http://sotilaallinenisanmaallinen.wordpress.com/
Uusia kämy-puolueita pukkaa kuin sieniä sateellla-
Suomen sotilaallinen isänmaallinen puolue
9
369
Vastaukset
- yrittää tehdä
huonoa parodiaa...jostain. Niin, Neuvostoliiton ohjuksethan olivat vain rauhanohjuksia, muistathan sie toveri?
- km-arkkitehti
Punaisten kulttuurilahottajien uusimpana strategiana on hajottaa kansallisesti ajattelevien kansalaisten voimat. Viime aikoina esiin pullahtaneet puolueet yrittävät saada aikaiseksi hajontaa, jotta äänestäjät kääntyisivät pois persuista ja mahdollsesti myös Hommasta. Ei kovin yllättävä operaatio näin vaalien edellä, jolloin eduskuntaan on pääsemässä ensimmäistä kertaa monikulttuurisuuteen kriittisesti ajattelevia kansalaisia.
Näiden punaisten masinoimien puolueprojektien ongelmana on heidän kannaltaan se, että ne eivät ole uskottavia, vaikka yritys onkin kova. Syynä on se, että tekijät ovat alkaneet uskoa itsekin omaan propagandaansa ja tuottavat siksi kuvittelemansa kansallismielisen pömpöösiä ja kliseistä tekstiä. Tosiasiassa mikäli joku fiksu kansallismielinen perustaisi uskottavan sivuston, olisi sen teksti paljon analyyttisempaa, kiihkottomampaa ja argumentatiivisempaa. Nyt punamädättäjä heijastaa vain itsensä luomaa viholliskuvaa näissä blogeissaan. Try harder. Heippa! - Yhdyssanuri
km-arkkitehti kirjoitti:
Punaisten kulttuurilahottajien uusimpana strategiana on hajottaa kansallisesti ajattelevien kansalaisten voimat. Viime aikoina esiin pullahtaneet puolueet yrittävät saada aikaiseksi hajontaa, jotta äänestäjät kääntyisivät pois persuista ja mahdollsesti myös Hommasta. Ei kovin yllättävä operaatio näin vaalien edellä, jolloin eduskuntaan on pääsemässä ensimmäistä kertaa monikulttuurisuuteen kriittisesti ajattelevia kansalaisia.
Näiden punaisten masinoimien puolueprojektien ongelmana on heidän kannaltaan se, että ne eivät ole uskottavia, vaikka yritys onkin kova. Syynä on se, että tekijät ovat alkaneet uskoa itsekin omaan propagandaansa ja tuottavat siksi kuvittelemansa kansallismielisen pömpöösiä ja kliseistä tekstiä. Tosiasiassa mikäli joku fiksu kansallismielinen perustaisi uskottavan sivuston, olisi sen teksti paljon analyyttisempaa, kiihkottomampaa ja argumentatiivisempaa. Nyt punamädättäjä heijastaa vain itsensä luomaa viholliskuvaa näissä blogeissaan. Try harder. Heippa!Lähinnä tuon sivuston uskottavuutta heikentää liian hyvä kirjakieli, joka ei ole "isäm maan puolustajille" ominaisten kielivirheiden pilaamaa. Kaikki "yhdys sanatkin" on kirjoitettu oikein. Vierasperäisten sanojen välttäminen kuitenkin naurattaa, esim. "siitinelo" = seksuaalisuus, "siveettömyysviihde" = porno.
- Absolutisti
km-arkkitehti kirjoitti:
Punaisten kulttuurilahottajien uusimpana strategiana on hajottaa kansallisesti ajattelevien kansalaisten voimat. Viime aikoina esiin pullahtaneet puolueet yrittävät saada aikaiseksi hajontaa, jotta äänestäjät kääntyisivät pois persuista ja mahdollsesti myös Hommasta. Ei kovin yllättävä operaatio näin vaalien edellä, jolloin eduskuntaan on pääsemässä ensimmäistä kertaa monikulttuurisuuteen kriittisesti ajattelevia kansalaisia.
Näiden punaisten masinoimien puolueprojektien ongelmana on heidän kannaltaan se, että ne eivät ole uskottavia, vaikka yritys onkin kova. Syynä on se, että tekijät ovat alkaneet uskoa itsekin omaan propagandaansa ja tuottavat siksi kuvittelemansa kansallismielisen pömpöösiä ja kliseistä tekstiä. Tosiasiassa mikäli joku fiksu kansallismielinen perustaisi uskottavan sivuston, olisi sen teksti paljon analyyttisempaa, kiihkottomampaa ja argumentatiivisempaa. Nyt punamädättäjä heijastaa vain itsensä luomaa viholliskuvaa näissä blogeissaan. Try harder. Heippa!Mädättäjien tavoite on epämääräisllä puoluhankkeillaan kariuttaa huimaavassa nousussa olevat todelliset isänmaalliset voimat. Voinemme vain vakuuttaa, että vaikka pelon sanelemana näitä uusia puolueita nousee tällä hetkellä tuhka tiheään, on aidosti kansallismielisten syytä luottaa vanhojen, varmistettujen ja todellisten isänmaallisten puolueiden olevan viime kädessä Suomen ainoa toivo maahanmuutto- ja vähemmistöongelmansa lopulliseksi ratkaisemiseksi.
Suomen kansan sinivalkoiset (SKS), Muutos 2011 (M11), Perussuomalaiset(PS), Vapauspuolue(VP) ja Itsenäisyyspuolue(IPU) ovat varmistettuja vanhoja puolueita joiden taakse jokaisen on nyt asetuttava ettemme jakaisi voimiamme hukkaan ja lopulta nääntyisi kuoliaaksi.
