Pitkäsen "Asiakasvaratilin" rahankeruusta

neddibolliisi

Täällä on Pitkäsen puolusteluna ihmetelty viranomaiseten "vainoa" tätä mainiota miestä kohtaan. Onkohan se asiakasvaratilin oikea tarkoitus, että laitetaan sähköpostilla isolla jakelulla aneluita rahalahjoituksille? Olen saanut useita sähköposteja, joissa ruinataan rahaa pitkäselle. Pitkänen siis on avannut tilin, ja sinne ruinataan rahaa ihmisiltä, joita hän ei edusta tai ole missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa.

Ruinauskirje:

Hyvät WinCapita Klubin jäsenet,

Kuten viimeviikkoina olette kuulleet tai lukeneet on tiedotus-sota meitä kaikkia kohtaan entisestään koventunut, johtuen saavuttamistamme erävoitoista eri oikeusasteissa.

Tärkein aseemme tässä taistelussa on Ilkka Pitkänen, joka väsymättömänä puurtaa ylivoimaista vastustajaamme vastaan, tuoden totuuden esiin pala palalta vaikka Lontoolaisessa oikeusistuimessa asiain niin vaatiessa.

On jälleen aika muistuttaa mieliin kaikille se seikka, mitä syyttäjät ovat ajamassa kaikkien vahingoksi, Jouni Laihon sanojen mukaan, "n.100 milj. sijoitettu saastunutta rahaa sekä kaikki mitä sieltä on tuottoina nostettu n.100 milj. on tuomittava valtiolle menetetyksi".

Eli syyttäjät tavoittelevat korvauksina valtiolle sijoittamanne summan sekä nostamanne tuoton.

Em. syyttäjäin vaatimus on otettava tosissaan, sillä järjen valoa ei ole sillä puolen havaittavissa syyttäjä Mika Appelsiinin lausunnoissa.

Nämä näkökohdat huomioonottaen meidän etumme taistelussa on pitää Ilkka Pitkänen motivoituneena kaikkia koitoksia varten.

Oman etumme kannalta on ensiarvoisen tärkeää jokaisen avustaa, oman kykynsä mukaan Pitkäsen asiakasvaratiliä, mikä on pahasti miinuksella tällä hetkellä.

Ilkka Pitkäsen asiakasvaratili

Saajan tilinumero: YYYYYY-XXXXXXXX
Saajan nimi: ILKKA PITKÄNEN
Viesti: ASIAKASVARATILI

Pankki: Aktia Oyj
IBAN-tilinumero: FIXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
BIC-koodi: HELSFIHH

Terveisin Puolustusrintamatiimi

74

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shahov

"Hyvät WinCapita Klubin jäsenet"

Ups, nyt taisi Pitkäseltä harkinta pettää. Kirje on suunattu vähintäänkin 10 000 ihmiselle, eikä suinkaan niille 500 joita pitkänen edustaa.
      Olkoonkin ettei kerjuukirje ole Pitkäsen laatima, on hän sen sisällön kuitenkin hyväksynyt ottamalla rahaa vastaan tililleen.

Ei kait tuota niin hirveänä syntinä osaa pitää, mutta kyllähän tutkkinta on paikallaan.

• Mulla on mielikuva, että siinä postistuslistalla on jotain 6.000 nimeä/osoitetta. Voi oikaista, jos muistini pätkii.

Noitahan on ollut ainakin kolmena vuonna. Ensimmäinen kerjuu toteutettiin silleen, että rienauksella avattiin ketju, jossa alettiin tsempaamaan tienauslaisia lähettämään Pitkäselle rahaa. Tili tyhjeni välillä ja taas tuli hopi, hopi lisää rahaa -kehoite. Mulla on kuvakaappaukset niistä keskusteluista sieltä.

Toinen oli viime joulun alla, jossa (olikohan Laukaassa) pyydettiin jäseniä saapumaan sankoin joukoin lystin pitoon ja kuuntelemaan Pitkästä. Maksu oli 20 €uroa. Niiden, jotka eivät tapahtumaan päässeet pyydettiin muistamaan Pitkäsen tiliä 20 €urolla säästyneillä matkakustannuksilla. Tallessa on tuokin.

Tuo on siis ainakin jo kolmas kerjuukirje.

Ja mitaan ette voi...

• AimoSaarnaus

Hei!

Kainona kirkonmiehenä rohkenen esittää palstan tietäjille muutaman tyhmän kysymyksen.

Eikös pääjutun käsittelyssä yhtenä syytteenä mainittu rahankeräysrikos?
      Onko niin, että kaikki, jotka ovat toteennäytettyyn rahankeräysrikokseen osallistuneet, ovat syyllistyneet mainittuun rikokseen?
      Vaatiiko valtio kaiken rahankeräykseen sijoitetun omaisuuden itselleen?
      Saako kukaan lantin lanttia valtiolta kokemistaan tappioista, mikäli rahankeräyssyyte menee läpi?
      Jos Pitkänen on valittu puolustamaan WinCapita-asiassa rikoksesta epäiltyjä, eivätkö kaikki epäillyt (siis koko jäsenistö), mikäli eivät erikseen ilmoita kieltäytymisestään, ole Pitkäsen asiakkaita?
      Eikö kaikkien epäiltyjen kuuluisi tasavertaisuuden nimissä osallistua puolustuksen kulujen kattamiseen?
      Pääsevätkö siivelläelävät loiset vähemmällä, myös mahdollisen Pitkästä koskevan rahankeräysepäilyn tuomioistuinkäsittelyn aikana?

Vastatkaa väärin, mikäli ette ymmärtäneet.

• AimoKysymys

Hei!

Kainona kirkonmiehenä rohkenen esittää palstan tietäjille muutaman tyhmän kysymyksen.

Eikös pääjutun käsittelyssä yhtenä syytteenä mainittu rahankeräysrikos?
        Onko niin, että kaikki, jotka ovat toteennäytettyyn rahankeräysrikokseen osallistuneet, ovat syyllistyneet mainittuun rikokseen?
        Vaatiiko valtio kaiken rahankeräykseen sijoitetun omaisuuden itselleen?
        Saako kukaan lantin lanttia valtiolta kokemistaan tappioista, mikäli rahankeräyssyyte menee läpi?
        Jos Pitkänen on valittu puolustamaan WinCapita-asiassa rikoksesta epäiltyjä, eivätkö kaikki epäillyt (siis koko jäsenistö), mikäli eivät erikseen ilmoita kieltäytymisestään, ole Pitkäsen asiakkaita?
        Eikö kaikkien epäiltyjen kuuluisi tasavertaisuuden nimissä osallistua puolustuksen kulujen kattamiseen?
        Pääsevätkö siivelläelävät loiset vähemmällä, myös mahdollisen Pitkästä koskevan rahankeräysepäilyn tuomioistuinkäsittelyn aikana?

Saa vastata, vaikkei ymmärtäisikään.

• Mmoukka

1. Rahankeräyksestä kukaan ei saa latin latia. Monille kuitenkin luvattiin sijoittaa hänen rahojaan valuuttakauppaan vaikka sellaista ei sitten kuitenkaan tehty, tässä on kyse petoksesta ja siinä tapauksessa voi rahat saada takaisin.
      2. Jokainen valitsee itse puolustusasianajajansa. Kuka olisi moisen kollektiivisen valinnan voinut edes tehdä, mitään yhdessä valittua hallintoakaan ei ole ollut. Koko WC oli vain huijareiden puhetta ilman mitään rekisteröityä oikeustoimikelpoista organisaatiota. Kuka olisi voinut olla se Pitkäsen yhteiseksi puolustajaksi valitsija?
      3. Pitkäsellä ei ole asemaa kaikkien ns jäsenten puolustusasianajajana, onko kenenkään. Hän toimii omaan pussiinsa eikä kenelläkään ole mitään moraalistakaan velvollisuutta ko tyypin lompsaa paisuttaa.
      4. Kukaan ei ole missään vastuussa siitä, että on saanut kerjuusähköpostin. Jos on sitä lähetellyt eteenpäin, tilanne saattaa olla eri.

• Aimo Takatöräys kyseli hurskaasti, että missä minä - winkkarin ulkopuolinen henkilö - olisin moista kerjuukirjettä edes nähnyt. Vastaan: taas jälleen kerran helskutarallaa minua kehoitetaan luovuttaamaan Suomi24 palstalla rahaa varatuomari Pitkäselle.

Mutta katsotaan rauhassa, olisiko tässä asiassa moitittavaa.

Yleishyödyllinen tarkoitus? No ei ole.

Keräyslupa? No ei sitäkään.

Kehoitus luovuttaa rahaa: "...jokaisen avustaa, oman kykynsä mukaan Pitkäsen asiakasvaratiliä..". Kyllä tämä kehoitukselta näyttää.

Vastike? "... pitää Ilkka Pitkänen motivoituneena kaikkia koitoksia varten." Joo ei, ei tämä ole vastike. Koitoshan voi olla vaikka se eukonkantokilpailu, suopotkupallo tai mitä vaan. Ei se ole vastike, että varatuomarilla pysyy motivaatio jotakin tarkoitusta varten.

Kohderyhmä? " Hyvät WinCapita Klubin jäsenet". Jahas, ainakin 10.000 pökkelöä vähintään, ei tämä kovin ennaltamäärätyltä taas näytä. Ja sitä paitsi rahaahan kerjätään myös minulta?

Rahankeräyslain mukaan laittoman rahankeräyksen toimeenpano on kriminalisoitu. Voidaan epäillä, että tämän keräyksen puuhapetetterit ovat laittomalla asialla nyt.

Mutta mitä arvelisimme rahojen vastaanottajasta? Toivon ja uskon, että varatuomari Pitkänen on aktiivisesti ilmaissut tolleroille rahankerääjille, että tällainen toiminta ei sovi ja se pitää heti lopettaa. Ainakin hän on aktiivisesti kieltänyt tilinsä ja nimensä käytön asiassa. Mikäli rahaa sitten kiellosta huolimatta on tupsahtanut tilille, uskon, että varatuomari visusti varoo käyttämästä moisia rahoja yhtään mihinkään.

Jaa ei? No sitten en voi auttaa. Vahinko on tapahtunut ja poliisi tutkikoon, onko syytä epäillä rikosta.

• Himalajan lumimies

Rahankeräyksellä tarkoitetaan toimintaa, jossa (1) yleisöön vetoamalla kerätään (2) vastikkeetta rahaa. Molempien ehtojen (1) ja (2) tulee täyttyä.

(1) Yleisöllä tarkoitetaan ennalta rajoittamatonta ja määrittelemätöntä joukkoa henkilöitä. (2) Vastikkeella puolestaan tarkoitetaan korvausta tai hyvitystä edusta tai oikeudesta.

Keräys oli Ada Flinxin mukaan tarkoitettu 6000 WinCapitan jäsenelle. Keräys ei ollut näin ollen tarkoitettu ennalta rajoittamattomalle tai ennalta määrittelemättömälle joukolle. WinCapitan jäsenistö oli ennalta määritelty ja rajoitettu joukko.

Foorumin yksi kolmesta päätolvanasta kertoi eilen, että myös hankolaiset ovat ennalta määritelty ja rajoitettu joukko. Päätolvanan lärvistely ei tietenkään toimi, koska yleisöön vetoaminen arvioidaan kohderyhmän perusteella.

Eivät hankolaiset ole mikään kohderyhmä tai yhteisö muulle kuin paikalliselle K-kaupalle. Valuuttatolvanan kuvaamaksi yhteiseksi tekijäksi ei riitä pelkkä maantieteellinen alue, koska se olisi lakiin perustumatonta, asuinpaikkaan perustuvaa syrjintää. WinCapita oli ollut yhdistyksen kaltainen toimija, jonka jäsenyyden katsotaan jatkuvan automaattisesti vuosittain, ellei jäsenyyttä erikseen irtisanota. Mitä tulee Hankoon, Raaseporin kihlakunnan alueella ml. Hanko voidaan toki järjestää luvan kanssa rahankeräys, jossa ei luvata vastiketta. Samoin koko Suomen alueella voidaan luvan kanssa massapostittaa yhdistyksen tilinumeroa tai julkaista se internetissä.

Varatuomarin osalta kyseessä ei tietenkään ole vastikkeeton toiminta. Varatuomari tekee paljon töitä korvauksensa eteen.

Näyttäkää minulle varatuomarin tarjoamaan vastikkeeseen tyytymätön maksumies, ja minä näytän teille Himalajan lumimiehen.

• Trallalaa - kun hätä on suuri, niin selityksiin alkaa tulla yöastian maku.

" Varatuomarin osalta kyseessä ei tietenkään ole vastikkeeton toiminta."
      Juurihan minä luin viimeisimmästä kerjuukirjeestä, että keräyksen tarkoituksena on pitää yllä varatuomarin motivaatiota. Kyllä vetää taas suutani hymyyn - vai on vastikkeena Ilen motivaatio.

Eiköhän ole parasta, rakas hosupelle, että odotamme rauhassa esitutkinnan tulosta taas.

Siinä väliaikana voimme lueskella lisää rahankeräyslaki. Pääsääntöisesti - sanoo laki - rahaa saa kerätä vain yleishyödylliseen tarkoitukseen. Ne muutamat poikkeuksetkin on laissa lueteltu.

"Näyttäkää minulle varatuomarin tarjoamaan vastikkeeseen tyytymätön maksumies..." Eihän se, että hömelöt eivät tyhmyyttään ymmärrä olla edes tyytymättömiä, tee toiminnasta vähemmän moitittavaa.

"... minä näytän teille Himalajan lumimiehen." Tässäkin yksityiskohdassa hätäinen hosupelle oli väärässä. Lumimies mennä viuhtoo jo Siperiassa. Kelit lämpeni liikaa Himalajalla ja piti lähteä etsimään lumia hieman pohjoisempaa.

http://yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2011/10/venaja_lumimies_on_totta_2937656.html

Valujev on löytänyt jo sen lumimiehen, että

• Sitä vanhaa valehtel

> kun hätä on suuri, niin selityksiin alkaa tulla yöastian maku.

Kun hätä on suuri, hätä tehdään suolimuromalliin astian ohi. Niinhän sinä nyt teit.

> Juurihan minä luin viimeisimmästä kerjuukirjeestä.

Siis sinä luit (tarkoituksen)?! Se pistää heti kaikkien terveiden hälytyskellot soimaan, sillä sinä olet ikuinen valehtelija ja vääristelijä. Asiasi on siis omassa arvossaan roskakopassa.

> Eihän se, että hömelöt eivät tyhmyyttään ymmärrä olla edes tyytymättömiä, tee toiminnasta vähemmän moitittavaa.

Ei se, että olet tyytyväinen Wolkkariin ja olet maksanut Wolkkarin hinnan, tee sinusta tyhmää. Tyhmäksi sinut tekee mm. omahyväisyys, valehtelu ja vääristely. Siis Lautapääpellen tunnistettavat ominaisuudet.

• Kas, kas, meinaako hosupellen hermo kiristyä? Siellähän se on viimeisin kerjuukirje ketjun alussa kaikkien luettavana, jos minun tulkintani on liian epäortodoksinen.

Mutta nimimerkki "Epäselvä tilanne" esitti huomioarvosen kommentin.

Mitä esittäkään tämä elintasopakolainen heilutellessaan tyhjää mukiaan torin laidalla?
        ".... on ensiarvoisen tärkeää jokaisen avustaa, oman kykynsä mukaan Pitkäsen asiakasvaratiliä, mikä on pahasti miinuksella tällä hetkellä."

Kappas vaan, mistäpä kerjuupelle tällaisen tiedon nappasi? Ei ole luultavaa, että varatuomari antaisi asiakasvaratilinsä tunnarit puolustusrintamalle, ei edes saldotarkistusta varten. Jos taas tilinomistaja aktiivisesti informoi keräyspäällikköä, että taasen on tili pakkasella, pistäppäs viestiä menemään, niin eikös tämä ole rahankeräyslaissa määriteltyä keräyksen aktiivista toimeenpanoa myös?

Voi, voi, savu taitaa nousta housunpersuuksista ja kohta on tuli irti.

Mutta kerroppas minulle ihan luottamuksella hätäinen hosupelle, miten te tosiaan onnistutte mämmimään kaikki asianne - ihan kaikki?

• Olet kieli poskessa!
        valuuttakauppias kirjoitti:

Kas, kas, meinaako hosupellen hermo kiristyä? Siellähän se on viimeisin kerjuukirje ketjun alussa kaikkien luettavana, jos minun tulkintani on liian epäortodoksinen.

Mutta nimimerkki "Epäselvä tilanne" esitti huomioarvosen kommentin.

Mitä esittäkään tämä elintasopakolainen heilutellessaan tyhjää mukiaan torin laidalla?
        ".... on ensiarvoisen tärkeää jokaisen avustaa, oman kykynsä mukaan Pitkäsen asiakasvaratiliä, mikä on pahasti miinuksella tällä hetkellä."

Kappas vaan, mistäpä kerjuupelle tällaisen tiedon nappasi? Ei ole luultavaa, että varatuomari antaisi asiakasvaratilinsä tunnarit puolustusrintamalle, ei edes saldotarkistusta varten. Jos taas tilinomistaja aktiivisesti informoi keräyspäällikköä, että taasen on tili pakkasella, pistäppäs viestiä menemään, niin eikös tämä ole rahankeräyslaissa määriteltyä keräyksen aktiivista toimeenpanoa myös?

Voi, voi, savu taitaa nousta housunpersuuksista ja kohta on tuli irti.

Mutta kerroppas minulle ihan luottamuksella hätäinen hosupelle, miten te tosiaan onnistutte mämmimään kaikki asianne - ihan kaikki?

> Siellähän se on viimeisin kerjuukirje ketjun alussa kaikkien luettavana, jos minun tulkintani on liian epäortodoksinen.

Sinä saat toki valehdella ja vääristellä täällä niin paljon kuin haluat. Ja niin sinä myös teet, mutta onneksi kaikki tuntevat jo tapasi. Kirjoitat kieli poskessa, joten me kaikki kyllä ymmärrämme viestisi :)

> Ei ole luultavaa, että varatuomari antaisi asiakasvaratilinsä tunnarit puolustusrintamalle, ei edes saldotarkistusta varten.

Eipähän Laiholle ja KRP:llekään riittänyt verotarkastajan ja tilintarkastajan lähettäminen kirjanpitoa, verotusta ja asiakasvaratiliä tutkimaan. Suoraa päätä rikosilmoitus vaan kehiin Adan ja Lautapäämiehen antamien tietojen pohjalta! Pelkkää kiusantekoahan tuo on.

> eikös tämä ole rahankeräyslaissa määriteltyä keräyksen aktiivista toimeenpanoa myös.

Kyseessä on edelleen määrätylle ryhmälle suunnattu asia vastiketta vastaan.

• Olet kieli poskessa! kirjoitti:

> Siellähän se on viimeisin kerjuukirje ketjun alussa kaikkien luettavana, jos minun tulkintani on liian epäortodoksinen.

Sinä saat toki valehdella ja vääristellä täällä niin paljon kuin haluat. Ja niin sinä myös teet, mutta onneksi kaikki tuntevat jo tapasi. Kirjoitat kieli poskessa, joten me kaikki kyllä ymmärrämme viestisi :)

> Ei ole luultavaa, että varatuomari antaisi asiakasvaratilinsä tunnarit puolustusrintamalle, ei edes saldotarkistusta varten.

Eipähän Laiholle ja KRP:llekään riittänyt verotarkastajan ja tilintarkastajan lähettäminen kirjanpitoa, verotusta ja asiakasvaratiliä tutkimaan. Suoraa päätä rikosilmoitus vaan kehiin Adan ja Lautapäämiehen antamien tietojen pohjalta! Pelkkää kiusantekoahan tuo on.

> eikös tämä ole rahankeräyslaissa määriteltyä keräyksen aktiivista toimeenpanoa myös.

Kyseessä on edelleen määrätylle ryhmälle suunnattu asia vastiketta vastaan.

Arvo Turskahdus tunkuttaa kovapäisesti siitä vastikkeestaan. Uskotaan miehen puhetta ja aletaan yhdessä etsimään sitä vastiketta.

Lueskellaanpa ensin, mitä lainsäätäjä oikein on asiasta mietiskellyt:
        ” Rahankeräyslain uudistuksen yhtenä keskeisimpänä tavoitteena on rahankeräysten erottaminen muusta varainhankinnasta, erityisesti kaupankäynnistä...”: sanoo lainlaatija. Jassoo, Pitkäsen rahankeräys on siis kaupankäyntiä.

Mutta mitä sanokaan lainsäätäjä: ” Sattumanvaraisen edun saamisen liittäminen toimeenpantavaan rahankeräykseen olisi aina kiellettyä.”
        Onko minun nyt ymmärrettävä niin, että jokainen Pitkäselle rahaa laittanut saa sitten sen vastikkeen, siis tunkki, sponssi tai muuten vaan Pitkäselle rahaa laittanut?

Jos tämä kerran on kaupankäyntiä, niin kaipa se sitten myyntiesitteestä selviää, mitä sillä rahalla saa? Vaikka minä miten luen tuota kerjuukirjettä, en ymmärrä saavani rahoilleni muuta vastiketta kuin mahdollisen Ilen motivaation. Vielä en ole sisäistynyt sitä, mitä minä sillä Ilen motivaatiolla tekisin.

Lisäksi minua arveluttaa tuo kerjuukirjeen teksti: ”...jokaisen avustaa, oman kykynsä mukaan..” Kaupankäynnissä kun on tapana, että se joka maksaa enemmän, saa myös enemmän sitä vastiketta. Tuo oman kykynsä mukaan viittaa taas siihen, että maksappa enemmän tai vähemmän, vastike on aina sama.
        Eihän tämä näin voi olla, tämänhän piti olla kaupankäyntiä.

Mietin myös kovasti, mitä tuo sana ”avustaa” voisi tarkoittaa. Minusta se viittaa vastikkeettoman suoritukseen; köyhän apu, kirkon ulkomaan apu.

Tämä teoria kiinnostaa minua niin kovasti, että olen valmis kokeilemaan asiaa. Pistäppä vielä tuo varatuomarin tilinnumero, niin panen kokeeksi kaksikymppiä ja jään odottelemaan, mitä hyvää se pukkaa tulevaisuudessa. Niissä ensimmäisissä näkemissäni kerjuulapuissa se tilinnumero oli toki näkyvissä, mutta hyvä se on aina tarkastaa, että tulee nuo IBANit ja Swiftit oikein.

• Ihmeitä voi tapahtua

Arvo Turskahdus tunkuttaa kovapäisesti siitä vastikkeestaan. Uskotaan miehen puhetta ja aletaan yhdessä etsimään sitä vastiketta.

” Rahankeräyslain uudistuksen yhtenä keskeisimpänä tavoitteena on rahankeräysten erottaminen muusta varainhankinnasta, erityisesti kaupankäynnistä...”: sanoo lainlaatija. Jassoo, Pitkäsen rahankeräys on siis kaupankäyntiä.

Mutta mitä sanokaan lainsäätäjä: ” Sattumanvaraisen edun saamisen liittäminen toimeenpantavaan rahankeräykseen olisi aina kiellettyä.”
        Onko minun nyt ymmärrettävä niin, että jokainen Pitkäselle rahaa laittanut saa sitten sen vastikkeen, siis tunkki, sponssi tai muuten vaan Pitkäselle rahaa laittanut?

Jos tämä kerran on kaupankäyntiä, niin kaipa se sitten myyntiesitteestä selviää, mitä sillä rahalla saa? Vaikka minä miten luen tuota kerjuukirjettä, en ymmärrä saavani rahoilleni muuta vastiketta kuin mahdollisen Ilen motivaation. Vielä en ole sisäistynyt sitä, mitä minä sillä Ilen motivaatiolla tekisin.

Lisäksi minua arveluttaa tuo kerjuukirjeen teksti: ”...jokaisen avustaa, oman kykynsä mukaan..” Kaupankäynnissä kun on tapana, että se joka maksaa enemmän, saa myös enemmän sitä vastiketta. Tuo oman kykynsä mukaan viittaa taas siihen, että maksappa enemmän tai vähemmän, vastike on aina sama.

Mietin myös kovasti, mitä tuo sana ”avustaa” voisi tarkoittaa. Minusta se viittaa vastikkeettoman suoritukseen; köyhän apu, kirkon ulkomaan apu.

Tämä teoria kiinnostaa minua niin kovasti, että olen valmis kokeilemaan asiaa. Pistäppä vielä tuo varatuomarin tilinnumero, niin panen kokeeksi kaksikymppiä ja jään odottelemaan, mitä hyvää se pukkaa tulevaisuudessa. Niissä ensimmäisissä näkemissäni kerjuulapuissa se tilinnumero oli toki näkyvissä, mutta hyvä se on aina tarkastaa, että tulee nuo IBANit ja Swiftit oikein.

> Arvo Turskahdus tunkuttaa kovapäisesti siitä vastikkeestaan.

Arvolla on hyvä ulosanti ja asiaa. Se ei ole samanlaista aivotonta oksentelua, kuin nim. Valuuttapölhöllä, joka pyörii täällä kieli poskessa kompassin neula poikki. Kaikki muistavat vielä hyvin ajan, jolloin Valuuttapölhö ei edes tunnistanut lain esitöitä. Tällä hetkellä Valuuttapölhön ongelma on se, että kun hän lakia tulkitsee, hänellä on suomen kielen kääntäjässään moldovan kielen sanasto.

> Sattumanvaraisen edun saamisen liittäminen toimeenpantavaan rahankeräykseen olisi aina kiellettyä.

Aivan. Sen vuoksi varatuomarin työssä ei ole ollut mitään sattumanvaraista - 100 % laatutyötä koko hoito alusta loppuun. Vastike on julkaistu kaikille yhtä aikaa mm. EOK:n sivuilla; se on reilu peli. Ellei kuluttaja, kuten nim. Lautakauppias, ole tyytyväinen varatuomarin aikaansaannoksiin, hänen tulee osoittaa valituksensa aluksi palveluntarjoajalle ja sen jälkeen mahdollisesti kuluttajaviranomaiselle.

> Vielä en ole sisäistynyt sitä, mitä minä sillä Ilen motivaatiolla tekisin.

Onko jotakin muuta kuin arvailumentaliteetti, jonka olisit sisäistänyt? No ei!

> Kaupankäynnissä kun on tapana, että se joka maksaa enemmän, saa myös enemmän sitä vastiketta.

Kaupankäyntiin myös kuuluu vapaa hinnoittelu ja tinkiminen. Monopoliasema ja vapaan hinnoittelun rajoittaminen ovat laissa kiellettyjä. Jos toimisto hyväksyy ostotarjouksen, kenelläkään ei liene mitään valittamista, jos toimitettu tuote vastaa tilausta.

> Mietin myös kovasti, mitä tuo sana ”avustaa” voisi tarkoittaa.

Jatkapa miettimistä. Yritä samalla etsiä mahdollisuuksia kiistää vastine eli yritä todistaa, että varatuomari ei ole tehnyt mitään. Äärimmäisen vaikeaa, mutta kyllä kai se sinulta onnistuu. Hoe itsellesi: varatuomari ei ole tehnyt mitään, ekonomi ei ole tehnyt mitään ja palaa alkuun.

> Tämä teoria kiinnostaa minua niin kovasti, että olen valmis kokeilemaan asiaa.

Oletko WinCapitan jäsen? Ellet ole, niin asia ei ole tarkoitettu sinulle - se on tarkoitettu suljetulle ryhmälle vastiketta vastaan. Jokaisella palvelun tuottajalla on oikeus valita asiakkaansa. Olet kuin sillan alta ryöminyt pummi, joka yrittää Kämppiin sisälle syömään ja yöpymään. Et ole tervetullut - tai kysy ihmeessä varatuomarilta. Ihmeitä voi tapahtua.

• varaturisti
        Ihmeitä voi tapahtua kirjoitti:

Arvolla on hyvä ulosanti ja asiaa. Se ei ole samanlaista aivotonta oksentelua, kuin nim. Valuuttapölhöllä, joka pyörii täällä kieli poskessa kompassin neula poikki. Kaikki muistavat vielä hyvin ajan, jolloin Valuuttapölhö ei edes tunnistanut lain esitöitä. Tällä hetkellä Valuuttapölhön ongelma on se, että kun hän lakia tulkitsee, hänellä on suomen kielen kääntäjässään moldovan kielen sanasto.

> Sattumanvaraisen edun saamisen liittäminen toimeenpantavaan rahankeräykseen olisi aina kiellettyä.

Aivan. Sen vuoksi varatuomarin työssä ei ole ollut mitään sattumanvaraista - 100 % laatutyötä koko hoito alusta loppuun. Vastike on julkaistu kaikille yhtä aikaa mm. EOK:n sivuilla; se on reilu peli. Ellei kuluttaja, kuten nim. Lautakauppias, ole tyytyväinen varatuomarin aikaansaannoksiin, hänen tulee osoittaa valituksensa aluksi palveluntarjoajalle ja sen jälkeen mahdollisesti kuluttajaviranomaiselle.

> Kaupankäynnissä kun on tapana, että se joka maksaa enemmän, saa myös enemmän sitä vastiketta.

Kaupankäyntiin myös kuuluu vapaa hinnoittelu ja tinkiminen. Monopoliasema ja vapaan hinnoittelun rajoittaminen ovat laissa kiellettyjä. Jos toimisto hyväksyy ostotarjouksen, kenelläkään ei liene mitään valittamista, jos toimitettu tuote vastaa tilausta.

Jatkapa miettimistä. Yritä samalla etsiä mahdollisuuksia kiistää vastine eli yritä todistaa, että varatuomari ei ole tehnyt mitään. Äärimmäisen vaikeaa, mutta kyllä kai se sinulta onnistuu. Hoe itsellesi: varatuomari ei ole tehnyt mitään, ekonomi ei ole tehnyt mitään ja palaa alkuun.

> Tämä teoria kiinnostaa minua niin kovasti, että olen valmis kokeilemaan asiaa.

Oletko WinCapitan jäsen? Ellet ole, niin asia ei ole tarkoitettu sinulle - se on tarkoitettu suljetulle ryhmälle vastiketta vastaan. Jokaisella palvelun tuottajalla on oikeus valita asiakkaansa. Olet kuin sillan alta ryöminyt pummi, joka yrittää Kämppiin sisälle syömään ja yöpymään. Et ole tervetullut - tai kysy ihmeessä varatuomarilta. Ihmeitä voi tapahtua.

Juridisesti ei ole olemassa mitään Wincapitan jäseniä, sillä eihän Wincapitaa ole mihinkään rekisteröity. Ryömi kienkoloosi miettimään mihin reikään haluaisit seuraavaksi;)

• Kienkoloon, aivan
        varaturisti kirjoitti:

Juridisesti ei ole olemassa mitään Wincapitan jäseniä, sillä eihän Wincapitaa ole mihinkään rekisteröity. Ryömi kienkoloosi miettimään mihin reikään haluaisit seuraavaksi;)

Olet aivan oikeassa, Valuuttakauppias. Juridisesti ei ole WinCapitaa eikä WinCapitan jäseniä. Sen takia tulevissa oikeudenkäynneissäkään ei mainita WinCapitaa, vaan siellä on kasa henkilöitä, jotka ovat oma-aloitteisesti petkuttaneet toisiaan ja keränneet toisiltaan rahaa.

• aivan turhaan

>>>Vaikka minä miten luen tuota kerjuukirjettä, en ymmärrä saavani rahoilleni muuta vastiketta kuin mahdollisen Ilen motivaation. Vielä en ole sisäistynyt sitä, mitä minä sillä Ilen motivaatiolla tekisin.

Ensinnäkin kirje ei ole tarkoitettu sinulle piipellelle koska et ole suljetun kohderyhmän Wincapitan jäsen.
        Sitten kun tulee kirje suljettulle kohderyhmälle "piin päin persettä ymmärtäneet narsistit", niin olehan kähevänä, toki ongelmana on se
        että tuosta ei todennäköisesti saada ryhmää edes globaalisti.;)

Sensijaan se, että et osaa sisäistää jotakin mitä tahansa asiaa, ei yllätä.;)

Olen muuten itse laittanut tuonne rahaa, vaikka en ole syytettynä mistään, mutta se, että Pitkänen on oivaltanut Wincapitan olemuksen parhaalla mahdollisella tavalla ja nopeasti ja hän on hommannut mm. lontoolaisten kanssa Wincapitaan rahojaan sijoittaneiden viranomaisrikollisten aiheetta monta vuotta jäädytettyjä varoja satoja tuhansia takaisin, on äijämäinen teko.

Siinä kun viranomaiset ovat Wincapitan kanssa nuhjanneet vuosia, niin Pitkänen on käärinyt hihansa ja tehnyt töitä hartiavoimin jokaisen capitalaisen eteen, koska hän haluaa, että oikeudenmukaisuus ja ihmisoikeudet toteutuvat, mutta se ei tunnu eräille ketkuille sopivan.

