Uskovat pahoja

Mistä.johtuu

En ole tavannut missään ihmisryhmissä niin pahoja ihmisiä kuin uskovaisten joukossa.

75

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet.saatanasta

Siellä missä sinä olet on aina myös pahuus!

• Jeesuksen sanat omilleen eli uskoville:
        Joh 15

Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte t o i s i a n n e.
        Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.

• la.vie

Juuri niin ! No ehkäpä vihanaika antikristuksineen avaa ap:nkin silmät ja selviää mitä on PAHUUS!

• jsjwjhwhw

paavalilais-luterilaisuuden uskovaiset ovat eksytettyjä palvelemaan saatanaa jumalana:

Kristityt = Paavalilais-luterilaisuuden perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

----- ----- -----

Kristilliset = Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

Näistä, Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntaa vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
        Ilm. 2:1-29
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        ------
        HUOM!
        Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.

• jkjuhgtyfrdr

Haluaisin laittaa esiin listan suomelaisista uskovaista, lapsiastakin joita rikollisen kristinuskon herra jumalaa palvelevat tappoivat suomessa,
        mutta
        en halua urhrien sukuja ja sukulaisten jälkeläisiä loukata joten tutkikoon suomen valtion kirkon uskovaiset itse ottamalla totuuksia esiin. Ehkä siinä vaiheessa kasvaa ymmärrys ja järkikin edes hiukan....

• Johtuu uskovaisten alhaisesta ÄÖ:sta jonka kärki esimerkkinä voidaan Nuivanniemestä tihkuneiden paperien mukaan on pyöreät 69. Tämän luvun voi myös lukea pääalaspäin joten pedonluku. Ramen!

• HänOnRäyhis

Nimimerkin MrMorden_ alias Räyhis ÄO pyörii siinä 30 hujakoilla. Voi olla että arvioin hieman yläkanttiin.

• Uskonnot.Älykkyys

• Simelius1

• Simelius1 kirjoitti:

Niin koska kuvittelevat itse olevansa jumalia.

Tyhmyys näkyy sinussa. Nimittäin ei älykkyys ihmisessä tarkoita millään lailla kuvittelua olevansa jumala.

• Simelius1
        torre12 kirjoitti:

Tyhmyys näkyy sinussa. Nimittäin ei älykkyys ihmisessä tarkoita millään lailla kuvittelua olevansa jumala.

Ainakin hän saattaa olla ylpistynyt ja täynnä itseään.

• Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

Ainakin hän saattaa olla ylpistynyt ja täynnä itseään.

Tiedolla on taipumus paisuttaa. On olemassa myös vähemmän ylpeitä lukeneiston edustajia.

• Simelius1

Narsistit ovat yleensä hyvin älykkäitä ja siksi he osaavat manipuloinnin taidon. Tätä mieltä on rovasti Reijo Mäkelä joka on perehtynyt narsismiin ja on siitä kirjoittanut kirjan. Ei jokainen älykäs ole narsisti mutta suhteellisesti ottaen narsistit ovat yleensä älykkäitä.

• o-o-

-.-

• Oi! Itse olen tuntenut aivan ihastuttavia uskovia. Täällä on vain omahyväisiä uskovia. Miksi näin? Siis ystäviäni ollut mm. Vapaaseurakuntalaisia.

• oisko.noin
        torre12 kirjoitti:

Oi! Itse olen tuntenut aivan ihastuttavia uskovia. Täällä on vain omahyväisiä uskovia. Miksi näin? Siis ystäviäni ollut mm. Vapaaseurakuntalaisia.

Voihan se johtua omasta suhtautumisestakin. Kasvottomalle on helppo suoltaa mitä vain.

• pieni.tarkennus

Aloittaja tarkoittanee siis "uskovaisia" muslimimamuja. Tuossa uskonnossa kytee kaikenlainen pahuus,

• Rakastan hyväpyllyllisiä miespappeja.

• vai.niin

voi miten aikuismaista, suorastaan sädehtivää ÄO käyttöä

• vai.niin kirjoitti:

voi miten aikuismaista, suorastaan sädehtivää ÄO käyttöä

Kiitos kehuista.

• Mistä.johtuu

Uskovaiset ovat toisilleen pahoja enemmän kuin muissa ihmisryhmissä. Sääliä ei tunneta. Sitä tarkoitin. Lyödään kuin vierasta sikaa, vaikka toinen huutaa armoa ja apua. Vapaakirkolliset ja luterilaiset ovat pahimpia. En enää osallistu sinne. Mitä ovat helluntailaiset tässä suhteessa? Onko jollain kokemuksia?

