Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. Jeesus, olet ainoa toivoni!

Paranna mut! Pelasta mut! Kalliin veresi vuoksi. Herra, sinä näet minut. Syntini. Saanko ne anteeksi? Olen ihminen ja S
    Kristinusko
    3
    255
  2. jeesuksen seuraamisesta

luuk.9:23-27 Jeesus sanoi kaikille:"jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päi
    Kristinusko
    7
    253
  3. Suurin käsky

Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä? En tiedä ketään jonka elämässä
    Helluntailaisuus
    4
    253
  4. Ei helmiä sioille!

Mikä on ihminen joka vertaa ihmistä sikaan? Etsii raamatusta tuollaisia kohtia joilla lyödä toista uskovaa, ihan vain
    Helluntailaisuus
    21
    252
  5. Rukousvastaus

Kyllä Jumala vastaa rukouksiin! Olen ottanut opikseni ja en polta enään tupakkaakaan, saati juo. Mutta kun poltin 40
    Helluntailaisuus
    20
    252
  6. Peukkupaikka 16.3.2017

"Älä tuomitse tai sinut tuomitaan." Matt.7:1 Mutta saako tuomitsijan tuomita? "Niinkuin te tuomitsette niin tullaan
    Helluntailaisuus
    19
    252
  7. Sattuma vai Jumalan johdatus?

Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.
    Kristinusko
    69
    250
  8. Kääk! Mitä teen??!

Kun oma mies kuunteli musiikkia painelin naapuriin äitini luokse evakkoon. Nyt mies on kuollut ja tunnen voimakkaasti sy
    Kristinusko
    10
    249
  9. rauhaa

Viimeksi kirjoitin"päivän sanana"miten Jeesus kertoo olevansa "elämän leipä" ja "lammastarhan portti". Nyt olenn(tulevan
    Helluntailaisuus
    0
    247
  10. Jumalan rakastaminen.

Ketä mä oikein rakastan, jos rakastan Jeesusta? Suurin käskyhän on raamatussa että rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kok
    Helluntailaisuus
    7
    247
  11. Voiko ateisti vihata Jumalaa?

Eli voiko uskovainen vihata Joulupukkia?
    Helluntailaisuus
    53
    246
  12. RAAMATULLINEN paasto

Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen
    Helluntailaisuus
    21
    245
  13. Miksi palstan homot ovat agressiivisia?

Meillä on kissa joka on gay.
    Helluntailaisuus
    4
    239
  14. Ateistina helluntaiseurakunnan kokouksessa!

Menin takariveihin istumaan. Uskovainen henkilö istuutui( nuttura päässään)viereeni ja joku evästi minua sanoilla "Tääl
    Helluntailaisuus
    23
    239
  15. Hengellinen paasto

Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky
    Helluntailaisuus
    51
    238
  16. Miksi Jeesus kuoli?

Helluntailaisena tiedän, että peruspilarinamme on ylistys. Sitä ON myös se, että luokittelee ihmiset jumalattomiin ja pe
    Kristinusko
    6
    237
  17. Jeesus

Isä-Meidän-rukous tuottaa varmaan monelle päänvaivaa, sillä se on tarkoitettu lausuttavaksi monikossa ja yksikkömuotoa e
    Kristinusko
    6
    235
  18. Uhri puolestani

En ilman sinua ja rauhoittavaa kuolemaasii, rakas, olisi herännyt ajattelemaan, että minun on lopetettava. Minun on ope
    Helluntailaisuus
    128
    235
  19. Alkoholista kysymys uskoville!

Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se
    Helluntailaisuus
    62
    235
  20. Eroelle evankelioinnista

Käykö tämä?-Olin aika ison kaupan pihalla ja huomasin että kuume ja kaikki stressi oli tehnyt tehtävänsä eli olin jättän
    Helluntailaisuus
    6
    233