Persu suuttuu persustandardien käytöstä!

penaali-arsu

Persuthan ovat sikäli heikkolahjaista ja kouluttamatonta roskasakkia, etteivät he tajua itseensä kohdistuvan arvostelun perustuvan hyvin usein persujen itse itselleen luomiin standardeihin.

Nyt persut mölisevät kitalaki punaisena siitä, että heitä syytetään takinkäännöstä. Tottakai syytetään, koska persut ovat itse sairaalloisen läskin johdolla uhonneet, etteivät he käännä takkiaan tai myy persettään, ja ovat samalla vahvasti moralisoiden syyttäneet muita puolueita mainituista asioista.

Persut ovat itse jeesustelullaan määrittäneet ne ominaisuudet, joista poliittista puoluetta voidaan Suomessa arvostella. Nyt nämä arvostelukriteerit eivät sitten sovikaan persuille, vaan persut alkavat välittömästi uhriutua, kun heihin sovelletaan heidän itsensä luomia standardeja.

Saat mitä tilaat.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huippujuttu

      Samaahan mekin kritisoidaan. Antipersu laati neljä vuotta sitten säännöt joissa oppositiioon meno on vastuunpakoilua. Antipersu sanoi että puolueen kannatus romahtaa, antipersu sanoi neljä vuotta sitten että pitäisi osata antaa periksi ja neuvotella päästäkseen hallitukseen.

      Kaikki nämä toteutuivat nyt. Juuri niinkuin antipersu on ohjeistanut. ja nyt antipersu käänsi takkinsa, ilmentyi että antipersu on täysi paskanpuhuja. Sillä nyt ei perussuomalaisten pitäisi neuvotella, tehdä kompromisseja, mennä hallitukseen ja kantaa vastuuta.

      Paskoit juuri nilkoillesi syyttämällä persuja takinkäännöstä kun omat ohjeesi ja kirjoituksesi muutteli suuntaa sen mukaan oliko persut menossa hallitukseen vai ei.

      Mutta tämä todistaa että oikealla asialla ja linjalla ollaan ja antipersuleita vituttelee rankasti. jatka vain me NAUTIMME ininästäsi!

      • penaali-arsu

        Niin oletko sitä mieltä että persuja arvosteltaessa ei saa käyttää persujen itse politiikan arvioimiseen luomia kriteerejä?


      • Huippujuttu
        penaali-arsu kirjoitti:

        Niin oletko sitä mieltä että persuja arvosteltaessa ei saa käyttää persujen itse politiikan arvioimiseen luomia kriteerejä?

        Tottakai saa jos niissä on täysi todenperä. Samalla kritisoijan kannatta muistaa mitä on itse sanonut, ohjeistanut ja mitä mielipidettä on neljä vuotta kovaan ääneen huutanut. Sillä siinähän persuja kritisoidessa tulee ammuttua itseään jalkaan kun omatkin opit ja mielipiteet tulevat kumotuksi. Silloin takinkääntäjäksi paljastuu niin persu kuin persua kritisoiva.
        Edelleenkin puhe siitä että kaikki persujen vaatimukset kumottiin ja mitään ei saatu läpi on valhetta. Jonkin verran saatiin läpi ja jostakin jouduttiin luopumaan. mutta sehän on sitä vastuunkantoa ja kompromisseja joita vastustajat huusivat sen neljä vuotta!


    • visujaaKytyttää

      kituset punaisena oli kysyjän käyttämää sanahelinää. Myäs sanamuunnosmuotoon käännetyt nimimerkit ovat tietyllä kirjoitustyylillä suosiossa. Mahtaapa vituttaa kun ei osaa edes kirjoittaa siten ettei paljastuisi paskahousuksi joka lymyilee kymmenien nimimerkkien takana

      • Tappi_paikalleen

        Varo. Lisäksi se asuu sun sänkysi alla ja voi päästä yöllä yllättämään.


