Monet,lähes kaikki naiset fantasioivat raiskauksesta. Usein jopa joukkoraiskauksesta. Sitte täälä itketään että suomessa on liian pienet tuomiot. Käsittämätöntä. Itse olen ollut monen naisen kanssa ja he toivovat kaikkea mahdollista masokismiin viittaavaa puolisalaa. Siis raiskataan naisia koska he sitä haluavat.
No mulle kävi just tolleen suunnilleen.Mä olin viikonloppuna yhen mamman kans touhuumassa,kun se alko vaatii,että mä otan sen tosi rajusti ja väkivaltasesti.No mähän tein töitä käskettyä ja samalla kun panin sitä,niin löin kuin vierasta sikaa.Vähän aikaa se ynähteli varmaan tosi onnellisena ja sit kun mä hakkasin siltä melkeen paskat pihalle,niin se soitti kytät ja alko syyttää mua raiskauksesta.
Mihin vittuun tää maailma on menossa,mä vaan kysyn?????
- tuomioista itkevät eivät halua raiskatuksi
- ne jotka haluavat leikkiä raiskausta ovat ITSE päättäneet siitä että leikkiin ryhtyvät
- ne jotka fantasioissaan (=mielikuvissaan) käyttävät raiskausta elementtinä eivät halua oikeasti tulla raiskatuksi
Tottakai se on noin!! Olette loistava. Siis fantasioilla ja tosielämällä ei tietenkään ole mitään eroa. Sehän on nyt sanomattakin selvää. Aivan yhtä johdonmukaista on mennä sanomaan pikkulapselle, joka fantasioi osaavansa lentää käsiä räpyttämällä, että hyppäät vain talonkatolta alas, kyllä se siitä.
No tuo kirjoitus oli tosin varmasti provosoimista jo pelkän nimimerkinkin perusteella, mutta pelottavaa kyllä, tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä on olemassa....
Menikö jotenkin yli hilseen vai? Tajuatteko mikä on fantasia? Fantasia on kuvitelma. Jos joku haluaa päässään (!) kuvitella tulevansa raiskatuksi, niin se on ERI asia kuin että tämä ihminen oikeasti raiskataan. Se, että joku kuvittelee huvikseen jotain ei tarkoita sitä että hänelle saa TEHDÄ niin.
Jos joku haluaa leikkiä raiskausta (naida aggressiivisesti), sekin on eri asia kuin tulla oikeasti raiskatuksi, koska masokisti on suostunut (tai vaatinut päästä) tähän juttuun mistä 2 ihmistä (tai useampia) on yhdessä päättänyt.
RAISKAUS on sitä että ihmiselle tehdään jotakin vastoin hänen tahtoaan.
Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.
Johan me ollaan sulle älyvammanen selitetty tuhanteen kertaan, että S/M-seksileikit eivät ole sama asia kuin raiskaus.
Raiskauksesta on pantava kunnon rangaistukset, niin että nämä raiskaajatyypit alkavat pelätä Kakolaa, ei tässä muu auta.
10 000 raiskattua Suomessakin on kamala luku.
Ja koska Pakistanissakin hullut miehet tuomitsivat naisen joukkoraiskattavaksi, niin kyllä hullukin mies tietää, että raiskaaminen on kauhea asia naiselle.
nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?
että nainen pelkää henkensä ja terveytensä puolesta - että hänelle kostetaan?
Tai sitten ei jaksa käydä sitä sirkuspelleilyä läpi, jota kutsutaan "oikeuden"käynniksi. Entä saako tapahtuneen tapahtumattomaksi sillä että raiskaaja saa lievät rapsut muodon vuoksi?
No eivät ne raiskaajat rankaisematta jääneet.
Rangaistukset on luettu, pitkät vankeustuomiot pakistaninalisessa vankilassa eivät ole kadehdittavia ja yksi raiskaaja sai kuolemanrangaistuksen.
Oikeilla jäljillä ollaan.
Minä itse fantasioin siitä että tulisin jonkun naisporukan raiskaamaksi.Ja olen miespuolinen jos sillä on tässä yhteydessä merkitystä.
En tiedä nauttisinko siitä tositilanteessa.
Mutta tarkoittaako tämä sitä että naisilla on nyt sitten oikeus raiskata mies yksin tai porukassa.
aivan niin
No mulle kävi just tolleen suunnilleen.Mä olin viikonloppuna yhen mamman kans touhuumassa,kun se alko vaatii,että mä otan sen tosi rajusti ja väkivaltasesti.No mähän tein töitä käskettyä ja samalla kun panin sitä,niin löin kuin vierasta sikaa.Vähän aikaa se ynähteli varmaan tosi onnellisena ja sit kun mä hakkasin siltä melkeen paskat pihalle,niin se soitti kytät ja alko syyttää mua raiskauksesta.Mihin vittuun tää maailma on menossa,mä vaan kysyn?????
"sit kun"
Olisi kai kannattanut kysyä haluaako nainen sairaalakuntoon asti.Pari pointtia
- tuomioista itkevät eivät halua raiskatuksi- ne jotka haluavat leikkiä raiskausta ovat ITSE päättäneet siitä että leikkiin ryhtyvät
- ne jotka fantasioissaan (=mielikuvissaan) käyttävät raiskausta elementtinä eivät halua oikeasti tulla raiskatuksi
Onko näitä asioita niin vaikea tajuta?
fantasiat vs. tosielämä
Tottakai se on noin!! Olette loistava. Siis fantasioilla ja tosielämällä ei tietenkään ole mitään eroa. Sehän on nyt sanomattakin selvää. Aivan yhtä johdonmukaista on mennä sanomaan pikkulapselle, joka fantasioi osaavansa lentää käsiä räpyttämällä, että hyppäät vain talonkatolta alas, kyllä se siitä.No tuo kirjoitus oli tosin varmasti provosoimista jo pelkän nimimerkinkin perusteella, mutta pelottavaa kyllä, tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä on olemassa....
MITÄH
MÄ menin niinku ainaki ihan ulalle.Mitä toi tarkotti hei.
Et kun mut raiskataan,niin se onki mun joku fantsu vai...
Mitä helvettiä?
Menikö jotenkin yli hilseen vai? Tajuatteko mikä on fantasia? Fantasia on kuvitelma. Jos joku haluaa päässään (!) kuvitella tulevansa raiskatuksi, niin se on ERI asia kuin että tämä ihminen oikeasti raiskataan. Se, että joku kuvittelee huvikseen jotain ei tarkoita sitä että hänelle saa TEHDÄ niin.Jos joku haluaa leikkiä raiskausta (naida aggressiivisesti), sekin on eri asia kuin tulla oikeasti raiskatuksi, koska masokisti on suostunut (tai vaatinut päästä) tähän juttuun mistä 2 ihmistä (tai useampia) on yhdessä päättänyt.
RAISKAUS on sitä että ihmiselle tehdään jotakin vastoin hänen tahtoaan.
Tuliko selväksi, häh???
voi tyttöä
Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.
Hö
Raiskausleikit SM-väen keskuudessa ovat eri asia kuin oikeat raiskaukset. Kai sinäkin, jopa, sen tajuat.Finito.
Mulkunmurskaajavaroitus!
Nyt sinulle täältä tulee viimeinen varoitus!Pakistanissakin tiedetään, että
Johan me ollaan sulle älyvammanen selitetty tuhanteen kertaan, että S/M-seksileikit eivät ole sama asia kuin raiskaus.Raiskauksesta on pantava kunnon rangaistukset, niin että nämä raiskaajatyypit alkavat pelätä Kakolaa, ei tässä muu auta.
10 000 raiskattua Suomessakin on kamala luku.
Ja koska Pakistanissakin hullut miehet tuomitsivat naisen joukkoraiskattavaksi, niin kyllä hullukin mies tietää, että raiskaaminen on kauhea asia naiselle.
pakistanissa
nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?Kertoisiko siitä
että nainen pelkää henkensä ja terveytensä puolesta - että hänelle kostetaan?Tai sitten ei jaksa käydä sitä sirkuspelleilyä läpi, jota kutsutaan "oikeuden"käynniksi. Entä saako tapahtuneen tapahtumattomaksi sillä että raiskaaja saa lievät rapsut muodon vuoksi?
Rangaistukset on luettu, ja näin hyvä
No eivät ne raiskaajat rankaisematta jääneet.Rangaistukset on luettu, pitkät vankeustuomiot pakistaninalisessa vankilassa eivät ole kadehdittavia ja yksi raiskaaja sai kuolemanrangaistuksen.
Oikeilla jäljillä ollaan.
Naisten alistamiseen tulee loppu!
Aha
Minä itse fantasioin siitä että tulisin jonkun naisporukan raiskaamaksi.Ja olen miespuolinen jos sillä on tässä yhteydessä merkitystä.En tiedä nauttisinko siitä tositilanteessa.
Mutta tarkoittaako tämä sitä että naisilla on nyt sitten oikeus raiskata mies yksin tai porukassa.
Hyväntekijä kerrakseen!
Siis "puolisalaa".Taitaa olla oma kuvitelmasi.