Terve!
Ajattelin ilmoittaa että olemme joko siirtymässä tai jo siirtyneet toiseen todellisuuteen, jossa asiat ovat 99.9% identtiset vanhaan todellisuuteemme nähden, mutta muutamia rippeitä vanhasta on mieleemme jäänyt.
Todisteita siirtymästä:
#1. Queenin We are the champpoins kappaleen lopusta on hävinnyt "of the world" täysin... oli se sitten Spotifystä, levyltä tai kasetilta... Live esityksistä se kuitenkin löytyy.
#2. Volks Wagenin VW logon kirjaimien väliin on ilmestynyt erotus sauma ja vanhemmissa logoissa ihan kunnon rako.
#3. Fordin logoon on ilmestynyt F kirjaimeen Siansaparo, jota ei ennen siinä ole ollut... tässä todellisuudessa se on kuitenkin ollut siinä jo vuodesta 1912.
#4. Elokuvassa Crokodile Dundee itse dundeen kuuluisin repliikki "That's not a Knife... This is a Knife!" Onkin tässä todellisuudessa: "That's not a Knife... That's a Knife!"
#5. StarWarsin ehkä kuuluisin repliikki "Luke i am your father" on tässä todellisuudessa "No i am your father"
#6. Elokuvassa Forest Gump kuuluisa repliikki "Life is like a box of chokolates... you never know what you gonna get" on tässä todellisuudessa "Life Was like a box of chokolates... you never know what you gonna get"
#7. Princen biisissä Lets go Crazy on laulettu vanhassa todellisuudessamme:
"Dearly beloved We are gathered here today
To Celebrate this thing called life" ja nykyisessä ulottuvuudessamme laulu menee näin: "Dearly beloved We are gathered here today To get through this thing called life"
Ja jatkuvasti joku löytää lisää merkittäviä muutoksia... On aika herätä!
Mandela Efekti Ja Muuttunut Todellisuus
44
458
Vastaukset
- cgbhncvbvcbn
Mabdela efekti on hölynpölyä, nuokin sinun listaamat väitteet ovat jo kumottuja. Ottaisit asioista selvää.
- Wilho87
voito lähettää linkin näihin kumouksiin?
- OiskoNiin
Meidät on siirretty virtuaalitodellisuuteen. Tekoäly otti vallan ja teki temppunsa.
- Wilho87
Luultavasti olemme/koneet ovat luoneet päällekkäisen keinotekoisen ulottuvuuden.
Todellisuudessa sinä vain muistat asiat väärin. En usko, että pystyt antamaan mitään näyttöä väitteesi paikkansa pitävyydelle.
- Wilho87
Voit selvittää ihan itse... annoin suuntaa... turhaa laitan linkkiä skeptikolle.
Käsitit väärin. Teoria on mielenkiintoinen, mutta hyvinkin mahdoton todistaa vaikka se paikkaansa pitäisikin.
- KatosiKuinLumiKesällä
Palstalla oli oma Mandela efekti pari kuukautta sitten.
Tällä oli ketju Mandela-efektistä jossa kirjoitti nimimerkki YdinVoimaEki, kirjoitustavasta oli pääteltävissä että Eki itse oli palstan aktiivikirjoittaja, tai ainakin koki olevansa sellainen. Kuitenkaan minä palstan aktiivikirjoittajana en ole koskaan ennen, tai tuon ketjun jälkeen, ole nähnyt Ekin kirjoitelmia.- jklbnklbkj
eki on tällä hetkellä vankilassa ja viranomaiset poistattivat sen nikin.... hän asuu ulkomailla, en tiedä missä maassa. ilmeisesti kumminkin euroopassa. miten sä päättelet jonku kirjoitustavasta et onko aktiivi kirjoittaja vai ei? ihme ettet ole törmänny ekin kirjoituksiin täällä. hän oli erittäin aktiivinen kirjoittaja
- PaksuaJuttua
jklbnklbkj kirjoitti:
eki on tällä hetkellä vankilassa ja viranomaiset poistattivat sen nikin.... hän asuu ulkomailla, en tiedä missä maassa. ilmeisesti kumminkin euroopassa. miten sä päättelet jonku kirjoitustavasta et onko aktiivi kirjoittaja vai ei? ihme ettet ole törmänny ekin kirjoituksiin täällä. hän oli erittäin aktiivinen kirjoittaja
Ennen tuota ketjua en koskaan ennen ollut nähnyt Ekin kirjoittaneen mitään tälle palstalle. Jos kirjoitti muille palstoinne niin niistä en tiedä tai välitä mitään.
