Monet,lähes kaikki naiset fantasioivat raiskauksesta. Usein jopa joukkoraiskauksesta. Sitte täälä itketään että suomessa on liian pienet tuomiot. Käsittämätöntä. Itse olen ollut monen naisen kanssa ja he toivovat kaikkea mahdollista masokismiin viittaavaa puolisalaa. Siis raiskataan naisia koska he sitä haluavat.
Naisten fantasiat
16
610
Vastaukset
- Panomies
No mulle kävi just tolleen suunnilleen.Mä olin viikonloppuna yhen mamman kans touhuumassa,kun se alko vaatii,että mä otan sen tosi rajusti ja väkivaltasesti.No mähän tein töitä käskettyä ja samalla kun panin sitä,niin löin kuin vierasta sikaa.Vähän aikaa se ynähteli varmaan tosi onnellisena ja sit kun mä hakkasin siltä melkeen paskat pihalle,niin se soitti kytät ja alko syyttää mua raiskauksesta.
Mihin vittuun tää maailma on menossa,mä vaan kysyn?????- Nih
Olisi kai kannattanut kysyä haluaako nainen sairaalakuntoon asti.
- Opettaja
- tuomioista itkevät eivät halua raiskatuksi
- ne jotka haluavat leikkiä raiskausta ovat ITSE päättäneet siitä että leikkiin ryhtyvät
- ne jotka fantasioissaan (=mielikuvissaan) käyttävät raiskausta elementtinä eivät halua oikeasti tulla raiskatuksi
Onko näitä asioita niin vaikea tajuta?- res_kersantti
Tottakai se on noin!! Olette loistava. Siis fantasioilla ja tosielämällä ei tietenkään ole mitään eroa. Sehän on nyt sanomattakin selvää. Aivan yhtä johdonmukaista on mennä sanomaan pikkulapselle, joka fantasioi osaavansa lentää käsiä räpyttämällä, että hyppäät vain talonkatolta alas, kyllä se siitä.
No tuo kirjoitus oli tosin varmasti provosoimista jo pelkän nimimerkinkin perusteella, mutta pelottavaa kyllä, tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä on olemassa.... - Ruusa
MÄ menin niinku ainaki ihan ulalle.
Mitä toi tarkotti hei.
Et kun mut raiskataan,niin se onki mun joku fantsu vai... - Opettaja
Menikö jotenkin yli hilseen vai? Tajuatteko mikä on fantasia? Fantasia on kuvitelma. Jos joku haluaa päässään (!) kuvitella tulevansa raiskatuksi, niin se on ERI asia kuin että tämä ihminen oikeasti raiskataan. Se, että joku kuvittelee huvikseen jotain ei tarkoita sitä että hänelle saa TEHDÄ niin.
Jos joku haluaa leikkiä raiskausta (naida aggressiivisesti), sekin on eri asia kuin tulla oikeasti raiskatuksi, koska masokisti on suostunut (tai vaatinut päästä) tähän juttuun mistä 2 ihmistä (tai useampia) on yhdessä päättänyt.
RAISKAUS on sitä että ihmiselle tehdään jotakin vastoin hänen tahtoaan.
Tuliko selväksi, häh??? - Ruusa
Opettaja kirjoitti:
Menikö jotenkin yli hilseen vai? Tajuatteko mikä on fantasia? Fantasia on kuvitelma. Jos joku haluaa päässään (!) kuvitella tulevansa raiskatuksi, niin se on ERI asia kuin että tämä ihminen oikeasti raiskataan. Se, että joku kuvittelee huvikseen jotain ei tarkoita sitä että hänelle saa TEHDÄ niin.
Jos joku haluaa leikkiä raiskausta (naida aggressiivisesti), sekin on eri asia kuin tulla oikeasti raiskatuksi, koska masokisti on suostunut (tai vaatinut päästä) tähän juttuun mistä 2 ihmistä (tai useampia) on yhdessä päättänyt.
RAISKAUS on sitä että ihmiselle tehdään jotakin vastoin hänen tahtoaan.
Tuliko selväksi, häh???Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla. - Opettaja
Ruusa kirjoitti:
Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.Raiskausleikit SM-väen keskuudessa ovat eri asia kuin oikeat raiskaukset. Kai sinäkin, jopa, sen tajuat.
Finito. - mulkunmurskaaja2
Ruusa kirjoitti:
Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.Nyt sinulle täältä tulee viimeinen varoitus!
- Tytsy
Johan me ollaan sulle älyvammanen selitetty tuhanteen kertaan, että S/M-seksileikit eivät ole sama asia kuin raiskaus.
Raiskauksesta on pantava kunnon rangaistukset, niin että nämä raiskaajatyypit alkavat pelätä Kakolaa, ei tässä muu auta.
10 000 raiskattua Suomessakin on kamala luku.
Ja koska Pakistanissakin hullut miehet tuomitsivat naisen joukkoraiskattavaksi, niin kyllä hullukin mies tietää, että raiskaaminen on kauhea asia naiselle.- DE SADE
nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?
- Juuttas
DE SADE kirjoitti:
nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?
että nainen pelkää henkensä ja terveytensä puolesta - että hänelle kostetaan?
Tai sitten ei jaksa käydä sitä sirkuspelleilyä läpi, jota kutsutaan "oikeuden"käynniksi. Entä saako tapahtuneen tapahtumattomaksi sillä että raiskaaja saa lievät rapsut muodon vuoksi? - Tytsy
DE SADE kirjoitti:
nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?
No eivät ne raiskaajat rankaisematta jääneet.
Rangaistukset on luettu, pitkät vankeustuomiot pakistaninalisessa vankilassa eivät ole kadehdittavia ja yksi raiskaaja sai kuolemanrangaistuksen.
Oikeilla jäljillä ollaan.
Naisten alistamiseen tulee loppu!
- LSM
Minä itse fantasioin siitä että tulisin jonkun naisporukan raiskaamaksi.Ja olen miespuolinen jos sillä on tässä yhteydessä merkitystä.
En tiedä nauttisinko siitä tositilanteessa.
Mutta tarkoittaako tämä sitä että naisilla on nyt sitten oikeus raiskata mies yksin tai porukassa. - Hertta
Siis "puolisalaa".
Taitaa olla oma kuvitelmasi. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fantasia on hei aika eri asia kun todellisuus. Herää vitun pälli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602