auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Jeesus, olet ainoa toivoni!
Paranna mut! Pelasta mut! Kalliin veresi vuoksi. Herra, sinä näet minut. Syntini. Saanko ne anteeksi? Olen ihminen ja S3255jeesuksen seuraamisesta
luuk.9:23-27 Jeesus sanoi kaikille:"jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päi7253Suurin käsky
Miten me voimme rakastaa Jumalaa yli kaiken vain siksi että Hän on käskenyt niin tehdä? En tiedä ketään jonka elämässä4253Ei helmiä sioille!
Mikä on ihminen joka vertaa ihmistä sikaan? Etsii raamatusta tuollaisia kohtia joilla lyödä toista uskovaa, ihan vain21252Rukousvastaus
Kyllä Jumala vastaa rukouksiin! Olen ottanut opikseni ja en polta enään tupakkaakaan, saati juo. Mutta kun poltin 4020252Peukkupaikka 16.3.2017
"Älä tuomitse tai sinut tuomitaan." Matt.7:1 Mutta saako tuomitsijan tuomita? "Niinkuin te tuomitsette niin tullaan19252Sattuma vai Jumalan johdatus?
Poikani muutti kevään korvalla omaan asuntoon, mutta hänellä ei ollut sänkyä, vaan hän joutui nukkumaan vuodesohvalla.69250Kääk! Mitä teen??!
Kun oma mies kuunteli musiikkia painelin naapuriin äitini luokse evakkoon. Nyt mies on kuollut ja tunnen voimakkaasti sy10249rauhaa
Viimeksi kirjoitin"päivän sanana"miten Jeesus kertoo olevansa "elämän leipä" ja "lammastarhan portti". Nyt olenn(tulevan0247Jumalan rakastaminen.
Ketä mä oikein rakastan, jos rakastan Jeesusta? Suurin käskyhän on raamatussa että rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kok7247- 53246
RAAMATULLINEN paasto
Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen21245- 4239
Ateistina helluntaiseurakunnan kokouksessa!
Menin takariveihin istumaan. Uskovainen henkilö istuutui( nuttura päässään)viereeni ja joku evästi minua sanoilla "Tääl23239Hengellinen paasto
Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky51238Miksi Jeesus kuoli?
Helluntailaisena tiedän, että peruspilarinamme on ylistys. Sitä ON myös se, että luokittelee ihmiset jumalattomiin ja pe6237Jeesus
Isä-Meidän-rukous tuottaa varmaan monelle päänvaivaa, sillä se on tarkoitettu lausuttavaksi monikossa ja yksikkömuotoa e6235Uhri puolestani
En ilman sinua ja rauhoittavaa kuolemaasii, rakas, olisi herännyt ajattelemaan, että minun on lopetettava. Minun on ope128235Alkoholista kysymys uskoville!
Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se62235Eroelle evankelioinnista
Käykö tämä?-Olin aika ison kaupan pihalla ja huomasin että kuume ja kaikki stressi oli tehnyt tehtävänsä eli olin jättän6233