Joopa joo!! Kyllä lehdistö näköjään saa selville yo-todIstUsten arvosanat jo se vaan haluaa. Viime vuosina on käytykin lööppilehdissä LÄPI yms. mm. Niinistön, Urpilaisen, Kataisen, Kiviniemen jne. yo-todistusten arvosanat...mutta miksi pantataan peruspalveluministerin yo-tietoja...onhan nimenomaan Guzeninan todistuksesta ollut kiihtyvää keskustelua jokaisella netti-palstalla..ja Guzenina itsekin Hesarin sivulla valitti näistä kirjoituksista..mutta miksi Guzenina ei lopeta tätä jo seitsemän vuotta kestänyttä ajojahtia...näyttämällä sitä kuuluisaa todistustaan julkisuudessa??
MIETTIKÄÄPÄ...ARVOISAT LUKIJAT TÄTÄ...MIKÄ SE SYY VOI OLLA??? Itse asiassa kaikki puhuu sen puolesta että Guzeninalla ei ole todistusta lainkaan. Hän on itse on kertonut, että lähti päivää ennen lakkaiaisia Madridiin...eli kun lakkiaispäivänä saadaan rehtorilta yo-todistus käteen...niin Guzenian ei ole sitä siksi saanutkaan. Miksi ei saanut, koska hän ei olllut suorittaunut asetuksen määrämiä lukion kursseja..ja...Guzenina itse vielä todistaa, että hänellä ei ole koskaan ollut yo-lakkiakaan.
...eli...ei hän olisi voinut mennä lakkiaisiinkaan..koska ei ollut edes hankkinut lakkia vielä edes päivää ennen lakkiaisia...sen vuoksi koska..Guzenina tiesi ettei voi saada todistusta ..koska ei ole suorittanut lukion kursseja...
Miettikää ihan itse. Miten on käytännössä mahdollista, että jollakin ihmisellä ei ole yhtään lukiokaveria, ei yhtään luokkakuvaa lukioajoiltaan, hän ei ole ollut lakkiaisissa, eli ei ole vastaannottanut todistuksia lukion rehtorilta, ei ole ylioppilas kuvaa itsestään, eikä luokan yhteistä yo-luokkakuvaa...eikä edes ole koskaan hankkinut ylioppilaslakkia..ja kaiken lisäksi hänellä ei ole näyttää yo-todistustaam vaikka sitä on häneltä vaadittu jo vuodesta 2007 lähteien
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/869926/maria-guzenina-kadotin-ylioppilaslakkini---selvin-pain
Guseniina ei ole ylioppilas
23
131
Vastaukset
- Juttu on yllättäen
poistettu. Ei se mikään ylioppilas ole eikä koskaan ole ollutkaan, on jo monesti tilannut kopion lukion päästötodistuksestaan ja luvannut esittää sen julkisesti että epäilykset häviävät, onko näkynyt?
- VALEHTELET!!!
Ylioppilastutkintolautakunnasta vahvistetaan, että Maria Edith Lindell, nykyinen Guzenina-Richardson, kirjoitti ylioppilaaksi Mäkelänrinteen iltalukiosta syksyllä 1991.
–Tiedän tapauksen. Hän on ylioppilas, vahvistaa ylioppilastutkintolautakunnan toimistosihteeri Marita Snabb.
–Asiaa on kyselty viime aikoina.
Ministerin piinaajat saivat pontta perättömälle väitteelleen siitä, että Guzenina-Richardsonin nimeä ei löydetty kevään 1991 ylioppilaiden joukosta. Keskustelu kiihtyi, kun Guzenina-Richardson ei löytänyt omista arkistoistaan ylioppilastodistustaan. Syksyn listalla ministerin nimi kuitenkin komeilee.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/116999-nyt-tuli-vahvistus-guzenina-richardson-puhui-totta
- Marian Lakkiuni
»» "Maria Guzeninan ehdottomasti oudoin vappumuisto sijoittuu
vuosien taakse.
– Kadotin ylioppilaslakkini, joka minulla siis oli päässä. Kaiken
lisäksi se oli lainalakki, sillä en koskaan käynyt ostamassa omaa,
hän kertoi. Kävelimme väentungoksessa ja yhtäkkiä huomasin,
että hups, lakkini oli tiessään. Joku ohikulkija on varmaan
korjannut sen parempaan talteen"»»
http://tinyurl.com/dywulm8
Minun korvaani tuo tapaus kuulostaa enemmän Maria Guzeninan yöllä näkemältä unelta kuin minkäänlaiselta Vapunajan tositapahtumalta.
Ei ylioppilaslakit tuolla tavalla aikuiselta ihmiseltä päästä katoile. Niitä on Vappuisin kymmenientuhansien ihmisten päässä väetungoksisakin.Ketään ei kiinnosta moista edes varastaakaan.
Painajaisissa ihmiset usein kadottavat tai pelkääät kadottavansa kaikenlaista. Omat pikkulapset taikka ylioppilaslakit katoavat mystisesti unien väenpaljouteen. Myös ihmisillä joilla ei lapsia taikka ylioppilaslakkia edes olekaan.- Että voi olla
tyhmä ämmä ja sitä äänestäneet ne vasta tyhmiä onkin.
Että voi olla kirjoitti:
tyhmä ämmä ja sitä äänestäneet ne vasta tyhmiä onkin.
Vielä pahempi asia on tyhmät ämmät ja äijät, jotka ovat kirjoittaneet ylioppilaiksi ja suorittaneet vieläpä korkeakoulututkintojakin.
Kukaan ei tietysti keksi esimerkkejä heidänlaisistaan?- Isopää
jjeeves kirjoitti:
Vielä pahempi asia on tyhmät ämmät ja äijät, jotka ovat kirjoittaneet ylioppilaiksi ja suorittaneet vieläpä korkeakoulututkintojakin.
Kukaan ei tietysti keksi esimerkkejä heidänlaisistaan?Onko se viljanenkin mukamas suorittanut jonkinlaisen tutkinnon?
- ..where.I.lay.my.hat
Ei se lakin omistaminen tee mitenkään ihmistä viisaammaksi tai toiste päin.
- demarikoulu
Ei ministerin virkaan vaadita minkään tason koulutusta. Eihän Lauri Ihalainenkaan ole käynyt kuin ammattikoulun ja sosiaalidemokraattien Työväen Akatemian!
Hyvinhän Ihalainen on työministerinä pärjännyt ja hänellä on oivallinen avustaja, Pilvi Torsti on kansainvälisesti toimiva, kielitaitoinen demari. - Rehelliseksi ja
demarikoulu kirjoitti:
Ei ministerin virkaan vaadita minkään tason koulutusta. Eihän Lauri Ihalainenkaan ole käynyt kuin ammattikoulun ja sosiaalidemokraattien Työväen Akatemian!
Hyvinhän Ihalainen on työministerinä pärjännyt ja hänellä on oivallinen avustaja, Pilvi Torsti on kansainvälisesti toimiva, kielitaitoinen demari.taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen.
- Mette
Rehelliseksi ja kirjoitti:
taitavaksi tunnettu Suomen kansalainen.
Kuten älämölö- Böö-paavo, oikea idioottien-idiootti, ja jurpis seuraa...
- Niina kieroilee
SDP-puolueella on nyt niin kova hätä päällä, että ministerikierrätyksenä kokeillaan saada kannatusta nousuun sillä heitetään hallituksesta kaikki G-kirjaimella alkavat ministerit yli laidan.
Kuseniina väittää että häntä ei voida heittää ulos. Koska hänen nimensä venäjänkielisin aakkosin alkaa K:lla, ja siksi hänen pitää saada jäädä.
Jukka Gustafsson ei ole keksinyt noin nokkelaa Kuseniinan pelastuskeinoa.Siksi on aika varmaa että Jukan alta palli lähtee.
Luokanopettana Urpilainen on laittanut ministerityöryhmän selvittämään voidaanko hyväksyä Guseniinan nimen kirjoittaminen myös venäläisessä Kuseniina muodossa, ja paikak säilyy. - joooopajooooo
Ylioppilaslautakunta vahvistaa Guzeninan ylioppilaaksi tulemisen syksyllä 1991, joten turhaan lässytät.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/116999-nyt-tuli-vahvistus-guzenina-richardson-puhui-totta - Vain huhupuhetta
>> –Tiedän tapauksen. Hän on ylioppilas, vahvistaa ylioppilastutkintolautakunnan toimistosihteeri Marita Snabb.
–Asiaa on kyselty viime aikoina.>>
Jos Ylioppilastutkintolautakunnan sihteri Marita Snabb antaa tuollaisen tiedonannon julkisuuteen, niin hän sikkoo sekä henkilörekisterilakia että lakia ylioppilastutkinnosta.
Snabbilla ei ole mitään oikeutta antaa tuollaista, yksittäistä henkilöä koskevaa tietoa julkisuuteen. Eikä se Snabbin antama tieto silloin voi myöskään pitää paikkaansa. Snabbin antama tieto on pätemätän, se ei ole validi.
Tällä hetkellä vain Maria Guzenina itse voi todistaa ylioppiluutensa, tuomalla itse asiansa esille. Tutkinnon suorittaminen todistetaan esittämällä tutkintotodistus, eli tässä tapauksessa siis se Ylioppilastodistus.
Tämä on niin täysin selkeä tie ja tapa jolla tämä asia on selvitettävissä. Vaikka jo huomenna torstaina, jos ministeri Guzeniina niin haluaa.
Lukuisat lehdet auttavat mielellään totuuden julki tuomisessa.- joooopajooooooo
"Jos Ylioppilastutkintolautakunnan sihteri Marita Snabb antaa tuollaisen tiedonannon julkisuuteen, niin hän sikkoo sekä henkilörekisterilakia että lakia ylioppilastutkinnosta."
- höpinää, ei siinä mitään lakia rikota, ylioppilaaksi tulleiden nimet ovat julkista tietoa, ylioppilaslautakunta julkaisee nimet joka vuosi.
"Tällä hetkellä vain Maria Guzenina itse voi todistaa ylioppiluutensa, tuomalla itse asiansa esille. Tutkinnon suorittaminen todistetaan esittämällä tutkintotodistus, eli tässä tapauksessa siis se Ylioppilastodistus."
-höpinää myös, nimenomaan ylioppilastutkintolautakunnan antama tieto on oikeaa, todistuksia voi ostaa, kuten valelääkärit tekivät. Kumpaa uskot enemmän, valelääkärintodistusta vai valviran selvitystä. - Hus sika metsään!
joooopajooooooo kirjoitti:
"Jos Ylioppilastutkintolautakunnan sihteri Marita Snabb antaa tuollaisen tiedonannon julkisuuteen, niin hän sikkoo sekä henkilörekisterilakia että lakia ylioppilastutkinnosta."
- höpinää, ei siinä mitään lakia rikota, ylioppilaaksi tulleiden nimet ovat julkista tietoa, ylioppilaslautakunta julkaisee nimet joka vuosi.
"Tällä hetkellä vain Maria Guzenina itse voi todistaa ylioppiluutensa, tuomalla itse asiansa esille. Tutkinnon suorittaminen todistetaan esittämällä tutkintotodistus, eli tässä tapauksessa siis se Ylioppilastodistus."
-höpinää myös, nimenomaan ylioppilastutkintolautakunnan antama tieto on oikeaa, todistuksia voi ostaa, kuten valelääkärit tekivät. Kumpaa uskot enemmän, valelääkärintodistusta vai valviran selvitystä.Minun lakkini ja todistukseni kuulutettiin salilliselle yleisöä, mutta MRG:n puolesta ei ole vielä kuin tuo yksi hyvin epäilyttävä lausunto "tunnen tapauksen".
Kyseessä on sentään ministeri, joten meillä on vähintäänkin yhtä suuri oikeus tietää hänen koulutaustansa kuten kaikkien muiden taustatkin.
En tiedä toista poliitikkoa jonka arvosanoja ei olisi pyydettäessä julkaistu.
Nyt hän on tainnut puhua itsensä pussiin valehdellessaan, että on ylioppilas? Olisi vain rehellisesti tunnustanut, että koulu jäi kesken.
Ei häntä todellakaan koulutuksen perusteella kukaan äänestänyt, vaan nättiä tyttöä äänestetään usein täysin tietämättä hänestä yhtään mitään.
Seuraavissa vaaleissa tiedämme, että osaa ainakin valehdella. - jooopajoooooooo
Hus sika metsään! kirjoitti:
Minun lakkini ja todistukseni kuulutettiin salilliselle yleisöä, mutta MRG:n puolesta ei ole vielä kuin tuo yksi hyvin epäilyttävä lausunto "tunnen tapauksen".
Kyseessä on sentään ministeri, joten meillä on vähintäänkin yhtä suuri oikeus tietää hänen koulutaustansa kuten kaikkien muiden taustatkin.
En tiedä toista poliitikkoa jonka arvosanoja ei olisi pyydettäessä julkaistu.
Nyt hän on tainnut puhua itsensä pussiin valehdellessaan, että on ylioppilas? Olisi vain rehellisesti tunnustanut, että koulu jäi kesken.
Ei häntä todellakaan koulutuksen perusteella kukaan äänestänyt, vaan nättiä tyttöä äänestetään usein täysin tietämättä hänestä yhtään mitään.
Seuraavissa vaaleissa tiedämme, että osaa ainakin valehdella.luetun ymmärtäminen hukassa?
Ylioppilaslautakunta on ilmoittanut Guzeninan olevan ylioppilas, silloin hän on ylioppilas.
Lausunto "tunnen tapauksen" ei ole epäilyttävä mitenkään, asiaa oli kysellyt useampikin taho, tosin ovat kerralla uskoneet, toisin kuin sinä. - Hus sika metsään!
jooopajoooooooo kirjoitti:
luetun ymmärtäminen hukassa?
Ylioppilaslautakunta on ilmoittanut Guzeninan olevan ylioppilas, silloin hän on ylioppilas.
Lausunto "tunnen tapauksen" ei ole epäilyttävä mitenkään, asiaa oli kysellyt useampikin taho, tosin ovat kerralla uskoneet, toisin kuin sinä.Minä en ole kysellyt, joten en ole liioin varma muusta kuin että arvosanoja ei ole julkaistu. Niitähän minä myös kaipailin arvelujeni edellä.
Miksi niitä ei julkaista? Reputtiko hän ehkä jonkin aineen, eikä saanut lakkia, vaikka sai lukion päästötodistuksen?
Alkaa nimittäin aika pahasti haisemaan tämä salailu.
Edelleenkään en sano, että ylioppilas olisi jokin peruste äänestää, mutta valehtelu on suuri syy olla äänestämättä.
Lähes yhtä suuri on pimittää todisus. - joopajoooooooooo
Hus sika metsään! kirjoitti:
Minä en ole kysellyt, joten en ole liioin varma muusta kuin että arvosanoja ei ole julkaistu. Niitähän minä myös kaipailin arvelujeni edellä.
Miksi niitä ei julkaista? Reputtiko hän ehkä jonkin aineen, eikä saanut lakkia, vaikka sai lukion päästötodistuksen?
Alkaa nimittäin aika pahasti haisemaan tämä salailu.
Edelleenkään en sano, että ylioppilas olisi jokin peruste äänestää, mutta valehtelu on suuri syy olla äänestämättä.
Lähes yhtä suuri on pimittää todisus.yritä nyt jotenkin rusinallasi ymmärtää että ylioppilastutkintolautakunta on ilmoittanut Guzeninan olevan ylioppilas, silloin hän on ylioppilas.
Ylioppilastodistus siis löytyy, piste. - HUs sika metsään!
joopajoooooooooo kirjoitti:
yritä nyt jotenkin rusinallasi ymmärtää että ylioppilastutkintolautakunta on ilmoittanut Guzeninan olevan ylioppilas, silloin hän on ylioppilas.
Ylioppilastodistus siis löytyy, piste.Ministeri saa halutessaan jonkun kanslistin valehtelemaan. En sano, että näin olisi, mutta edelleenkin kaipaan niitä arvosanoja.
Ellei niitä löydy, en äänestä häntä. Piste.
- ei kann.painostaa
Tämä on aivan urhaa vouhotusta. ;;Sillä ei ihmisen viisauteen tai kykyyn hoitaa jotain tehtäviä ole juuri merkitystä, onko ylioppilas vai jotenkin muuten saanut oppinsa. Olen nähnyt ylioppilaita ja sellaisia jotka eivät ole tutkintoa suorittaneet ja todennut, että monta kertaa se ylioppilas on ollut käytännön hommissa jopa huonompi kuin se ei -ylioppilas.
Guzenina esim. hoiti hyvin venäjän kielen taitoisena Venäjällä ne väärät käsitykset, joita tämä Bäckmann oli sinne levittänyt. Eduskunnassa hallitus on tehnyt mokia riippumatta siitä onko ylioppilas vai ei. - Lakki päästä
Miksikähän hän ei viitsinyt opiskella ylioppilasksi, kun sitä ilmaiseksi tarjottiin.
Mitä kertoo viitsimättåömyys ihmisestä? - Sumutus.
Mielenkiintoista tosiaan ? ? ?
- mitä merkitystä?
So what?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505