Jokainen rajatun kohderyhmän (W-jäsenet) maksaneet jäsenet ovat
        mielestään saaneet maksuilleen parhaan mahdollisen vastineen ja se jos jollakin kohderyhmän ulkopuolella olevalla tyhmällä piipellellä on vastikkeellisuus hukassa, niin ei todellakaan vähääkään purista.;)

Olen havainnut kuinka innolla mm. sinä, ada ja shanov olette olleet tukemassa täysin turhaa rikosilmoitusta ja mieleen tuleekin tapaus "moldovialainen" kun samanlaista myötäelämistä oli suolimurojen joukossa havaittavissa, mutta turpiin siinäkin suolimuroille tuli riippumatta lukuisista puolustavista kirjoituksista ja aivan samoin tulee käymään tässäkin lapsellisessa hankkeessa, jonka oivaltaminen ei vaadi maalaisjärkeä kummoisempaa.

Miltä se tuntuu olla piisuolimuro, joka saa jatkuvasti turpiinsa, niin että tukka pölisee?;)

• loistavapolku
        Kienkoloon, aivan kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, Valuuttakauppias. Juridisesti ei ole WinCapitaa eikä WinCapitan jäseniä. Sen takia tulevissa oikeudenkäynneissäkään ei mainita WinCapitaa, vaan siellä on kasa henkilöitä, jotka ovat oma-aloitteisesti petkuttaneet toisiaan ja keränneet toisiltaan rahaa.

Hyvä, totuus puhdistaa ja sinäkin vihdoin myönnät asian todellisen luonteen:
        WinCapitaa, vaan siellä on kasa henkilöitä, jotka ovat oma-aloitteisesti petkuttaneet toisiaan ja keränneet toisiltaan rahaa.

Myönnät siis vihdoin reilusti, että huijausta koko homma alusta loppuun. Siitä se toipuminen alkaa, lopeta vielä vihakirjoittelusi, mistä ei ole haittaa kuin sinulle itsellesi, niin sinulla alkaa pyyhkiä jo hyvin.

• aasienajaja
        Ihmeitä voi tapahtua kirjoitti:

Varatuomari Pitkästä epäillään rahakeräysrikoksesta, poliisi tutkii asiaa ja nyt kannattasi kuumapäisimmänkin kansainvälisen valuuttakauppaan kaataa kylmää piimää siihen hattuunsa.

Muistatko mistä aikoinaan epäiltiin asianajaja Pitkästä? Epäiltiin vai todettiin syyllistyneen johonkin? Miksi Pitkänen ei enää saa käyttää asianajajan titteliä? Mutta tokihan hänelle sopii tässä tapauksessa paremmin titteli aasienajaja.

• 9+10
        loistavapolku kirjoitti:

Hyvä, totuus puhdistaa ja sinäkin vihdoin myönnät asian todellisen luonteen:
        WinCapitaa, vaan siellä on kasa henkilöitä, jotka ovat oma-aloitteisesti petkuttaneet toisiaan ja keränneet toisiltaan rahaa.

Myönnät siis vihdoin reilusti, että huijausta koko homma alusta loppuun. Siitä se toipuminen alkaa, lopeta vielä vihakirjoittelusi, mistä ei ole haittaa kuin sinulle itsellesi, niin sinulla alkaa pyyhkiä jo hyvin.

Missä mun rahat on, miksi EOK valehtelee ettei rikosta ole ?

Tiedän että ne on asiakas varatilillä ja taka varikolla. Yhteisumma taka varikolla on 100 miljuunaa rupluuttia.

• Epäselvä tilanne

Kun asiakasvaratili on tyhjä, miten keräys polkastiin käyntiin, Columbo laittoi postia ?

• gEKKOILIJA

Laitoin juuri menemään 50 equa Pitkäselle.

Huomenna palaveeraan n. 10 jäsenen kanssa.
      Toivottavasti he kaikki lähtevät mukaan 50 € summalla.

ILKKA TEKEE HYVÄÄ TYÖTÄ, JA PISTÄÄ VIRANOMAISRIKOLLISET AHTAALLE!!!

EOK ja Pitkänen tekevät tärkeää työtä, sekä auttavat viranomaisrikollisten vainon ja mielivallan kohteeksi joutuneita.
      Ymmärtämätön oikeusministeri oo paha lenkki oikeus-systeemissä.
      KAIKKI WC-LAISET MUKAAN. RAHALLE SAADAAN VASTINETTA JA PALJON.

• kolikonheitto

Lahjoita ennemmin vaikka Unicefille viimeiset roposi.

• sadonkorjuun

Junttura ja Pätkä, luottamusta herättävät kaverukset, rehellisyyden perikuvia.
      Tartteehan nekin euroja, Vinkkarilaiset melkee kaikki vetelivät hirveitä HILLOJA, ihan suokuokalla, nyt kannattaa panostaa, ettei viranomais rikolliset niitä vie, eli tilille rahaa reippaita summia.!!!

• 200

Kaksisataa euroa lähti Pitkäsen tilille.

• Tulosta tulee

VT-ekonomi tekee maksua vastaan sitä työtä, joka olisi oikeasti kuulunut KRP:lle.

Valtion edustaja ei pysty hoitamaan sille määrättyjä asioita esimerkiksi Lontoossa, joten sinne pistetään kolehtirahoilla yksityishenkilö. Pääasia on, että tulosta tulee ja totuus selviää.

• Rumaksi menee!

"Rumaksi menee! - Rikosilmoituksen tekijät ja tutkinnanjohto eivät voi olla tietämättä siitä, että kyseessä ei ole ollut vastikkeeton rahankeräys, vaan palkkioennakoiden suorittaminen oikeudellisia asianjotoimenpiteitä varten" sanoo rikosilmoituksesta hämmentynyt Ilkka Pitkänen.

http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=485&Itemid=65

• Shahov

"Rikosilmoituksen tekijät ja tutkinnanjohto eivät voi olla tietämättä"

Jos rahaa asiakasvaratilille kerjätään ketjukirjeellä ja massapostituksilla, tutkinta on aivan perusteltua.

Tosi rumaksi homma menee siinä vaiheessa kun aletaan tutkimaan niiden loppujen jäsenten tilitietoja. Veikkaisin että sieltäkin saattaa löytyä pimeitä tuloja ja muita epämääräisyyksiä joihin viran omais rikollinen kiinnittää huomionsa.

Jos tässä jota kuta on syyttäminen, niin Pitkästä ja puolusturintamaa jotka työllistävät turhaan viranomaisia typerästi ja amatöörimäisesti järjestetyllä varainkeruulla.

Myönnettäköön toki se ettei suomessa juristeilla taida olla hirveästi kokemuksia siitä miten hoitaa 500 ihmisen " joukkokanteita " Vai onko?

• Voi hyvä lapsi!
        Shahov kirjoitti:

"Rikosilmoituksen tekijät ja tutkinnanjohto eivät voi olla tietämättä"

Jos rahaa asiakasvaratilille kerjätään ketjukirjeellä ja massapostituksilla, tutkinta on aivan perusteltua.

Tosi rumaksi homma menee siinä vaiheessa kun aletaan tutkimaan niiden loppujen jäsenten tilitietoja. Veikkaisin että sieltäkin saattaa löytyä pimeitä tuloja ja muita epämääräisyyksiä joihin viran omais rikollinen kiinnittää huomionsa.

Jos tässä jota kuta on syyttäminen, niin Pitkästä ja puolusturintamaa jotka työllistävät turhaan viranomaisia typerästi ja amatöörimäisesti järjestetyllä varainkeruulla.

Myönnettäköön toki se ettei suomessa juristeilla taida olla hirveästi kokemuksia siitä miten hoitaa 500 ihmisen " joukkokanteita " Vai onko?

Älä nyt, hyvä lapsonen, sotke asioita keskenään. Vai ketjukirje ja massapostitus!?

Ketjukirjeellä tarkoitetaan toimintaa, jossa osallistuville luvataan taloudellinen etu sitä vastaan, että hän lähettää ketjukirjeen edelleen. Halveksituksi kuvaamassasi massapostituksessa lähetetään postia epämääräisille massoille, yleisölle, kohdetta yleensä tarkasti tuntematta. Se, että sama posti lähetetään 120.000 Nokian työntekijälle, ei tee siitä kuvaamaasi massapostitusta. Sama koskee 6000 WinCapitan jäsentä.

Nyt viesti on lähetetty ennalta määritellylle, enemmän-tai-vähemmän-suljetulle kohderyhmälle, jotta viestin ohjetta noudattamalla ryhmä saisi itselleen haluamansa vastikkeen eli varatuomarin työpanoksen. Kyseessä ei ole ollut vastikkeeton rahankeräys, vaan palkkioennakoiden suorittaminen oikeudellisia asianajotoimenpiteitä varten.

Kyseessä on metsuri Ada Flinxin, wanna-be-an-asianajaja Pölkkypäämiehen, ylineuvos Laihon ja KRP:n yhteinen kiusanteko. Kiusanteko asiassa, joka valtion olisi kuulunut hoitaa valtion rahoilla.

• Shahov
        Voi hyvä lapsi! kirjoitti:

Älä nyt, hyvä lapsonen, sotke asioita keskenään. Vai ketjukirje ja massapostitus!?

Ketjukirjeellä tarkoitetaan toimintaa, jossa osallistuville luvataan taloudellinen etu sitä vastaan, että hän lähettää ketjukirjeen edelleen. Halveksituksi kuvaamassasi massapostituksessa lähetetään postia epämääräisille massoille, yleisölle, kohdetta yleensä tarkasti tuntematta. Se, että sama posti lähetetään 120.000 Nokian työntekijälle, ei tee siitä kuvaamaasi massapostitusta. Sama koskee 6000 WinCapitan jäsentä.

Nyt viesti on lähetetty ennalta määritellylle, enemmän-tai-vähemmän-suljetulle kohderyhmälle, jotta viestin ohjetta noudattamalla ryhmä saisi itselleen haluamansa vastikkeen eli varatuomarin työpanoksen. Kyseessä ei ole ollut vastikkeeton rahankeräys, vaan palkkioennakoiden suorittaminen oikeudellisia asianajotoimenpiteitä varten.

Kyseessä on metsuri Ada Flinxin, wanna-be-an-asianajaja Pölkkypäämiehen, ylineuvos Laihon ja KRP:n yhteinen kiusanteko. Kiusanteko asiassa, joka valtion olisi kuulunut hoitaa valtion rahoilla.

OK, myönnetään ketjukirje se ei ollut. Sen sijaan massapostitus on aika kuvaava.
        Jos postituslistalla on n. 6000 nimeä jotka jälleen postittavat kirjettä eteenpäin, ryhmää ei mitenkään voi luonnehtia kohdennetuksi.

Mikäli puolustusrintama ja Pitkänen olisivat lähettäneet ruinauskirjeensä vain ja ainoastaan niille joihin Pitkäsellä on asiakassuhde, mitään ongelmaa ei nähdäkseni olisi. Varsinkaan jos kirjanpito on kunnossa. Pitää siis muistaa, että kyseessä on kerrottu olevan asiakasvaratili jolle rahaa kerätään.

Täytyy muistaa että tällaiseen tiliin saattaa liittyä sen väärinkäyttöä ja Pitkäsellä lienee historiassaan vastaavanlaisia väärikäytöksiä, joten tutkinta lienee paikallaan.

Jos kyseessä olisi asianajaja ja asianajotoimisto heidän oma sisäinen tarkastuksensa hoitaisi yllätystarkastuksilla sen ettei väärinkäytöksiä pääse tapahtumaan. EOK on oma lukunsa.

• Shahov kirjoitti:

OK, myönnetään ketjukirje se ei ollut. Sen sijaan massapostitus on aika kuvaava.
        Jos postituslistalla on n. 6000 nimeä jotka jälleen postittavat kirjettä eteenpäin, ryhmää ei mitenkään voi luonnehtia kohdennetuksi.

Mikäli puolustusrintama ja Pitkänen olisivat lähettäneet ruinauskirjeensä vain ja ainoastaan niille joihin Pitkäsellä on asiakassuhde, mitään ongelmaa ei nähdäkseni olisi. Varsinkaan jos kirjanpito on kunnossa. Pitää siis muistaa, että kyseessä on kerrottu olevan asiakasvaratili jolle rahaa kerätään.

Täytyy muistaa että tällaiseen tiliin saattaa liittyä sen väärinkäyttöä ja Pitkäsellä lienee historiassaan vastaavanlaisia väärikäytöksiä, joten tutkinta lienee paikallaan.

Jos kyseessä olisi asianajaja ja asianajotoimisto heidän oma sisäinen tarkastuksensa hoitaisi yllätystarkastuksilla sen ettei väärinkäytöksiä pääse tapahtumaan. EOK on oma lukunsa.

" Ketjukirje koostuu tavallisesti viestistä, jossa houkutellaan vastaanottaja tekemään kirjeestä kopioita ja lähettämään ne yhdelle tai useammalle vastaanottajalle."

Minä hieman loiventelen tuota ketjukirjetunnustustasi. Ketjukirjeeseen ei välttämättä liity taloudellista etua kirjeen välittäjälle. Ketjukirjeenä seilaa myös kaiken maailman pyyntöä, toivotusta ja vitsiä. Oleellista ketjukirjeessä on, että vastaanottajaa kehoitetaan välittämään viesti edelleen.

Asiakasvaratili edellyttää muuten sitä, on myös se asiakas. Hieman epäilen sitä, että lakimiehen toimeksianto annetaan niin, että lähetään pankkisiirtona kaksikymppiä ja asiakkuus on sillä selvä. Normaaliin asiakkuuteen liittyy se, että lakimies tietää yksilöidysti asiakkaan nimen, osoitteen ja sovitun toimeksiannon.

Toki EOK ansaitsee oman lukunsa maailmankirjallisuuden komiikkaa koskevaan katsaukseen.

• Shahov

" Ketjukirje koostuu tavallisesti viestistä, jossa houkutellaan vastaanottaja tekemään kirjeestä kopioita ja lähettämään ne yhdelle tai useammalle vastaanottajalle."

Minä hieman loiventelen tuota ketjukirjetunnustustasi. Ketjukirjeeseen ei välttämättä liity taloudellista etua kirjeen välittäjälle. Ketjukirjeenä seilaa myös kaiken maailman pyyntöä, toivotusta ja vitsiä. Oleellista ketjukirjeessä on, että vastaanottajaa kehoitetaan välittämään viesti edelleen.

Asiakasvaratili edellyttää muuten sitä, on myös se asiakas. Hieman epäilen sitä, että lakimiehen toimeksianto annetaan niin, että lähetään pankkisiirtona kaksikymppiä ja asiakkuus on sillä selvä. Normaaliin asiakkuuteen liittyy se, että lakimies tietää yksilöidysti asiakkaan nimen, osoitteen ja sovitun toimeksiannon.

Toki EOK ansaitsee oman lukunsa maailmankirjallisuuden komiikkaa koskevaan katsaukseen.

"Asiakasvaratili edellyttää muuten sitä, on myös se asiakas..... lakimies tietää yksilöidysti asiakkaan nimen, osoitteen ja sovitun toimeksiannon."

Lisäksi:

1.2.4 Asiakasvarojen käyttäminen kuluihin ja palkkioihin

Asianajajalla on oikeus käyttää asiakkaalle kuuluvia asiakasvaroja kulujen ja palkkionsa kattamiseen siltä osin, kuin asianajaja on suorittanut kuluja ja kuin asianajaja on tehnyt palkkioon oikeuttavan työn. Asianajajan on välittömästi varojen noston jälkeen toimitettava tilitys antamalla asiakkaalle lasku tai muu vastaava kirjallinen selvitys.

2 ASIAKASVAROJEN KIRJANPITO JA LUETTELOINTI (ASIAKASVARADIAARI)

Asianajaja on velvollinen pitämään selkeää ja tarvittaessa kolmannen ulkopuolisen tarkistettavissa olevaa kirjanpitoa ja luettelointia kaikista hallussaan olevista asiakasvaroista.

Asianajajan on tarvittaessa pystyttävä osoittamaan kaikki ne toimeksiannot ja tehtävät, joihin liittyy asiakasvarojen hoitoa sekä mitä omaisuutta hoitaminen koskee.

Asianajaja saa valitan sen tavan, jolla hän pystyy täyttämään mainitun erotteluvaatimuksen.

Asiakasvarojen luettelo voi olla esimerkiksi toimeksiantoluettelon yhteydessä siten, että kunkin toimeksiannon kohdalle merkitään ne asiakasvarat, joita toimeksiantoon liittyy, esimerkiksi käteiset rahavarat, pankkitilit ja esineet. Rahavaroista ja pankkitileistä tulee lisäksi laatia erillinen kirjanpito.

Jne....

No, Pitkänen ei ole asianajaja, mutta kaiketi samat säännöt häntäkin sitovat. Kun muutama tuhat innokasta tunkkia lähettelee diesel rahaa, saattaa kirjanpidolle käydä kuin Hannulle Wincapitassa. Kuka niitä jaksaa.

• A sian Ajaja

Lakkimies, VaraJuomari, OTK, Jurristi tarvitsee aina päämieheltään valtakirjan, tai toimeksiannon KIRJALLISESTI !

Asianajaja ei tarvitse, koska hän asemansa mukaan voi hoitaa päämiehensä asioita..

Joltain on tainnut mennä nämä asiat hieman sekaisin.
        Taitaa Pätkä hoidella asioita vanhasta muistista, ettei tarvitse paperia..hän ei ole asianajaja...tähän kai perustuu RKP:n tutkinta.

Eli kaikki 6000 laittakaapas paperia menemään..

• KaikkienAasienSankar
        A sian Ajaja kirjoitti:

Lakkimies, VaraJuomari, OTK, Jurristi tarvitsee aina päämieheltään valtakirjan, tai toimeksiannon KIRJALLISESTI !

Asianajaja ei tarvitse, koska hän asemansa mukaan voi hoitaa päämiehensä asioita..

Joltain on tainnut mennä nämä asiat hieman sekaisin.
        Taitaa Pätkä hoidella asioita vanhasta muistista, ettei tarvitse paperia..hän ei ole asianajaja...tähän kai perustuu RKP:n tutkinta.

Eli kaikki 6000 laittakaapas paperia menemään..

Onpa todella harmi etten saa käyttää aasienpuolustusajajan palveluita tulevassa oikeudenkäynnissä, kun häntääkin epäillään rahankeräysrikoksesta, lienekkö vielä istuntopäivät päällekkäiset?

• Hevonpersettä taas!
        Shahov kirjoitti:

"Asiakasvaratili edellyttää muuten sitä, on myös se asiakas..... lakimies tietää yksilöidysti asiakkaan nimen, osoitteen ja sovitun toimeksiannon."

Lisäksi:

1.2.4 Asiakasvarojen käyttäminen kuluihin ja palkkioihin

Asianajajalla on oikeus käyttää asiakkaalle kuuluvia asiakasvaroja kulujen ja palkkionsa kattamiseen siltä osin, kuin asianajaja on suorittanut kuluja ja kuin asianajaja on tehnyt palkkioon oikeuttavan työn. Asianajajan on välittömästi varojen noston jälkeen toimitettava tilitys antamalla asiakkaalle lasku tai muu vastaava kirjallinen selvitys.

2 ASIAKASVAROJEN KIRJANPITO JA LUETTELOINTI (ASIAKASVARADIAARI)

Asianajaja on velvollinen pitämään selkeää ja tarvittaessa kolmannen ulkopuolisen tarkistettavissa olevaa kirjanpitoa ja luettelointia kaikista hallussaan olevista asiakasvaroista.

Asianajajan on tarvittaessa pystyttävä osoittamaan kaikki ne toimeksiannot ja tehtävät, joihin liittyy asiakasvarojen hoitoa sekä mitä omaisuutta hoitaminen koskee.

Asianajaja saa valitan sen tavan, jolla hän pystyy täyttämään mainitun erotteluvaatimuksen.

Asiakasvarojen luettelo voi olla esimerkiksi toimeksiantoluettelon yhteydessä siten, että kunkin toimeksiannon kohdalle merkitään ne asiakasvarat, joita toimeksiantoon liittyy, esimerkiksi käteiset rahavarat, pankkitilit ja esineet. Rahavaroista ja pankkitileistä tulee lisäksi laatia erillinen kirjanpito.

Jne....

No, Pitkänen ei ole asianajaja, mutta kaiketi samat säännöt häntäkin sitovat. Kun muutama tuhat innokasta tunkkia lähettelee diesel rahaa, saattaa kirjanpidolle käydä kuin Hannulle Wincapitassa. Kuka niitä jaksaa.

>>> Asiakasvaratili edellyttää muuten sitä, on myös se asiakas... Normaaliin asiakkuuteen liittyy se, että lakimies tietää yksilöidysti asiakkaan nimen, osoitteen ja sovitun toimeksiannon. >>>

Hevonpersettä taas wanna-be-loijerilta!

Ensinnäkin, kyllä asiakkuus on olemassa, kun varatuomari nauhalla itse niin kertoo että kymmenkunta ukkoa on lappanut konttorin ovesta sisälle.

Toiseksi, asiakasvaroja ovat esimerkiksi ne varat, jotka asianajaja on saanut tietyssä tehtävässä asiakkaansa puolesta muulla tavoin käytettäväksi. Kolmannen osapuolen ei tarvitse olla asiakkuussuhteessa.

Kolmanneksi, osa lakimiehistä ja asianajajista tarjoavat palveluitaan tarvittaessa tai jopa ainoastaan puhelimitse, postitse tai sähköpostitse.

Neljänneksi, sääntelyn mukaan asiakas on tunnistettava vain, jos perustetaan vakituista asiakassuhdetta, satunnaisten liiketoimien suuruus ylittää 15.000 euroa, aina pelikasinotoiminnassa, jos kyse on rangaistavaksi epäillystä liiketoimesta tai jos lakimiehellä on syytä epäillä että aikaisemmin on annettu vääriä tietoja.

• Hevonpersettä taas! kirjoitti:

>>> Asiakasvaratili edellyttää muuten sitä, on myös se asiakas... Normaaliin asiakkuuteen liittyy se, että lakimies tietää yksilöidysti asiakkaan nimen, osoitteen ja sovitun toimeksiannon. >>>

Hevonpersettä taas wanna-be-loijerilta!

Ensinnäkin, kyllä asiakkuus on olemassa, kun varatuomari nauhalla itse niin kertoo että kymmenkunta ukkoa on lappanut konttorin ovesta sisälle.

Toiseksi, asiakasvaroja ovat esimerkiksi ne varat, jotka asianajaja on saanut tietyssä tehtävässä asiakkaansa puolesta muulla tavoin käytettäväksi. Kolmannen osapuolen ei tarvitse olla asiakkuussuhteessa.

Kolmanneksi, osa lakimiehistä ja asianajajista tarjoavat palveluitaan tarvittaessa tai jopa ainoastaan puhelimitse, postitse tai sähköpostitse.

Neljänneksi, sääntelyn mukaan asiakas on tunnistettava vain, jos perustetaan vakituista asiakassuhdetta, satunnaisten liiketoimien suuruus ylittää 15.000 euroa, aina pelikasinotoiminnassa, jos kyse on rangaistavaksi epäillystä liiketoimesta tai jos lakimiehellä on syytä epäillä että aikaisemmin on annettu vääriä tietoja.

Ystäväni "Hevosen Takapuoli" paljastaa tahtomattaa tietämättömyytensä lakitieteellisistä asioista.

"....kyllä asiakkuus on olemassa, kun varatuomari nauhalla itse niin kertoo.."
        Epäillyn syyllisen kertomus ei oikeudessa aina riitä, vaan pitäisi olla aihetodisteitakin moisen kertomuksen tueksi. Kyllä siellä Rovakadulla ukkoa lappaa edestakaisin tilipäivänä, mutta onko ne heti luettavissa Pitkäsen asiakkaiksi?

" Kolmannen osapuolen ei tarvitse olla asiakkuussuhteessa."
        Nythän sinä törähdyksen tupsautit. Jos ensimmäinen osapuoli on se lakimies, toinen osapuoli on asiakas niin kolmannen osapuolen täytyy olla saamis- tai saantosuhteessa siihen toiseen, jotta ylipäätään olisi mieltä suorittaa varansiirto asiakasvaratilille/tililtä.

" Kolmanneksi....jopa ainoastaan puhelimitse, postitse tai sähköpostitse."
        Nyt taidetaan puhua oikeudenkäyntiavustajasta eikä "huonoja neuvoja halvalla "- puhelinpalvelusta.

"Neljänneksi, sääntelyn mukaan asiakas on tunnistettava vain..."
        Älä nyt hölmöjä puhu iso mies. Miten sinä kuvittelet olevasi asiakkuusuhteessa lakimieheen, jos ainoa tieto, joka lakimiehellä sinusta on, lukee tilillipanon viitteessä. " Tsemppiä sinne, toivoo Maukka."

Ei, kyllä nämä capinautit ovat tyhmyydessään aivan toivottomia. Olisi älyllisempää ja hedelmällisempää jatkaa keskustelua sen mainitsemasi hevosen perseen kanssa.

• Viidenneksi

Ystäväni "Hevosen Takapuoli" paljastaa tahtomattaa tietämättömyytensä lakitieteellisistä asioista.

Epäillyn syyllisen kertomus ei oikeudessa aina riitä, vaan pitäisi olla aihetodisteitakin moisen kertomuksen tueksi. Kyllä siellä Rovakadulla ukkoa lappaa edestakaisin tilipäivänä, mutta onko ne heti luettavissa Pitkäsen asiakkaiksi?

Nythän sinä törähdyksen tupsautit. Jos ensimmäinen osapuoli on se lakimies, toinen osapuoli on asiakas niin kolmannen osapuolen täytyy olla saamis- tai saantosuhteessa siihen toiseen, jotta ylipäätään olisi mieltä suorittaa varansiirto asiakasvaratilille/tililtä.

Nyt taidetaan puhua oikeudenkäyntiavustajasta eikä "huonoja neuvoja halvalla "- puhelinpalvelusta.

Älä nyt hölmöjä puhu iso mies. Miten sinä kuvittelet olevasi asiakkuusuhteessa lakimieheen, jos ainoa tieto, joka lakimiehellä sinusta on, lukee tilillipanon viitteessä. " Tsemppiä sinne, toivoo Maukka."

Ei, kyllä nämä capinautit ovat tyhmyydessään aivan toivottomia. Olisi älyllisempää ja hedelmällisempää jatkaa keskustelua sen mainitsemasi hevosen perseen kanssa.

>>> Ystäväni "Hevosen Takapuoli". >>>

Minä en ole ystäväsi. Sinulle on kerrottu useita kertoja, ettei sinulla ole täällä ystäviä, on vain ihmisiä, joiden on pakko sietää sinua.

Muu tekstisi olikin omien aikaisempien virheittesi peittelyä, ja osoittaa ainoastaan, että olet se omahyväinen valehtelija, jonka sinun onkin sanottu olevan.

• Vanha Korppi

" Olisi älyllisempää ja hedelmällisempää jatkaa keskustelua sen mainitsemasi hevosen ******* kanssa."

Kyllä, ehdottomasti olen samaa mieltä.
        Tosin epäilen, että hepan ryppyreikä kyllästyy aikasen nopeesti valuuttakauppiaan älyttömään jorinaan.
        Mutta kyllä sinun kannattaa käyttää tilaisuus hyväksesi, sinulla voi olla paljon opittavaa konimus kaakkimuksen ruskean reiän antimista.
        Huom! Varo kavioita!
        ( toivottavasti toimit kuitenkin, kuten tavallista, oman nuppisi ohjeiden mukaan )

• ForexAgain_GR

Mikäli viranomaisilla olisi edes alkeellinen kyky tai halu selvittää tämä juttu, niin pitkästä ei olisi tarvittu ollenkaan.
      Nyt rahoitetaan yksityisvaroin Pitkästä, koska viranomaistoiminta on täysin ala-arvoista ja amatöörimäistä.
      Mielestäni viranomaistoiminta on ylittänyt TÖRKEÄN RIKOLLISEN TOIMINNAN KRITEERIT JO AIKOJA SITTEN.

Jo julökinen silmitön valehtelu on rikollista toimintaa, lukuuottamatta omaisuuden ryöstäminen sadoilta jäseniltä ilman, että he ovat voineet puolustautua, kuten laki edellyttää.

PITKÄNEN JA PUOLUSTUSRINTAMA EI ANNA KOSKAAN PERIKSI, VAAN HAKEE OIKEUTTA EIT:STÄ.
      Suomesssa ei oikeutta saa, mikäli hyppäät liian suuren kusipään varpailkle.

• Korjataan hiukan

"Mikäli viranomaisilla olisi edes alkeellinen kyky tai halu selvittää tämä juttu,"

Hyvinhän viranomaiset ovat juttua selvitelleet. Lue vaikka esitutkinta-aineistoa, josta käy ilmi paljonko on vyyhdestä saatu selville. Hyvää työtä ovat tehneet.

"Mielestäni viranomaistoiminta on ylittänyt"

Noh, saathan sinä olla väärässä jos haluat.

"lukuuottamatta omaisuuden ryöstäminen sadoilta jäseniltä ilman,"

Omaisuudet on pakko laittaa hukkaamiskieltoon, koska niihin kohdistuu rikosilmoituksissa vaateita. Pitäisihän sinun se ymmärtää.

Näyttää siltä, että sponssit ovat hypänneet yli 20 000 varpaalle.

• " Laitoin juuri menemään 50 equa Pitkäselle."
      Ja sitä rataa huutelee muutkin hömelöt. Uskon kuitenkin, että pojat laskee nyt leikkiä.

Varatuomari Pitkästä epäillään rahakeräysrikoksesta, poliisi tutkii asiaa ja nyt kannattasi kuumapäisimmänkin kansainvälisen valuuttakauppaan kaataa kylmää piimää siihen hattuunsa.

Hatusta muuten tuli mieleen, että FYIkkää vaan ei näy ei kuulu, ja hattukin on noutamatta.

Kas asia kun on niin, että poliisin epäillessä moista bensarahakeräystä laittomaksi,lienee järkevintä keskeyttää moinen huuheltaminen toistaiseksi. Näyttäisi pahalta noin käräjäoikeuden vinkkelistä katsellen se, että toimintaa jatketaan poliisin vankoista rikosepäilyistä epäilyistä huolimatta. Tämmöisen toiminnan nimike voisi olla vaikkapa jatkettu rikos.

Muistuttaisin myös mieleen, että Laiho aikanaan epäili Winkkarin toimintaa pyramidipetokseksi, mutta me pojat päästeltiin vain kakkasia nauruja ja treidattiin menemään. No nyt on sitten tullut itku silmään niistäkin nauruista. Olisiko aika oppia aiemmista kokemuksista, häh?

Rahankeräyslaista, vastikkeesta, yleisöstä - ja niin edespäin - te ette näytä ymmärrävän yhtään mitään, mutta se taas ei ole minulle yllätys.

Hieman ymmärtäväisempi henkilö jätti kokonaan liittymättä Winkkariin.;)

• Voisitko laittaa kaksi ekaa, tai vaikkapa vaan yhden, tuon Aktian tilinumerosta näkyviin?

Ja mitaan ette voi...

• 200

"Voisitko laittaa kaksi ekaa, tai vaikkapa vaan yhden, tuon Aktian tilinumerosta näkyviin?"

Uuno on numero yksi laulettiin Turhapuron elokuvissa ennen.
        Kaksi, kaksi ekaa pyysit, voisin laittaa kolmannenkin, pitäisi vain palata tuohon ensimmäiseen.

• 200 kirjoitti:

"Voisitko laittaa kaksi ekaa, tai vaikkapa vaan yhden, tuon Aktian tilinumerosta näkyviin?"

Uuno on numero yksi laulettiin Turhapuron elokuvissa ennen.
        Kaksi, kaksi ekaa pyysit, voisin laittaa kolmannenkin, pitäisi vain palata tuohon ensimmäiseen.

Mä en ole tuota viimeisintä kerjuuviestiä saanut sähkäriini. Siksi kysyin, koska epäilin kerjuutilinumeron vaihtuneen. Ennen se oli: 4xxxxx-12xxxx. Eli Uno ei ole nykyään numero yksi. Toivottavasti poliisi osaa kysyä myös Aktiasta Pitkäsen setän bensarahakolehdin syntyjä syviä.

Ja mitaan ette voi...

• 200
        RailiSuominen kirjoitti:

Mä en ole tuota viimeisintä kerjuuviestiä saanut sähkäriini. Siksi kysyin, koska epäilin kerjuutilinumeron vaihtuneen. Ennen se oli: 4xxxxx-12xxxx. Eli Uno ei ole nykyään numero yksi. Toivottavasti poliisi osaa kysyä myös Aktiasta Pitkäsen setän bensarahakolehdin syntyjä syviä.

Ja mitaan ette voi...

" Ennen se oli: 4xxxxx-12xxxx. Eli Uno ei ole nykyään numero yksi."

Mikäpä se köllöttelee tuon viivan jälkeen?
        Railihan on sekaisin kuin korpin persaushöyhenistö.

• 200 kirjoitti:

" Ennen se oli: 4xxxxx-12xxxx. Eli Uno ei ole nykyään numero yksi."

Mikäpä se köllöttelee tuon viivan jälkeen?
        Railihan on sekaisin kuin korpin persaushöyhenistö.

Et kait ole pankkimaailman numeroihin kovinkaan paljon perehtynyt? Ne ekat numerot kertovat pankin/pankkiryhmittymän. Kyllä mä ymmärsin ihan hyvin tuon henkilön tilinumeron. Pankin tiedot on siinä ekassa numerosarjassa ennen sitä viivaa ja ne loput viivan jälkeen on henkilön pankkitiliin johtavia tietoja. Jos joku kokee, että numero 4 on Uno, niin kandee käydä optikolla.

Ja mitaan ette voi...

• 200
        RailiSuominen kirjoitti:

Et kait ole pankkimaailman numeroihin kovinkaan paljon perehtynyt? Ne ekat numerot kertovat pankin/pankkiryhmittymän. Kyllä mä ymmärsin ihan hyvin tuon henkilön tilinumeron. Pankin tiedot on siinä ekassa numerosarjassa ennen sitä viivaa ja ne loput viivan jälkeen on henkilön pankkitiliin johtavia tietoja. Jos joku kokee, että numero 4 on Uno, niin kandee käydä optikolla.

Ja mitaan ette voi...

Pyysit Aktian tilinumeron paria ensimmäistä et pankin/pankkiryhmittymän numeroita.
        Mistä kiikastaa?
        Joo, en ole isommin kiinnostunut eri pankkien tilinumeroista, käteisellä hoitelen tärkeimmät pisnikset.
        Rahankeräysrikosiin osallistun pankkien välityksellä, saan siitä outoja kiksejä.

Kirjoitit "Eli Uno ei ole nykyään numero yksi."
        Ei pysy mikään ennallaan tässä hektisessä meiningissä, ovat tuonkin menneet muuttamaan.

Kirjoitit myös "Toivottavasti poliisi osaa kysyä myös Aktiasta Pitkäsen setän bensarahakolehdin syntyjä syviä."

Älä siskonen huoli, kyllä Suomen poliisi osaa, onhan se nähty tässä viime vuosina.

• neddibolliisi

Elokuussa tulleessa kerjuukirjeessä tilinumero oli:

405XXX-12XXXX8

Muutama numero poistettu ihan sen vuoksi, että eivät pääse paukuttamaan poistopyyntöjä. Tuosta kuitenkin voit todeta onko tilinumero muuttunut vai ei.

• KOP,KOP
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja mitaan ette voi...

RAILI ON LAITONTA LAITTAA PITKÄSEN TILINUMEROA NETTIIN!!!!!!!
        EIKÖHÄN POLIISI OTA SUHUN YHTEYTTÄ

• Niin kävi
        KOP,KOP kirjoitti:

Eikös Pitkänen itse levittänyt pankkinumeroaan suurelle yleisölle kerjuukirjeessään? Mahtaakohan poliisi ottaa Pitkäseen yhteyttä? Ai niin, ottihan se. :-)

• korpinretku
        KOP,KOP kirjoitti:

Haahhhahahahahehhehheeuuhhuidhhjuiisjskkrkrkkkkrkrkksjsjskyyyiii!

""RAILI ON LAITONTA LAITTAA PITKÄSEN TILINUMEROA NETTIIN!!!!!!!""

hohohohoohohoohhogkkrkrkrkrkfdhdyduiyhoyoooioioioioioijooo!

Perskules, että ossoo naarattaa!
        Veet turskahtelloo silimistä, mahhoo viäntee, lopettakkee lopettakkee, ei ennee tämmösii!

Tilinumeroijen ja muijenki tietojen myyminen on ihan laellista pisnestä, kysykee vaekka huaskalintusilta!

• rakas watson
        neddibolliisi kirjoitti:

Elokuussa tulleessa kerjuukirjeessä tilinumero oli:

405XXX-12XXXX8

Muutama numero poistettu ihan sen vuoksi, että eivät pääse paukuttamaan poistopyyntöjä. Tuosta kuitenkin voit todeta onko tilinumero muuttunut vai ei.

Harvoinpa pääsee seuraamaan Herlokki Suomisen ja Watsonin saumatonta yhteistyötä ihan livenä vakavien rikosten selvittelyssä.

Onhan teillä tarpeeksi hiekkaa siellä laatikolla?

• neddibolliisi

Provokaatio viranomaisia (näitä yhteiskunnan pahimpia "rikollisia") kohtaan jatkuu. "Puolustusrintama" tykittää uutta propagandaa:

**********************************************************************************
      Arvoisat Puolustusrintaman Taistelijat

Alla olevasta linkistä ME kaikki voimme yhdessä todeta ettei vuosia kestänyt
      yhteinen työmme ole mennyt hukkaan ja että teimme täydellisen päätöksen
      aikoinaan valitsemalla Ilkka Pitkäsen asiamieheksemme.

Olemme toki jo nähneet case WinCapitassa moneen kertaan kaikki älyttömyydet
      ja viranomaismielivallan sairaaloiset variaatiot siitä millainen "maantapa"
      Suomessa todellisuudessa vallitsee.

Ilkka Pitkänen on suoriutunut antamastamme tehtävästä korkeimmin mahdollisin
      arvosanoin ja hänen henkilökohtainen tuki meille kaikille on säästänyt
      meidät jo monelta laittomalta oikeudenpäätökseltä jonka kohteeksi joku
      meistä olisi muutoin joutunut muodossa tai toisessa.

Olisiko paikallaan tukea Ilkka Pitkästä nyt häneen itseensä kohdistuvassa
      viranomaisajojahdissa edes siten että levitämme kaiken sen materiaalin
      mahdollisimman laajalle ympäristöömme mitä Alue TV asiasta tulee
      julkaisemaan.

Kaikkien Suomalaisten tulee saada tietää mitä rikollinen viranomaistaho
      todellisuudessa veronmaksajien rahoilla puuhaa.

Etsikää, miettikää, tehkää työnne yhtä taitavasti kun Ilkka Pitkänen
      ajatellessanne mihin kaikkialle haluatte tätä alla olevaa linkkiä jakaa.

Joukossa on Voimaa, yritetään muistaa se että meitä kaikkia edelleen
      tarvitaan.

Puolusturintama

*****************************************************************************

• AimoSyytös
    • voitto,voitto

no raili miksi et nyt kommentoi:)))))))))))

• Rautalankakauppiass

Minä kommentoin: Sponssinketkut taas syyllisiä.

Sponssinketkut taas syyllisiä
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Krp varoittaa taas epäillystä eläkehuijausfirmasta/1135258598839
        " Jutussa on epäiltynä parikymmentä suomalaista värvääjää. Heitä epäillään törkeästä petoksesta ja rahankeräysrikoksesta.".

No miten se nyt tälleen. Rollihan vakuutti vesi silmässä, että capitan sponssitkin ovat vain viattomia petoksen uhreja. Onkohan se tässäkin jutussa taas niin, että viranomaiset vainoavat viattomia.

" Yksittäisiltä sijoittajilta on saatu enimmillään yli 10 000 euroa, josta he odottavat kymmenien miljoonien eurojen tuottoa.". Näin justiinsa. Kun uhrit ovat tällä tasolla rahan käytön taidoissa, niin ainoa pätevä lääke lienee virkaholhooja. Vai olisko Laihon pitänyt varoittaa jyrkin sanoin taas.

• Shahov
        Rautalankakauppiass kirjoitti:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Krp varoittaa taas epäillystä eläkehuijausfirmasta/1135258598839
        " Jutussa on epäiltynä parikymmentä suomalaista värvääjää. Heitä epäillään törkeästä petoksesta ja rahankeräysrikoksesta.".

No miten se nyt tälleen. Rollihan vakuutti vesi silmässä, että capitan sponssitkin ovat vain viattomia petoksen uhreja. Onkohan se tässäkin jutussa taas niin, että viranomaiset vainoavat viattomia.

" Yksittäisiltä sijoittajilta on saatu enimmillään yli 10 000 euroa, josta he odottavat kymmenien miljoonien eurojen tuottoa.". Näin justiinsa. Kun uhrit ovat tällä tasolla rahan käytön taidoissa, niin ainoa pätevä lääke lienee virkaholhooja. Vai olisko Laihon pitänyt varoittaa jyrkin sanoin taas.

Salaliitto, salaliitto, tuomari on vanha wincapitalainen ja gpp:n sponsorin vanha muurariveli. Media vääristelee ja pankit jemmaa sijoittajien rahaa 1 % korolla.... Missä on EOK, missä on Hannu Karpo.

Mutta ennen kaikkea, missä on sijoittaijien rahat?

• Totuus julki
        Shahov kirjoitti:

Salaliitto, salaliitto, tuomari on vanha wincapitalainen ja gpp:n sponsorin vanha muurariveli. Media vääristelee ja pankit jemmaa sijoittajien rahaa 1 % korolla.... Missä on EOK, missä on Hannu Karpo.

Mutta ennen kaikkea, missä on sijoittaijien rahat?

No totuus tuli kuitenkin esille Rautalankakauppiaan suusta eli
        sponssinketkut taas syyllisiä.

Vaikka oikeus olikin eri mieltä, syyllisiä ne oli silti.

• pelihulluus
        Totuus julki kirjoitti:

No totuus tuli kuitenkin esille Rautalankakauppiaan suusta eli
        sponssinketkut taas syyllisiä.

Vaikka oikeus olikin eri mieltä, syyllisiä ne oli silti.

Enää kuukausi kun ratkeaa ovatko Hannu ja Tiina syyllisiä, kylläpä jännittää: tuomitaanko vai vapautetaan, tuomitaanko vai vapautetaan... Harmi kun ei ole enää päivänkakkaroita, voisi pelata Pitkäs-peliä: valuttakauppaa käytiin. ei käyty, valuuttakauppaa käytiin, eipäs käyty...

• Rautalankakauppiass kirjoitti:

Niinhän minä saattelin aikanaan ystäväni hautaan, tuon arvostetun ja kaikkien kunnioittaman Rautalankakauppiaan, joka ei valheen sanaa suustaan päästänyt eikä ruostunutta paalilankaa myynyt. Yhdessä vielä kanttorin kanssa siinä kummulla helskyteltiin virsi 77: " Käy yrttitarhassa polku, se Golgatalle vie.."

Kyllä jäi kaunis muisto tuosta hyvästä ihmisestä.

Sitäkin suuremmalla syyllä nyt pahoitan mieleni, kun vajaakanttinen talousrikollinen yrittää täällä esiintyä edesmenneen ystäni nimissä. Yritys on sikäli kaikin puolin surkeaa, että et edes kirjoittaa osaa kaunista ja soljuvaa suomea, kuten edesmennyt vainaja.

Sikäli kaikki yritykset nusaista kunnioitetun Rautalankakauppiaan nikki ovat turhia, sillä sepä taitaa edelleenkin olla rekattu nikki ja tästäkin syystä yrityksesi on koomisen surkea.

Mutta tällainenhan se on rikollinen mieli; mikään ei ole pyhää eikä toisen omaa osata kunnioittaa, ei edes vainajan muistoa.

Mutta eihän nämä muuten tutkittavana ja syytteessä olisikaan.

• Valehteleva suolinka

Niinhän minä saattelin aikanaan ystäväni hautaan, tuon arvostetun ja kaikkien kunnioittaman Rautalankakauppiaan, joka ei valheen sanaa suustaan päästänyt eikä ruostunutta paalilankaa myynyt. Yhdessä vielä kanttorin kanssa siinä kummulla helskyteltiin virsi 77: " Käy yrttitarhassa polku, se Golgatalle vie.."

Kyllä jäi kaunis muisto tuosta hyvästä ihmisestä.

Sitäkin suuremmalla syyllä nyt pahoitan mieleni, kun vajaakanttinen talousrikollinen yrittää täällä esiintyä edesmenneen ystäni nimissä. Yritys on sikäli kaikin puolin surkeaa, että et edes kirjoittaa osaa kaunista ja soljuvaa suomea, kuten edesmennyt vainaja.

Sikäli kaikki yritykset nusaista kunnioitetun Rautalankakauppiaan nikki ovat turhia, sillä sepä taitaa edelleenkin olla rekattu nikki ja tästäkin syystä yrityksesi on koomisen surkea.

Mutta tällainenhan se on rikollinen mieli; mikään ei ole pyhää eikä toisen omaa osata kunnioittaa, ei edes vainajan muistoa.

Mutta eihän nämä muuten tutkittavana ja syytteessä olisikaan.

>>> Niinhän minä saattelin aikanaan ystäväni hautaan, tuon arvostetun ja kaikkien kunnioittaman Rautalankakauppiaan, joka ei totuuden sanaa suustaan päästänyt. >>>

Varmasti saatoit hautaan. Valuuttakauppias syntyi lopulta Rautalankakauppiaan anuksesta.

Ja ei todellakaan päästänyt Rautalankakauppias totuuden sanaa suustaan. GPP:stä hän sanoi: "Sponssinketkut taas syyllisiä. Kun uhrit ovat tällä tasolla rahan käytön taidoissa, niin ainoa pätevä lääke lienee virkaholhooja. Vai olisko Laihon pitänyt varoittaa jyrkin sanoin taas."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9200369#comment-44957010-view

Toisin kävi. Kannattaa aina tehdä päin vastoin kuin Lautapääpelle aka Valuuttapölhö kehottaa.

Pyramidihuijaussyytteet hylättiin GPP-jutussa.

http://www.ts.fi/online/kotimaa/272229.html

• Valehteleva suolinka kirjoitti:

>>> Niinhän minä saattelin aikanaan ystäväni hautaan, tuon arvostetun ja kaikkien kunnioittaman Rautalankakauppiaan, joka ei totuuden sanaa suustaan päästänyt. >>>

Varmasti saatoit hautaan. Valuuttakauppias syntyi lopulta Rautalankakauppiaan anuksesta.

Ja ei todellakaan päästänyt Rautalankakauppias totuuden sanaa suustaan. GPP:stä hän sanoi: "Sponssinketkut taas syyllisiä. Kun uhrit ovat tällä tasolla rahan käytön taidoissa, niin ainoa pätevä lääke lienee virkaholhooja. Vai olisko Laihon pitänyt varoittaa jyrkin sanoin taas."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9200369#comment-44957010-view

Toisin kävi. Kannattaa aina tehdä päin vastoin kuin Lautapääpelle aka Valuuttapölhö kehottaa.

Pyramidihuijaussyytteet hylättiin GPP-jutussa.

http://www.ts.fi/online/kotimaa/272229.html

Niinhän tämä koulupudokas jatkaa itsensä häpäisyä ja posket turvoksissa puskee ulos valheitaan edesmenneestä vainajasta, rakkaasta Rautalankakauppiaasta.

Koetappas nyt tajuta, että Rautalankakauppias on sinun pilkkasi ulottumattomissa, siellä, missä ei enään ole itkua ja eikä hammasten kiristystä, ei valehtelevia capinautteja. Hän on siellä, minne hyvät ihmiset viimein pääsevät.

Eihän se, että muutaman hömelön GPP syyte hylättiin, tee tosiasioita tapahtumattomiksi. Sillä GPP:n upposi joka ikisen sinne raha laittaneen eurot jälkeä jättämättä, latiakaan ei koskaan eikä kenellekään tule takaisin. Päivettynyt nigerilaismies nauraa suoraa huutoa Hasaheisan torin laidalla, sillä näin tyhmää kansaa hän ei ole koskaan osannut edes kuvitella.

Jos vainaja, tuo kaikkien rakastama Rautalankakauppias, on lausahtnut jotakin virkaholhoojasta, miten oikeassa hän onkaan ollut. Minähän sanoin, että kunnioitettu vainaja ei valhetta sietänyt.

Mutta sinä nilkki; tee parannus ja lopeta se valehtelu.

• Olet aina väärässä

Niinhän tämä koulupudokas jatkaa itsensä häpäisyä ja posket turvoksissa puskee ulos valheitaan edesmenneestä vainajasta, rakkaasta Rautalankakauppiaasta.

Koetappas nyt tajuta, että Rautalankakauppias on sinun pilkkasi ulottumattomissa, siellä, missä ei enään ole itkua ja eikä hammasten kiristystä, ei valehtelevia capinautteja. Hän on siellä, minne hyvät ihmiset viimein pääsevät.

Eihän se, että muutaman hömelön GPP syyte hylättiin, tee tosiasioita tapahtumattomiksi. Sillä GPP:n upposi joka ikisen sinne raha laittaneen eurot jälkeä jättämättä, latiakaan ei koskaan eikä kenellekään tule takaisin. Päivettynyt nigerilaismies nauraa suoraa huutoa Hasaheisan torin laidalla, sillä näin tyhmää kansaa hän ei ole koskaan osannut edes kuvitella.

Jos vainaja, tuo kaikkien rakastama Rautalankakauppias, on lausahtnut jotakin virkaholhoojasta, miten oikeassa hän onkaan ollut. Minähän sanoin, että kunnioitettu vainaja ei valhetta sietänyt.

Lautapääpii:
        Olet aina väärässä!

• Olet aina väärässä kirjoitti:

Lautapääpii:
        Olet aina väärässä!

Tässä asiassa myös tiedän, missä olen väärässä. Käräjäoikeuden vapauttavan tuomion jälkeen ei kuitenkaan ole soveliasta pohdiskella, että ehkäpä kaikki raha ei mennytkään sen nauravan ja päivettyneen nigerialaisukon säkkiin.;)

• korjaamaton synti

>Eihän se, että muutaman hömelön GPP syyte hylättiin, tee tosiasioita tapahtumattomiksi. Sillä GPP:n upposi joka ikisen sinne raha laittaneen eurot jälkeä jättämättä, latiakaan ei koskaan eikä kenellekään tule takaisin

Kyllä se tekee vihakirjoituksia kirjoittavien suolimuroluusereiden kirjoitukset, joissa povattiin ja toivottiin mm. Matti K:lle linnaa ja kovia sakkoja tapahtumattomiksi toveuniksi, kuten yleensä suolimurojen tietämisten kanssa on todistettavasti usein käynyt.

Matti nauraa piihörhölle ja muille suolenpäästöille aivan kippurassa vapaana miehenä. Miltä se tuntuu olla piihörhö, joka paljastuu kerta toisensa jälkeen pelkäksi pas-kan jauhajaksi, jonka Jumalakin on hyljännyt niljakkuudessaan piehtaroimaan, koska piihörhö on hyljännyt Jumalan kuvan nelijalkaisten kaltaiseksi ja on himoissaan yhtynyt saatanaan, saaden siitä palkakseen epärehellisyyden ja vääristelyn kirouksen, joka on Jumalalle kauhistus.

• Olet aina väärässä

Tässä asiassa myös tiedän, missä olen väärässä. Käräjäoikeuden vapauttavan tuomion jälkeen ei kuitenkaan ole soveliasta pohdiskella, että ehkäpä kaikki raha ei mennytkään sen nauravan ja päivettyneen nigerialaisukon säkkiin.;)

> Sponssinketkut taas syyllisiä.

Eivät oikeuden mukaan syyllisiä, vaan syyllisiä ainoastaan Valuuttakauppiaan mukaan

> Tässä asiassa myös tiedän, missä olen väärässä.

Varmasti tiedät: oikeus tälläkin kertaa päätti tehdä eri tavalla kuin Valuuttakauppias olisi niin kovasti halunnut. Kävi taas moldovalaisesti. Voi sitä suomalaista oikeuslaitosta.

• "....noin 40 euron liittymismaksulla jopa 110 000 euron tuotto..."

Nythän homma on sitten todettu lailliseksi ja umpirehelliseksi, ei kun tukka hulmuten taas keräämään eläkettä. Aika hyvä tarjous, meinaan.

• ????????????????????

?
        vedäppä wittu päähäsi ääliö

• " Yksittäisiltä sijoittajilta on saatu enimmillään yli 10 000 euroa, josta he odottavat kymmenien miljoonien eurojen tuottoa."

Näin siis Global Pension Plan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Global_Pension_Plan
      " GPP:n toiminnassa on ollut mukana joitakin samoja nimiä kuin Wincapita -verkostohuijauksessa, niin tekijöinä kuin uhreinakin."

Kyllä olisi elämysmatka, jos joskus pääsisi kurkistamaan tällaisen sijoittajaneron sielunmaisemaa. Kiinassa Gobin autiomaan laidalla 2002 taivastelin, että osaapa olla karua ja autiota kerrassaan. Taitaisi GPP sijoittajan sielunmaisema olla tätäkin autiompi ja tyhjempi.

Terveisiä muuten Rollille. Miten on, onko kameli pysynyt terveenä ja syökö se hyvin suomalaista heinää?

• Death Valley tuli katsastettua -95. Jos sen olisi ylittänyt, niin matkalle olisi tarvittu viisi kallonaa vettä. Mutta vink. vink. Jos sinnepäin suuntaa, niin Yosemite on aivan mahtava paikka. Siellä tosin kannattaa varoa pesukarhuja, koska ne tulee kämppään ja saattaa varastaa lompakon.

Ja mitaan ette voi...

• HEHEH

ja ada vedetään rajusti perseeeseeen BUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Shahov

Oikeustoimittaja Juntunen kysyy ja OTT desantti Kavonius vastaa, ja taustalla OTL, varatuomari, desantti, kaukopartio juristi Pitkänen nyökyttelee viisaana päätään.

http://aluetv.fi/Kaikki-syytteet-GPP-pyramidihuijauksesta-hylattiin-id-248.html

Sillä lailla pieni, sisäsiittoinen viranomaiskaunalla kasassa pysyvä klikki haastattelee itse itseään. Kaikki jotka ovat EOK jäsenmaksun maksaneet ovat syyttömiksi todettuja. Muista nyt ei niin hirveesti ole väliä.

• sekoboltsi------

musta laiho pitäs potkia pellolle tuosta virasta kaikkihan tuon näkee että ukkeli on ihan pihalla, ottaa nyt asiakseen erään sekoboltsin,häirikön,naisen typerät helvetin typerät jutut. No pitkänen voittaa tämänki 6-0

• pattajaaaa

www.youtube.com/watch?v=kS7hZhO0ee8&feature=player_embedded#!c

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe