Suomen sotilaallinen isänmaallinen puolue

km-tarkkailija

9

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittää tehdä

      huonoa parodiaa...jostain. Niin, Neuvostoliiton ohjuksethan olivat vain rauhanohjuksia, muistathan sie toveri?

      • km-arkkitehti

        Punaisten kulttuurilahottajien uusimpana strategiana on hajottaa kansallisesti ajattelevien kansalaisten voimat. Viime aikoina esiin pullahtaneet puolueet yrittävät saada aikaiseksi hajontaa, jotta äänestäjät kääntyisivät pois persuista ja mahdollsesti myös Hommasta. Ei kovin yllättävä operaatio näin vaalien edellä, jolloin eduskuntaan on pääsemässä ensimmäistä kertaa monikulttuurisuuteen kriittisesti ajattelevia kansalaisia.

        Näiden punaisten masinoimien puolueprojektien ongelmana on heidän kannaltaan se, että ne eivät ole uskottavia, vaikka yritys onkin kova. Syynä on se, että tekijät ovat alkaneet uskoa itsekin omaan propagandaansa ja tuottavat siksi kuvittelemansa kansallismielisen pömpöösiä ja kliseistä tekstiä. Tosiasiassa mikäli joku fiksu kansallismielinen perustaisi uskottavan sivuston, olisi sen teksti paljon analyyttisempaa, kiihkottomampaa ja argumentatiivisempaa. Nyt punamädättäjä heijastaa vain itsensä luomaa viholliskuvaa näissä blogeissaan. Try harder. Heippa!


      • Yhdyssanuri
        km-arkkitehti kirjoitti:

        Punaisten kulttuurilahottajien uusimpana strategiana on hajottaa kansallisesti ajattelevien kansalaisten voimat. Viime aikoina esiin pullahtaneet puolueet yrittävät saada aikaiseksi hajontaa, jotta äänestäjät kääntyisivät pois persuista ja mahdollsesti myös Hommasta. Ei kovin yllättävä operaatio näin vaalien edellä, jolloin eduskuntaan on pääsemässä ensimmäistä kertaa monikulttuurisuuteen kriittisesti ajattelevia kansalaisia.

        Näiden punaisten masinoimien puolueprojektien ongelmana on heidän kannaltaan se, että ne eivät ole uskottavia, vaikka yritys onkin kova. Syynä on se, että tekijät ovat alkaneet uskoa itsekin omaan propagandaansa ja tuottavat siksi kuvittelemansa kansallismielisen pömpöösiä ja kliseistä tekstiä. Tosiasiassa mikäli joku fiksu kansallismielinen perustaisi uskottavan sivuston, olisi sen teksti paljon analyyttisempaa, kiihkottomampaa ja argumentatiivisempaa. Nyt punamädättäjä heijastaa vain itsensä luomaa viholliskuvaa näissä blogeissaan. Try harder. Heippa!

        Lähinnä tuon sivuston uskottavuutta heikentää liian hyvä kirjakieli, joka ei ole "isäm maan puolustajille" ominaisten kielivirheiden pilaamaa. Kaikki "yhdys sanatkin" on kirjoitettu oikein. Vierasperäisten sanojen välttäminen kuitenkin naurattaa, esim. "siitinelo" = seksuaalisuus, "siveettömyysviihde" = porno.


      • Absolutisti
        km-arkkitehti kirjoitti:

        Punaisten kulttuurilahottajien uusimpana strategiana on hajottaa kansallisesti ajattelevien kansalaisten voimat. Viime aikoina esiin pullahtaneet puolueet yrittävät saada aikaiseksi hajontaa, jotta äänestäjät kääntyisivät pois persuista ja mahdollsesti myös Hommasta. Ei kovin yllättävä operaatio näin vaalien edellä, jolloin eduskuntaan on pääsemässä ensimmäistä kertaa monikulttuurisuuteen kriittisesti ajattelevia kansalaisia.

        Näiden punaisten masinoimien puolueprojektien ongelmana on heidän kannaltaan se, että ne eivät ole uskottavia, vaikka yritys onkin kova. Syynä on se, että tekijät ovat alkaneet uskoa itsekin omaan propagandaansa ja tuottavat siksi kuvittelemansa kansallismielisen pömpöösiä ja kliseistä tekstiä. Tosiasiassa mikäli joku fiksu kansallismielinen perustaisi uskottavan sivuston, olisi sen teksti paljon analyyttisempaa, kiihkottomampaa ja argumentatiivisempaa. Nyt punamädättäjä heijastaa vain itsensä luomaa viholliskuvaa näissä blogeissaan. Try harder. Heippa!

        Mädättäjien tavoite on epämääräisllä puoluhankkeillaan kariuttaa huimaavassa nousussa olevat todelliset isänmaalliset voimat. Voinemme vain vakuuttaa, että vaikka pelon sanelemana näitä uusia puolueita nousee tällä hetkellä tuhka tiheään, on aidosti kansallismielisten syytä luottaa vanhojen, varmistettujen ja todellisten isänmaallisten puolueiden olevan viime kädessä Suomen ainoa toivo maahanmuutto- ja vähemmistöongelmansa lopulliseksi ratkaisemiseksi.

        Suomen kansan sinivalkoiset (SKS), Muutos 2011 (M11), Perussuomalaiset(PS), Vapauspuolue(VP) ja Itsenäisyyspuolue(IPU) ovat varmistettuja vanhoja puolueita joiden taakse jokaisen on nyt asetuttava ettemme jakaisi voimiamme hukkaan ja lopulta nääntyisi kuoliaaksi.

