Taas uutisissa puhuttiin työurien pidentämisestä ja keinoja työurien pidentämisiksi mutta sitte sanottiin perään että talkoo hengellä! Eli tarkoittaako tämä sitä että olen 75vuotiaaksi asti työharjoittelussa jossain 430eurolla jonka jälkeen nautin jättisuurta eläkettä? Hups siinähän se elämä mennä vilahti ja käteenki tais jäädä jopa euron kolikko. Kiittämättömyys on palkka sinulle elämän mittaisesta pakko orja työstä minkä sinä teit omilla käsillä hikeä ja vaivoja ja omaa elämää säästämättä siis onko tämä oikein?
kyllä mua naurattaa...
6
70
Vastaukset
- lisää liksaa
Vai talkoohengellä. No ei V ittu Perkel e EI
Minä ymmärrän talkoiksi sen, että huono-osaiset ja hyvissä väleissä olevat auttavat toisiaan pyyteettömästi erilaisissa urakoissa tai ongelmissa. Koko ajan kuitenkin tuntuu, että talkoita mankuvat EK:n porhot, ministerit ja eläkeyhtiöt. Ihan vinksahtanut käsitys talkoista. Kutsuvat piiskan viuhuntaa talkoisiin kehottamiseksi!
Kyllä me tavalliset suomalaiset teemme talkoita kun yhdessä siitä sovimme ja omin päin päätämme, ketä autamme ja mitä tuemme.
- 1+1
Talkoohenki=5e/tunti ja firman loput rahat menee johtokunnalle.
- 24#
Mua ei varsinaisesti naurata. Sen sijaan Katainen höpisi telkussa jotain sellaista, että työurien pidentäminen olisi veronkorotuksia ja menoleikkauksia parempi vaihtoehto, koska kaksi jälkimmäistä ei luo yhtään uutta työpaikkaa. Nyt olisi kiva tuntea tuo Kataisen laskuoppi millä työurien pidentäminen luo uusia työpaikkoja. Tämän läpikäymiseen ja selittämiseen olisi syytä uhrata yksi kokonainen A-studio.
Työurien pidentäminen tuo kyllä uusia työpaikkoja työterveysasemille.
Kun työntekijöiden ikä alkaa lähetä seitsemääkymppiä, työterveysasemille tulee asiaa aika useasti - myös työtapaturma-asioissa.
Ja talous kukoistaa.
- Kauppa ei vaan käy
Firmoilla menee niin huonosti,että pitää potkia vanhat eläkkeelle missä ihmeen Liisa Ihme Maassa noi kansanedustajat elää:DDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554