Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

1. Koira-asiamies

Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Koirapuisto
    0
    59
  2. Antamisen ihanuus

Olin talvisessa Lapissa autoilemassa ja lähestyin Rovaniemeä pohjoisesta päin. Olin pienen ja vähän isommankin tauon tar
    Sinkut
    1
    59
  3. Elämän maku

Aukaisin kaappini jäisen, otin oluen hileisen, kaadoin lasiin korkeaan. Juomistani ensimmäinen, sen vaikutus on vähäine
    Runot
    0
    58
  4. Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 2

Edelleen lordi jatkoi: ”Herra Rhythmic, osa teatteriseurueesta palasi takaisin Oxfordiin, matkustakaa sinne, ottakaa sel
    Kirjallisuus
    0
    56
  5. Agentit Dana ja Fox, osa 1

Aurinko paistoi pitkästä aikaa. Oli kevään ensimmäinen lämmin päivä ja kävelin tyytyväisenä FBI:n Washington D.C: n toim
    Jatkonovellit
    0
    56
  6. Ujon miehen unelmanainen

Nuorempana minulla ei ollut oikein muuta mahdollisuutta naisten tapaamiseen kuin työpaikalla. Siellä olikin eräs Marjut,
    Sinkut
    6
    55
  7. Kohtaus kuivaushuoneessa

Kohta on ylänaapurin, kiimaa tihkuvan tyttelin, viikottainen pyykkivuoro. Kuivumaan jäi pikkuhousut. Mies pikkupöksyt
    Viihde ja kulttuuri
    0
    55
  8. Helsingin Kaupunki ja hymyilevä työnhakija

Nauratti tässä alkuviikosta, siis syyskuun puolessa välissä, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus Helsingin Kaupungin jolta
    Työn hakeminen
    0
    54
  9. Mielipidetutkimus

Asioitko mieluimmin SS-marketissa vaiko KKK-kaupassa?
    Yhteiskunta
    0
    52
  10. Keski-ikäinen nainen ja selfie = uutinen?

Pidemmän aikaa seurattuani erään kotimaisen iltapäivälehden uutisotsikoita, en ole voinut välttyä huomaamasta ilmiötä, j
    Julkkikset
    0
    51
  11. Tri Google

En mitenkään yritä väheksyä terveyskeskus- tai koululääkäreitä, mutta nykyisen pikaisen terveydenhoidon aikana pidän jok
    Yleistä terveydestä
    1
    51
  12. Pizzaa ja geenejä

Konstailemattomana ruokana pizza sopii luonteeltaan varsin monenlaiseen nälkään niin töissä, pikkujuhlissa kuin vapaa-aj
    Pizza
    0
    50
  13. Matador, osa 2

Saavuin kohteeseen taksilla, ja Kaisuli odotti pihalla. ”Tervetuloa”, hän sanoi iloiseen tapaansa ja lisäsi, ”kierrellää
    Jatkonovellit
    0
    50
  14. Oikeutta lemmikeille

Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Eläinten suojelu
    12
    49
  15. Agentit Dana ja Fox, osa 2

Ulkona etsin katseellani Mulkowalskin autoa, en tiennyt millaisella hän ajoi. Yhden auton sisällä näkyi liikettä ja lähd
    Jatkonovellit
    0
    49
  16. Kummitustalot ja muut sellaiset ilmiöt

Minua nämä ilmiöt ovat kiehtoneet lapsesta saakka. Rakastan yöpymisiä hautausmailla ja niiden liepeillä. Teen ne aina a
    Kummittelu
    4
    48
  17. Ufo-videon kuvaaminen ja rikosilmoitus

Männä viikolla koki Raaseporin hörhöputaan kylässä iltatoimia ilkosillaan suorittanut vanhapiika yllätyksen, kun mieshen
    Ufot
    0
    46
  18. Turmiolan tikittävä pommi

Muutin vuosia sitten tietyssä tarkoituksessa toiselle paikkakunnalle, missä jouduin viettämään noin puolet vuodesta yksi
    Päihteet
    0
    46
  19. Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.

Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta
    Sinkut
    18
    45
  20. Äly hoi, älä hyötyä jätä.

Mitä on älykkyys, siitä kiistellään, mutta epäilemättä kyvykkyydellä ja ongelmanratkaisulla on jotain tekemistä sen asia
    Älykkyys
    0
    45