Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. PÄIVÄN SANA

Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän
    Helluntailaisuus
    5
    298
  2. mistä johtuu

että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi
    Helluntailaisuus
    8
    297
  3. RAAMATULLINEN paasto

Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen
    Helluntailaisuus
    21
    294
  4. 18 päivän puolipaasto

Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te
    Paasto
    3
    287
  5. Hengellinen paasto

Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky
    Helluntailaisuus
    51
    284
  6. Lopetan palstalla!

Ilmoitus.
    Helluntailaisuus
    21
    283
  7. Murtsi-67/teapot

hävinnyt palstalta. Tylsää. Missä lie luotsimme on?
    Helluntailaisuus
    19
    283
  8. Toivo elää.

Matteus 10-13: minusta on mielenkiintoista lukea noita lukuja koska pystyn siinä ymmärtämään Jeesuksen vihaa ja surua.
    Helluntailaisuus
    4
    275
  9. Onko"kummitukset"demoneita?

Aluksi sanon että pilkku ei tässä toimi. Yritän kirjoittaa tämän silti. Kerran eräs ystäväni kertoi..että talo..jonka s
    Helluntailaisuus
    5
    273
  10. Miten tään linkin

saisi auki? Jokku on ropeloinut tätä konetta. http://www.jokkelehtonen.fi/sokeapiste/tag/valoteltta/#awp::valoteltta/
    Kristinusko
    6
    272
  11. "Niin on JUMALA

MAAILMAA rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei YKSIKÄÄN, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan HÄNELLÄ olisi ia
    Helluntailaisuus
    2
    270
  12. Kaanan häistä(jatkoa)

Teen uuden aloituksen, koska asia jäi viimeksi kesken ja edellinen ketjuni on toisella sivulla. Onko Kaanaan häistä ker
    Helluntailaisuus
    6
    270
  13. Demonit asialla?

Tuli mieleeni eräs vanha juttu kun kerran eräs ystäväni halusi esitellä minulle talon. Se oli autiona ollut jo ties kuin
    Helluntailaisuus
    7
    269
  14. Sattuma vai Jumalan johdatus?

Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.
    Kristinusko
    69
    266
  15. Alkoholista kysymys uskoville!

Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se
    Helluntailaisuus
    62
    265
  16. kiitokset Jumalalle

kiitos, että saan olla terve ja tehdä työtäni. kiitos ystävistä ja ennenkaikkea kiitos Jeesuksesta, joka haluaa olla my
    Helluntailaisuus
    5
    264
  17. Suurin käsky

Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä? En tiedä ketään jonka elämässä
    Helluntailaisuus
    4
    262
  18. Uskova nainen, alistutko miehelle?

Eräs mieskirjoittaja kehoittaa siihen raamattua apunaan käyttäen. Miksi oletettu jumala pitää sitä että nainen on alis
    Helluntailaisuus
    54
    261
  19. Jeesus, olet ainoa toivoni!

Paranna mut! Pelasta mut! Kalliin veresi vuoksi. Herra, sinä näet minut. Syntini. Saanko ne anteeksi? Olen ihminen ja S
    Kristinusko
    3
    258
  20. farisealaisuus

Tämä jae on AkselValen-Sendstadin "jäähyväiset uskonnolle"-kirjan mukaan tarkoitettu fariseuksille:"Mahdotonta on niitä,
    Helluntailaisuus
    6
    257