Tämä siis siinä todellisuudessa mistä minä olen kotoisin; jos sinun todellisuudessa Eki tänne kirjoitti usein niin sitten se tosiaan oli Mandelaa.
Ai että ihan vankilassa ja ihan viranomaiset?
Olikos se myös joulupukki vai vaan pääsiäispupu? - jklbnklbkj
PaksuaJuttua kirjoitti:
Ennen tuota ketjua en koskaan ennen ollut nähnyt Ekin kirjoittaneen mitään tälle palstalle. Jos kirjoitti muille palstoinne niin niistä en tiedä tai välitä mitään.
Tämä siis siinä todellisuudessa mistä minä olen kotoisin; jos sinun todellisuudessa Eki tänne kirjoitti usein niin sitten se tosiaan oli Mandelaa.
Ai että ihan vankilassa ja ihan viranomaiset?
Olikos se myös joulupukki vai vaan pääsiäispupu?hän on ollut pitkään tällä palstalla ja hyvin aktiivinen nimen omaan salaliittoteoriat osiossa.ihme tosiaan jos et muka oikeesti tiedä häntä.yhen keskustelun yhteydessä annoin sähköpostini hänelle ja tutustuttiin.hän on oikeasti vankilassa ja siellä missä hän on niin ei saa käyttää nettiä.oisko ollut viikko siitä kun hän joutu istumaan niin hänen nikki poistu.hän on sama kaveri joka hakkeroi lukkijurpon tilin ja laittoi sen kuvan kaikkien nähtäväksi,sen jälkeen lukkista ei oo tääl näkyny samalla nimellä.yks nimimerkki ku faktatietoa on hänen uus nimimerkkinsä
- R.I.PEkinnikki
jklbnklbkj kirjoitti:
hän on ollut pitkään tällä palstalla ja hyvin aktiivinen nimen omaan salaliittoteoriat osiossa.ihme tosiaan jos et muka oikeesti tiedä häntä.yhen keskustelun yhteydessä annoin sähköpostini hänelle ja tutustuttiin.hän on oikeasti vankilassa ja siellä missä hän on niin ei saa käyttää nettiä.oisko ollut viikko siitä kun hän joutu istumaan niin hänen nikki poistu.hän on sama kaveri joka hakkeroi lukkijurpon tilin ja laittoi sen kuvan kaikkien nähtäväksi,sen jälkeen lukkista ei oo tääl näkyny samalla nimellä.yks nimimerkki ku faktatietoa on hänen uus nimimerkkinsä
Jos joku täältä ei muista Ekiä niin on kyllä aika ihme juttu. Oikeasti. Sillä miehellä oli liian rohkeat ja vahvat mielipiteet. Sen takia hänelle kävi niin kuin kävi. Sääli. Olisin mielelläni lukenut viellä hänen juttujaan.
- ekinfani
On muuten outo juttu, että kun pistää Googleen YdinVoimaEki ja vaikka Suomi24 niin ei löydy mitään. Siis yhtään mitään. Kaikki hänen tietonsa on poistettu Googlesta. Kän tosiaan sohaisi kusiais pesään. Mulla on onneks suosikeissa hänen lukuisia ketjujaan.....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14361828/mandela-efekti - ftyutry
ekinfani kirjoitti:
On muuten outo juttu, että kun pistää Googleen YdinVoimaEki ja vaikka Suomi24 niin ei löydy mitään. Siis yhtään mitään. Kaikki hänen tietonsa on poistettu Googlesta. Kän tosiaan sohaisi kusiais pesään. Mulla on onneks suosikeissa hänen lukuisia ketjujaan.....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14361828/mandela-efektiMinäkään en löydä googlella yhtään hänen kirjoitustaan enään. WTF? Nyt alan ehkä edes harkita uskovani Mandela efektiin.
- jköhioho
Ei löydy edes googlella ekin juttuja..... Tämä on kyllä jo nyt niin hämmentävää et ei tiiä mitä ajatella....
- IhanOikein
jköhioho kirjoitti:
Ei löydy edes googlella ekin juttuja..... Tämä on kyllä jo nyt niin hämmentävää et ei tiiä mitä ajatella....
Mitä se idiootti teki että joutui lusimaan?
- jioöjoijj
IhanOikein kirjoitti:
Mitä se idiootti teki että joutui lusimaan?
miten niin oikein et joutu lusimaan ja miks se on idiootti?
- fgftd
ekinfani kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14361828/mandela-efekti"Imatran Eki"? Muistatteko ketjun, jossa vanja kaivaa jotain Itä-Suomen rajalla? Aloittaja Imatran Eki?
- MandelaEfektiIski
Edelleen pysyn kannassasi, mulla siis ei ole mitää Ekiä vastaan, päinvastoin vaikutti mielenkiintoiselta keskustelukumppanilta, ennen tuota ketjua siinä maailmassa missä minä elän Eki ei salaliittoteoria-palstalle koskaan kirjoittanut.
Ja olen kirjoittanut tänne yli kymmenen vuotta itse lähes päivittäin; poislukien pieniä ajanjaksoja kun palsta on hiljentynyt.
Kannattaa miettiä kannattiko hakkerointi.- ekitakas
miten niin kannattiko hakkerointi? eki on kirjoittanut tällekkin palstalle, maailman menoa ja laki erittäin aktiivisesti ainaki 2013 asti
- tdhdtgfhdgfh
Olet vain yksi hullu...
- Wilho87
eki on eki ja on kommentoinut minunkin kirjoituksiani monasti tässä vuosien saatossa.
- hftytyhf
kuka tääl ei muka Ekiä tuntis? jos joku väittää ettei tunne niin valehtelee
- aqdwqdwdqd
Jos tämä juttu (esim juuri N. Mandelan kuoleminen vankeudessa) pitäisi paikkansa, olis kai jollakin tallella videonpätkä tai lehtileike ko. uutisesta, mutta ei. Ihmiset vaan muistaa väärin
- SelväTapaus
Mandelan vankilakuolema sekottuu Steven Bikon todelliseen vankilakuolemaan.
Osin johtuen elokuvasta Cry Freedom.
- entässit
Okei. Oletetaan että olet oikeassa. Mitä meidän pitäisi tehdä? Tai mitä edes voisimme tehdä? Tuntuu että ihminen ei tälläiseen tapahtumaan voi vaikuttaa millään lailla.
- LuonnonLaitVallalla
Juuri niin, kyseessä ei olisi salaliitto vain luonnonilmiö; kuten se että järveen hypätessä kastuu halusi tai ei.
- Wilho87
CERN on luultavasti syypäänä tähän siirtymään.
se tai siis kaikki hiukkaskiihdyttimet ympäri maailmaa pitäisi sammuttaa/tuhota... sillä jos eliitti onnistuu agendassaan eli depopulaatiossa helpoin tapa on siirtyä todellisuuteen, jossa depopulaatio on helpoin toteuttaa tai on jo tapahtunut... ja uskon että olemme jo pykälän lähempänä sitä todellisuutta.
Georgia guide stones, jossa siis kirjattuna eliitin uudet maailman säännöt... kerrotaan että ihmispopulaatio pitäisi säilyttää alle 500 miljoonan... se tarkoitta 6,5 biljoonan ihmisen lahtaamista... oli se sitten Syöpä, Aids, Zika, Ebola, Ydinpommit, tulivuori, maanjäristys, tsunami jne... suuriosa näistä on aina ihmisen aiheuttamia... ja eliitillä on tieto kaikesta tärkeästä ja miten tämä TERRAARIO toimii, jossa elämme... ja he osaavat manipuloida ilmastoa. - PuoliNelson
Wilho87 kirjoitti:
CERN on luultavasti syypäänä tähän siirtymään.
se tai siis kaikki hiukkaskiihdyttimet ympäri maailmaa pitäisi sammuttaa/tuhota... sillä jos eliitti onnistuu agendassaan eli depopulaatiossa helpoin tapa on siirtyä todellisuuteen, jossa depopulaatio on helpoin toteuttaa tai on jo tapahtunut... ja uskon että olemme jo pykälän lähempänä sitä todellisuutta.
Georgia guide stones, jossa siis kirjattuna eliitin uudet maailman säännöt... kerrotaan että ihmispopulaatio pitäisi säilyttää alle 500 miljoonan... se tarkoitta 6,5 biljoonan ihmisen lahtaamista... oli se sitten Syöpä, Aids, Zika, Ebola, Ydinpommit, tulivuori, maanjäristys, tsunami jne... suuriosa näistä on aina ihmisen aiheuttamia... ja eliitillä on tieto kaikesta tärkeästä ja miten tämä TERRAARIO toimii, jossa elämme... ja he osaavat manipuloida ilmastoa.Missä todellisuudessa maailmassa on 6,5 biljoonaa ihmistä? Koulusta muistan, että olisi 6,5 miljardia - vai iskikö Mandela?
- Wilho87
PuoliNelson kirjoitti:
Missä todellisuudessa maailmassa on 6,5 biljoonaa ihmistä? Koulusta muistan, että olisi 6,5 miljardia - vai iskikö Mandela?
sori miljardia juu eikä biljonaa :D
- EntäOmassasi
PuoliNelson kirjoitti:
Missä todellisuudessa maailmassa on 6,5 biljoonaa ihmistä? Koulusta muistan, että olisi 6,5 miljardia - vai iskikö Mandela?
7 miljardia ihmistä jo tässä todellisuudessa.
- zxzxasasas
mää muistan ajan kun oli 2,5 miljardia ihmistä
- KokomustaUusiValkoinen
Mandela-efekti musta on muuttunut valkoiseksi kun katsoo politiikkaa.
- Käänteismaa
Ja maanpetturit saa kansallisia kunniamitaleja.
- yyytyrtryrt
Joo, haulla ydinvoimaeki löytyy vain neljä sivua googlella. Ne jotka eivät mitään löytäneer saattavat tosiaan asua eri todellisuudessa. Sen nimi lienee Pönttölä
https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=ydinvoimaeki&nfpr=1 - yksuuno
Raamatussakin on kuulema tapahtunut muutoksia. Olisko Mandela efekti se suuri eksytys josta raamattu puhuu?
- KunKertaKysyit
Ei, se on Donald Trump.
Seuraava kysymys. - Wilho87
Trumpista tehdään luultavasti syntipukki dollarin romahdukselle
tai joulukuussa nähdään jotain sellaista, mitä ei ole ennen nähty ja obama jatkaa presidenttinä.
- Wilho87
Lisää kummallisia Mandela efektejä!!
Kummallisin on ehkä Pikatchun hännän pää, joka oli ennen musta... nyt musta osa on kuitenkin hävinnyt ja häntä on keltainen :P
Tässä linkki keskustelupalstalle, jossa linkin moniin ja taas moniin pokemon fanien piirtämiin piirroksiin, jossa hännän pää on musta niin kuin sen muistan olleen:
https://www.reddit.com/r/MandelaEffect/comments/4zrrto/does_pokémon_fans_remember_a_black_tip_at_the_end/- Wilho87
tässä linkki youtubeen, jossa pikatsu puuhastelee wanhoissakin pokemoneissa:
https://www.youtube.com/watch?v=GyJPzwM__v4&list=PLkzk3YXs-BwBcfGu6CUsHomRDM2qaZlT7
- Wilho87
Tässä taas uusi Mandela Efekti:
Village People Yhtyeessä on nyt kuudes jäsen: tummaihoinen armeija kaveri, joka on ollut tässä todellisuudessa mukana alusta alkaen.- TakaisinMandelaan
Voisitteks te matut mennä takaisin mistä tulittekaan?
Tää Maa on jo täysi.
- Se.selvisi
Aloittaja taitaa olla matu.
- Wilho87
mikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566558Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394311- 542139
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381796Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151169- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 671008
- 8979