Jos Seppo nytten sitten valittaisi europarlamentiin niin mitä hän saisi aikaiseksi?
-mitkä ovat hänen agendansa?
Eurovaaalit2009
22
403
Vastaukset
- Seppo laulamaan
Sepiä ei pidä päästää prysseliin,menkööt laulamaan Euroviisuihin,niissä pärjää noin 150 äänellä aivan hyvin
- Kari Kadunmies
Mitä Sepolla olisi todellisuudessa annettavaa Europarlamentaarikkona tai kansanedustajana????
- ja luovaa taidetta kansalle!
esim sikamuhammedista!
Jos kerta matkalaukkukentauri-mannerheim kerää kommarijärjestöiltä kahmaloittain palkintoja miksei sepin rohkea tulkinta profeetasta saa mitään? - SeppoLehdonKannattaja
Hoitaa europarlamentissa menetettyjen alueiden palauttamista, eu-maahanmuuttopolitiikkaa sekä kehitysapukysymyksiä. Lisäksi voisi ajaa sitä Adolf Hitler museota Tampereelle taikka Lappiin.
- ....
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Hoitaa europarlamentissa menetettyjen alueiden palauttamista, eu-maahanmuuttopolitiikkaa sekä kehitysapukysymyksiä. Lisäksi voisi ajaa sitä Adolf Hitler museota Tampereelle taikka Lappiin.
Adolf Hitler museo huono idea!
Ei saa ainakaan Puolalta tai Juutalaisilta mitään tukea!
-Pärjätääksen Euroopan asioissa pitää tulla toimeen muitten maiden kanssa. ei siitä tule mitään jos Seppo ajaa pelkästää tuommosta.
Eu ei halua suututtaa Venäjää joten turha siitää karjalasta on edes puhua siellä.
Maahanmuutto poliitikassa ja kehitysapu juttuihin ei päästetä miestä joka on kuvattu natsiuniformu päällä ja esiintynyt hakaristejen kanssa! lisäksi en usko että kukaan muukaan Eu-Parlamentaarikko ottaa meidän Natsivideo Seppoa tosissaan mutta se voidaan tuomita vielä kuuluvansa Natsiryhmään joka on kielletty Euroopan maissa! hän voi saada huomattavan tuomion ja lisäsakkoja jos hirveästi tuo itsensä esille muissa maissa! kannattaisi Sepomkin vaan hyssytellä itsensä unohduksiin historiallansa ja videoilla sekä kuvilla mitä hänestä löytyy netissä.
Erityisesti ne Sikamuhamed kuvat jos tulee esille niin hänet murhataan satavarmasti! - SeppoLehdonKannattaja
.... kirjoitti:
Adolf Hitler museo huono idea!
Ei saa ainakaan Puolalta tai Juutalaisilta mitään tukea!
-Pärjätääksen Euroopan asioissa pitää tulla toimeen muitten maiden kanssa. ei siitä tule mitään jos Seppo ajaa pelkästää tuommosta.
Eu ei halua suututtaa Venäjää joten turha siitää karjalasta on edes puhua siellä.
Maahanmuutto poliitikassa ja kehitysapu juttuihin ei päästetä miestä joka on kuvattu natsiuniformu päällä ja esiintynyt hakaristejen kanssa! lisäksi en usko että kukaan muukaan Eu-Parlamentaarikko ottaa meidän Natsivideo Seppoa tosissaan mutta se voidaan tuomita vielä kuuluvansa Natsiryhmään joka on kielletty Euroopan maissa! hän voi saada huomattavan tuomion ja lisäsakkoja jos hirveästi tuo itsensä esille muissa maissa! kannattaisi Sepomkin vaan hyssytellä itsensä unohduksiin historiallansa ja videoilla sekä kuvilla mitä hänestä löytyy netissä.
Erityisesti ne Sikamuhamed kuvat jos tulee esille niin hänet murhataan satavarmasti!Asioista pitää voida puhua niiden omilla nimillä, natsisymbolipelleily saksassa on karmeimpia esimerkkejä.
Katsoppa vaikka Italian, Ranskan,Saksan tai minkä vaan eu maan euroedustajia, ne ajavat maansa etua! Eivät he siellä istu miellyttääkseen muita edustajia. Turha kumartelu pois eu:ssa! Sitä on jo nähty tarpeeksi. Seppo Lehto Europarlamenttiin 2009 - Jotain järkeä jo!
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Asioista pitää voida puhua niiden omilla nimillä, natsisymbolipelleily saksassa on karmeimpia esimerkkejä.
Katsoppa vaikka Italian, Ranskan,Saksan tai minkä vaan eu maan euroedustajia, ne ajavat maansa etua! Eivät he siellä istu miellyttääkseen muita edustajia. Turha kumartelu pois eu:ssa! Sitä on jo nähty tarpeeksi. Seppo Lehto Europarlamenttiin 2009Esim Saksa on valmis näyttämään mitä se tekee Natsirikollisille ja Seppo Lehto olisi erittäin hyvä esimerkki/uhri.
Onko sinulla edes minkäänlaista ideaa miten Suomelle kävisi jos laittaisimme Europarlamenttiin henkilön josta löytyy vanhoja Natsivideoita netissa,kirjoitellut pelleblogeja toisten nimissä ja tuomittu siitä vankilaan?
Etkö ymmärrä miten lehdistöt voisivat herkutella asian kanssa vuosia? Miten Lehto ja Suomi olisi EUn pilkan kohde ja sylkykuppi?
Etkö sinä todellakaan osaa ajatella yhtään sitä häpeää mitä se tuo Suomelle? Seppoa pidettäisi friikkinä eikä Suomea otettaisi enää sen jälkeen tosissaan mistään asiassa eikä kukaan halua olla Suomen kanssa missään tekemisissä!
Tämmöinenhän vaan vahvistaisi maailmankuvaa että Suomi oli täysin liitttoutunut natsien kanssa ja Suomi olisi paha maa!
Käytä sitä päätäsi edes vähän hyvä ihminen, olet liittäytynyt uppoavan veneen kanssa yhteen ja olet itsekkin uppoamassa mukana! Seppo on ankkurisi ja olet heikko uimari! - SeppoLehdonKannattaja
Jotain järkeä jo! kirjoitti:
Esim Saksa on valmis näyttämään mitä se tekee Natsirikollisille ja Seppo Lehto olisi erittäin hyvä esimerkki/uhri.
Onko sinulla edes minkäänlaista ideaa miten Suomelle kävisi jos laittaisimme Europarlamenttiin henkilön josta löytyy vanhoja Natsivideoita netissa,kirjoitellut pelleblogeja toisten nimissä ja tuomittu siitä vankilaan?
Etkö ymmärrä miten lehdistöt voisivat herkutella asian kanssa vuosia? Miten Lehto ja Suomi olisi EUn pilkan kohde ja sylkykuppi?
Etkö sinä todellakaan osaa ajatella yhtään sitä häpeää mitä se tuo Suomelle? Seppoa pidettäisi friikkinä eikä Suomea otettaisi enää sen jälkeen tosissaan mistään asiassa eikä kukaan halua olla Suomen kanssa missään tekemisissä!
Tämmöinenhän vaan vahvistaisi maailmankuvaa että Suomi oli täysin liitttoutunut natsien kanssa ja Suomi olisi paha maa!
Käytä sitä päätäsi edes vähän hyvä ihminen, olet liittäytynyt uppoavan veneen kanssa yhteen ja olet itsekkin uppoamassa mukana! Seppo on ankkurisi ja olet heikko uimari!Häpeätkö Suomea ja suomalaisuutta? Sitä Seppo Lehto juuri puhtaimmillaan edustaa. Olet siis sitä mieltä että europarlamentissa pitää olla hajuton ja mauton muiden poliitikkojen miellyttäjä??
SDP listalta löytänet omasi. - Kanattaja ry
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Häpeätkö Suomea ja suomalaisuutta? Sitä Seppo Lehto juuri puhtaimmillaan edustaa. Olet siis sitä mieltä että europarlamentissa pitää olla hajuton ja mauton muiden poliitikkojen miellyttäjä??
SDP listalta löytänet omasi.hävetä Sepukkaa kuin olla ylpeä suomalaisuudesta
Katsoi pari vanhaa suomileffaa ja huomaat ettei siellä kauan blogitehtailija olisi melskannut, jopa Väinämöinen lauloi Sepukoita suohon - SeppoLehdonKannattaja
Kanattaja ry kirjoitti:
hävetä Sepukkaa kuin olla ylpeä suomalaisuudesta
Katsoi pari vanhaa suomileffaa ja huomaat ettei siellä kauan blogitehtailija olisi melskannut, jopa Väinämöinen lauloi Sepukoita suohonOletko kenties suuri kalevalan tulkitsija? Itsekin politiikassa ansioitunut?
- Suomalainen Rehellinen mies
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Oletko kenties suuri kalevalan tulkitsija? Itsekin politiikassa ansioitunut?
Muka Suomalaisuutta edustaa?
Suomalainen on rehellinen ihminen joka tekee rehellistä työitä ja auttaa vanhempiaan.
Käy ylpeänä puolustusvoimat ja kertaamassa,
Nauttii elämästä ja ei aiheuta toisille mielipahaa.
Seppo ei oikein edusta mitään tällaista! eihän?
Sepukka taas marssi ympäri SS-Puku päällä ja Saksan Natsilippu salkoossa. Miten se on ylpeää Suomalaisuutta kirjoitella toisten nimissä paskablogeja netissä,Hyökätä Suomalaisia poliititkkoja/Tuomareita vastaan tuollalailla, Haukkua ihmisiä netissä armotta ja surutta ja hyökkäillä toistenuskontokuntien Jumalia vastaan youtube videoillaan?
Ei kuules kannattajapoika TÄMMÖINEN Sepon käyttäytyminen EI edusta millään tapaa eikä tule edustamaan sitä mitä Suomi on ja tulee olemaan!
Rehellisyys maan perii ja Sepon kaltaiset huonosti käyttäytyvät huomionkipeät ihmiset päättyvät vankilaan oikeudenmukaisesti!
Jos sulla on nytten Kannattajapoitsu jotain Sepon ominaisuuksia joka edustaisi Suomalaisuutta mielessä niin kirjaa ne tänne ja keskustellaan siitä vähän mitä Suomalaisuus todella on!
Ja passissa merkintä Suomen Kansalainen ei tarkoita yhtään mitään! - SeppoLehdonKannattaja
Suomalainen Rehellinen mies kirjoitti:
Muka Suomalaisuutta edustaa?
Suomalainen on rehellinen ihminen joka tekee rehellistä työitä ja auttaa vanhempiaan.
Käy ylpeänä puolustusvoimat ja kertaamassa,
Nauttii elämästä ja ei aiheuta toisille mielipahaa.
Seppo ei oikein edusta mitään tällaista! eihän?
Sepukka taas marssi ympäri SS-Puku päällä ja Saksan Natsilippu salkoossa. Miten se on ylpeää Suomalaisuutta kirjoitella toisten nimissä paskablogeja netissä,Hyökätä Suomalaisia poliititkkoja/Tuomareita vastaan tuollalailla, Haukkua ihmisiä netissä armotta ja surutta ja hyökkäillä toistenuskontokuntien Jumalia vastaan youtube videoillaan?
Ei kuules kannattajapoika TÄMMÖINEN Sepon käyttäytyminen EI edusta millään tapaa eikä tule edustamaan sitä mitä Suomi on ja tulee olemaan!
Rehellisyys maan perii ja Sepon kaltaiset huonosti käyttäytyvät huomionkipeät ihmiset päättyvät vankilaan oikeudenmukaisesti!
Jos sulla on nytten Kannattajapoitsu jotain Sepon ominaisuuksia joka edustaisi Suomalaisuutta mielessä niin kirjaa ne tänne ja keskustellaan siitä vähän mitä Suomalaisuus todella on!
Ja passissa merkintä Suomen Kansalainen ei tarkoita yhtään mitään!Jatka sinä vain SDP:n äänestämistä. Minä olen eurovaaliehdokkaani valinnut. Jos ei Seppo Lehto, valkoinen leijona, edusta miielipiteineen sinun näkemystäsi niin taidat joka tapauksessa kirjoitella väärässä paikkaa??
- .............
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Jatka sinä vain SDP:n äänestämistä. Minä olen eurovaaliehdokkaani valinnut. Jos ei Seppo Lehto, valkoinen leijona, edusta miielipiteineen sinun näkemystäsi niin taidat joka tapauksessa kirjoitella väärässä paikkaa??
Luettelemaan mitään mikä saisi Seppo Lehdon vaikuttamaan siltä että se edustaisi aitoa Suomalaisuutta!
Sano vaan rehellisesti että sinä et edes tiedä mitä Aito Suomalaisuus on.
Tiedätkös mitä edes Suomalainen Sisu todellisuudessa on?
Katsoskun nykynuoriso elää helppoa elämää eikä heidän tarvitse hirveästi puolustella maatansa,tehdä kovaa työtä eikä kantaa vastuuta mistään niin tulee tuommoisia omassa realiteetissä eläviä henkilöitä jokta helposti seuraavat vaikka minkälaisia huutajia jotka eivät edusta aitoa Suomalaisuutta millään tavalla vaika he sitä kovaa väittävätkin!
On helppoa syyttää Somaleita ongelmista ja syyttää Poliitikkoja Kommareiksi mutta todellisuudentaju on vaan kokonaan poistunut pääkopasta ja historiantietämys on olematonta!
Tällaisia helpostijohdettuja sieluja on helppo käyttää oman vihansa aseina koska he eivät ajattele itse eikä osaa edes "syy ja seuraus" periaatetta, Saati sitten ymmärrystä siitä miten helposti sananvapaus ja fyysinen vapaus voidaan ottaa ihmiseltä pois jos hän sitä käyttää väärin! - SeppoLehdonKannattaja
............. kirjoitti:
Luettelemaan mitään mikä saisi Seppo Lehdon vaikuttamaan siltä että se edustaisi aitoa Suomalaisuutta!
Sano vaan rehellisesti että sinä et edes tiedä mitä Aito Suomalaisuus on.
Tiedätkös mitä edes Suomalainen Sisu todellisuudessa on?
Katsoskun nykynuoriso elää helppoa elämää eikä heidän tarvitse hirveästi puolustella maatansa,tehdä kovaa työtä eikä kantaa vastuuta mistään niin tulee tuommoisia omassa realiteetissä eläviä henkilöitä jokta helposti seuraavat vaikka minkälaisia huutajia jotka eivät edusta aitoa Suomalaisuutta millään tavalla vaika he sitä kovaa väittävätkin!
On helppoa syyttää Somaleita ongelmista ja syyttää Poliitikkoja Kommareiksi mutta todellisuudentaju on vaan kokonaan poistunut pääkopasta ja historiantietämys on olematonta!
Tällaisia helpostijohdettuja sieluja on helppo käyttää oman vihansa aseina koska he eivät ajattele itse eikä osaa edes "syy ja seuraus" periaatetta, Saati sitten ymmärrystä siitä miten helposti sananvapaus ja fyysinen vapaus voidaan ottaa ihmiseltä pois jos hän sitä käyttää väärin!Olen nähnyt somalien maihinnousun suomeen. Minulle on turha pojitella ja lässyttää.
Olen joskus jopa äänestänyt kommaria. Etten näe mitä ongelmaa selität minulle. Olen myös seurannut edellisen isänmaallisen nousun skineineen.
Tee oma aihe missä kerrot nuorisolle näkemyksiäsi. En lue itseäni nuorisoon, eikä nuoriso varsinkaan lue minua nuorisoon. Asevelvollisuus11kk on suoritettu ja päivääkään en ole ollut työtön.
Silti kannatan Seppo Lehtoa, suosittelen sinua tuhlaamaan ruutisi muihin kuin minuun. - ....
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Olen nähnyt somalien maihinnousun suomeen. Minulle on turha pojitella ja lässyttää.
Olen joskus jopa äänestänyt kommaria. Etten näe mitä ongelmaa selität minulle. Olen myös seurannut edellisen isänmaallisen nousun skineineen.
Tee oma aihe missä kerrot nuorisolle näkemyksiäsi. En lue itseäni nuorisoon, eikä nuoriso varsinkaan lue minua nuorisoon. Asevelvollisuus11kk on suoritettu ja päivääkään en ole ollut työtön.
Silti kannatan Seppo Lehtoa, suosittelen sinua tuhlaamaan ruutisi muihin kuin minuun.Minun ei tarvitse tuhlata ruutiani kenenkään! Kiinnosti vaan minkälainen henkilö/persoona äänestää Seppo Lehtoa meuhkaamaan brysseliin!
Oletkos lukenut kaikki Seppo Lehdon feikki blogit läpi?
Onko mielestäsi nämä kirjoitukset semmoisen miehen käsialaa joka voisi edustaa suomea? Tarkoitin että kyllähän semmoinen sairas ulosanti kirjoitettuna toisten nimissäkin kertoo kirjoittajan mielentilasta!
onhan se toisten nimissä Kakka/pervoblogejen kirjoittaminen aika raukkamaista eikä Seppo pystynyt edes käsitellä aihetta kuin mies vaan alistui pelkurimaiseen loanheittoon!
Mitä sinä ajattelet henkilökohtaisesti näistä Sepon feikki/kakka blogeista?
Haittaisko sinua jos Seppo tekisi nimissäsi jonkun blogin missä Seksuaalinen suuntautumises tehdäs perverssiksi/sairaaksi ja joku työkaverisi tulostaisi sen ja laittaisi sen työpaikkasi seinälle ja muut pitäisi sitä aitona ja ihmiset vihaisi ja halveksusi sinua etkä saisi enää ikinä työkavereitesi kunnioituksen takaisin vaan edessä olisi muutto ja uusi työpaikka!
Miltä tuntuisi?
Varmaan Rakastaisit Seppoa silloinkin? - SeppoLehdonKannattaja
.... kirjoitti:
Minun ei tarvitse tuhlata ruutiani kenenkään! Kiinnosti vaan minkälainen henkilö/persoona äänestää Seppo Lehtoa meuhkaamaan brysseliin!
Oletkos lukenut kaikki Seppo Lehdon feikki blogit läpi?
Onko mielestäsi nämä kirjoitukset semmoisen miehen käsialaa joka voisi edustaa suomea? Tarkoitin että kyllähän semmoinen sairas ulosanti kirjoitettuna toisten nimissäkin kertoo kirjoittajan mielentilasta!
onhan se toisten nimissä Kakka/pervoblogejen kirjoittaminen aika raukkamaista eikä Seppo pystynyt edes käsitellä aihetta kuin mies vaan alistui pelkurimaiseen loanheittoon!
Mitä sinä ajattelet henkilökohtaisesti näistä Sepon feikki/kakka blogeista?
Haittaisko sinua jos Seppo tekisi nimissäsi jonkun blogin missä Seksuaalinen suuntautumises tehdäs perverssiksi/sairaaksi ja joku työkaverisi tulostaisi sen ja laittaisi sen työpaikkasi seinälle ja muut pitäisi sitä aitona ja ihmiset vihaisi ja halveksusi sinua etkä saisi enää ikinä työkavereitesi kunnioituksen takaisin vaan edessä olisi muutto ja uusi työpaikka!
Miltä tuntuisi?
Varmaan Rakastaisit Seppoa silloinkin?olen sen verta tervejärkisten työpaikassa ettei siellä moinen blogituuba mene läpi. Se että Seppo kait tehny niitä ei häiritse minun mielenrauhaani. Ei todellakaan olisi edessä mitään työpaikan vaihtoja tai muuttoa. hyvät naurut varmaan saisi koko työyhteisö.
En rakasta Seppoa, kannatan suurta osaa hänen näkemyksistään. Osaa luonnollisesti en kannata, mutta en näe siinnä ongelmaa enkä edes suurta ristiriitaa. - turisee niin
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
olen sen verta tervejärkisten työpaikassa ettei siellä moinen blogituuba mene läpi. Se että Seppo kait tehny niitä ei häiritse minun mielenrauhaani. Ei todellakaan olisi edessä mitään työpaikan vaihtoja tai muuttoa. hyvät naurut varmaan saisi koko työyhteisö.
En rakasta Seppoa, kannatan suurta osaa hänen näkemyksistään. Osaa luonnollisesti en kannata, mutta en näe siinnä ongelmaa enkä edes suurta ristiriitaa.mukavia itsestään
Ei sulla Sepi ole ikinä ollut työpaikkaa, se vaan ei sinulle ole luotu,siis työnteko - Sillä Tämä....
turisee niin kirjoitti:
mukavia itsestään
Ei sulla Sepi ole ikinä ollut työpaikkaa, se vaan ei sinulle ole luotu,siis työntekoS.Lehdon kannattaja osaa kuitenkin keskustella ihan asiallisesti ja kunniaa hänelle siitä!ehkäpä hänen pitäisi hakea europarlamenttiin??? eikä se tee Sepon kirjoitusvirheitä eikä Sepon tunnettuja "sitä sun tätä" hyökkäyksiä.
Mutta vielä voin sanoa siitä työpaikastasi sen verran! työkaverisi uskovat ihan mitä vaan valheita kun niitä heittää tarpeaksi.
Tuskin sinunkaan Huumori riittäisi jos sitä jatkuisi vuosikaudet ja joudut jopa onelmiin virkavallantakia niistä ja sinua haastatellaa ajoittain Pedofiiliasta,rasisti rikoksista,rahankeräysrikoksista yms, ja ainoa tapa millä lopettaa nämä on haastaa Seppo oikeuteen! ja sekään ei auta!
Sen lisäksi sinua häiriköi ja uhkailee ihmiset joita et ole ikinä tavannutkaan silä Seppo on laittanut Feikkiblogeihin kotiosoitteesi,Sähköposti osoitteesi ja puhelinnumerosi!
Mutta tästä päivästä tarpeeksi lähden nyt unten maille sillä huomenna on Duunipäivä!
öitä kaikille järkeville ihmisille! - sisulainen
.... kirjoitti:
Minun ei tarvitse tuhlata ruutiani kenenkään! Kiinnosti vaan minkälainen henkilö/persoona äänestää Seppo Lehtoa meuhkaamaan brysseliin!
Oletkos lukenut kaikki Seppo Lehdon feikki blogit läpi?
Onko mielestäsi nämä kirjoitukset semmoisen miehen käsialaa joka voisi edustaa suomea? Tarkoitin että kyllähän semmoinen sairas ulosanti kirjoitettuna toisten nimissäkin kertoo kirjoittajan mielentilasta!
onhan se toisten nimissä Kakka/pervoblogejen kirjoittaminen aika raukkamaista eikä Seppo pystynyt edes käsitellä aihetta kuin mies vaan alistui pelkurimaiseen loanheittoon!
Mitä sinä ajattelet henkilökohtaisesti näistä Sepon feikki/kakka blogeista?
Haittaisko sinua jos Seppo tekisi nimissäsi jonkun blogin missä Seksuaalinen suuntautumises tehdäs perverssiksi/sairaaksi ja joku työkaverisi tulostaisi sen ja laittaisi sen työpaikkasi seinälle ja muut pitäisi sitä aitona ja ihmiset vihaisi ja halveksusi sinua etkä saisi enää ikinä työkavereitesi kunnioituksen takaisin vaan edessä olisi muutto ja uusi työpaikka!
Miltä tuntuisi?
Varmaan Rakastaisit Seppoa silloinkin?Ei kukaan ole tosiasiassa Sepon humoristisista blogeista pahastunut vaan koko kohu on nettipunakaartin masinoimaa. Seppo kun sattui paljastamaan huumorin keinoin KM-liikkeeseen Espoossa ja Turun seudulla soluttautuneet gramscilaiset.
Juuri nyt Aluepalauttaja on valmistelemassa ensi vuoden kunnallisvaalikampanjaansa ja saattaapa vielä antaa äänestyssuosituksen KM-piireille presidentinvaaleihinkin. Sepon aikoinaan perustamasta Suomen Sisu-yhdistyksestä on jo useampi aktiivi raivannut tiensä eduskuntaan asti ja niinpä hän on itseoikeutettu kansallismielisten kansanedustajien harmaa eminenssi.
Sepon blogeilla Suomi muuttui ja KM-piirit siirtyivät hämäristä nurkistaan julkisuuteen ja päivänpolitiikkaan mukaan. Olisi syytä perisuomalaisen kateellisilla mustamaalaajillakin hävetä ja paiskata Kalevan Soturimme kanssa reilusti kättä.
- = Seppo Lehto
Ei kukaan eikä mikää muu. Vain 1 kpl Seppoa
- SeppoLehdonKannattaja
Olet vainoharhainen, näet Seppo Lehdon jokapuolella. Mietippä olenko Seppo vai pelkkä kannattaja?
- ja pelkkä
SeppoLehdonKannattaja kirjoitti:
Olet vainoharhainen, näet Seppo Lehdon jokapuolella. Mietippä olenko Seppo vai pelkkä kannattaja?
höpö-äijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463