Älä luota mädättäjien luomiin illuusioihin, suotta alistu petokseen, anna kusta silmiisi - Äänestä aitoa isänmaallista puoluetta. - isäm maalli suus
Yhdyssanuri kirjoitti:
Lähinnä tuon sivuston uskottavuutta heikentää liian hyvä kirjakieli, joka ei ole "isäm maan puolustajille" ominaisten kielivirheiden pilaamaa. Kaikki "yhdys sanatkin" on kirjoitettu oikein. Vierasperäisten sanojen välttäminen kuitenkin naurattaa, esim. "siitinelo" = seksuaalisuus, "siveettömyysviihde" = porno.
on joidenkin pikkunokkelien ikuisten humanistiopiskelijoiden läppä joka elää omaa elämäänsä. Toki ns. amisnatseja on olemassa, kuten on lukion keskeyttäyneitä ahdistuneita kiljupunkkareitakin, mutta näistä on turha vetää sen kummenpia yleistyksiä semminkin kun kansallismielisyys alkaa olla ihan professoritasoisten miesten ja naisten touhua. Tietysti kuka tahansa saa uskoa mihin lystää, omiin ennakkoluuloihin ja olkiukkoihin, mutta varmaan on vain se, että sinä sosialisti väistyt :-)
- Älä unohda
Absolutisti kirjoitti:
Mädättäjien tavoite on epämääräisllä puoluhankkeillaan kariuttaa huimaavassa nousussa olevat todelliset isänmaalliset voimat. Voinemme vain vakuuttaa, että vaikka pelon sanelemana näitä uusia puolueita nousee tällä hetkellä tuhka tiheään, on aidosti kansallismielisten syytä luottaa vanhojen, varmistettujen ja todellisten isänmaallisten puolueiden olevan viime kädessä Suomen ainoa toivo maahanmuutto- ja vähemmistöongelmansa lopulliseksi ratkaisemiseksi.
Suomen kansan sinivalkoiset (SKS), Muutos 2011 (M11), Perussuomalaiset(PS), Vapauspuolue(VP) ja Itsenäisyyspuolue(IPU) ovat varmistettuja vanhoja puolueita joiden taakse jokaisen on nyt asetuttava ettemme jakaisi voimiamme hukkaan ja lopulta nääntyisi kuoliaaksi.
Älä luota mädättäjien luomiin illuusioihin, suotta alistu petokseen, anna kusta silmiisi - Äänestä aitoa isänmaallista puoluetta.Piraattipuoluetta jonka puheenjohtajan erittäin onnistunut haastattelu Hommaforumilla sai monen pitkään skenessä pyörineen kansallismielisen liittymään piraattirintamaan.
- Kuolemasi
isäm maalli suus kirjoitti:
on joidenkin pikkunokkelien ikuisten humanistiopiskelijoiden läppä joka elää omaa elämäänsä. Toki ns. amisnatseja on olemassa, kuten on lukion keskeyttäyneitä ahdistuneita kiljupunkkareitakin, mutta näistä on turha vetää sen kummenpia yleistyksiä semminkin kun kansallismielisyys alkaa olla ihan professoritasoisten miesten ja naisten touhua. Tietysti kuka tahansa saa uskoa mihin lystää, omiin ennakkoluuloihin ja olkiukkoihin, mutta varmaan on vain se, että sinä sosialisti väistyt :-)
Varmaa on vain se että ns. maahanmuuttokriittisiin suuntautuu lähivuosina raaistuvaa ja kovenevaa kostoväkivaltaa. Tavalliset ihmiset eivät pidä siitä, että heitä jatkuvasti uhkaillaan ja terrorisoidaan. Aikaisemmin äärioikeisto pysytteli salanimien takana ja raivosi omissa kokouksissaan. Nyt se on hölmöyttään uskaltautunut omalla nimellä framille. Se joutuu sitä vielä katumaan.
- Helen West
Kuolemasi kirjoitti:
Varmaa on vain se että ns. maahanmuuttokriittisiin suuntautuu lähivuosina raaistuvaa ja kovenevaa kostoväkivaltaa. Tavalliset ihmiset eivät pidä siitä, että heitä jatkuvasti uhkaillaan ja terrorisoidaan. Aikaisemmin äärioikeisto pysytteli salanimien takana ja raivosi omissa kokouksissaan. Nyt se on hölmöyttään uskaltautunut omalla nimellä framille. Se joutuu sitä vielä katumaan.
RIkostilastojen perusteella muslimimaahentukeutjat harjoittavat monnikertaista väkivaltaa kantaväestöä kohtaan. Heidän vihansa länttä kohtaan ei valikoi, joten ryöstön ja raiskauksen kohteeksi voi joutua myös sinunkaltaisesi punavihreä hyödyllinen idiootti. He eivät valikoi, vaikka kuin selittäisit vihaavasi itsekin länttä ja eurooppalaisia ja olevasi Hyvä ihminen.
Olet kyllä oikessa siinä, että tavalliset ihmiset eivät pidä siitä että heitä jatkuvasti uhkaillaan ja terrorisoidaan. Muslimit ja Afrikan maahanvyörykolonna harjoittaa terroria, mutta se ei tekisi sitä ilman paikallista V kolonnaa ja sitä tukevaa hyödyllisten idioottien laumaa. Kostoväkivalta ei välttämättä kohdistukaan suoraan pahantekijöihin kuten väkivaltaisiin muslimeihin vaan heitä suojeleviin paikallisväestön pettureihin.
- nfj8f
Potilaallinen paskakasa enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463