• Kun ihminen alkaa uskoa saaneensa haltuunsa Ehdottoman Totuuden, seuraukset lähimmäisten suuntaan ovat yleensä erittäin syvältä perseestä.

• En ihan noin yleistäisi mitään. On yhteisöjä, joissa ei ole tuollaista, mutta sitten ikävä kyllä on, ja ne tuntuvat olevan suuri äänisimpiä. Ikään kuin oavt ottaneet elämäntyökseen krisittyjen ja uskovien mustamaalaamisen ja näin vastenmieliseksi tekemisen - muidenkin kuin omalta osaltaan.

• omahyväisiä
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Kun ihminen alkaa uskoa saaneensa haltuunsa Ehdottoman Totuuden, seuraukset lähimmäisten suuntaan ovat yleensä erittäin syvältä perseestä.

Arabien islamuskoiset ovat niitä syvältä olevia.

• PELKKÄÄ PANETTELUA USKOVIA KOHTAAN!!! todellinen uskova ei mukaudu tämän maailmanajan mukaan!!! jos hän on lisäksi saanut profetoimisen tehtävän on hänellä sanoma joka ei yleensä miellytä maailmallisen ihmisen SYNTIHEKUMALISTA mielenlaatua!!! siksi USKOVIA panetellaan pahoiksi MUTTA todellisuus on toinen ja totuus on tuleva julki aivan PIAN!!!

• Vedit asian vainoksi uskovia kohtaan. Onko sitten pakko olla toisille inhottava ja omahyväinen, että voi olla mukautumatta tämän maailmanajan mukaan? Onko ystävällisyys ja mukavuus täysin mahdottomia asioita?

• ajattelepa.sitä
        torre12 kirjoitti:

Vedit asian vainoksi uskovia kohtaan. Onko sitten pakko olla toisille inhottava ja omahyväinen, että voi olla mukautumatta tämän maailmanajan mukaan? Onko ystävällisyys ja mukavuus täysin mahdottomia asioita?

samat sanat sinulle, sillä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan

• ajattelepa.sitä kirjoitti:

samat sanat sinulle, sillä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan

Itse yleensä suhtaudun muihin samoin kuin he minuun. Potut pottuina- asenteella. Voit varmaan antaa sille vakuutuksen, että olen saanut olla täällä mielisairas, idiootti, irstas, valehtelija, sikailija ja vaikka mitä muuta.

Ikävä puoleni on se, että kostan 10 kertaa pahemmalla tavalla. Ei se silti aina ihan niin mene.

• Huono.uskovainen

Voi olla, että uskovien joukossa on hyväntahtoisia ja siistikäytöksisiä ihmisiä. Mutta harvoin niitä saa tavata.

• mmvjg

Missä olet heitä yrittänyt tavata?

• valitettavasti.totta

Tällä palstalla ainakin fundisuskovat ovat kaikki ilkeitä ja vastenmielisiä.

• edellä.on.vastaus
        valitettavasti.totta kirjoitti:

Tällä palstalla ainakin fundisuskovat ovat kaikki ilkeitä ja vastenmielisiä.

Ja jankka tivasi joskus omaan persoonalliseen tyyliinsä mielipiteitä, joissa ollaan uskovaisia vastaan.

• utelias.elias

"En ole tavannut missään ihmisryhmissä niin pahoja ihmisiä kuin uskovaisten joukossa."

Myös Rooman keisarit, inkvisiittorit ja Stalinin juristit jne olivat tätä mieltä ja tämän mukaan sitten myös toimivat. Aiotko sinä toimia mielipiteesi mukaisesti?

• FUCKIFUUUC

Rooman keisarit olivat kristittyja Neron jälkeen. Inkvisiittorit olivat tunnetusti syvästi uskovia ja Stalin oli pappisseminaarin käynyt uskova. Hitler oli kristitty. Fidel Castro oli kristitty, Breivik on kristitty, paljon verta vuotanut kristittyjen ansiosta. Toisaalta veriuhri on tärkeä Jehovalle jos Raamattuun uskomme. Niin tärkeää, että piti oman poikansa vertakin vuodattaa kun ei muuten veren vankeudesta päässyt.

Vielä tänä päivänäkin kristityt juovat verta ehtoollisella, jos eivät kirjaimellisesti niin ainakin kuvaannollisesti.

