Siis... Minua on jäänyt ahdistamaan tämä asia. Kävin kirkkokadulla katsomassa paikan missä on tapahtunut mutta en voi ymmärtää, miten siitä kohdin on voinut tippua alas... Parvekkeella lasit eikä mitään rikki. Siis hyppäsikö hän tahallaan vai oliko kyseessä vahinko, rikos? Tietääkö kukaan, ei tarvitse paljastaa yksityiskohtia.
Säälittää kun elämänsä alussa ollut tyttö... Heitä kuolee aivan liikaa nykyään :'( Vaikka en tuntenutkaan niin syvät osanottoni ja toivottavasti hän pääsi paikkaan missä ei enää putoilla, vaan lennetään siivet selässä...
Miksi tyttö putosi parvekkeelta Kuopiossa? :'(
18
596
Vastaukset
- Tosimies.
Antaa hyppiä vaan jos niin haluaa.
Onnettomuukset sitävastoin ovat valitettavia. - Rasisti
Tiedän mitä mietit...
- Hän miettii,
että siellä taas muslimi-isä heitti tyttärensä parvekkeelta alas kunniamurhan nimissä, kuten esim. Ruotsissa tehdään kerran viikossa, ja arabimaissa joka päivä. Ovat nämä rasistit sitten törkeitä, paljon pahempia kuin tyttärensä parvekkeelta kippaavat isät!
- Kylmät kädet
Hän miettii, kirjoitti:
että siellä taas muslimi-isä heitti tyttärensä parvekkeelta alas kunniamurhan nimissä, kuten esim. Ruotsissa tehdään kerran viikossa, ja arabimaissa joka päivä. Ovat nämä rasistit sitten törkeitä, paljon pahempia kuin tyttärensä parvekkeelta kippaavat isät!
Kyseessä ei mitenkään voi olla pelkkä kulttuuri. Kyllä se on karvakäsillä ja muilla pienikalloisilla geeneissä.
Me isokalloiset emme olleet edes kivikaudella läheskään niin julmia, kuin nämä kulttuurinrikastajat tänä päivänä, keskiajasta puhumattakaan.
- erttkl
Ilmeisesti maankuoren liikahtelua! Itse lensin istualta puolen metrin kaaressa tuollaisen vuoksi. Onneksi sain laitettua käden eteen, etten törmännyt mihinkään. Tuo oli sisätiloissa siis.
Saattavatpa nuo parvekkeelta putoamiset olla tuollaisia onnettomuuksia!
Voisi välttää parvekkeella oleskelua! > Kävin kirkkokadulla katsomassa paikan missä on tapahtunut
Mikä hitto ihmisiä vetää onnettomuuspaikoille?
Hyvinkäällä kirvesmurhan jälkeen ihmiset kuulemma kävivät pällistelemässä sitä kerrostaloa jossa murha tehtiin.- tavan duunari
Pällistelivät pelkkiä kerrostalon seiniä ? Jumankauta on toisilla harrastukset.
- Iiwq
Juu ennenvanhaan tuhansia ihmisiä kävi kattomassa murhapaikkoja ja muistattehan kun Kyllikki Saaren hautajaisissakin oli tuhatmäärin ihmisiä.
Parvekkeet pitäs kieltää lailla ei olis häiritsevää parveketupakointia,eikä sattus onnettomuuksia. - Ei mitään syytä
ihmetellä. Muutenhan sitä saisi ihmetellä kaiken aikaa ja vielä enemmän päivä päivältä.
Maallistuneiden tyttärien nakkeleminen parvekkeilta on tulossa myös suomen arkipäiväiseen katukuvaan. Ruotsissa on lasten- ja ihmisoikeuksien järjestöjä jotka ovat asiasta uskaltaneet puhua. Mutta suomessa on aika hiljaista.
Korkeintaan löytyy joku maahanmuuttoa ehdoitta kannattava kiihkoilijapoliitikko, joka julistaa ettei suomessa suinkaan tapahdu kunniamurhia. Kun suomessa "sananvapauden vastuullisuuskin" on hieman "erilainen" kuin sananvapautta oikeasti harjoittavissa maissa, niin ehkäpä nämä suomalaiset parvekkeilta tipahtelijatkin ovat vain havainneet että lastenoikeudet ja länsimainen vapaus on suomessa "vastuullisempaa" ja sisältää "seuraukset" jos ääri-islamista lipeää maltillisempaan suuntaan. - PohtimusMaximus
Käytkö usein onnettomuus paikoilla pohtimassa tuollaisia asioita? Asioita tapahtuu ja aina niille ei löydy selitystä.Se vain pitää hyväksyä.
- kyllä...
maailma on niin kummallinen ettei sitä aspergerihmisen pää voi käsittää. aamuisin aina mietin, että onneksi heräsin ja miten hirveää olisi kuolla...
- jepsjepe
Painovoimalla uskotaan olevan osuutta asiaan.
- Jooooo
Joo! Tapetaan paino voima!
- annetaan olla
oli ilmeisesti oma tahtonsa hypätä, mukava tyttö ja ei sekoteta mitään muslimeja nyt tähän. annetaan topicin tippua kiitos.
- Okei...
Kiitos ja siunausta hänen sielulleen, kuten myös kaikille ketkä hänet tunsivat.
- 5 931 818 181,82 €.
ei tytöt putoile itsekseen...
- just nii
Aivan älyttömiä puheita minun mielestä.. Ja sanon vielä sen että en usko että kyseisen henkilön läheiset haluaa puhua mitä rakkaalleen on tapahtunut. Ja en usko että edes tarkkaa syytä kukaan tietää ei hän itse varmaan kerro ennenkun tipahtaa alas.
REST PEACE!
Niin yllättäen, äkkiä lähdit pois
emme vielä päästäneet ois.
On suru, kaipaus suunnaton,
mut tiedämme, nyt hyvä sun on. Lepää rauhassa. - Anonyymi
RIP
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960