rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
133
Kommenttia
4798
Koira-asiamies
Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide059Antamisen ihanuus
Olin talvisessa Lapissa autoilemassa ja lähestyin Rovaniemeä pohjoisesta päin. Olin pienen ja vähän isommankin tauon tar159Elämän maku
Aukaisin kaappini jäisen, otin oluen hileisen, kaadoin lasiin korkeaan. Juomistani ensimmäinen, sen vaikutus on vähäine058Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 2
Edelleen lordi jatkoi: ”Herra Rhythmic, osa teatteriseurueesta palasi takaisin Oxfordiin, matkustakaa sinne, ottakaa sel056Agentit Dana ja Fox, osa 1
Aurinko paistoi pitkästä aikaa. Oli kevään ensimmäinen lämmin päivä ja kävelin tyytyväisenä FBI:n Washington D.C: n toim056Ujon miehen unelmanainen
Nuorempana minulla ei ollut oikein muuta mahdollisuutta naisten tapaamiseen kuin työpaikalla. Siellä olikin eräs Marjut,655Kohtaus kuivaushuoneessa
Kohta on ylänaapurin, kiimaa tihkuvan tyttelin, viikottainen pyykkivuoro. Kuivumaan jäi pikkuhousut. Mies pikkupöksyt055Helsingin Kaupunki ja hymyilevä työnhakija
Nauratti tässä alkuviikosta, siis syyskuun puolessa välissä, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus Helsingin Kaupungin jolta054- 052
Keski-ikäinen nainen ja selfie = uutinen?
Pidemmän aikaa seurattuani erään kotimaisen iltapäivälehden uutisotsikoita, en ole voinut välttyä huomaamasta ilmiötä, j051Tri Google
En mitenkään yritä väheksyä terveyskeskus- tai koululääkäreitä, mutta nykyisen pikaisen terveydenhoidon aikana pidän jok151Pizzaa ja geenejä
Konstailemattomana ruokana pizza sopii luonteeltaan varsin monenlaiseen nälkään niin töissä, pikkujuhlissa kuin vapaa-aj050Matador, osa 2
Saavuin kohteeseen taksilla, ja Kaisuli odotti pihalla. ”Tervetuloa”, hän sanoi iloiseen tapaansa ja lisäsi, ”kierrellää050Oikeutta lemmikeille
Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide1249Agentit Dana ja Fox, osa 2
Ulkona etsin katseellani Mulkowalskin autoa, en tiennyt millaisella hän ajoi. Yhden auton sisällä näkyi liikettä ja lähd049Kummitustalot ja muut sellaiset ilmiöt
Minua nämä ilmiöt ovat kiehtoneet lapsesta saakka. Rakastan yöpymisiä hautausmailla ja niiden liepeillä. Teen ne aina a448Ufo-videon kuvaaminen ja rikosilmoitus
Männä viikolla koki Raaseporin hörhöputaan kylässä iltatoimia ilkosillaan suorittanut vanhapiika yllätyksen, kun mieshen046Turmiolan tikittävä pommi
Muutin vuosia sitten tietyssä tarkoituksessa toiselle paikkakunnalle, missä jouduin viettämään noin puolet vuodesta yksi046Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.
Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta1845Äly hoi, älä hyötyä jätä.
Mitä on älykkyys, siitä kiistellään, mutta epäilemättä kyvykkyydellä ja ongelmanratkaisulla on jotain tekemistä sen asia045