• utelias.elias
        FUCKIFUUUC kirjoitti:

Rooman keisarit olivat kristittyja Neron jälkeen. Inkvisiittorit olivat tunnetusti syvästi uskovia ja Stalin oli pappisseminaarin käynyt uskova. Hitler oli kristitty. Fidel Castro oli kristitty, Breivik on kristitty, paljon verta vuotanut kristittyjen ansiosta. Toisaalta veriuhri on tärkeä Jehovalle jos Raamattuun uskomme. Niin tärkeää, että piti oman poikansa vertakin vuodattaa kun ei muuten veren vankeudesta päässyt.

Vielä tänä päivänäkin kristityt juovat verta ehtoollisella, jos eivät kirjaimellisesti niin ainakin kuvaannollisesti.

"Rooman keisarit olivat kristittyja Neron jälkeen. Inkvisiittorit olivat tunnetusti syvästi uskovia ja Stalin oli pappisseminaarin käynyt uskova. Hitler oli kristitty. Fidel Castro oli kristitty, Breivik on kristitty, paljon verta vuotanut kristittyjen ansiosta. "

Ja kuinka suuresti nämä henkilöt pitivätkään uskovaisia (kerettiläisiä) pahoina ja myös tämän asenteensa mukaan sitten myös Jeesukseen uskoviin suhtautuivat.

• utelias.elias
        FUCKIFUUUC kirjoitti:

"Vielä tänä päivänäkin kristityt juovat verta ehtoollisella, jos eivät kirjaimellisesti niin ainakin kuvaannollisesti."

Tämä oli Rooman keisareiden eräs niistä perusteista, joiden mukaan pitivät kristittyjä pahoina ihmisinä. Myös Stalin juristeineen käytti tätä veruketta sulkiessaan uskovaisia vankiloihinsa ja mielisairaaloihinsa.

Stalin muuten jätti pappisseminaarin kesken eikä koskaan valmistunut, kun oli lukenut Darwinin Lajien synnyn. Stalin oli todennut, että meitä on petetty ja karkasi saman tien pappisseminaarissa. Ja loppu on sitten julmaa ja veristä historiaa. Tämä on vain eräs Darwinin oppien seuraamuksista - arviolta noin 80 miljoonaa ihmisuhria Venäjällä ja muualla maailmassa.

• kijuhg6f5f5
        utelias.elias kirjoitti:

"Vielä tänä päivänäkin kristityt juovat verta ehtoollisella, jos eivät kirjaimellisesti niin ainakin kuvaannollisesti."

Tämä oli Rooman keisareiden eräs niistä perusteista, joiden mukaan pitivät kristittyjä pahoina ihmisinä. Myös Stalin juristeineen käytti tätä veruketta sulkiessaan uskovaisia vankiloihinsa ja mielisairaaloihinsa.

Stalin muuten jätti pappisseminaarin kesken eikä koskaan valmistunut, kun oli lukenut Darwinin Lajien synnyn. Stalin oli todennut, että meitä on petetty ja karkasi saman tien pappisseminaarissa. Ja loppu on sitten julmaa ja veristä historiaa. Tämä on vain eräs Darwinin oppien seuraamuksista - arviolta noin 80 miljoonaa ihmisuhria Venäjällä ja muualla maailmassa.

vertaa noito lukuja rikollisen kristinuskon noin 2000 vuoden tekemiin ja teettämiin lukuihin! Paavali aloitti Jeesuksen seuraajien ja opetuslastenkin tappamiset ja sitten kristityt valittaa että heitä olis muka silloin vainottu.
        Ristiretket olivat samalla ryöstö ja raiskaus retkiä saatanaa jumaloiville kristinuskon rikollisille! Historia tietää miekka sivistyksen saatanallisuudet.

1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

• utelias.elias kirjoitti:

"Rooman keisarit olivat kristittyja Neron jälkeen. Inkvisiittorit olivat tunnetusti syvästi uskovia ja Stalin oli pappisseminaarin käynyt uskova. Hitler oli kristitty. Fidel Castro oli kristitty, Breivik on kristitty, paljon verta vuotanut kristittyjen ansiosta. "

Ja kuinka suuresti nämä henkilöt pitivätkään uskovaisia (kerettiläisiä) pahoina ja myös tämän asenteensa mukaan sitten myös Jeesukseen uskoviin suhtautuivat.

Kaiken pahuuden alku ja juuri näyttäisi olevan joidenkin toisten ihmisten leimaaminen "pahoiksi". Siitä se on aina lähtenyt, ja sitten lähteekin jo lapasesta.

