Nyt täytyisi löytää nopeasti asunto, jotta voisi aloittaa harjoittelun. Kaikki maalliset keinot on käytetty asunnon etsimiseen loppu on enää Jumalan käsissä. Jumala on auttanut minua kaksi kertaa löytämään asunnon, toivoisin että Hän auttaisi kolmannenkin kerran
nyt rukousapua ja äkkiä
5
88
Vastaukset
- Jumalan lapsi
Älä toivo vaan rukoile uskossa ja kiitä jo asunosta vaikka sitä ei vielä näy, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista, mahdotonta tapausta ei olekaan. Rukoilen myös kanssasi tämän asutoasian puolesta. Siunausta.
- miehen puolikas
kuukaha kavulle harjotus "uskis" ...kaikki eivät tule tule pelastumaan...jumalalla on oikeus tehdä astioita köyhää käyttöä varten ja jaloa käyttöä varten...hoida ensin jumalan suhtees kuntoon ni jumala saattaa auttaa sua maallisissaki sit... etsikää ennen kaikkea jumalan valtakuntaa niin teille muukin annetaan... näen että sulla on jotain syntiä elämässä mistä et halua luopua.. muista myöskin se sana jättäkää KAIKKI tienne Herran haltuun sillä Hän pitää teistä huolen.
- mir5
Eiköhän lähimmäisenrakkaus ole uskossa avainsana, ensimmäinen lauseesi sotii sitä vastaan.........kaksi kertaa olen yläkerrasta apua saanut asuntoasioissa ja opiskeluasioissa. Kolmannenkin kerran uskon apua saavani.........Mistäs sinä ressukka minut edes tunnet. Oletko itse joku meedio, joka saa kontaktin ulkopuolisiin ihmisiin ja tietää heidän yksityisasioistaan?
- Mirka ...
"""loppu on enää Jumalan käsissä"""
PUAAAHHHHHH ... HEH HEH HEH ... JUMALA ON SATUA JA HÖÖPÖÖTYYSTÄÄ.- mir5
tiedoksi mihenpuolikkaalle: herjausviesteistä on tehty ilmoitus suomi24 ylläpitoon. Ei kannata enää herjausketjua jatkaa, viestit poistettaneen lähitulevaisuudessa. t:viestiketjun aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514