Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Jeesus, olet ainoa toivoni!

    Paranna mut! Pelasta mut! Kalliin veresi vuoksi. Herra, sinä näet minut. Syntini. Saanko ne anteeksi? Olen ihminen ja S
    Kristinusko
    3
    244
  2. Kääk! Mitä teen??!

    Kun oma mies kuunteli musiikkia painelin naapuriin äitini luokse evakkoon. Nyt mies on kuollut ja tunnen voimakkaasti sy
    Kristinusko
    10
    244
  3. rauhaa

    Viimeksi kirjoitin"päivän sanana"miten Jeesus kertoo olevansa "elämän leipä" ja "lammastarhan portti". Nyt olenn(tulevan
    Helluntailaisuus
    0
    241
  4. Ei helmiä sioille!

    Mikä on ihminen joka vertaa ihmistä sikaan? Etsii raamatusta tuollaisia kohtia joilla lyödä toista uskovaa, ihan vain
    Helluntailaisuus
    21
    240
  5. Jumalan rakastaminen.

    Ketä mä oikein rakastan, jos rakastan Jeesusta? Suurin käskyhän on raamatussa että rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kok
    Helluntailaisuus
    7
    239
  6. Sattuma vai Jumalan johdatus?

    Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.
    Kristinusko
    69
    238
  7. Suurin käsky

    Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä? En tiedä ketään jonka elämässä
    Helluntailaisuus
    4
    237
  8. Voiko ateisti vihata Jumalaa?

    Eli voiko uskovainen vihata Joulupukkia?
    Helluntailaisuus
    53
    235
  9. Miksi palstan homot ovat agressiivisia?

    Meillä on kissa joka on gay.
    Helluntailaisuus
    4
    233
  10. Jeesus

    Isä-Meidän-rukous tuottaa varmaan monelle päänvaivaa, sillä se on tarkoitettu lausuttavaksi monikossa ja yksikkömuotoa e
    Kristinusko
    6
    231
  11. Miksi Jeesus kuoli?

    Helluntailaisena tiedän, että peruspilarinamme on ylistys. Sitä ON myös se, että luokittelee ihmiset jumalattomiin ja pe
    Kristinusko
    6
    230
  12. 18 päivän puolipaasto

    Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te
    Paasto
    3
    230
  13. Eroelle evankelioinnista

    Käykö tämä?-Olin aika ison kaupan pihalla ja huomasin että kuume ja kaikki stressi oli tehnyt tehtävänsä eli olin jättän
    Helluntailaisuus
    6
    228
  14. Uhri puolestani

    En ilman sinua ja rauhoittavaa kuolemaasii, rakas, olisi herännyt ajattelemaan, että minun on lopetettava. Minun on ope
    Helluntailaisuus
    128
    228
  15. RAAMATULLINEN paasto

    Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen
    Helluntailaisuus
    21
    227
  16. Ateistina helluntaiseurakunnan kokouksessa!

    Menin takariveihin istumaan. Uskovainen henkilö istuutui( nuttura päässään)viereeni ja joku evästi minua sanoilla "Tääl
    Helluntailaisuus
    23
    226
  17. Raamatusta.

    Minä oon, kun en saanut nukutuksi, lukenut aikani kuluksi Vanhaa testamenttia, 1. Mooseksen kirjaa. Olen päässyt siihen
    Helluntailaisuus
    6
    225
  18. Tehän osaatte

    englantia. Uusin Amnesty kirjoittaa Kenneth Fosterista joka odottaa myrkkyruisketta Teksasissa koska oli mukana kun eräs
    Helluntailaisuus
    4
    221
  19. Alkoholista kysymys uskoville!

    Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se
    Helluntailaisuus
    62
    221
  20. Pelkään Jumalaa!

    Olen rukoillut jo monta päivää että pelkoni huonosta terveydentilasta katoaisivat ja saisin uudestaan elämäniloa ja itse
    Helluntailaisuus
    14
    215