• Pahuus.Uskonnot

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Uskovaiset, kristityt varsinkin ovat julmimpia ja itsekkäimpiä ihmisiä tässä maailmassa. He ovat oikeaa pahuutta, ei satujutut helvetistä ja saatanasta.

• utelias.elias

Mikähän olisi hyvä rangaistus uskoville tästä pahuudestaan. Rooman keisareilla, inkvisition tuomareilla, Stalinilla, Kim Unilla, Kiinan viranomaisilla jne voisi olla hyviä ehdotuksia?

• eiuuttaauringonalla
        utelias.elias kirjoitti:

Mikähän olisi hyvä rangaistus uskoville tästä pahuudestaan. Rooman keisareilla, inkvisition tuomareilla, Stalinilla, Kim Unilla, Kiinan viranomaisilla jne voisi olla hyviä ehdotuksia?

" tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle." (Joh. 16:2)

• pertsan esiin tuoma aikansa historioitsija luonnehti ensimmäisiä kristittyjä siten, että "miksi kaikki paha menee aina Roomaan". Sellaiset kristitytkin menivät.

Ei tilanne siitä ole juuri muuttunut kun katsoo historiaa vähän ja mitä on tässä tämänkin sukupolven aikana tapahtunut. Raakaa meininkiä kristityillä. Ja vielä ovat jaotelleet helvettiin menijätkin ohi Jeesuksen.

• Oikea.usko.ja.oppi

Olisiko uskovaisten hyvä alkaa elää uskoaan todeksi noudattamalla Herransa opetuksia? Kristillisen elämän esimerkkejä tarvitaan. "Ole sinä uskovaisten esikuva" hyvässä käytöksessä ja ystävällisyydessä. 1 Tim. 4:12.

• Simelius1

Entäs nämä kohdat?

Hesekiel:
        33:1 Minulle tuli tämä Herran sana:
        33:2 "Ihmislapsi, puhu kansasi lapsille ja sano heille: Jos minä annan miekan tulla maan kimppuun ja maan kansa on ottanut yhden miehen joukostansa ja asettanut hänet vartijakseen >> Jakeen lisätiedot
        33:3 ja jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa,
        33:4 ja joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle:
        33:5 hän kuuli pasunan äänen, mutta ei ottanut varoituksesta vaaria; hänen verensä tulee hänen päällensä. Jos olisi ottanut varoituksesta vaarin, olisi hän pelastanut sielunsa.
        33:6 Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä.
        33:7 Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
        33:10 Ja sinä, ihmislapsi! Sano Israelin heimolle: Näin te sanotte: 'Niin, rikoksemme ja syntimme ovat meidän päällämme, ja me riudumme niiden tähden. Kuinka me voisimme pysyä elossa?'
        33:11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!
        33:12 Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
        33:13 Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
        33:14 Ja jos minä sanon jumalattomalle, että hänen totisesti on kuoltava, mutta hän kääntyy pois synnistänsä ja tekee oikeuden ja vanhurskauden
        33:15 - antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee - niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.
        33:16 Hänen syntejänsä, jotka hän on tehnyt, ei ensinkään muisteta: hän on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää.
        33:17 Ja vielä sinun kansasi lapset sanovat: 'Herran tie ei ole oikea.' Juuri heidän omat tiensä eivät ole oikeat.
        33:18 Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava.
        33:19 Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestansa ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, saa hän sentähden elää.

• Vajakki.Uskikset
        Simelius1 kirjoitti:

Entäs nämä kohdat?

Hesekiel:
        33:2 "Ihmislapsi, puhu kansasi lapsille ja sano heille: Jos minä annan miekan tulla maan kimppuun ja maan kansa on ottanut yhden miehen joukostansa ja asettanut hänet vartijakseen >> Jakeen lisätiedot
        33:3 ja jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa,
        33:4 ja joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle:
        33:5 hän kuuli pasunan äänen, mutta ei ottanut varoituksesta vaaria; hänen verensä tulee hänen päällensä. Jos olisi ottanut varoituksesta vaarin, olisi hän pelastanut sielunsa.
        33:6 Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä.
        33:7 Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
        33:10 Ja sinä, ihmislapsi! Sano Israelin heimolle: Näin te sanotte: 'Niin, rikoksemme ja syntimme ovat meidän päällämme, ja me riudumme niiden tähden. Kuinka me voisimme pysyä elossa?'
        33:11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!
        33:12 Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
        33:13 Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
        33:14 Ja jos minä sanon jumalattomalle, että hänen totisesti on kuoltava, mutta hän kääntyy pois synnistänsä ja tekee oikeuden ja vanhurskauden
        33:15 - antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee - niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.
        33:16 Hänen syntejänsä, jotka hän on tehnyt, ei ensinkään muisteta: hän on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää.
        33:17 Ja vielä sinun kansasi lapset sanovat: 'Herran tie ei ole oikea.' Juuri heidän omat tiensä eivät ole oikeat.
        33:18 Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja vääryyttä tekee, on hänen sentähden kuoltava.
        33:19 Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestansa ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, saa hän sentähden elää.

