rytmimunat

Aloituksia
135
Kommenttia
5156
- 076
Anu ja lääke ryppyihin
Eräs lehtien palstoilta tuttu Anu kertoi tänään Iltiksessä, että käyttää spermaa kasvovoiteena. Mielestäni kyseinen käyt075Vesala ja viharikos
Paula Vesalan mukaan: "Viharikoksesta tuomittu ei voi toimia kansanedustajana. Saati sitten kaksi kertaa viharikoksesta172Matador, osa 3
Näin silmissäni jälleen areenan, härkätaistelijan ja raivoisan, pelokkaan härän. Olin nähnyt ja kokenut tuota samaa fant071Harlem Knights osa1
Heräsin radiosta kantautuvaan meteliin. Äitini ilmeisesti kuunteli presidentin puhetta - Jimmy Carterin tai jonkun sella070Ystävyys alkoholin kanssa
Kun kirjoittaa alkoholi-palstalle, kokee jotenkin tarpeelliseksi aloittaa sanomalla, ettei ole juonut asuntoa alta sen e2270Keski-ikäinen nainen ja selfie = uutinen?
Pidemmän aikaa seurattuani erään kotimaisen iltapäivälehden uutisotsikoita, en ole voinut välttyä huomaamasta ilmiötä, j068Koira-asiamies
Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide068Matador, osa 2
Saavuin kohteeseen taksilla, ja Kaisuli odotti pihalla. ”Tervetuloa”, hän sanoi iloiseen tapaansa ja lisäsi, ”kierrellää068Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 2
Edelleen lordi jatkoi: ”Herra Rhythmic, osa teatteriseurueesta palasi takaisin Oxfordiin, matkustakaa sinne, ottakaa sel067Kummitustalot ja muut sellaiset ilmiöt
Minua nämä ilmiöt ovat kiehtoneet lapsesta saakka. Rakastan yöpymisiä hautausmailla ja niiden liepeillä. Teen ne aina a467Kummitukset ja nautinto
Miksi meillä on kummituksia? Tarvitsemmeko niitä johonkin? Kyllä. Ihmisellä on sisäänrakennettu oikeuden kokemisen tu166Antamisen ihanuus
Olin talvisessa Lapissa autoilemassa ja lähestyin Rovaniemeä pohjoisesta päin. Olin pienen ja vähän isommankin tauon tar165Pizzaa ja geenejä
Konstailemattomana ruokana pizza sopii luonteeltaan varsin monenlaiseen nälkään niin töissä, pikkujuhlissa kuin vapaa-aj064Agentit Dana ja Fox, osa 2
Ulkona etsin katseellani Mulkowalskin autoa, en tiennyt millaisella hän ajoi. Yhden auton sisällä näkyi liikettä ja lähd064Elämän maku
Aukaisin kaappini jäisen, otin oluen hileisen, kaadoin lasiin korkeaan. Juomistani ensimmäinen, sen vaikutus on vähäine062Avaimet_tulkintaan
Unet eivät ikinä viittaa todellisiin tapahtumiin. Ne eivät ikinä viittää tuleviin taikka menneisiin. Kuolleet siellut162Turmiolan tikittävä pommi
Muutin vuosia sitten tietyssä tarkoituksessa toiselle paikkakunnalle, missä jouduin viettämään noin puolet vuodesta yksi061Äly hoi, älä hyötyä jätä.
Mitä on älykkyys, siitä kiistellään, mutta epäilemättä kyvykkyydellä ja ongelmanratkaisulla on jotain tekemistä sen asia058Tri Google
En mitenkään yritä väheksyä terveyskeskus- tai koululääkäreitä, mutta nykyisen pikaisen terveydenhoidon aikana pidän jok157