Torstai 18.3.2010 Eetu ja Edvard

Palvelussa juuri nyt 41061 käyttäjää

Vastauksia: 56
Lukukertoja: 52577
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Olen saanut parilta tutulta ehdotuksia MOVEStore ja AMWAY organisaatioon liittymisestä. Idea kuullosti hyvältä. Vähän liiankin hyvältä ollakseen totta. Mutta takaraivoon hiipii epäilyksen siemen asian tiimoilta. Onko kellään kokemuksia...hyviä ja huonoja? Jos jotkuu kertoisivat kokemuksistaan. Ei kiitos mitää provoja vaan asiallista keskustelua.

00
kokemus
Tarkista kulutajavirasto kotin sivulta jos on jotain. Ainakin amway kuulu suomen suora markkinoiti liitoon. Se on etu. Eroja on:
firman historia: amway 46v, Move 6kk
Tuleeko raha sponsoroimisesta: amway ei, move ehkä
Onko palautus oikeus: amway 90 pv, move 30 pv
Sanovatko edustajat että raha tulee helposti: amway ei, move kyllä

...
niin se useimmiten ei olekaan totta!
Tähän vanhaan viisauteen kannattaa uskoa.

Noista suoramarkkinointifirmoista on kirjoiteltu runsaasti myös eri Internet-sivustoilla. Kannattaa tutustua, vaikka puuha aikaa viekin. Ja nimenomaan kannttaa haeskella myös kriittisiä eikä vain kiittisiä sivutosta.
00
heh heh
sinä olet amway-jäsen selvästi!! get a life!!
00
katso
Katso
00
MOVESTOREN PAHA KILPAILIJA
<a href="http://netcode.no-ip.org/~ospi/ravestore/">MOVESTORE</a> -liikkeen paha kilpailija on liikkeellä! Kavahtakaa movettajat.
00
Kiitos
Kiitos paljon vastanneille
00
Poliisi tutkii...
Movestorea, lue juttuja tuolta
http://tinyurl.com/6htzl
00
huijattu
meidät huijattiin kylään kuuntelemaan movestoren juttua! sitten aivopesty kaveri lupasi meille kuut ja saturnukset taivaalta ja toisilta galakseilta.
kaveri kertoi suuresta organisaatiosta ja teamista joka toimii ja tuottaa rahaa istumalla paikallaan,ilmeisesti vain koko roskapuljun keksinneelle huijarille!!!!!!
Kysyimme kuuluuko movestore suomen suoramarkinointiliittoon, meille vastattiin että on kuulunut jo 7kk ( minkäaikaa movestore on toiminut,huijanut) selvitimme asian suoramarkinointiliittosta ja siellä ei ollut mitään tietoa moisesta yrityksestä!!!!
VAROKAA TÄTÄ "ORGANISAATIOTA" => sillä ei tienaa päin vastoin köyhtyy! ( paitsi huijariperustaja)
00
Move, totta vai tarua
Te, jotka olette movessa mukana valaiskaapa ajatuksiani hieman...Olen ymmärtänyt, että movessakin tehdään työtä eikä vaan nukkuen raha tule? Työvälineenä on sosiaaliset suhteet.Jos joku tuttu on huijannut kertomalla kuinka helposti raha tulee niin eiköhän ongelma ole silloin ystävässä eikä movessa. Ehkä ystävä ei ole käynyt koulutuksessa tai oppi ei ole mennyt perille. Suomalaiset osaavat olla kateellisia ja taitavia värittämään juttuja, mutta aika näyttää mitä move tuo tullessaan..
00
move, totta vai tarua?
move on totta, ja siinä tosiaan tehdään töitä. ja mielestäni sosiaaliset suhteet ovat tärkein työkalu. vai mitä?
Katso siis tosta Verk.mark. osiosta ja varsinkin "mursiksen" tekstit kannattaa lukea..
00
Amway
Amwayn aineet ovat kalliita, niinkuin kaikki verkostobisneksessä pyörivä matsku, eli hanki rikkaita kaverita, jos aiot saada myydyksi jotain.
00
Voi voi...
Molemmista firmoista tiedän ihan omasta kokemuksesta. Eikä mulle kyllä ole kukaan väittänyt, että Movesta helposti saa rahaa. RAhaa tulee ja hyvin, mutta olen kyllä tehnyt töitäkin. Muutama fakta: Tekemättä mitään et rikastu kummassakaan. Myynti ei ole pääasia. Kannattaa ihmeessä miettiä ja tutkia. Siten et varmimmin lähde bisnekseen mukaan. Onko se paha? No ei varmaankaan, mutta sitten ainakin voit heittää hyvästit rikastumishaaveillesi. Vain oikealla asenteella ja reilulla pelillä pärjää.
00
MOVESTORE sai HAASTAJAN
Kilipailut kiristyy!

