Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

1. Äitini väitti että olen juutalainen.

kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini ky
    Helluntailaisuus
    3
    362
  2. Vastaa!

,Tiedät kyllä kuka. Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on san
    Kristinusko
    8
    362
  3. Uskovat ja pettäminen

Tuolla toisessa ketjussa vuorenpeikko sanaili miten jos avioitunut pariskunta ei ole kovin hyvissä väleissä ja esm mies
    Helluntailaisuus
    23
    360
  4. Selef urheilua, ja hengellinen paasto

Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.
    Helluntailaisuus
    7
    359
  5. "Yksin pitää pärjätä"

http://www.2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2004/10_2/ Niin opetti isä lapselleen tämän neljä vuotta sitten ilmest
    Helluntailaisuus
    4
    357
  6. Hengellinen paasto

Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky
    Helluntailaisuus
    51
    350
  7. Murtsi-67/teapot

hävinnyt palstalta. Tylsää. Missä lie luotsimme on?
    Helluntailaisuus
    19
    345
  8. Epäjumalan palvominen

On totta, että Mooseksen 1.kirjassa opetetaan "valtaamaan maa." Ja siellä on myös annettu ohjeet kuinka syödä ja elää te
    Helluntailaisuus
    8
    344
  9. Millainen palvelu taivaassa on?

Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää
    Helluntailaisuus
    8
    344
  10. Anteeksipyytäminen

kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja
    Helluntailaisuus
    5
    335
  11. PÄIVÄN SANA

Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän
    Helluntailaisuus
    5
    334
  12. 10 vrk yhdistelmäpaasto, tavoite 78,0-72.5kg

Kuten joku nokkela saattaa jo otsikosta huomata ; tätä on suunniteltu. Koska päiväkirjassani kirjoittaessa huomasin että
    Paasto
    5
    334
  13. Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?

"Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty
    Helluntailaisuus
    37
    332
  14. Sattuma vai Jumalan johdatus?

Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.
    Kristinusko
    69
    332
  15. Parantumisesta

Olen kertonut oman ihmeeni täällä niin monta kertaa että tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta.muuta kuin sen kumoami
    Helluntailaisuus
    12
    324
  16. Kysymys suurimmasta käskystä

Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä
    Helluntailaisuus
    6
    322
  17. mistä johtuu

että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi
    Helluntailaisuus
    8
    321
  18. 5/2 paasto

Painan 84,4 kg. Aloitin laihiksen keventäjien avulla n.2 viikkoa sitten ja olen pudottanut 87->84,4 kg eli parisen kiloa
    Paasto
    8
    321
  19. Uskonne rohkaisuako tämä on.

Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu
    Helluntailaisuus
    19
    316
  20. Herra S.Urge

En löydä mistään enää sitä sun kilpapaastoaloitusta .kun aioit paastota 55h.yrittäisin 56h.onnistuuko?
    Helluntailaisuus
    13
    315