http://www.hilavitkutin.com/2008/03/17/kaarmeviinaa-vietnamissa/
Maistuisiko?
Käärmeviinaa Vietnamissa
20
89
Vastaukset
- jååpajåå..
Olen juonut, mutta en vietnamilaista vaan kiinalaista. Kookas, ehkä litran pullo ja siinä pieni käärme viinan seassa. Maistelin sitä kohtuullisen paljon, koska vaimo kyllästyi ja vei pullon jonnekkin, jota en tiedä. Ei ole näkynyt pulloa eikä käärmettä vuosiin.
- sfdgsdfagfadfsadfadf
ei se ehkä tuosta käärmeestä johdu. on minunkin vaimoni vienyt monta kossupulloa niin tietämättömiin, etten ole sen koommin nähnyt. yhdessäkään ei ole ollut käärmettä.
- jååpajåå..
sfdgsdfagfadfsadfadf kirjoitti:
ei se ehkä tuosta käärmeestä johdu. on minunkin vaimoni vienyt monta kossupulloa niin tietämättömiin, etten ole sen koommin nähnyt. yhdessäkään ei ole ollut käärmettä.
Aivan. Ei tosiaankaan johtunut käärmeestä. Joskus on lompakko kadoksissa, vaikka huushollissa ei taatusti ole käärmeitä. En muuten ole koskaan nähnyt elävää käärmettä H:gin alueella, vaikka rannoilla ja saarilla olen liikkunut paljon.
Valhe meinasi lipsahtaa. Olen toki vangittuina nähnyt. - fsdgsfasdfdas
jååpajåå.. kirjoitti:
Aivan. Ei tosiaankaan johtunut käärmeestä. Joskus on lompakko kadoksissa, vaikka huushollissa ei taatusti ole käärmeitä. En muuten ole koskaan nähnyt elävää käärmettä H:gin alueella, vaikka rannoilla ja saarilla olen liikkunut paljon.
Valhe meinasi lipsahtaa. Olen toki vangittuina nähnyt.>>Olen toki vangittuina nähnyt.>>
sörkassa vai nokalla? - jååpajåå..
fsdgsfasdfdas kirjoitti:
>>Olen toki vangittuina nähnyt.>>
sörkassa vai nokalla?"sörkassa vai nokalla? "
Mainituissa paikoissa en ole koskaan käynyt, enkä usko, että siellä säilytetään käärmeitä. Korkeasaaressa ja sirkuksissa olen käynyt. - dfsgfsdgsfgfsdg
jååpajåå.. kirjoitti:
"sörkassa vai nokalla? "
Mainituissa paikoissa en ole koskaan käynyt, enkä usko, että siellä säilytetään käärmeitä. Korkeasaaressa ja sirkuksissa olen käynyt.minä olen kuullut että noissa mainituissa paikoissa olisi jotkut lisko-osastotkin.
- Slipoveri.
dfsgfsdgsfgfsdg kirjoitti:
minä olen kuullut että noissa mainituissa paikoissa olisi jotkut lisko-osastotkin.
Mutta ne ovat liskoja, ei käärmeitä.
Tosin on sanonta, että porukan keskuuteen on saattanut luikerrella käärme joka lipoo.
- kaikkinainenpahameno
Hyvä kun viinan alkuperäinen "luoja " tulee esittäytymään. Käärmeen myrkkyä viina on......hedelmistään puu tunnetaan niinkuin viinakin...sen hedelmiä ovat hajonneet kodit, itkevät lapset...ja kaikkinainen paha meno!