Move Networks Oy on nyt saanut vakavan haastajan.

<a href="http://netcode.no-ip.org/~ospi/ravestore/">MOVE STORE</a> KILPAILIJA
00
Siis
<a href="http://netcode.no-ip.org/~ospi/ravestore/">MOVESTORE</a> kilpailija
Kävin kuuntelemassa Movestoren esityksen..alku vaikutti ihan hyvältä mutta liittymis maksu 1000€?? mitä järkeä.. siihen ei kuulu materiaalia niin paljo.. jos saat aloitus pakerin johon kuuluu pari mappia, ja paljon paperia.. niin voin sanoa että yli menee.. itse en kiinostunut siitä sen enempää, ja tutkin hintoja netissä. ja löysin erään videokameran jopa 400€ halvemmalla kuin mitä movestore lupasi. Ja vaikka tulee lisävarusteita niin niiden arvo on korkeintaan 50-100€.. joten oma valinta mitä tekee
00
warovaisuus ennen kaikkea
Että silla,on se huono homma että verkostomarkkinoin- ti ymmärretään ja tehdään tahallaan väärin.Sen hyviä ominaisuuksia kun jalostaisivat REHELLISET ihmiset eikä ne ,jotka haluavat kaiken heti,nyt ja vain mulle!!!Sääli,sillä itse käytän pientä organisaatiota oman yritykseni kehittämiseen:asiakkaat tekevät ostoja,jotka oikettavat sitten alennuksiin tai jos on suositellut liikettäni muille,niin se kuka suositteli saa niiden asiakkaiden ostoista vähennyksiä omiin ostoihin.Samalla ihmiset kertovat mieluummin puutteista ja negatiivisista asioista, jolloin minäkin tiedän missä on parantamisen varaa. Pien yrittäjän pitää pystyä kilpailemaan parhaimmalla mahdollisella tavalla!!!
Täs on aika mielenkiintoinen linkki,liekö tuo manu ite,mut jos mä oisin sen housuissa,nii lähtisin honoluluun äkkiä ettei,joku keksi mitään ikävää äidin omalle pullaposki pojulle!!!!!!!!!!!!!!

http://manu.rekola.swellserver.com/news/top_stories/worldrecord.php
00
MOVESTORE+++++!!!!!
Ensimmäinen verkostomarkkinointi, jossa tapaa vain positiivisia ihmisiä. Rehellisellä tiimityöllä, mahtavalla huumorilla ja yhteen hiileen puhaltamisella tosi mukavaa hommaa!!!
...vaikka ensimmäinen suurempi "tili" tuli vasta kuukauden päästä, kannatti...ihan jo kokemuksena, mukavana sellaisena. Tästä on hyvä jatkaa....yritys on ihan alussa, joten vielä ei nettikauppa tyydytä, siis laatu ja hinta...mutta koulutuksissa selviää missä vaiheessa ollaan menossa. Kyllä tässä ehtii vähän odotellakin. Koko ajan mukava tunne vaan vahvistuu! Suosittelen!;)
00
Amanda
Yltiöpositiivisia tarkoittanet. Ei mitään realismia vaan kaikki ylioptimistista. Alalinja ruokkii nämä Turkulaiset pääjehut maksamalla ensin 1000€ ja sitten päälle vielä 60€/kk.
00
Ei niin...ylipositiivista:)
Kaukana Turusta olen, mutta osani minäkin saan...usko pois..;)...Tosin osittain kokeilunhalusta ja uteliaisuudesta ITSE lähdin mukaan, mutta se kannatti..eikä ole enään pelkkää kokeilua.
00
onneksi
Onnittelen. Kuulut siis niihin harvoihin jotka jotain saavat. Kerrotko vielä paljon jää käteen / kk? Tulot - menot ja käytetty aika?
00
fiuuuuu:)))
Sopivasti tyhmä, sopivasti viisas.:) Jos sinua kiínnostaa aihe noin paljon, mutta et tiedä siitä muuta kuin 1000 euroa ja 60 euroa?;)..ota ihmeessä asiasta selvää enemmän. Täältä keskustelupalstoilta ei saa todellakaan todellista tietoa.
Minkä firman voit perustaa 1000 euron sijoituksella?
Mistä firmasta saat valmiin konseptin?
Mistä firmasta saat ilmaisen koulutuksen?
Mistä firmasta saat ilmaiset työntekijät?
ymymymym...
MOVEn tarina on todellakin vasta alussa. Mitään ei voi koskaan elämässä vannoa, mutta tulevaisuus näyttää valoisalta...sanoisinko uskomattomalta MOVEn osalta. En tarkoita omaa palkkaani nyt, vaan MOVENn palveluportaalia.
00
yrittäjä
etkös sinä ole sitten yrittäjä kun olet tuohon liittynyt???Eli joudut maksamaan yli 8000 euron vuosituloista myös arvonlisäverot???onkos juolahtanut mieleen?ja jos poliisitutkinta on jo käynnissä niin ei voi yrityksellä kovin hyvin mennä....
00
Kaikki ok...
Moj!
Totta kai ALV maksetaan, näinhän on missä tahansa yritystoiminnassa. Myös palkka on alvillista.
Poliisitutkinta on hieno homma, voipahan olla varma, että kaikki menee niinkuin pitääkin. MOVEn perustajat sitä itse toivoivat myös. Sen suhteen kaikki ok.
Kannattaa mennä ihan mielenkiinnosta kuuntelemaan lyhytesitelmiä..ainakin sitten on parempi keskustella näillä palstoilla...OIKEA tieto on usein hyväksi.:) Sun kysymys oli asiallinen..suurin osa näistä keskusteluista on VALITETTAVASTI sellaisten ihmisten kommentteja, jotka ovat kateellisia..mistä?..en tiedä, pelkäävät kilpailijaa..??? liian paljon aikaa???, muuten katkeria???, yksi kuitenkin on varma: Eivät tiedä asiasta riittävästi!! Itse harvoin ehdin kommentoimaan, enkä edes alentuisi itse riitelemään, puolustelemaan MOVEa tai itseäni. "Amwayläisiä" en voi kuin katsoa ihmeissäni ja vielä kerran ihmetellä!! Ihmiset on petoja toisilleen..välillä..Harmi..se ei rakenna mitään ja tämä kaikki on vapaaehtoista, kenellekään tätä ei pakoteta!
Mukavaa kevättä kaikille!!!
00
Kiitos
Meillä kävi edustaja kertomassa tästä hommasta, mutta mielestäni hän unohti kertoa juuri tämän että siinä on yrittäjä ja siinä on omat vastuunsa. Hänen mukaansa töitä ei tarvi tehdä olleenkaan vaan maata vaikka kotona ja raha juoksee....Tällaiset edustajat pitäisi mielestäni karsia pois koska he antavat huonon kuvan yrityksestä. Edustaja ei oikein osannut kertoa edes liikeideaa. Isäni on yrittäjä ja juuri alv on tuottanut ongelmia, vaikka kuinka paljon maksaisi ennakkoveroa niin lisää tulee loppuvuodesta. Itsekkin kiinnostuttiin tästä hommasta mutta päätimme että katsomme jonkun aikaa kuinkas se lähtee pyörimään. Mikään raha ei minun mielestäni tule makaamalla...Eräs tuttumme rupesi tähän ja hän on vähän yksinkertainen ja hänelle ei ole sanottu alv:sta mitään, hän ei osaa siihen varmasti varautua....
00
Aivan..
Juu..tosi paha virhe edustajalta. Harmi, että olette sellaiseen törmänneet.:( Ilmeisesti hänellä liika innostus päällä.:) Me teemme lyhytesittelyjäkin yhdessä. AINA on mukana sponsori eli sellainen ihminen, joka on käynyt koulutuksia enemmän ja hänen PITÄÄ osata vastata ihan jokaikiseen kysymykseen. Se on nimenomaan sitä teidän kunnoittamista! Se on totta, että työ käytännössä on tiimityötä ja tosi kivaa. Toinen toisiamme tsempataan ja kukin "ryhdistäytyy" sillä alalla, mikä kiinnostaa itseään. Esim. yksi haluaa hommata kontakteja, toinen on erikoistunut lyhytesitelmiin, jotakin kiinnostaa verkkokauppa tai muut palvelut. Organisaatio rakennetaan aina YHDESSÄ! Ne, jotka ovat tavoitteensa saavuttaneet, kouluttavat meitä..jne..
Ota rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostaa! Voin antaa sähköpostiosoitteeni. Meidän verkosto on levinnyt ympäri Suomen, joten paikkakunnalla ei väliä.
00
kyselee
olet siis itse mukana tässä movestoressa?
itseäni on mukaan houkuteltu myös kovasti, mutta ajattelin että juttu on liian hyvää ollakseen totta!

Olen kuitenkin ymmärtänyt, että perustaja tai vastaava on tällä hetkellä tavoittamattomissa - luultavasti thaimaassa. Ja oikeus juttu on asian tiimoilta tulossa. Lisäksi olen kuullut, että toisen työllä "rikastuminen" on laitonta Suomessa ja tähänhän Movestoresta saatu ansio perustuu. Korjatkaa jos olen väärässä! itseäni kiinnostaa tietää asiasta lisää..
00
hohhoh
Ai "olet kuullut, että toisen työllä "rikastuminen" on laitonta Suomessa". Tunnetko jonkun edes, joka ei tee töitä toiselle, ja se toinen rikastuu?

Siis pois kaikki työnantajat Suomesta, koska he rikastuvat toisten työllä, ja "olen kuullut" että se on laitonta!!

Oletpa sinä fiksu tyyppi! Hyvä että valaiset meitä tiedollasi.
00
Kritiikkiä
Suosittelen lukemaan koko artikkelin: http://www.amquix.info/tr/amway_fn.html

Lukekaa loppuun ja miettikää vasta sitten liittymistä.
00
Ansaitseminen
Amway-liiketoiminnalla on vaikeaa.

Oma rakas vaimoni on sitä yrittänyt jo yli 3 vuoden ajan. Tuloksena on ollut lähinnä se, että nurkkiin on ilmestynyt tarpeettomia asioita kuten pajukoreja sun muuta tarpeetonta tavaraa.

En jaksa toistaa kaikkea Amway-vastaista materiaalia. Pyydän vain sinua käyttämään sitä mitä
sait syntyessäsi ilmaiseksi eli: JÄRKEÄ
00
AMWAY JA MOVE ym vastaavat !!!
Mielenkiintoisia kantoja otettu verkostomarkkinointiin. Haluan myös ilmaista oman kantani. Kertokaa mielipiteenne mielipiteestäni. Ehkä saadaan lisää näkökulmia asiaan...

Olen itsekkin kuullut verkostomarkkinoinnista kaikenlaista, osa on totta ja osa valetta. Olen itse valmistumassa keväällä ylioppilasmerkonomiksi. Koulussa kävimme mm. verkostomarkkinoinnin kurssin ja olen pitkälti samaa mieltä opetusaineiston, sekä amwayn että moven työläisten kanssa. Verkostomarkkinointi on tulevaisuuden kauppa, jota tullaan käyttämään todella paljon. Ajatellaan vaikka
jenkkien nykytilannetta. Siellä verkostomarkkinointi on ykkösjuttu, ja sitä pidetään arvossa samalla tavalla kuin meillä Suomessa normaaleja tavarataloja ja ruokakauppoja.
Meille suomalaisille verkostomarkkinointi on vielä niin vieras käsite, johon emme uskalla lähteä mukaan. Tilataanhan me netistä eri yritysten postimyynneistäkin tavaraa, eikä siinä mitään pahaa ole. Esimerkiksi Amwayllä ja Movella on vain paljon suurempi valikoima ja lajitelma kuin yksittäisillä yrityksillä. Jos Amway on USA:n suosituin ja arvostetuin verkkokauppa, mitä käyttää lähes kaikki amerikkalaiset, niin miksi sitä pitäisi paheksua täällä Suomessa ja kuvitella sen olevan täyttä soopaa?? Amway toimii monessa maassa, eikä mene kauaakaan, kun se on maailmanlaajuinen. Työtähän se tietää, jos meinaa siinä hommassa rikastua, mutta jos työn tekee hyvin, ei tarvitse enää 50 ikävuoden jälkeen tehdä yhtään mitään ja pätäkkää tulee. Ei minun mielestäni yhtään huono vaihtoehto, jos ajatellaan normaaleja työläisiä, jotka raatavat niska limassa 60-vuotiaiksi ja saavat todella hikiset eläkerahat.

Jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen, mutta jos tämä on tulevaisuutta, miksi emme voisi tarttua siihen kiinni jo alkumetreillä ja tehdä tulosta, sekä olla mukana tuomassa Suomeen tulevaisuuden kauppaa ja rohkaista suomalaisia uskomaan sen toimivuuteen ja
kykyyn helpottamaan jokaisen arkipäivää?

Tämä on oma mielipiteeni.
00
Epämääräistä
Juuri tälläistä on verkostomarkkinointi. Puhutaan hieman asian vierestä ja paisutellaan sopivasti ja kaikki näyttää hyvältä. "Amwaytä käyttää lähes kaikki amerikkalaiset" tyylistä täydellistä soopaa.
Olisit nyt edes tarkistanut tuon asian. Taitaa olla opetusaineistossa toivomisen varaa vai onko se saatu joltain vm-firmalta. Voisitko muuten mainita oppikirjan, kiinnostaisi lukea se.
Verkostomarkkinointi ei ole amerikassakaan "ykkösjuttu" mitä se ikinä meinaakaan. Jos tarkoitetaan suurinta volyymiä pyörittävä markkinointikanava, olet valitettavasti väärässä. VM edustaa amerikassakin rahamäärässä mitattuna vain 1 % kaikesta kaupasta.

Jälleen on kerrottu näköjään myös "passiivisesta tulosta" jota ei oikeasti ole olemassakaan. Kaikki tulo perustuu jossain tehtyyn myyntiin ja kulutukseen. Koska verkostosta eroaa yhtä paljon jäseniä kuin siihen liittyy (Amwayn nettisivuilla mainittu tieto ennen sivujen "päivitystä"), joudut itse asiassa värväämään koko ajan lisää jäseniä, jotta tulosi pysyisivät samalla tasolla. Oravanpyörää kerrakseen, varsinkin 60 vuotiaana !
00
kiitos
Kirjoituksesi antoi ajattelemisen aihetta!
00
Tajusitko
Että mikään sanomasi äsken ei pitänyt paikkaansa. Mieti vähän.
00
unohtuko jotain?
Kun vastaat ja kommentoit toisten viestejä on oleellista että osaat PERUSTELLA näkökantasi. Perustelusi olisivat kiinnostaneet kovasti!
00
Yritystä
Verkostomarkkinointi on siinä mielessä liiketoimintaa kuin muukin yrittäminen että jos et osaa laskea niin turpiin tulee ja menee omat ja vieraat. Yritystoimintaa ei aloiteta yleensä ihan tuosta vaan mutta verkostomarkkinointiin voi lähteä hyvin helposti. Kuka vain. Myös sellainen kellä ei jalat pysy maassa. Unelmia pitää toki olla aina, mutta kun muistaa faktatkin niin on unelmilla paremmat mahdollisuudet toteutua.
00
Kiitos!!!
Samaa mieltä kanssasi.
Kaikki uusi pelottaa yleensäkin.
Itselleni kolahti MOVE...ja olen valmis alussa hyväksymään esim. sen tosiasian, että verkkokauppa on tällä hetkellä vain "kioski"..Mitään hyvää ei voi syntyä hetkessä ja tyhjästä. Meitä pidetään koko ajan ajan tasalla ja uudistukset tulevat olemaan uskomattomia!!!
Sitäkin tärkeäpänä pidän, että minulla oli oikeus, tuuri tai mikä lie..;) päästä organisaatioon just nyt.
Ja viimeinen kappaleesi miltei tärkein..kaikki on vapaaehtoista, jokainen valitsee itselleen sopivan..tai sitten ihan jotain muuta.
Niille, jotka kokevat MOVEssa tulleensa petetyksi tai jotain (luin noita aikaisempia juttuja)..teillä TÄYTYY olla rohkeutta ottaa yhteyttä ylälinjaanne...mitään ei kannata jäädä miettimään yksin, ainakaan mitään itselle negatiivista. Olette oikeutettuja saamaan kaiken tiedon ja avun.
00
Jaahas
Jos kerran tienaat hyvin tuolla, miksi et paljasta sitä paljonko tienaat.
Kerrot vain sen mikä löytyy suoraan verkostointimarkkinoinnin perusopeista: "Älä ikinä kerro mitään suoraan vaan houkuttele "asiakas" ottamaan itse selvää asioista tai houkuttele hänet tapaamiseen"

Et taidat olla itsekin näitä mulkkuja jotka tienaa muitten sinisilmäisyydeltä.

Helvetin jurpo!!!
00
Siisti suusi...
Hei!
jos minä olen nimittelemäsi tyyppi..;)...sinä olet ajattelematon. Meinaatko, että tilinauhani tähän leväytän..Suomi24 forumille???
00
KYLLÄ
kyllä juuri sinä olet se nimittelemäni tyyppi.

En ymmärrä että jos sillä palkalla käydään lesoamaan, niin miksei siitä voi antaa konkreeettista esimerkkiä. Edes osviittaa mitä se palkka on.
Tuon kommenttisi jälkeen kuulostaa kirjoituksesi vielä enemmän myyntipuheelta...
00
Hyvä Amanda!!!
että jaksat puolustautua kun nämä tietämättömät ja kateelliset tyypit haukkuvat. Sinänä en kyllä jaksaisi. Me molemmat tiedämme mikä Move on, että se toimii ja toimii hyvin! Me tiedämme myös sen, että Suomessa vallitsee ns. "kateuslaki", eli jos joku tienaa enemmän kuin naapuri, se on pakko olla rikollinen. He pelkäävät vain, että "apua jos vaikka onnistummekin ja minä olin väärässä. Se ei saa tapahtua, koska silloin minä olen luuseri."
Voivoivoi...
En jaksa edes kirjoittaa enemmän...

Meillä on todellakin parempaa tekemistä!
00
LUE!!!
00
amway
mun kavereilla oli joskus vuos tai kaks takaperin suuret luulot näist amwayn myynneistä. Puhuivat et jäävät töist pois joskus viiden vuoden pääst ja ostaa asuntoauton ja lähtee eurooppaa myymää tuotteita.Että niin paljon tuotteilla tienasi että kannattaa jättää vakinaiset työpaikat ja tulot ja lähteä kiertää maailmaa. Tai taitaa siitä olla kauemmin kuin vuos aikaa. Meinaan nyt ei ole minullekkaan enää tavaroita myyty ja ei myöskään puhuttu työpaikan jätöistä, asuntoautojen ostoista ja euroopan valloittamisista yhtään mitään. Joten KANNATTAAKO ruveta myymään????? EI !!!!!
Ja miten sitten on kun kaikki myyjät värvää uusia myyjiä????? Eihän tääl maailmas koht ole kuin Amwayn tuotteiden myyjiä. Eikö ole näin?????
Ottakaa ystävät kantaa!!!!!
00
Hehhehhehhee!
Kyllä on uskomatonta miten näinkin pieneen maahan kun suomeen mahtuu näitä "pyramidi-huijaus" firmoja..=D move on ainakin niin täyttä paskaa että variksetkin nauraa aidallaan. Olli arpalahna ja muut kaverukset on kyllä ovelia veikkoja.
00
VAROKAA VELJET!!
STOP! DANGER!
Ensiksikin, kaveri pyysi mukaan. Kuuntelin asian, jäin seuraamaan sivusta. Nettikauppa on houkutteleva ja kuvitellaan helposti, että kyllä on se kova juttu.
Asiat jotka sotivat pahasti vastaan:

1. Kysykää itseltä, mistä movestore organisaatio saa rahansa? Teiltä jotka liitytte! Kuka ostaa heidän tuotteita-> ylihintaisia, ei houkuttelevia.

2. Mikään toimiva nettitalo ei toimi kyseisellä tavalla. He keskittyvät haalimaan rahaa-> rakentamaan organisaatiota :) Täyttä paskaa. Siis, jos pisness on terve, se kyllä haalii asiakkaita ihan itsestään.

3. Esitteissä on ensimmäisenä hieno jahti! Ikään kuin jokainen joka ryhtyy on tulevaisuudessa siunattu menestyksellä, paskat. Koin suurta vihaa kun Vaasaan tuli movestore.fi tarralla varustettu BMW 500-sarjalainen, ja kaveri menossa puhumaan. Sanoin kaverille päin naamaa, että on sulla pokkaa mennä puhumaan ihmisille paskaa!Kyllä hävettäis!

4. Lukuisat visiot ja skenaariot, teoriassa ehkä, mutta ei käytännössä. Lisäksi poliisi tutkinta on onneksi vireillä, sillä nämä kaverit tekevät hallaa koko internet kaupalle!!!

SE MIKÄ Movestoressa on positiivista, he ovat osuneet erittäin hedelmälliseen maaperään. Kautta aikojen paras ketjukirje/verkostomarkkinointi kusetus ikinä!

Lopuksi; kaveri oli mukana en tiedä ottiko polkupyörää, mutta maine hänen osaltaan meni suuren hehkutuksen myötä, ja kyllä meitä nauratti:)! Koskaan ei 1000€:lle saanut vastinetta.

Mun puolesta ihan vapaasti yrittämään, mutta mitään et todennäköisesti kostu...
00
Amway toiminut yli 40 vuotta...
Miten sitten voi olla mahdollista, että Amway on jo toiminnut yli 40 vuotta, ja edelleen vaan toimii ja kasvaa?!?
Amway´n liikevaihto oli yli 6 miljardia euroa 2005.
Kuinka kauan olet itse ollut tällä alalla?
Niin, että kuinka paljon tietoa sinulla oikeasti on?
Vai oletko sinäkin vain "kuullut" että asiat ovat tietyllä tavalla?
"Kyllähän kaikki tietävät" jne.
Voi voi...
00
tarkkaan ottaen
Ei varsinaisesti kasva, laajenee kylläkin uusille
markkinoille mutta vanhojen markkinoiden liikevaihto laskee ja uusien nousee. Tilanne vaikuttaa paikallaanpolkemiselta.

On muuten Sisilian Mafiakin toiminut jo satoja vuosia. Ei siitäkään silti välttämättä pidetä.
00
amway
mun mielestä olisi kannattanut lukea viesti ALUSTA alkaen eikä vain loppu osaa. Ja kuinkahan kauan sinä olet ollut alalla?
Kyllä se ainakin oli tällä seudulla missä asun niin pelkkä tähden lento vain. Päätellen siitä että en ainakaan vuoteen ole kuullut kokouksista yhtikäs mitään ja myöskään myynnistä en ole kuullut ja minun tosi hyvä ystävä sentään myy tai myi niitä. Eipä ole hänkään enää puhunut yhtään mitään. Enkä viitsi itse kysellä sillä kyllähän myyjän pitäisi myöskin kysellä tarviiko asiakas mitään. Mutta jokainen myyköön mitä myy.
00
hehehe
''Ja miten sitten on kun kaikki myyjät värvää uusia myyjiä????? Eihän tääl maailmas koht ole kuin Amwayn tuotteiden myyjiä. Eikö ole näin?????
Ottakaa ystävät kantaa!!!!!''

Suomessa tulee joka vuosi 150 000 uutta 18:vuotioita!! ...
00
amwaystä
Lähdin amwayhin mukaan kesällä -05 koska kaipasin uusia haasteita elämääni. Innostuksestani huolimatta en kuitenkaan saanut alleni yhtäkään uutta myyjää, vaikka tarjosin mahdollisuutta muistaakseni n.80-100 ihmiselle. Suuri osa oli jo kuullut toista kautta liikeidean, eikä ollut innostunut. Tällä seudulla oli ilmeisesti buumi meneillään. Loppukesän ja syksyn ostin tuotteita omaan/perheeni käyttöön ja vähäisiä määriä myin myös eteenpäin. Oma ostamisenikin kuitenkin tyrehtyi, tuntui että rahaa alkoi mennä liikaa ja melkein etsimällä kuvastosta etsi mitä vielä voisi ostaa. Järki kyllä muuten säilyi, en ostanut turhaa tai kerännyt varastoja. Mutta tuotteet ovat aika kalliita (vaikka ovatkin riittoisia) ja tätä kautta sitten visalasku tuppasi kasvamaan. Lopulliseen päätökseeni lopettaa vaikuttivat seuraavat seikat:
-en saanut omia alamyyjiä, jos olisin saanut vaikka yhden, tilanne voisi olla nyt toinen
-ennemmin tai myöhemmin olisin joutunut hankkimaan y-tunnuksen, eli perustamaan toiminimen. Minulla on haaveissa tai ainakaan ei ole poissuljettu että jonakin päivänä perustaisin oman firman, pikkuputiikin tms. Jos minulla on toiminimi amwaylla ennestään, jäisin paitsi monista etuisuuksista ja tuista (starttiraha ym.) joita uutena yrittäjänä tulisin saamaan. Myönnän että aloitaessani en tätä asiaa harkinnut loppuun asti.
-Verovähennykset (puhelin-bensa-yms.kulut) myös olisivat vaatineet aikaa ensin niiden "opiskeluun" ja myöhemmin kirjanpitoon. Eli kaikki se aika vielä myyntityön ja planin esittelyn lisäksi.
-Amivossa ei homma mielestäni vielä pelaa niinkuin pitäisi. Esim lehdessä mainostetaan uusia proteiinipatukoita ja on päivämäärä koska on saatavilla, niin kuitenkaan kyseisenä päivänä tai seuraavina niitä ei saakaan tilattua. Ei sillä itselle niin ole väliä, mutta jos olen niitä asiakkaalle mainostanut kovalla myyntipuheella ja sitten ei olekaan vielä saatavilla, niin kyllä sitä hävettäisi!
-Amwayssa kaikki lomakkeet ja kuvastot, kaikki mahdollinen maksaa, mikään ei ole ilmaista. Esim jos saat uuden jäsenen tai ilh:n, lomake millä ilmoitat hänet mukaan, maksaa. Eihän ne suuria summia ole, mutta menoja kuitenkin, kaiken muun, esim puhelinkulujen lisäksi.
-Tuotteet tuodaan kotiin pahvilaatikossa jossa on tyhjän tilan täytteenä styroxpalasia. Asumme omakotitalossa ja yritämme pitää jätteen määrän vähäisenä (kompostoimme yms.) Tuotteiden mukana tuli siis lisää jätettä, joskus jopa pari muovipussillista. Kaupasta ostetuissa pesuaineissa ei styroxjätettä tuu mukana.
-Suurin osa tuotteista valmistetaan Usassa.Tuen siis Usan taloutta ostaessani amwayn tuotteita. Samalla rahalla voin ostaa kotimaista ja tukea näin meidän omaa taloutta. Kotimaisissa tuotteissa myös kuljetuskustannukset ja sitä kautta saastuttaminen (pakokaasut) on varmasti paljon vähäisempää. Myönnän että voin olla vielä valveutuneempikin etten ostaisi esim. omoa (monikansallisen yhtiön valmistama), mutta ainakin pyrin parempaan.
Tässä muutama syy miksi henkilökohtaisesti lopetin. Olemme kuitenkin yksilöitä ja jollakin muulla koko juttu on voinut mennä aivan toisella tavalla. En kuitenkaan ole itse katunut että lopetin.
00
jätettä???
Kirjoitit, että paketissa tuli jätettä... hmm... mielenkiintoista nimittäin tuo sanomasi "styrox-jäte" on maissintärkkelystä ja täysin biologisesti hajoava tuote. Eli voit laittaa sen vaikka lavuaariin tai vessanpöntöön niin se häviää. Tai jos haluat maistella sitä niin pistäpä vaikka kielelle niin se häviää.
Kannattaa testata!!
00
ei ole
vaan voit heittää vessanpönttöön ja liukenee sinne, ilmeisesti jotain maissista tehtyä tai vastaavaa.
00
hyvä kommentti
Kerrankin joku kirjoittaa kunnon vastauksen. Kiitos siitä! Ps. Ne "styroksin palaset" eivät ole styroksia vaan maissia, jota voi laittaa kompostiin (näin ainakin minulle kerrottiin).
00
ohikulkia vaan.
Haluaisin tiedon siitä että miksi movestore vaihtaa nimeään ?? :D ja miksi poliisi on sen kannoilla. haiskahtaa minun nokkaani että ei ole ihan rehellistä touhua.
00
käykääpä
..hieman lukemassa ja googlettaa kannattaa myös jos ei ole aikasémmin mieleen tullut.Milloin te tollot opitte???
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/tyypillinen/move.htm

http://antiverkosto.bittikeskus.com/new2/pages/suuret-puhallukset/move-networks.php
00
VAROITUS!
Pysy kaukana noista kuvioista jos et halua itsellesi murheita. Kokemusta on, että putsasivat huolella minun lisäksi yhden jos toisenkin. Tyypit ja järjestelmä on tunnettu erilaisista huijauksistaan jo pitkään.