auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
367
Kommenttia
7023
Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?
"Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty3732018 päivän puolipaasto
Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te3315Millainen palvelu taivaassa on?
Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää8314PÄIVÄN SANA
Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän5314Anteeksipyytäminen
kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja5312Alkoholista kysymys uskoville!
Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se62312Hengellinen paasto
Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky51307Missä soffiina?
Olet hukkunut niin tänne palsta uumeniin, että en löydä sinua.onko kaikki hyvin?21306Uskonne rohkaisuako tämä on.
Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu19305Kysymys suurimmasta käskystä
Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä6305mistä johtuu
että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi8300- 19298
- 21293
Sattuma vai Jumalan johdatus?
Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.6929210 vrk yhdistelmäpaasto, tavoite 78,0-72.5kg
Kuten joku nokkela saattaa jo otsikosta huomata ; tätä on suunniteltu. Koska päiväkirjassani kirjoittaessa huomasin että5288Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää
Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v1283Toivo elää.
Matteus 10-13: minusta on mielenkiintoista lukea noita lukuja koska pystyn siinä ymmärtämään Jeesuksen vihaa ja surua.4283Kaanan häistä(jatkoa)
Teen uuden aloituksen, koska asia jäi viimeksi kesken ja edellinen ketjuni on toisella sivulla. Onko Kaanaan häistä ker6283Kääk! Mitä teen??!
Kun oma mies kuunteli musiikkia painelin naapuriin äitini luokse evakkoon. Nyt mies on kuollut ja tunnen voimakkaasti sy10282Onko"kummitukset"demoneita?
Aluksi sanon että pilkku ei tässä toimi. Yritän kirjoittaa tämän silti. Kerran eräs ystäväni kertoi..että talo..jonka s5278