        "Jaa ettäkö palstalla oikein _haaveillaan_ Venäjän hyökkäyksestä? Ne haaveilut ovat minulta jääneet näkemättä."

        Sitähän teet juuri itsekin. Lue edes avaus.


      • Death and glory!
        reaalipolitiikkaa kirjoitti:

        Jaa ettäkö palstalla oikein _haaveillaan_ Venäjän hyökkäyksestä? Ne haaveilut ovat minulta jääneet näkemättä.

        Laajalle levinnyt käsitys kuitenkin on että Venäjä on se uhka jota varten Suomi tarvitsee armeijan. Ruotsi tai Zambia tänne tuskin ryynnii. Olet ehkä joskus kuullut mainittavan yli 1000 km pituisen itärajamme? Sen jossa ei enää saa maamiinoja käyttää.

        Hyökkäys Venäjän suunnalta on epäilemättä uhka, mutta Venäjä tuskin pyrkii Suomen tuhoamiseen. Paitsi jos täällä on Nato. Vastaavasti Nato voi olla hyvinkin kiinnostunut Suomen tuhoamisesta jos täällä on Venäjä, varsinkin jos Suomi apua pyytää.

        Minusta meidän suomalaisten omalta kannaltamme fiksuin linja on pitää Nato pois Suomesta. Venäjää emme ehkä pysty pitämän aisoissa, mutta kuten sanottu Venäjä tuskin sinänsä haluaa Suomea tuhota. Mitä meillä on tässä voitettavana : Suomi säilyy suhteellisen vahingoittumattomana verrattuna siihen jos Nato puuttuu asiaan.

        En tiedä teistä, mutta minä ainakin mielummin kuolen vapaudessa kuin elän orjuudessa.

        Antautujia ei kehuskella, heistä ei tarinoita kerrota lapsille.

        Natoa ei saa Suomeen päästää koska se vihastuttaisi ryssän. mutta jos ryssä tänne tunkee niin Sitten taistellaan viimeiseen mieheen, eikä ruveta miksikään Hollanniksi.


      • suomi ennen natoa
        Death and glory! kirjoitti:

        En tiedä teistä, mutta minä ainakin mielummin kuolen vapaudessa kuin elän orjuudessa.

        Antautujia ei kehuskella, heistä ei tarinoita kerrota lapsille.

        Natoa ei saa Suomeen päästää koska se vihastuttaisi ryssän. mutta jos ryssä tänne tunkee niin Sitten taistellaan viimeiseen mieheen, eikä ruveta miksikään Hollanniksi.

        Montakos tänne sitten jää kertomaan tarinoita lapsille kun on taisteltu viimeiseen mieheen, naiseen, vanhukseen ja siemenperunaan? Ja mille lapsille?


      • ei ojasta allikkoon
        Sokeako olet??? kirjoitti:

        "Jaa ettäkö palstalla oikein _haaveillaan_ Venäjän hyökkäyksestä? Ne haaveilut ovat minulta jääneet näkemättä."

        Sitähän teet juuri itsekin. Lue edes avaus.

        Avauksessa ei ole mitään vikaa, se linja pyrkii vahinkojen minimoimiseen sinänsä ikävässä, mutta mahdollisessa tapauksessa.

        Sinulla on väärän väriset silmälasit päässäsi, ne vääristävät lukemaasi tekstiä.

        Ikävää jos mennään ojaan, mutta ei silti pidä suistua allikkoon. Ojaanajo voi aina tapahtua, vaikka siitä tuskin kukaan haaveileekaan. Allikko on kuitenkin paljon pahempi kuin oja.


      • Eivät ole!!
        ei ojasta allikkoon kirjoitti:

        Avauksessa ei ole mitään vikaa, se linja pyrkii vahinkojen minimoimiseen sinänsä ikävässä, mutta mahdollisessa tapauksessa.

        Sinulla on väärän väriset silmälasit päässäsi, ne vääristävät lukemaasi tekstiä.

        Ikävää jos mennään ojaan, mutta ei silti pidä suistua allikkoon. Ojaanajo voi aina tapahtua, vaikka siitä tuskin kukaan haaveileekaan. Allikko on kuitenkin paljon pahempi kuin oja.

        "Sinulla on väärän väriset silmälasit päässäsi, ne vääristävät lukemaasi tekstiä."

        Näillä luetaan juuri se, mitä on kirjoitettu. Kun avauksessa haaveillaan Venäjän hyökkäyksestä Suomeen ja kehoitetaan antautumaan ja pakenemaan siinä tilanteessa, niin miten sen voi lukea väärin?
        e
        Ja suunnilleen joka toinen kommentoija on samaa mieltä avaajan kanssa.

        Kellään ei ole edes niin paljon älliä, että käsittäisi tämän olevan historia- eikä haavepalsta.


      • LaD
        suomi ennen natoa kirjoitti:

        Montakos tänne sitten jää kertomaan tarinoita lapsille kun on taisteltu viimeiseen mieheen, naiseen, vanhukseen ja siemenperunaan? Ja mille lapsille?

        Ryssän sotilaat sitten viimeistään kertovat kauhukokemuksiaan


    • Onko enää voittajia?

      "Nykyään maailmassa on kaikkiaan yli 400 ydinreaktoria, eniten Yhdysvalloissa, Venäjällä ja Ranskassa. "

      Kun Chernobyl poksahti niin noin Viron kokoinen alue jätettiin asuttamatta.
      Sukellusveneistä laukaistavat risteilyohjukset tekevät selvää kaikista ydinvoimaloista.

      " Moskova, 16.7. (Venäjän Ääni) -- Venäläiset strategiset Tu-95 lentokoneet, jotka lähtivät Kauko-idässä sijaitsevalta
      lentotukikohdalta, laukaisivat onnistuneesti risteilyohjukset, Venäjän Euroopan puoleisella pohjoisalueella sijaitsevalle Pemboin harjoitusalueelle.
      Venäjän ilmavoimien edustaja Vladimir Drik ilmoitti, että 12 tunnin lennon jälkeen ohjukset tuhosivat kaikki harjoitusalueella olleet maalit ja lentokoneet palasivat tukikohtaansa. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe