Minua on kahlinnut aina sama synti uudelleen ja uudelleen koko uskossaoloaikani (3,5vuotta). Pelottaa, että Jeesuksen puheet hedelmättömästä puusta täsmäävät kohdallani. Synti estää hengen hedelmien syntymisen elämässäni. En kuitenkaan ole vielä menettäny kaikkea toivoani. Pari kertaa ollaan lähellä luopumusta käyty...
Rukouspyyntö?!
6
304
Vastaukset
- Hanna
Ei Jeesus ole jättänyt sua minnekään! Sulla on oikea asenne, kun haluat luopua synnistä. Uskon, että kun rukoilet Häneltä voimaa, niin saat sitä! Muista, että Herra on verellään pessyt sut puhtaaksi, eikä Hän enää edes muista syntejäsi. Sulle kuuluu vapaus.
"Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi:että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi" Joh 15:16
Mä muistan sua rukouksin! Koita jaksaa! - nettirabbi
Synti ilmenee siinä, että ihminen on irrottautunut Jumalasta ja sen sijaan, että eläisi kokonaan hänen yhteydessään, elää omaa itsekästä elämäänsä. Sinä et ole irroittanut tuota otetta Jumalasta ja Hän ei irroita otetta sinusta. Mikä on seurauksena tästä:
"Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä." (1 Joh. 1:7)
HUOMAA TÄMÄ ON PREESENSSI MUODOSSA - "YHTEYS keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri PUHDISTAA" Kun sinä haluat virheinesi Jeesusta seurata, sinä olet aina Hänen!
SANO SAATANALLE: ÄLÄ ILOITSE SAATANA, SILLÄ NIIN MONTA KERTAA KUN MINÄ KAADUN, MINÄ NOUSEN JÄLLEEN!
Saatana on ammattilainen pyrkimyksenään väsyttää ja masentaa toistuen samoista asioista, näin saada ihminen luopumaan yhteydestä Jumalaan ja sanomaan - ei Jeesus! - Voitto tulee!
Nuori uskovainen miehenalku!
Älä anna ravintoa himolle, vaan tee niin kuin Job: "Minä olen tehnyt liiton silmäini kanssa: kuinka voisinkaan katsoa neitosen puoleen! (Job. 31:1) .
...syntisen luomuksen eli persoonallisen pahan kukistamiseen. Saat apostoli Paavalin tavoin huudahtaa: (Room.7:24-25)
"Minä viheliäinen ihminen ! Kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista ?"
Hän vastaa itse:
"Kiitos Jumalalle Yeshua HaMashiach'n, meidän Herramme kautta ! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen MIELELLÄ Jumalan lakia, mutta LIHALLA synnin lakia."
Sinun ei kuitenkaan tarvitse jäädä loppuiäksesi avuttomaan tilaasi, vaan ANTAA YESHUAN SAADA SINUSSA KAIKEN VALLAN JA VOITTAA SEN PERSOONALLISEN PAHAN eli perkeleen sikiön, JOKA ASUU LIHASSASI !
Edelleen hän jatkaa: (Room.8:1-18 siitä erityisesti jakeet 1-2 ja 9-16)
"1. Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin."
Riipu kiinni Yeshuassa !
Yeshua sanoo sinusta:
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan !"
Siunausta Yeshuassa !
.- Black Moon
luovuta, sairas paska! anna elämäsi ja sielusi Saatanalle koska hän tulee kuitenkin lopulta nousemaan valtaan! tahdotko kärsiä ikuisuuden uskovien ystäviesi kanssa, vai saada siivet ja hallitaa maailmaa?
- uskis
Mie ainakin haluaisin mielummin kärsiä uskisten kanssa kun hallita maailmaa. Sitä paitsi Saatana on niin paha, että se tuskin antaisi kenellekään mitään siipiä puhumattakaan vallasta maan päällä. Ja tuskinpa se Saatana mitään valtaa saa, sillä Jumalan Poika on jo voittanut sen, niin mitenkäs sitten kun itse Jumala käy todelliseen taistoon Saatanaa vastaan. Voin sanoa että se ei ole sitten kivaa katseltavaa. Mutta toivottavasti kaikki valitsevat sen oikean tien; Jeesuksen tien:
- Nuori uskovainen miehenalku
Nyt ollaanki oltu rukouksessa ja saatu voitto tästä asiasta. Jeesus sanoo että kun olemme Hänessä niin pahat hengetkin ovat meille alamaisina. Mä Rakatan mun Herraani Jeesusta enemmän kuin ketään muuta ja sille sä et voi mitään!!! Sama kallis pyhä veri on vuodatettu myös sinunkin syntien tähden. Siunausta!!! = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164