        Älä luota mädättäjien luomiin illuusioihin, suotta alistu petokseen, anna kusta silmiisi - Äänestä aitoa isänmaallista puoluetta.


      • isäm maalli suus
        Yhdyssanuri kirjoitti:

        Lähinnä tuon sivuston uskottavuutta heikentää liian hyvä kirjakieli, joka ei ole "isäm maan puolustajille" ominaisten kielivirheiden pilaamaa. Kaikki "yhdys sanatkin" on kirjoitettu oikein. Vierasperäisten sanojen välttäminen kuitenkin naurattaa, esim. "siitinelo" = seksuaalisuus, "siveettömyysviihde" = porno.

        on joidenkin pikkunokkelien ikuisten humanistiopiskelijoiden läppä joka elää omaa elämäänsä. Toki ns. amisnatseja on olemassa, kuten on lukion keskeyttäyneitä ahdistuneita kiljupunkkareitakin, mutta näistä on turha vetää sen kummenpia yleistyksiä semminkin kun kansallismielisyys alkaa olla ihan professoritasoisten miesten ja naisten touhua. Tietysti kuka tahansa saa uskoa mihin lystää, omiin ennakkoluuloihin ja olkiukkoihin, mutta varmaan on vain se, että sinä sosialisti väistyt :-)


      • Älä unohda
        Absolutisti kirjoitti:

        Mädättäjien tavoite on epämääräisllä puoluhankkeillaan kariuttaa huimaavassa nousussa olevat todelliset isänmaalliset voimat. Voinemme vain vakuuttaa, että vaikka pelon sanelemana näitä uusia puolueita nousee tällä hetkellä tuhka tiheään, on aidosti kansallismielisten syytä luottaa vanhojen, varmistettujen ja todellisten isänmaallisten puolueiden olevan viime kädessä Suomen ainoa toivo maahanmuutto- ja vähemmistöongelmansa lopulliseksi ratkaisemiseksi.

        Suomen kansan sinivalkoiset (SKS), Muutos 2011 (M11), Perussuomalaiset(PS), Vapauspuolue(VP) ja Itsenäisyyspuolue(IPU) ovat varmistettuja vanhoja puolueita joiden taakse jokaisen on nyt asetuttava ettemme jakaisi voimiamme hukkaan ja lopulta nääntyisi kuoliaaksi.

        Älä luota mädättäjien luomiin illuusioihin, suotta alistu petokseen, anna kusta silmiisi - Äänestä aitoa isänmaallista puoluetta.

        Piraattipuoluetta jonka puheenjohtajan erittäin onnistunut haastattelu Hommaforumilla sai monen pitkään skenessä pyörineen kansallismielisen liittymään piraattirintamaan.


      • Kuolemasi
        isäm maalli suus kirjoitti:

        on joidenkin pikkunokkelien ikuisten humanistiopiskelijoiden läppä joka elää omaa elämäänsä. Toki ns. amisnatseja on olemassa, kuten on lukion keskeyttäyneitä ahdistuneita kiljupunkkareitakin, mutta näistä on turha vetää sen kummenpia yleistyksiä semminkin kun kansallismielisyys alkaa olla ihan professoritasoisten miesten ja naisten touhua. Tietysti kuka tahansa saa uskoa mihin lystää, omiin ennakkoluuloihin ja olkiukkoihin, mutta varmaan on vain se, että sinä sosialisti väistyt :-)

        Varmaa on vain se että ns. maahanmuuttokriittisiin suuntautuu lähivuosina raaistuvaa ja kovenevaa kostoväkivaltaa. Tavalliset ihmiset eivät pidä siitä, että heitä jatkuvasti uhkaillaan ja terrorisoidaan. Aikaisemmin äärioikeisto pysytteli salanimien takana ja raivosi omissa kokouksissaan. Nyt se on hölmöyttään uskaltautunut omalla nimellä framille. Se joutuu sitä vielä katumaan.


      • Helen West
        Kuolemasi kirjoitti:

        Varmaa on vain se että ns. maahanmuuttokriittisiin suuntautuu lähivuosina raaistuvaa ja kovenevaa kostoväkivaltaa. Tavalliset ihmiset eivät pidä siitä, että heitä jatkuvasti uhkaillaan ja terrorisoidaan. Aikaisemmin äärioikeisto pysytteli salanimien takana ja raivosi omissa kokouksissaan. Nyt se on hölmöyttään uskaltautunut omalla nimellä framille. Se joutuu sitä vielä katumaan.

        RIkostilastojen perusteella muslimimaahentukeutjat harjoittavat monnikertaista väkivaltaa kantaväestöä kohtaan. Heidän vihansa länttä kohtaan ei valikoi, joten ryöstön ja raiskauksen kohteeksi voi joutua myös sinunkaltaisesi punavihreä hyödyllinen idiootti. He eivät valikoi, vaikka kuin selittäisit vihaavasi itsekin länttä ja eurooppalaisia ja olevasi Hyvä ihminen.

        Olet kyllä oikessa siinä, että tavalliset ihmiset eivät pidä siitä että heitä jatkuvasti uhkaillaan ja terrorisoidaan. Muslimit ja Afrikan maahanvyörykolonna harjoittaa terroria, mutta se ei tekisi sitä ilman paikallista V kolonnaa ja sitä tukevaa hyödyllisten idioottien laumaa. Kostoväkivalta ei välttämättä kohdistukaan suoraan pahantekijöihin kuten väkivaltaisiin muslimeihin vaan heitä suojeleviin paikallisväestön pettureihin.


    • nfj8f

      Potilaallinen paskakasa enemmänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe