Arto, kai.sitten.niin ja muut uskovat!

Vastatkaa tähän yksinkertaiseen kysymykseen:

Kun minä ateistina toivoin, että ateisti ja narsistinen psykopaatti Donald Trump vaihtuisi nuorenmaan kreationistiseen kristittyyn eli varapresidentti Mike Penceen, niin kävisikö se Teille?

Mike Pence ajaa ymmärtääkseni ihan samoja asioita, kuin Trump, mutta eroan on se, että Pence ei ole psykopaatti (ja on uskoakseni jopa aikuiskastettu).

Eli kannattaisitteko te tuollaista vaihtoa?

5

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArtoTTT

Siis miksi meidän pitäisi toivoa tai kannattaa jotain, ei meillä ole Amerikan vaaleissa edes äänioikeutta, ei meidän toivomuksilla ole mitään merkitystä tässä asiassa, sen paremmin sinun tai minunkaan. Jos se sinua helpottaa niin en minä Trumpia pidä minään esimerkillisenä ihmisenä, mutta monistakin eri syistä hänet on tuohon virkaan valittu. Pitäisikö hänet vaihtaaa varapresidenttiin, siihen en osaa sanoa mitään, eikä se meille kuulukaan.

• Hyvä, et siis enää jatkossa puutu trumppia koskeviin kommentteihin tai aloituksiin. Hienoa!

• ArtoTTT ei vastannut yksinkertaiseen kysymykseen ja se oli odotettu vastaus.
        No comments sanoi Arto jatkaa, että mitä olet muuten mieltä...

Huumormiehii kuten Pelle Reinikainenkin. ;-)

• Miellään joku muu. Puolustukseksi sanon, että ei Trumppia vastaan mitään mutta tuo hänen politiikka ns. köyhät kyykkyyn no se ei tie ei kyllä vie oikeasti minekkään. Toisin kuin suomalaiset keskiluokka ei suinkaan ole jenkkilän suurinluokka ;)

• Vaihtoehtoja kun ei oikein ole, eli joko Trump tai Pence.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      165
      2056
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1962
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1362
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      448
      1223
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      67
      957
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      866
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      222
      757
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      339
      734
    Aihe