auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Äitini väitti että olen juutalainen.
kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini ky3362Vastaa!
,Tiedät kyllä kuka. Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on san8362Uskovat ja pettäminen
Tuolla toisessa ketjussa vuorenpeikko sanaili miten jos avioitunut pariskunta ei ole kovin hyvissä väleissä ja esm mies23360Selef urheilua, ja hengellinen paasto
Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.7359"Yksin pitää pärjätä"
http://www.2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2004/10_2/ Niin opetti isä lapselleen tämän neljä vuotta sitten ilmest4357Hengellinen paasto
Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky51350- 19345
Epäjumalan palvominen
On totta, että Mooseksen 1.kirjassa opetetaan "valtaamaan maa." Ja siellä on myös annettu ohjeet kuinka syödä ja elää te8344Millainen palvelu taivaassa on?
Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää8344Anteeksipyytäminen
kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja5335PÄIVÄN SANA
Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän533410 vrk yhdistelmäpaasto, tavoite 78,0-72.5kg
Kuten joku nokkela saattaa jo otsikosta huomata ; tätä on suunniteltu. Koska päiväkirjassani kirjoittaessa huomasin että5334Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?
"Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty37332Sattuma vai Jumalan johdatus?
Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.69332Parantumisesta
Olen kertonut oman ihmeeni täällä niin monta kertaa että tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta.muuta kuin sen kumoami12324Kysymys suurimmasta käskystä
Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä6322mistä johtuu
että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi83215/2 paasto
Painan 84,4 kg. Aloitin laihiksen keventäjien avulla n.2 viikkoa sitten ja olen pudottanut 87->84,4 kg eli parisen kiloa8321Uskonne rohkaisuako tämä on.
Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu19316Herra S.Urge
En löydä mistään enää sitä sun kilpapaastoaloitusta .kun aioit paastota 55h.yrittäisin 56h.onnistuuko?13315