auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
PÄIVÄN SANA
Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän5298mistä johtuu
että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi8297RAAMATULLINEN paasto
Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen2129418 päivän puolipaasto
Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te3287Hengellinen paasto
Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky51284- 21283
- 19283
Toivo elää.
Matteus 10-13: minusta on mielenkiintoista lukea noita lukuja koska pystyn siinä ymmärtämään Jeesuksen vihaa ja surua.4275Onko"kummitukset"demoneita?
Aluksi sanon että pilkku ei tässä toimi. Yritän kirjoittaa tämän silti. Kerran eräs ystäväni kertoi..että talo..jonka s5273Miten tään linkin
saisi auki? Jokku on ropeloinut tätä konetta. http://www.jokkelehtonen.fi/sokeapiste/tag/valoteltta/#awp::valoteltta/6272"Niin on JUMALA
MAAILMAA rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei YKSIKÄÄN, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan HÄNELLÄ olisi ia2270Kaanan häistä(jatkoa)
Teen uuden aloituksen, koska asia jäi viimeksi kesken ja edellinen ketjuni on toisella sivulla. Onko Kaanaan häistä ker6270Demonit asialla?
Tuli mieleeni eräs vanha juttu kun kerran eräs ystäväni halusi esitellä minulle talon. Se oli autiona ollut jo ties kuin7269Sattuma vai Jumalan johdatus?
Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.69266Alkoholista kysymys uskoville!
Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se62265kiitokset Jumalalle
kiitos, että saan olla terve ja tehdä työtäni. kiitos ystävistä ja ennenkaikkea kiitos Jeesuksesta, joka haluaa olla my5264Suurin käsky
Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä? En tiedä ketään jonka elämässä4262Uskova nainen, alistutko miehelle?
Eräs mieskirjoittaja kehoittaa siihen raamattua apunaan käyttäen. Miksi oletettu jumala pitää sitä että nainen on alis54261Jeesus, olet ainoa toivoni!
Paranna mut! Pelasta mut! Kalliin veresi vuoksi. Herra, sinä näet minut. Syntini. Saanko ne anteeksi? Olen ihminen ja S3258farisealaisuus
Tämä jae on AkselValen-Sendstadin "jäähyväiset uskonnolle"-kirjan mukaan tarkoitettu fariseuksille:"Mahdotonta on niitä,6257