      • Tappi_paikalleen kirjoitti:

        Varo. Lisäksi se asuu sun sänkysi alla ja voi päästä yöllä yllättämään.

        Jepjep.


    • Aloittaja on oikeassa, mutta hänen vahingokseen Persujen äänestäjät ovat mitään tajuamattomia, joten asia painetaan villaisella. Logiikalla ei ole persujen yhteydessä mitään arvoa. (vrt. logos, ethos ja pathos)

      • soinidiktatuurista

        Mitä enemmän ja todistettavasti Isä Timo valehtelee, sitä lujemmaksi muodostuu soiniuskovaisen fanaattisuus palvomaansa puolijumalaansa Soinia kohtaan. Vastaavaa henkilöpalvontaa kuin soiniuskovaisten keskuudessa ei nähdä edes Pohjois-Koreassa, ei lähellekään.


      • kysyjäpepe1516

        Omia kirjoituksia sietääkin kehua!


    • Perssoni

      Järkevän länsimaisen hyvinvointidemokratian kriteereillä arvioituna persut ovat tehneet hienon täyskäännöksen linjassaan ja alkaneet sopeutumisen keskustaoikeistolaiseksi valtapuolueeksi.

      Persujen omilla kriteereillä arvioituna puoluejohto on tehnyt moninkertaisen takinkäännöksen ja pettänyt sekä puolueväen että äänestäjänsä.

      • MölinälläMammonaa

        Juuri näin. Nyt persut pitävät hyveenä sitä, mistä haukkuivat kitalaki punaisena muita puolueita. Ennen vaaleja oltiin vielä myymättä ties mitä ruumiinosia, mutta nyt se onkin taitavaa politiikkaa. Epäloogisuus ja jopa suoranainen valehtelu ovat tulleet persujen myötä osaksi politiikkaa. Ei olekaan ihme, että persuja inhotaan yli puoluerajojen.


      • Näinsemenee

        " Persujen omilla kriteereillä arvioituna puoluejohto on tehnyt moninkertaisen takinkäännöksen ja pettänyt sekä puolueväen että äänestäjänsä."

        Viimeksi 2011 perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä vastustajien mielestä (ei äänestäjien) kun eivät menneet hallitukseen tekemään kompromissejä.

        Nyt 2015 perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä vastustajien (ei äänestäjien) mielestä, kun menivät hallitukseen tekemään kompromissejä.

        Peruskaravaani kulkee voitosta voittoon vaikka vihervasemmiston vastuuttomat verikoirat kuinka ulvovat.

        Meidän PS äänestäjien mielestä neuvotteluissa näkyy kyllä meidän vaatimuksiamme joskin niistä on jouduttu tekemään kompromissejä, jos kerran hallituksessa aiotaan vaikuttaa ja halutaanhan me.


    • paskapersu

      Mitenhän jos hallitus koottaisiinkin oppositiopuolueista, kauanko kestäisi lopulliseen perikatoon ajaminen ja Venäjään liittyminen! Puoli vuotta?

    • alexanderstumpff

      Hallituksen muodostavat kepu, cock sekä Timo Soinin nimipäivät

    • ps_mamutus_alkoi

      Audin takapenkin himo vie Soinin muslimienkin ylimmäksi ystäväksi.

      • Onhan se toisaalta niinkin, että hallituksessa täytyy tehdä kompromisseja. Soini sen varmasti tietää, mutta hyväksyykö tätä peruspersu? - se ratkaissee seuraavat vaalit.


    • odotetaanhallitustyötä

      Kun muistellaan SDP:tä edellisessä hallituksessa niin muutaman periaatteen myymisellä pääsi kokoomusvetoiseen hallitukseen. Kuitenkin yritti ja pitikin omaa linjaansa eli vaikutti hallituksen toimintaan. samaan voi pystyä myös persut. Hallitusneuvotteluilla mennään hallitukseen mutta hallituskausi näyttää miten saadaan pidettyä perussuomalaista linjaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe