Naisten fantasiat

RAPE RAISKAAJA

Monet,lähes kaikki naiset fantasioivat raiskauksesta. Usein jopa joukkoraiskauksesta. Sitte täälä itketään että suomessa on liian pienet tuomiot. Käsittämätöntä. Itse olen ollut monen naisen kanssa ja he toivovat kaikkea mahdollista masokismiin viittaavaa puolisalaa. Siis raiskataan naisia koska he sitä haluavat.

16

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panomies

      No mulle kävi just tolleen suunnilleen.Mä olin viikonloppuna yhen mamman kans touhuumassa,kun se alko vaatii,että mä otan sen tosi rajusti ja väkivaltasesti.No mähän tein töitä käskettyä ja samalla kun panin sitä,niin löin kuin vierasta sikaa.Vähän aikaa se ynähteli varmaan tosi onnellisena ja sit kun mä hakkasin siltä melkeen paskat pihalle,niin se soitti kytät ja alko syyttää mua raiskauksesta.
      Mihin vittuun tää maailma on menossa,mä vaan kysyn?????

      • Nih

        Olisi kai kannattanut kysyä haluaako nainen sairaalakuntoon asti.


    • Opettaja

      - tuomioista itkevät eivät halua raiskatuksi
      - ne jotka haluavat leikkiä raiskausta ovat ITSE päättäneet siitä että leikkiin ryhtyvät
      - ne jotka fantasioissaan (=mielikuvissaan) käyttävät raiskausta elementtinä eivät halua oikeasti tulla raiskatuksi

      Onko näitä asioita niin vaikea tajuta?

      • res_kersantti

        Tottakai se on noin!! Olette loistava. Siis fantasioilla ja tosielämällä ei tietenkään ole mitään eroa. Sehän on nyt sanomattakin selvää. Aivan yhtä johdonmukaista on mennä sanomaan pikkulapselle, joka fantasioi osaavansa lentää käsiä räpyttämällä, että hyppäät vain talonkatolta alas, kyllä se siitä.

        No tuo kirjoitus oli tosin varmasti provosoimista jo pelkän nimimerkinkin perusteella, mutta pelottavaa kyllä, tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä on olemassa....


      • Ruusa

        MÄ menin niinku ainaki ihan ulalle.
        Mitä toi tarkotti hei.
        Et kun mut raiskataan,niin se onki mun joku fantsu vai...


      • Opettaja

        Menikö jotenkin yli hilseen vai? Tajuatteko mikä on fantasia? Fantasia on kuvitelma. Jos joku haluaa päässään (!) kuvitella tulevansa raiskatuksi, niin se on ERI asia kuin että tämä ihminen oikeasti raiskataan. Se, että joku kuvittelee huvikseen jotain ei tarkoita sitä että hänelle saa TEHDÄ niin.

        Jos joku haluaa leikkiä raiskausta (naida aggressiivisesti), sekin on eri asia kuin tulla oikeasti raiskatuksi, koska masokisti on suostunut (tai vaatinut päästä) tähän juttuun mistä 2 ihmistä (tai useampia) on yhdessä päättänyt.

        RAISKAUS on sitä että ihmiselle tehdään jotakin vastoin hänen tahtoaan.

        Tuliko selväksi, häh???


      • Ruusa
        Opettaja kirjoitti:

        Menikö jotenkin yli hilseen vai? Tajuatteko mikä on fantasia? Fantasia on kuvitelma. Jos joku haluaa päässään (!) kuvitella tulevansa raiskatuksi, niin se on ERI asia kuin että tämä ihminen oikeasti raiskataan. Se, että joku kuvittelee huvikseen jotain ei tarkoita sitä että hänelle saa TEHDÄ niin.

        Jos joku haluaa leikkiä raiskausta (naida aggressiivisesti), sekin on eri asia kuin tulla oikeasti raiskatuksi, koska masokisti on suostunut (tai vaatinut päästä) tähän juttuun mistä 2 ihmistä (tai useampia) on yhdessä päättänyt.

        RAISKAUS on sitä että ihmiselle tehdään jotakin vastoin hänen tahtoaan.

        Tuliko selväksi, häh???

        Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
        ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.


      • Opettaja
        Ruusa kirjoitti:

        Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
        ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.

        Raiskausleikit SM-väen keskuudessa ovat eri asia kuin oikeat raiskaukset. Kai sinäkin, jopa, sen tajuat.

        Finito.


      • mulkunmurskaaja2
        Ruusa kirjoitti:

        Nyt on siulla tyttö pakka sekaisin.Et tainnu nytte ymmärtää omiakaan juttuis.
        ENHÄN minä ole pyytänyt tulla raiskatuksi,eli eihän se ole minun fantasiani,eikä syyni,jos miut raiskataan.Eihän se mitenkään voi niin olla.

        Nyt sinulle täältä tulee viimeinen varoitus!


    • Tytsy

      Johan me ollaan sulle älyvammanen selitetty tuhanteen kertaan, että S/M-seksileikit eivät ole sama asia kuin raiskaus.
      Raiskauksesta on pantava kunnon rangaistukset, niin että nämä raiskaajatyypit alkavat pelätä Kakolaa, ei tässä muu auta.
      10 000 raiskattua Suomessakin on kamala luku.

      Ja koska Pakistanissakin hullut miehet tuomitsivat naisen joukkoraiskattavaksi, niin kyllä hullukin mies tietää, että raiskaaminen on kauhea asia naiselle.

      • DE SADE

        nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?


      • Juuttas
        DE SADE kirjoitti:

        nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?

        että nainen pelkää henkensä ja terveytensä puolesta - että hänelle kostetaan?

        Tai sitten ei jaksa käydä sitä sirkuspelleilyä läpi, jota kutsutaan "oikeuden"käynniksi. Entä saako tapahtuneen tapahtumattomaksi sillä että raiskaaja saa lievät rapsut muodon vuoksi?


      • Tytsy
        DE SADE kirjoitti:

        nämä miehet olisi kuolleet jos he eivät olisi totelleet näitä kyläpäälliköitä. ei ollut vaihtoehtoa. suomessa monta tapausta vuosittain että nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi ja parinpäivän kuluttua peruu ilmiantonsa perusteettomana. kertoisiko jostain?

        No eivät ne raiskaajat rankaisematta jääneet.
        Rangaistukset on luettu, pitkät vankeustuomiot pakistaninalisessa vankilassa eivät ole kadehdittavia ja yksi raiskaaja sai kuolemanrangaistuksen.
        Oikeilla jäljillä ollaan.

        Naisten alistamiseen tulee loppu!


    • LSM

      Minä itse fantasioin siitä että tulisin jonkun naisporukan raiskaamaksi.Ja olen miespuolinen jos sillä on tässä yhteydessä merkitystä.
      En tiedä nauttisinko siitä tositilanteessa.
      Mutta tarkoittaako tämä sitä että naisilla on nyt sitten oikeus raiskata mies yksin tai porukassa.

    • Hertta

      Siis "puolisalaa".

      Taitaa olla oma kuvitelmasi.

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      fantasia on hei aika eri asia kun todellisuus. Herää vitun pälli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe