Olen luullut että ne maksaa monta sataa mutta jo reilulla huntilla sellaisen saa. Kannaattaako ostaa, osaako ikämieskin niitä käyttää, Samsung vai Nokia?
Oletteko hommanneet älypuhelinta?
24
230
Vastaukset
- emme ole
Vanha kunnon nokialainen palikka on toiminut. En luota uusiin vempaimiin, ne suorastaan tehdään hajoamaan.
- ......
Mihin käyttötarkoitukseen, mielestäni kannattaa. Harva pitää pöytäkonetta mukana.
- Kannattaa ostaa
Työkkärin huuhaakursseilla tämä on kyllä hyvä. Ei jaksa kuunnella paskanjauhantaa, voi lukea sähköpostia, lähettää sitä, lukea lehtiä, käydä vaikka suomi24 palstalla ja kirjoittaa tänne viestejä. Kaveri myi vanhansa minulle kun osti uuden, 80 euroa, tässä vielä takuuta puoli vuotta voimassa.
- nyt-duunari
Kannattaa ostaa kirjoitti:
Työkkärin huuhaakursseilla tämä on kyllä hyvä. Ei jaksa kuunnella paskanjauhantaa, voi lukea sähköpostia, lähettää sitä, lukea lehtiä, käydä vaikka suomi24 palstalla ja kirjoittaa tänne viestejä. Kaveri myi vanhansa minulle kun osti uuden, 80 euroa, tässä vielä takuuta puoli vuotta voimassa.
Olen haaveillut älypuhelimesta kohta vuoden ajan. Nyt sain onneksi muutamaksi kuukaudeksi töitä aika hyvällä liksallakin joten takuulla aion ostaa älypuhelimen. Aion myös hieman uusia muitakin kodinkoneita. Kun sijaisuus loppuu, ei ole tietoa uusista töistä ja voi taas joutua olemaan kauan työtön kun näin huonot ajatkin. Työttömänä ei sitten pahemmin ole varaa ostella viihde-elektroniikkaa ym.
- Pitkäaikatyötön
En, enkä hommaa. Minun puhelimen pitää toimia myös ulkona pakkasessa.
- Kysyn vaan
Miksi Pitkäaikatyötön on ulkona pakkasessa? Työhommat kyllä ymmärrän mutta kuka sitä nyt huvikseen pakkasessa palelee.
- .........
Kysyn vaan kirjoitti:
Miksi Pitkäaikatyötön on ulkona pakkasessa? Työhommat kyllä ymmärrän mutta kuka sitä nyt huvikseen pakkasessa palelee.
Minä ainakin menen pakkaseen jahka tulee talvi, etteivät elämän realiteetit unohtuisi.
Hiukan vilu, hiukan nälkä, niin on keskimäärin hyvä olla.
Puhelin povitaskussa.
Eihän sitä koskaan tiedä, mihin tarvitsee? - Pitkäaikatyötön
Kysyn vaan kirjoitti:
Voin olla ulkona pakkasessa vaikkapa siksi, että autooni tuli vika kesken ajon tai jouduin liikenneonnettomuuteen. Tai liukastuin kävellessäni kauppareissua / viedessäni roskia ulos. Tai juhlin uutta vuotta.
- En osta
Pitkäaikatyötön kirjoitti:
Voin olla ulkona pakkasessa vaikkapa siksi, että autooni tuli vika kesken ajon tai jouduin liikenneonnettomuuteen. Tai liukastuin kävellessäni kauppareissua / viedessäni roskia ulos. Tai juhlin uutta vuotta.
Eikö älypuhelimet toimi pakkasella?!
- ........
En osta kirjoitti:
Eikö älypuhelimet toimi pakkasella?!
Kangistuvat hiukan pakkasella, todettu kävelyharrastuksen yhteydessä. Koskee tosin muitakin puhelimia.
- oma asenne
Ne tarttee älypuhelimen joilla ei ole älyä omasta takaa. Kännykät on ärsyttäviä, varsinkin sellaset joilla voi kuvata ja nauhottaa 24/7. Ihmiset on väärinkäytön ammattilaisia aikuisinakin. Maailmassa ei ole mitään uutta auringon alla, miksi siis toohottaa kaikkea p4skaa?
On vapauttavaa elää "alkukantaisesti" ympäristön kauneudesta nauttien, jota ei muuten kaupunkien ydinkeskustoissa ole.- Nyt naurattaa
Tietokoneet ne vasta ärsyttäviä on. Niitä käyttää kaikenlaiset "oma asenne" tyypit joiden jutut on aivan ihmeellisiä. Haukkuu älypuhelimet, elää muka "alkukantaisesti" mutta käyttää tietokonetta. Tahaton komiikka on parasta komiikkaa!
- kskknss
Nyt naurattaa kirjoitti:
Tietokoneet ne vasta ärsyttäviä on. Niitä käyttää kaikenlaiset "oma asenne" tyypit joiden jutut on aivan ihmeellisiä. Haukkuu älypuhelimet, elää muka "alkukantaisesti" mutta käyttää tietokonetta. Tahaton komiikka on parasta komiikkaa!
Kuka se nyt on huumorintajuton?
No ainakaan ei ole tarvetta kuvailla ja nauhottaa kaikkea "kiellettyä" mitä monet harrastaa osaa elää ilman pelejä yms. Ihmiset kulkee nykyään naama kiinni ruudussa. Jep, pian tarttee ne virtuaalilasit joissa voi elää muussa maailmassa. Toiset kulkee edelleen oikeassa luonnossa kotinsa ulkopuolella. kskknss kirjoitti:
Kuka se nyt on huumorintajuton?
No ainakaan ei ole tarvetta kuvailla ja nauhottaa kaikkea "kiellettyä" mitä monet harrastaa osaa elää ilman pelejä yms. Ihmiset kulkee nykyään naama kiinni ruudussa. Jep, pian tarttee ne virtuaalilasit joissa voi elää muussa maailmassa. Toiset kulkee edelleen oikeassa luonnossa kotinsa ulkopuolella.Se havainto alkaa olla jokapäiväinen, että kovin monet ihmiset kulkevat niska kyyryssä "älyvehkeensä" kanssa seurustellen. Onhan se tietysti hyvä harjoitella kyyryniskaa, että se sujuisi sitten kahdeksankymppisenä. Ja on niin nöyrän näköistäkin. Leuka pystyssä kävelevä raukka lienee köyhä, kun ei omista älypuhelinta, tai vehje on sitten niin vanha, ettei sitä ilkeä pitää näkyvillä.
Lelunsa kullakin.
On aina hyvä miettiä, mitä kaikkia vehkeitä ilman pärjää. Voi tulla pitkä lista.
Maailman meno voi moneen kertaan muuttua elinaikanamme. Ihan mahdollista, että nykyään köyhyyteen tottuneet ovat tulevaisuudessa selviytyjiä, jos systeemi romahtaa ja rikkauksiin tottuneet menevät aivan neuvottomiksi.
- Jari.
Minulla on ollut jo parikin älypuhelinta.
Nyt on käytössä ZTE Blade 2. Käytän sillä paljon nettiä, sähköpostia, jonkin verran kameraa, musiikkia kuuntelen puhelimen MP3-soittimesta ja radiosta, luen sanomalehtiä, Tekniikan maailmaa yms. lehtiä ja etsin paljon tietoa netistä. Käytän karttapalvelua, säätiedotusta ja lataan Google-play-kaupasta sovelluksia yms.
Käyttöjärjestelmä on Android. Tällainen puhelin on kätevä, kun ei tarvitse enää kuin harvoin avata kannettavaa tietokonetta.
Niin ja olen köyhä. Maksan joka kuukausi isälleni kahdesta omistusasunnosta. - uusmalli huomenna
NOKIA on surkee! Älypuhelimella ei tee mitään sellasta mitä tavallisella kännylle ei vois. Oikeesti! Älypuhelin on LELU jota on kiva esitellä muille "tärkeenä". Teknisesti romuja, vikaantuu helposti, akku ei kestä, jää koukkuun ja operaattori kiittää.
Siis, jos et ole peliriippuvainen tai muuten netti adikti, ei moiset älyttömät puhelimet ole tarpeen. Niissä toki on sähköposti, twiitteri, FB... jos himassa tietokone, sillä hoituu homma paremmin. Niin kiire ei voi olla, et on pakko päästä nettiin.
Tarttee oman liittymän, toki kiiteitä kuukausmaksuja on kiva käyttää.
KÖYHÄ tai vähän tienaava voi käyttää ne rahnat VIISAAMMIN.
3G tai 4G verkot ei ole edes helsingissä kattavia ja sillon ei pääse käyttämään palveluita tai muita huuhaa streem juttuja. Lisäksi tavallinen puhelu ohittaa aina datan prioriteetin. Ulkoinen antenni teknisesti olisi pakollinen.
Katteleppa huomenna miten juntin näkösiä on ihmiset jotka PYSÄHTELEE räpläämään kosketusnäyttöö tai TÖRMÄÄ esteeseen, kun on niin tärkee juttu menossa. Myös kiva seurata, kun se "nepea" netti tökkii ja tärkeä kaverin blogi ei lataudu, kiroilua ja puhelinta hakataan vaikka se vika ei ole siinä. PARODIAA, joka ei maksa mitään. - älykkö!
Kyllä mä jo laitoin älypuhelin ja tablet-tietokonetilauksen verkkokauppaa. Tabletti on jo matkalla. Mulla vanha puhelin museokapine 6 v ei sitä kehtaa näytellä julkisella paikalla tääl stadissa ainaskaan.
- Arvomerkki
Miksi puhelinta pitäisikään näytellä? Tai niin, sitähän juuri pitäisi näytellä.
Puhelin vetää omistajaansa kuin pässiä narusta.
- jappisjap
tunnen monia jotka jotain lisäarvoa kuvittelevat saavansa jollakin puhelimella.... lähes 3kk välein vaihtavat ja aina kun joku on lähellä niin sitä muka selailevat.... kun vaan haluavat esitellä että mullapa on tälläinen.... eräskin 2lapsen isä joka sossusta halkoja talvella lämmitykseen hakee niin niitä puhelimia vaihtelee alvariinsa, käy kyllä töissä vakihommissa mutta rahat menee puhelimien vaihteluun, ei riitä perheelle.
- Kertokaa viisaat
Minulla on kotona tietokone, mitä tekisin älypuhelille?
- vähänälyävain
Älypuhelimen käyttöön tarvitaan älyä, ymmärrystä. Minulla kun ei ole niin tyydyn tavalliseen kapulaan, kunhan vaan pystyn soittamaan tarpeelliset asiat, se riittää minulle.
- rallikissa
Eihän muunlaisia puhelimia tahdo enää edes löytää. Vuoden vanhoja hienouksia annetaan ilmaiseksi ja mikäs niillä on musiikkia kuunnellessa, navigoidessa ja tänne kirjoitellessa.
- Pitkäaikatyötön
Missä annetaan vuoden vanhoja älypuhelimia ilmaiseksi?
- nainen 24v
Pitkäaikatyötön kirjoitti:
Missä annetaan vuoden vanhoja älypuhelimia ilmaiseksi?
Itse ainakin pidän älypuhelimesta. Jos tahtoo googlettaa jotain ni aina ei tarvitse konetta avata. Aina ei myöskään ole konetta lähellä. Lehtiä voit lukea vaikka odotellessasi bussia. Olen työtön mutta äitini osti minulle syntymäpäivälahjaksi reilun 200e maksavan puhelimen. Enempää en itsekään puhelimesta maksaisi vaikka olisin töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525