Kuka vaan teistä hyvät näkijät vastakaa äitille.

Epätoivo valtaa

Tumma yh-äiti kyselee niin taloudesta kuin rakkaudestakin.Talous meni aivan tiukoille nyt yllättävän menon vuoksi joka oli suuri ja muutenkin tuntuu olevan vastoinkäymisiä.Joulu tulossa ja omaa mieltä painaa ettei voi niin hyvin järjestää kaikkea kuin haluaisi järjestää.En suurta,mutta kuitenkin,varsinkin lapsille.Saanko kaiken järjestymään elämässä?Itse olen toivonut yhtä asiaa,mutta en mammonaa tai muuta rikkautta vain pientä joka antaa rakkautta.Kertokaa te näkijät minulle tuleeko se uutinen?ja miten lapset?

3

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ensin minun mieleeni nousee koira, siinä se nuolee turkkiaan ja katsoo kilteillä silmillään.
      mietit eniten rahaa, mikä tulee järjestymään ihan hyvin. paremmin. mutta malta nyt, kaikki vie aikansa.

saamasi viesti sai vatsasi sekaisin, mutta sehän oli vain ihmisen kirjoittama vaatimus, ei se mikään maailmanloppu ole. lapsionni on sinun elämässäsi lähellä ja sisällä, mutta onko lapsista joskus riidelty?

aivan hyvin sinä järjestät kotoisen joulun, missä voi tehdä itse syötävää ja jotakin nättiä. se joulutunne tulee ja se on kaunis.
      kaksi voimaa taistelee tuossa sinun laskussa, mitä päässäsi vatkaat. toinen on hyvä ja toinen on ahneempi, ei haluasi antaa periksi. mutta sinä teet sen minkä voit, kyllä se riittää. osaat puhua ja etsiä neuvoja, jos niin tahdot.

sinä toivot itsellesi sylissä pidettävää. tässä on paljon ihmisiä ympärilläsi, et oikein tiedä kehen voit luottaa. lapsi on ainakin sylissäsi. sitä eivät toiset naiset sinulle suo.

teillä on myös urheilua ja valoa, mikä on erittäin hyvä. sinun äitisi ajattelee sinua paljon, hänelläkin oli joskus hyvin vaikeaa.

t. Keskiyö

• Epätoivo valtaa

Kiitos sinulle Keskiyö!Niin,koira on pojan ja lasku liittyi juuri poikaan.Tosin se lasku ei ollut ikävä asia vaikka iso summa olikin ja äitinä tekee kaikkensa auttaakseen.Ja on tosi että se sai vatsan sekaisin :) mutta periksi en anna.Olet oikessa että toivon sylissä pidettävää ja en tiedä keneen luottaa.On kyllä ihmisiä ainakin pari joihin luotan.Lapsi sylissäni ja tuo etteivät toiset naiset minulle suo...Mitähän se tarkoittaa?En sitä ymmärrä.Olin yllättyny kun otit äitini tulkintaan.Tiedän että hän ajattelee minua vaikka ei pystynyt auttamaan :)

• Hei

sinä ja sinun äitisi ette pystyneet puhumaan aivan kaikesta. eri sukupolvilla on erilainen käsitys kaikesta siitä, mistä sopii puhua.
      mutta sen sanon, että äitisi ei ole koskaan mennyt nukkumaan ajattelematta sinua.

onko sinulla kateellista naisväkeä suvussa? pärjäät hyvin lapsesi kanssa, se aiheuttaa myös kadehdintaa. sinusta tulee myös kahden ihanan vekaran isoäiti.

sinä voit aina luottaa itseesi ja siihen tunteeseen, minkä sinun sisimpäsi sinulle antaa. se toimii sinulla hyvin.
      jos voit, niin älä ole niin ankara äitiäsi kohtaan. hän teki sen mihin pystyi, hänelläkin oli omat kovat paineensa. paljon on jäänyt puhumatta.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      319
      4113
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      7
      2538
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      313
      2536
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2240
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      79
      1871
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      410
      1627
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1419
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1265
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1228
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1192
    Aihe