Ei hitto uskovaiset on sekaisin ja helvetin tyhmiä :D Hoitoon vajakit!

• kijubtvrce
        Simelius1 kirjoitti:

Entäs nämä kohdat?

Hesekiel:

Ketä jumaloit, saatanaako vai tyydytkö herra jumalaan???

Jeesus ei käskynyt saarnata ja opettaa hesekilenkään oppeja!!!

Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista

--------------

Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

• Sitä.tarvitaan

Ja lisäksi 1. Timoteuskirjeen 4. luku.

• kysynpähän.vaan

Millainen sitten on teidän mielestänne hyvä uskova?
      Matto, johon jalat saa pyyhkiä mennen tullen vai?

• Sellainen uskova on hyvä, joka on palannut synnyin tilaansa eli ateismiin!

• tässäkö.tavoite

Näiden mielestä ainut hyvä uskova on sellainen joka roikkuu alastomana ristillä kitumassa hengiltä. Etten paremmin sano :)

• Ei ole oikein kohdella uskoviakaan yhteinäisenä ryhmänä. Meissä on aivan samalla tavalla erilaisia kuin muissakin ihmisissä. Se vain on ikävää, että sellainen pieni joukko tekee paljon hallaa niin kristityille kuin uskovillekin.

• hhhhhhhhhhhh

hienoa että olet ymmäränyt, että on kaksi ryhmää, kristityt ja uskovat!

• hhhhhhhhhhhh kirjoitti:

Ei, vaan on erilaisia rtmiä niin kuin normaalistikkin ihmisten keskuudessa on. Uskovissa on niin monenlaisia. Tämä täällä rähisevä porukka on pieni vähemmistö uskovien keskuudessa .

• sanan.merkitys
        hhhhhhhhhhhh kirjoitti:

Uskoviksi voi nimittää kaikkia jotka uskovat irrationaalisiin asioihin. Esimerkiksi homeopatiaan uskova on uskovainen.

• sanan.merkitys kirjoitti:

Uskoviksi voi nimittää kaikkia jotka uskovat irrationaalisiin asioihin. Esimerkiksi homeopatiaan uskova on uskovainen.

No, ehkä jollain tapaa mutta ei kovin hyvä nimitys.

• Nimeltä

Helluntailaisissa on joitakin oikeita uskovaisia. Luterilaisten joukkiossa en ole sellaisia tavnnut.

• koditon

Ovatko kristilen puolueen valitut uskovaisia?

• koditonedelleen

Anteeksi, piti kirjoittaa kristillisen puolueen.

• sage8.ei.kirj
        koditonedelleen kirjoitti:

Anteeksi, piti kirjoittaa kristillisen puolueen.

Jos uskoo Jumalan olemassaoloon, on uskovainen. Ateisti ei usko, agnostikko ei tiedä, onko Jumalaa olemassa, todisteita agnostikon mielestä Jumalasta ei ole, mutta ei ole todisteita, etteikö voisi ollakin.

Uskovissa on hyviä ja pahoja, uskonnot ovat saaneet aikaan hyvää ja pahaa.

• Simelius1

1 Piet. 4:18 "Jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihin joutuukaan jumalaton ja syntinen?"

• Mikä.pelastaa

Ei uskossa oleminen ole samaa kuin Jumalaan uskominen. Uskoon tuleminen kyllä edellyttää Jumalaan uskomista. Mutta ennen muuta oikeaan uskoon tuleminen on ylösnousseen Jeesuksen vastaan ottamista. Jos olet uskonut Jeesukseen ja Hänen veriseen sijaisuhriinsa syntiesi tähden ja antanut elämäsi hänelle, olet tullut uskoon.
      Älä ole luulouskossa.

• yleisivistyksen-tarve

"Rooman keisarit olivat kristittyjä Neron jälkeen." Hävettääköhän muita ateisteja näin suuri tietämättömyys?

Keisari Nero eli 60-luvulla jKr. Eivät todellakaan seuraavat keisarit vielä pitkään aikaan olleet kristittyjä.

Kyllä siellä taisi jo Kirkko kuulolla -palstalla joku ateisti sanoa, että häntä hävettää tuo Fuckifuu.

Tämän enempää en nyt välitä näitä virheitä oikoa, mutta paljastaa jälleen, että tarvittaisiin kouluissa jonkinlaista yleissivistystä, että ei ole ihan ties minkä nettisivujen armoilla ihmisparat ja sen vuoksi alkaa sitten vainoamaan jotain kansanosaa, kuten kristityt.

Sikäli paha, että esim. Yle yrittää antaa vain musliminuskosta tietoa, mutta on jättänyt kokonaan tiedottamisen kristinuskosta. (Useinhan niissä on vain jokin omituinen todellisuudessa epäkristitty lahko kaivettu esiin jostain maailman kolkalta, 10 henkeä.)

• No, se kyllä onlaiskuutta, jos ei osaa nykyaikana tarkastaa tietojaan netin avulla.

Tuosta Ylestä sen verran että kyllä siellä kristinusko on paljon suuremmassa asemassa kuin mikään muu uskonto. Ehkä tarkastat uudestaan kaikki ohjelmatiedot?

• vcfcdcdxdx
        mummomuori kirjoitti:

No, se kyllä onlaiskuutta, jos ei osaa nykyaikana tarkastaa tietojaan netin avulla.

Tuosta Ylestä sen verran että kyllä siellä kristinusko on paljon suuremmassa asemassa kuin mikään muu uskonto. Ehkä tarkastat uudestaan kaikki ohjelmatiedot?

suomen valtion kirkko on uskovaisten kaltainen rikollisuus!

Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

omia uskovaisia, pikku lapsia noitarovillakin tappaneena saatanallitena ja levittää sitä edelleen oppina kehitysmaissa....
        joten
        kristitty maksaa siitä, että lähetystyö rikollisuudella on vara lähettää rikollisuuden opin noudattajia nälkää näkevien lastenkin "pelastamiseksi" tappamalla!!!

http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

Ja itse kristityt ovat kannibalejakin, syövät tappamiensa yhrien raatoja....
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4

• Sivistynyt.Suomessa
    • petrusssss

Joo noin on,
      kylmäkiskoista ja omien tekemisien kehujia
      tuomareita noin 99%

• PääPostilaatikossa

Torre, oletko koskaan nähnyt kun päätä leikatasn irti ja samalla huudetaan allah akbar, allah akbar useaan kertaan, hyväksytkö tämän vai etkö hyväksy?

• En ole suoraan nähnyt, pelkkiä uutisjuttuja vaan. En yleensä uskalla katsoa silmitöntä väkivaltaa.

Mutta sulle on turha vastata, koska sinulla on niin lyhyt muisti. Sanotaan nyt silti taas, että vihaan kaikkia tappajia ja murhaajia sekä valehtelijoita. Eli en todellakaan missään nimessä hyväksy.

• OtetaanOpiksi

Paskovat uhoja.

• oikeesti.NYT.LOPETA

Älkää vastatko näille trolleille. Miksi menette mukaan vänkäämään samoista asioista. Uskovat ei ole sen pahempia kuin muutkaan.

• Älä.eksy

Uskooko joku tätä myrkyn kylväjä-aloittajaa? Pelkkää provoilua, valkoinen käännetään mustaksi ja musta valkoiseksi. Todelliset uskovaiset tekee parannusta omasta elämästään ja rakastaa toisia ihmisiä. Nimikrisityt ei ole uskovaisia.

• Ikävästi tuossa oli leimattu kaikki uskovat. Nimikrisityt ovat kuitenkin krisittyjä ja heidänkään ehkä heikkoa uskoa ei tule pilkata.

Ikävä puoli on se, että uskovissa on sitten niitä ryhmiä, joiden moraalissa on paljon kyseenalaista.

• Paha.armahdettu

Jospa te alkaisitte rukoilla syntejä anteeksi.

• nhbtgvrcrc

Etkä tule tapamaankaan...!!!

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan...
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• Nähnyt.ja.maistanut

Ruma luonteenlaatu rehottaa niillä, jotka sanovat itseään kristityiksi.
      Samaa mieltä aloittajan kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      75
      7920
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3223
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2536
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2146
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2094
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      23
      2050
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1693
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1635
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18