Uskontoa ja etenkin uskoa JUmalaan syytetään tietyissä piireissä kaikesta mahdollisesta......miksei samat henkilöt syytä viinaa, vaikka se tuottaa valtavasti vahinkoa ja tuhoaa elämää!?- hallava_hevonen
Torit hyvin esiin "kaikkinainenpahameno" sen tosiasian että aikoinaan aidot kanta Arjalaiset Papit ja saarnamiehet osasivat tuoda esiin Suomen kansalle että "Viina on perkeleestä" Ja sama asia on tuotu esiin hyvinkin sivistyneen Gernaani Arjalaisen Mystikko Rudolf Steinerin innovaatisissa esittelemissä että alkoholi on ahrimaaninen nautintoaine, eli se tuhoaa ja tappaa aivosoluja, ja tunnetusti rappeuttaa ihmisen kokonais organismia. Ja onhan meillä hyvin tiedossamme alkoholin haitat koko kansamme historian ajalta. Mutta olkaamme realistisia, ja tunnustakaamme se tosiasia että ihminen on aina halunnut käyttää nautintoaineita, jotka saavat aikaan tietyn muutoksen normaalissa olotilassamme ja tietoisuudessamme, jolloin tunnemme rentoutuvamme joko yksin tai yhdessä.olon merkeissä, ja sosiaalinen kanssakäyminen muuttuu vapaammaksi. Niin selainenhan on ollut aina alkoholin merkitys, vai mitä. Ja väitän että uusi maailmanjärjestys on monin tavoin paljon parempaa kuin mennyt aika. Ja se tarkoittaa myös muutosta nautinto aineiden kohdalla. Ja tämä asia tulee tottakai tarkistetuksi lääketieteellisiin perustein, ettei ihmisten elämänlaatua enää heikennetä ahrimaaninen alkoholin, tai minkään muunkaan haitallisen molekyyli aineyhdistelmän käytöllä.
Täytyy vaan huokaista että oli se todella pirullisesti aikaa monin tavoin, tuo mennyt Antikristuksen 666 hallinta aika maailmassa. - juo, juo, juo
Jeesuskin joi viiniä ja muutti veden viiniksi. Uskovaisen kuuluu ottaa viinihuikka.
Tosin Noa oli maailman ensimmäinen juoppo. Tai ainakin ensimmäinen nimeltä Raamatussa mainittu juoppo! - hallava_hevonen
juo, juo, juo kirjoitti:
Jeesuskin joi viiniä ja muutti veden viiniksi. Uskovaisen kuuluu ottaa viinihuikka.
Tosin Noa oli maailman ensimmäinen juoppo. Tai ainakin ensimmäinen nimeltä Raamatussa mainittu juoppo!Kun nyt kerran toit esiin Noan, niin mainittakoon että se vanha suvun Patriarkka oli juuri saanut valtavan projektin päätökseen, kun oli rakentanut sukunsa voimin aivan valtavan Noan arkin keskelle kuivaa erämaata. Ja Jumalan antama lupaus eläinten saapumisesta pareittain arkkiin tuntui olevan ihan hullun houretta, kuin myös se että taivaasta alkaa satamaan niin paljon vettä, että koko maanpiiri hukkuu vedenpaisumukseen.
Niin ei mikään ihme että alkoi ryyppäämään teltassaan. - 18+4
hallava_hevonen kirjoitti:
Kun nyt kerran toit esiin Noan, niin mainittakoon että se vanha suvun Patriarkka oli juuri saanut valtavan projektin päätökseen, kun oli rakentanut sukunsa voimin aivan valtavan Noan arkin keskelle kuivaa erämaata. Ja Jumalan antama lupaus eläinten saapumisesta pareittain arkkiin tuntui olevan ihan hullun houretta, kuin myös se että taivaasta alkaa satamaan niin paljon vettä, että koko maanpiiri hukkuu vedenpaisumukseen.
Niin ei mikään ihme että alkoi ryyppäämään teltassaan.Mitäs se vajakki, paskavaris raakkuna täällä mongertaa.
- Hehehheheeeeeee !
"19. Nämä kolme ovat Nooan pojat, ja heistä kaikki maan asukkaat polveutuvat.
20. Ja Nooa oli peltomies ja ensimmäinen, joka istutti viinitarhan.
21. Mutta kun hän joi viiniä, niin hän juopui ja makasi alasti majassansa.
22. Ja Haam, Kanaanin isä, näki isänsä hävyn ja kertoi siitä molemmille veljillensä ulkona.
23. Niin Seem ja Jaafet ottivat vaipan ja panivat molemmat sen hartioilleen ja menivät selin sisään ja peittivät isänsä hävyn; ja heidän kasvonsa olivat käännetyt toisaalle, niin etteivät he nähneet isänsä häpyä.
24. Kun Nooa heräsi päihtymyksestänsä ja sai tietää, mitä hänen nuorin poikansa oli hänelle tehnyt,
25. niin hän sanoi: "Kirottu olkoon Kanaan, olkoon hän veljiensä orjain orja".
26. Vielä hän sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, Seemin Jumala, ja olkoon Kanaan heidän orjansa.
27. Jumala laajentakoon Jaafetin, ja asukoon hän Seemin majoissa, ja Kanaan olkoon heidän orjansa."
28. Ja Nooa eli vedenpaisumuksen jälkeen kolmesataa viisikymmentä vuotta.
29. Niin Nooan koko ikä oli yhdeksänsataa viisikymmentä vuotta; sitten hän kuoli."
Juutalaisten satukirjasta.- aaaalko
Viehättävä tarina. Sisältää opetuksen alkon suurkuluttajillekin!
- Mutta ei uskottava.
aaaalko kirjoitti:
Viehättävä tarina. Sisältää opetuksen alkon suurkuluttajillekin!
" Nooan koko ikä oli yhdeksänsataa viisikymmentä vuotta; sitten hän kuoli."
- hallava_hevonen
/m.youtube.com/watch?feature=mhee&v=8dc7U587m_4
Kyllä se vaan on tieteellinen fakta tuo Raamatun kertomus Noan arkista ja vedenpaisumuksesta, kun se on löydetty Turkista Araratin vuodelta kivettyneenä. Ja on huomattavaa että kivettyneen Noan arkin jäännökset ovat mittasuhteiltaan samat, kuin on ilmoitettu Raamatussa. Tuo paikka on ollut uskovaisille ja uskonnottomille Tutkijoille suorastaan pyhiinvaellus kohde. Sillä asian on todetusti tieteellinen fakta, ja sen toteaminen on ollut monellekkin ihmiselle hyvin tärkeä asia alkaa tutkimaan Raamattua ensimmäistä kertaa tosissaan. - Muistan Nooan.
Mutta ei uskottava. kirjoitti:
" Nooan koko ikä oli yhdeksänsataa viisikymmentä vuotta; sitten hän kuoli."
Kyllä uskottava. Hän eli sen aikaisissa kirjoissa, ihmisten muistoissa ja perimä tietona 950 vuotta. Joka on valhe. Koska hänet muistetaan vieläkin. Nyt Nooa on yli 2000 vuotta.
No siis käärmepaisti pannulla voissa paistettuna maistuu kalalta. Tätä mistään kokki 3 ol. oppinut.
Kerran sattui nyt vaan niin, että olimme valinneet ns. kostean paikan leiriksi kyykäärmereviirin.
Joku hitterin tonokki oli tappanut kyykäärmeen. Oli vielä tuore ja hyvä kuntoinen. Sitä alettiin pakin kannessa paistamaan.
Varovasti alkuun maistelivat, lopulta hyvällä halulla söivät, paitsi rytterström. Saoi etten syö kun en kaatoryyppiäkään ole saanut.- hallava_hevonen
On se vaan todettava jälleen kerran että Lusifer on ollut valheen kanssa asialla, tuossakin todella tärkeässä asia yhteydessä, kun Juutalaisten vanhaan perimätietoon on merkitty jonkun partaisen Juutalaisen kirjurin toimesta tuollainen ikä 950 vuotta. Tämä asia on ollut minullakin pohdinnan kohteena, kun emme ole kuitenkaan saaneet täydellisen puhdasta ja totuuden mukaista ilmoitusta Raamatunkaan kautta. Niin kuitenkin Pyhä henki on minulle valaissut asian, että saatanallinen vastavoima on ollut ihmiskunnan elämässä aina mukana, ja ihmeeksi se että vanhoja aikakirjojakin ollaan merkitty toisinaan epäilyttävästi. Ja tämä tarvitsee suurta hengellistä viisautta ymmärtääksemme sen tosiasian että usko ei pidä perustua realitietoon liiallisessa määrin, vaan ihminen löytää aidon uskon omasta sydämestään. Ja osaa Pyhässä hengessä tutkia kirjoituksia oikein.
- jppjp orginal
Juu. mulla on tommonen samanlainen pullo, paitsi tolla isolla käärmeellä on skorpioni suussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892036
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231320Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271271- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3361017- 85929
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53858- 121777
- 82766