Kiovan vastuuttomuus johti MH-17 tragediaan

sana_on_vapaa

Kiova on vastuussa MH-17 koneen tuhosta, päästämällä se alueelle, joka ei ollut turvallinen siviili-ilmailulle.
Toisekseen ei poisteta asiallisia keskustelusäikeitä, vielä ei olla Naton totalitarismin piirissä.

94

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaTässäSana

      PÄÄVASTUU asiasta on aina tuhon aiheuttajalla! Tässä tapauksessa venäläisellä ohjuspatterilla Itä-Ukrainassa!

      MH17:n putoamisen jälkeen eritysesti venäläislähteet syyttivät Ukrainan hallitusta koneen tuhoamisesta. Erinäiset teoriat Ukrainan hallinnon osallisuudesta MH17:n putoamiseen ovat jääneet heikolle pohjalle. Venäläisviestimet ovat jääneet kiinni muun muassa kuvamanipulaatioista myös Venäjän federaation yleisesikunnan tiedotustilaisuudessaan jakama tieto paljastui virheelliseksi. Tiedotustilaisuudessa väitettiin esimerkiksi, että Ukrainan ilmavoimien SU-25-hävittäjä (syytetty lennon alasampumisesta) kykenisi operoimaan 10 kilometrin reittilentokorkeudessa lyhytaikaisesti. Valmistaja Sukhoi antaa kuitenkin kattokorkeudeksi seitsemän kilometriä ilman aseita tai ulkoista kuormaa. Täydessä lastissa Sukhoi antaa kattokorkeudeksi viisi kilometriä. Samaan aikaan SU-25:a koskevassa Wikipedia-artikkelissa hävittäjän lentokorkeutta muokattiin heijastamaan yleisesikunnan väitteitä; artikkelin muokkaushistorian mukaan muokkaus tehtiin eräältä Kremlin IP-osoitteelta. Myöhemmin venäläiset viestimet ovat uutisoineet muun muassa ”nimettömän todistajan” lausunnosta, jonka mukaan ukrainalaishävittäjän ohjukset olisivat kadonneet lennon aikana.

      • SU-25 lakikorkeus 14000 metriä, että oikaisin yhden valheen tuosta edellä?


      • aina-sama-laulu
        PietariSuuri kirjoitti:

        SU-25 lakikorkeus 14000 metriä, että oikaisin yhden valheen tuosta edellä?

        Älä itse valehtele. Katso nyt tarkasti, mitä Sukhoin tehtaan virallisilla sivuilla kerrotaan.

        http://sukhoi.org/eng/planes/military/su25k/lth/

        Tuokin on sinulle selitetty monta kertaa, mutta jankutus vain jatkuu.


      • KuinPietariValkealla

        Pietari tarkoittanee, että sopivalla kuumailmapallolla voidaan koneen runko nostaa jopa 14 km:iin! Ja että tämän on Venäjä todennut kokeissa ja siksi tietoon voi luottaa!


      • nickelback

        Itäinen Ukraina on edelleen liikennelennoille turvattomaksi luokiteltua aluetta aivan kuten se oli silloinkin kun MH-17 ammuttiin alas.

        Käykää itse toteamassa asia Flight-radar sivulta

        https://www.flightradar24.com/46.69,39.69/6

        Kysymys kuuluukin: Mitä Kiovan aluelennonjohto ajtteli päästäessään siviilikonenn alueelle jossa jokainen ilmatilaan ilmestyvä kone luokitellaan viholliskoneeksi ja alasampuminen vähintäänkin todennäköiseksi.


      • nickelback kirjoitti:

        Itäinen Ukraina on edelleen liikennelennoille turvattomaksi luokiteltua aluetta aivan kuten se oli silloinkin kun MH-17 ammuttiin alas.

        Käykää itse toteamassa asia Flight-radar sivulta

        https://www.flightradar24.com/46.69,39.69/6

        Kysymys kuuluukin: Mitä Kiovan aluelennonjohto ajtteli päästäessään siviilikonenn alueelle jossa jokainen ilmatilaan ilmestyvä kone luokitellaan viholliskoneeksi ja alasampuminen vähintäänkin todennäköiseksi.

        - MH17 oli tuhoutuessaan n. 640 km etäisyydellä Kiovasta, EIKÄ KUULUNUT ENÄÄN Kiovan FIR:n (UKBV) valvontaan, vaan Dnipropetrovskin FIR:n (UKDV).

        - MH17 lensi pinnalla 330. MH17:n reitti leikkasi lentoväylän 980L.
        Vaara-alueen yläraja oli ilmoitettu pinta 300. Ilmeisesti Ukrainan ilmailuviranomaisella ei ollut tietoa Donetskin alueelle tulleesta BUK lavetista, jonka nahjuksilla on suurempi ulottuvuus, kuin ns. manpad-raketitshkeilla.

        - MH17 tuhoutumisen jälkeen ko. alueen halki lensi vielä 160 siviili-ilmailu konetta, ilman mitään ongelmia.

        Se on sitten eria asia, miksi Ukrainan viranomaiset eivät sulkeneet koko itäukrainan ilmatilaa kaikelta siviili-ilmailulta?. Mielestäni siinä tehtiin iso virhe.

        Miksi te tampiot kititsette koko ajan ... Kiova sitä ja Kiova tätä?. Onko Kiova kussut muroihinne, vai mistä on kysymys?.
        Älkää kommentoiko, kun ette selvästikkään kokonaisuudesta mitää käsitä.

        IMHO.


      • Nickelback
        PietariSuuri kirjoitti:

        SU-25 lakikorkeus 14000 metriä, että oikaisin yhden valheen tuosta edellä?

        Lakikorkeus on korkeus johon kone pystyy kiipeämään eli käytännössä se korkeus jossa nousunopeus on enää 0,5 metriä sekunnissa, Kaikilla koneilla voidaan kuitenkin kiihdyttää nopeus lakikorkeudessa maksimiin lentämällä vaakalennossa ja tällä ns. inertia-energialla voidaan nousta useita kilometrejä (jopa kymmenen km) korkeammalle tasolle. Asejärjestelmät toimivat vaikka moottorit pysähtyisivätkin.
        Nykyaikaisilla hävittäjillä voidaan inertia-energialla nousta jopa avaruuteen eli noin 40 - 45 km:n korkeuteen.

        SU-25 (Naton koodinimi Frogfoot) lakikorkeudeksi ilmoitetaan noin 7000 metriä mutta sillä on noustu testeissä jopa 14000 metriin juuri tällä inertia nousulla eli hulppeasti yli liikennekoneiden maksimikorkeuden joka on 12000 metriä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suhoi_Su-25

        Tulikohan tämä asia selväksi.


      • Nickelback kirjoitti:

        Lakikorkeus on korkeus johon kone pystyy kiipeämään eli käytännössä se korkeus jossa nousunopeus on enää 0,5 metriä sekunnissa, Kaikilla koneilla voidaan kuitenkin kiihdyttää nopeus lakikorkeudessa maksimiin lentämällä vaakalennossa ja tällä ns. inertia-energialla voidaan nousta useita kilometrejä (jopa kymmenen km) korkeammalle tasolle. Asejärjestelmät toimivat vaikka moottorit pysähtyisivätkin.
        Nykyaikaisilla hävittäjillä voidaan inertia-energialla nousta jopa avaruuteen eli noin 40 - 45 km:n korkeuteen.

        SU-25 (Naton koodinimi Frogfoot) lakikorkeudeksi ilmoitetaan noin 7000 metriä mutta sillä on noustu testeissä jopa 14000 metriin juuri tällä inertia nousulla eli hulppeasti yli liikennekoneiden maksimikorkeuden joka on 12000 metriä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suhoi_Su-25

        Tulikohan tämä asia selväksi.

        Kerro mulle jotain uutta ... ;-)
        Olen ollut tietoinen ns. ballistisesta lentoradasta jo yli 35 vuotta. Lapsuuden kaverin isä on yksi harvoista Ilmavoimien piloteista, jolla on punalentäjän lentolupakirja.
        Suoritti nääs aikoinaan MiG-15, ja -21 kaluston ferry flight:teja Suomeen. Muistaakseni myös tyyppikoulutti tuolle kalustolle. Suoritti myös ballistisen lentoradan lentoja MiG-21 kalustolla.

        B-777:n max toiminta korkeus on muuten 43 100 ft l. 13 100m , Vne M 0,89 ja matka nopeus M 0,84

        IMHO.


      • 44.Div kirjoitti:

        Kerro mulle jotain uutta ... ;-)
        Olen ollut tietoinen ns. ballistisesta lentoradasta jo yli 35 vuotta. Lapsuuden kaverin isä on yksi harvoista Ilmavoimien piloteista, jolla on punalentäjän lentolupakirja.
        Suoritti nääs aikoinaan MiG-15, ja -21 kaluston ferry flight:teja Suomeen. Muistaakseni myös tyyppikoulutti tuolle kalustolle. Suoritti myös ballistisen lentoradan lentoja MiG-21 kalustolla.

        B-777:n max toiminta korkeus on muuten 43 100 ft l. 13 100m , Vne M 0,89 ja matka nopeus M 0,84

        IMHO.

        Jatkan vielä ...

        Inertian avulla saavutetun ballistisen lentoradan lakikohdassa, ko. rynnäkkösinkkiämpärin tapauksessa kehumasi 14 000m, pilotti pelottomalla on täysi työ pitää reteli lapasessa. Siellä ei paljon liikehditä, ettei päädytä mosat pimeänä lattakierteeseen, liikennekoneen tähtäilemisestä puhumattakaan.
        Tämä johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, että ollaan ylitetty suunniteltu toimintakorkeus l. service ceiling 100%. Ollaan lähellä tropopaussia, jossa ilmanpaine on vain hiukan reilu 1/10 merenpinnalla vallitevasta ilmanpaineesta. Ko. rynnäkkösinkkiämpäri on noissa oloissa jo niin astabiili, että virheisiin ei kertakaikkiaan ole varaa, tai kuolo kutsuu lattakierteen muodossa.

        Mainitsen nyt silleen nätisti, että supersooninen mukaan lukien, aerodynaamiikan oppitunteja on plakkarissa pitkälti yli 100, joten olen varmasti hajulla, missä näiden asioiden kanssa mennään.. ;-)

        IMHO.


    • Poistetussa säikeesasä oli liiaksi täyttä faktaa, silloin ei ole ihme jos se poistetaan?
      Vastavuoroisesti älytöntä ja jatkuvaa valehtelua sallitaan rajattomasti, totaalinen vääryys?

      • Tod. näköisesti palstan trolli valitti ylläpidolle ja eikä tarvii varmaan sanoa, mikä nikkari?


      • YritäEdes

        Kertoisitko vaihteeksi taas lähteen tiedolle, että SU-25:n lakikorkeus on 14 km?


      • SBOSS

      • SBOSS kirjoitti:

        Paino kuormattuna: 17 500 kg
        Lakikorkeus:7 000 m
        Max testattu korkeus: 14 000 m (http://www.fliegerweb.com/militaer/flugzeuge/lexikon.php?show=lexikon-50)

        Osaatko lukea?

        Linkki ei toimi ... eipä yllättänyt.
        Toi 14 000m on varmasti mahdollinen ... ilman aseistusta, minimi massalla ja AINOASTAAN BALLISTISELLA LENTORADALLA.
        Kysessähän on maataistelu- l. rynnäkkökone, EI ENSILINJAN HÄVITTÄJÄ.

        VALTAKUNNANVALEHTELIJA saadaan kiinni valehtelusta, savet byysissa ... jälleen kerran, koska se on TÄYSIDIOOTTI. ;-)

        IMHO.


      • Osoittaa että sinulta puuttuu kyky ajatella, olethan ainoastaan trolli?
        Koneen lakikorkeus on tuo sanomani 14000 metriä ja se saavuttaa sen ja nyt oli kysymyksessä kone jonka lentopinta oli huomattavasti alemmalla ja SU-25 ei tarvinnut tehtäväänsä muuta kuin konetykin, tajuatko idiootti?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Osoittaa että sinulta puuttuu kyky ajatella, olethan ainoastaan trolli?
        Koneen lakikorkeus on tuo sanomani 14000 metriä ja se saavuttaa sen ja nyt oli kysymyksessä kone jonka lentopinta oli huomattavasti alemmalla ja SU-25 ei tarvinnut tehtäväänsä muuta kuin konetykin, tajuatko idiootti?

        Ja sinä täällä valehtelet, onko käytössäsi kolme virallista nikkaria...häh?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Osoittaa että sinulta puuttuu kyky ajatella, olethan ainoastaan trolli?
        Koneen lakikorkeus on tuo sanomani 14000 metriä ja se saavuttaa sen ja nyt oli kysymyksessä kone jonka lentopinta oli huomattavasti alemmalla ja SU-25 ei tarvinnut tehtäväänsä muuta kuin konetykin, tajuatko idiootti?

        FAIL ... kolmenkopeekanh*ora ... postaukseni osoittaa aukottomasti sen, että tiedän mistä puhun. SINÄ ET TIEDÄ!!!!!!!!!!!!.

        SU-25 Suorituskyky ....

        Maximum speed: Mach 0.79 (975 km/h; 606 mph) at sea level
        Range: 1,000 km (621 mi; 540 nmi) clean at altitude
        Combat range: 750 km (466 mi; 405 nmi) at sea level with 4,400 kg (9,700 lb) of ordnance and two external fuel tanks
        Service ceiling: 7,000 m (23,000 ft) clean; 5,000 m (16,000 ft) with ordnance
        Rate of climb: 58 m/s (11,400 ft/min)
        Maximum g-load: 6.5 g

        Rynnäkkösinkkiämpärin palvelus l. maksimi TOIMINTAKORKEUS ON 7 000m, ILMAN ASEISTUSTA. 5 000m ASEISTUKSEN KANSSA ... PISTE!.
        Rynnäkkösinkkiämpärin huippunopeus, merenpinnassa on M 0,79
        B-777-220 (MH-17) TYYPIILINEN matkalentonopeus Vno on M 0,84, Vne on luonnollisesti suurempi.

        Rynnäkkösinkkiämpäri EI SIIS KYKENE NOUSEMAAN TAISTELUASUSSA pinnalle 330 l. 10058m, ainoastaan pinnalle 160 l. 16 000ft.
        Rynnäkkösinkkiämpäri EDES LENNÄ YHTÄ LUJAA, kuin B-777-200 !!!!!!!!!!!!!!.

        Boeing 777-200 suorituskyky ...

        Tyypillinen matkalentonopeus on 0,84 Mach. Toimintamatka maksimikuormalla versiosta riippuen on n. 7 000–9 500 km (777-200), n. 11 000–14 300 km (777-200ER) ja n. 16 400 km (777-200LR).

        Mutta ... olethan VALTAKUNNANVALEHTELIJA ja kolmenkopeekanhuora, joten väännä vaan ... pieksän osaamisellani kaltaisesi p*skaläjän maanrakoon, joka ainoa kerta.

        IMHO


      • Venäjän puolustusministeriön tutkadatan mukaan matkustajakonetta seurasi joko yksi tai kaksi ukrainalaista SU-25 –hävittäjää. Suhoi Su-25 aseistuksena on keulassa kaksiputkinen 30 mm konetykki, jonka tulinopeus on 3 000 laukausta/min. Suhoin normaali käyttökorkeus on 7500 metriä, mutta se nousee tarvittaessa 14 600m lakikorkeuteen, mikäli aseistuksena on yksinomaan em. tykki. Koneen nopeus 970 km/h ei ole ylivoimainen matkustajakoneen kintereillä pysymiseen?
        Edelleen, kukahan on palstan pelle ja suurin valehtelija?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Venäjän puolustusministeriön tutkadatan mukaan matkustajakonetta seurasi joko yksi tai kaksi ukrainalaista SU-25 –hävittäjää. Suhoi Su-25 aseistuksena on keulassa kaksiputkinen 30 mm konetykki, jonka tulinopeus on 3 000 laukausta/min. Suhoin normaali käyttökorkeus on 7500 metriä, mutta se nousee tarvittaessa 14 600m lakikorkeuteen, mikäli aseistuksena on yksinomaan em. tykki. Koneen nopeus 970 km/h ei ole ylivoimainen matkustajakoneen kintereillä pysymiseen?
        Edelleen, kukahan on palstan pelle ja suurin valehtelija?

        Ryssän ministeriö saa lasketella palturia, ja julkaista simulaattorilla tehtyjä false-flag tutkakuvanauhoituksia, niin paljon kuin haluaa ... ketään maailmassa ei voi vähempää kiinnostaa ryssän selittelyt.

        Kolmenkopeekanh*ora ei sitten osaa lukea / ymmärrä. Ei ole mitään uutta VALTAKUNNANVALEHTELIJALTA.

        IMHO.


    • Perhana_väärä_kone

      PÄÄVASTUU asiasta on Kiovan hallinnolla, joka luuli tekevänsä tymosenkot alueen läpi aiemmin lentäneelle Putinin yksityiskoneelle.

      • aina-sama-laulu

        Putinin kone ei lentänyt Ukrainan ilmatilassa enää kuukausiin ennen MH-17:n alasampumista.


      • KuinPietariValkealla

        BUK-ohjuksen ampujat uskoivat tiputtavansa Ukrainan kuljetuskoneen! Riemu oli ylimmillään osuman jälkeen, kunnes tuli kiire paeta paikalta kaluston kera!


    • V*tuttaa toi ryssänh*oramoden touhu.
      Haet tietoa ja FAK-TOja. Läytät asiantuntemustasi. Perustelet postauksen ... punahuora joutuu häviölle 100-0 ja itkee ... ryssänh*oramode siivoaa ketjun pois ja JÄTTÄÄ PASKAN PALSTALLE.

      Stna, millaisia paskasakin jakojäännöksiä AllerMedia pitää listoillaan.KO. moden kannalta on erittäin toivottavaa, ettemme koskaan satu vastakkain .................

      IMHO.

    • Nyt kun Hollannin syyttäjäviranomaiset ovat kertoneet oikeudenkäynnin tuota rikosta vastaan kohta alkavan, niin mitä tekeekään Venäjä, joka YKssa sitoutui auttamaan tutkijoita kaikin keinoin: se uhkaa sulkea Venäjän ilmatilan Hollantilaisilta lentokoneilta, jos tutkimukset ja toimenpiteet tuosta rikoksesta jatkuvat.

      • ReCAPTCHÖ

        Hollanti ei päästänyt turkkilaisia maahan, epäilee vissiin alasampujaksi.


      • ReCAPTCHÖ kirjoitti:

        Hollanti ei päästänyt turkkilaisia maahan, epäilee vissiin alasampujaksi.

        Huumorisi kaipaa vielä hieman hiomista.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Huumorisi kaipaa vielä hieman hiomista.

        "ReCAPTCHÖ

        8.11.2017 23:19
        Hollanti ei päästänyt turkkilaisia maahan, epäilee vissiin alasampujaksi."

        Yep .. ei edes "Diamond In Rough"... ainoastaan rapakiveä. ;-)

        IMHO.


      • SBOSS

        Hollantilaistutkimus oli irvokasta pelleilyä, nythän se alkaa paljastumaan koko maailmalle?
        Iso joukko jenkkien parhaita asiantuntijoita vaatii julkisesti uutta tutkintaa, katsokaas kaikkia ei voi sumuttaa?
        Eikö ollenkaan pistä miettimään, miksi ei Suomessa tehtyä Buk-ohjuksen iskemäjälkiä julkistettu?
        Miksi niin nopeasti evakuoitiin lennonjohdon kaikki data....kaksi pääseikkaa joissa oli ehkäpä avainvastaukset, salattiin visusti?
        Näihin ei kukaan pysty antamaan vastausta, ei tietenkään....mutta tämä tutkinta jo palljastaa tapahtumien kulkua, siitä ei päästä mihinkään?


      • SBOSS kirjoitti:

        Hollantilaistutkimus oli irvokasta pelleilyä, nythän se alkaa paljastumaan koko maailmalle?
        Iso joukko jenkkien parhaita asiantuntijoita vaatii julkisesti uutta tutkintaa, katsokaas kaikkia ei voi sumuttaa?
        Eikö ollenkaan pistä miettimään, miksi ei Suomessa tehtyä Buk-ohjuksen iskemäjälkiä julkistettu?
        Miksi niin nopeasti evakuoitiin lennonjohdon kaikki data....kaksi pääseikkaa joissa oli ehkäpä avainvastaukset, salattiin visusti?
        Näihin ei kukaan pysty antamaan vastausta, ei tietenkään....mutta tämä tutkinta jo palljastaa tapahtumien kulkua, siitä ei päästä mihinkään?

        "Hollantilaistutkimus oli irvokasta pelleilyä, nythän se alkaa paljastumaan koko maailmalle?"

        Hollantlaistutkimuksen arvoa ei kukaan muu kiistä, kuin Venäjä ja sen kätyrit. Tosiasiassa tutkimukseen liittyy satoja asantuntijoita eri maista ja se on kansainvälisesti tunnustettu.

        "Iso joukko jenkkien parhaita asiantuntijoita vaatii julkisesti uutta tutkintaa, katsokaas kaikkia ei voi sumuttaa?"

        E se nyt niin iso joukko ole, jos 25 Venäjän maksamaa lähinnä journalistia kyselee tuon tutkimuksen perään.

        "Eikö ollenkaan pistä miettimään, miksi ei Suomessa tehtyä Buk-ohjuksen iskemäjälkiä julkistettu?"

        Niitä ei ole julkistettu Suomen vaatimuksesta, suomi antoi luvan ainoastaan jakaa ne vain tutkimustulokset tutkintaryhmän kanssa.

        "Miksi niin nopeasti evakuoitiin lennonjohdon kaikki data....kaksi pääseikkaa joissa oli ehkäpä avainvastaukset, salattiin visusti?"

        Lennonjohdon data on kansainvälisen rikostutkintaryhmä hallussa.

        "Näihin ei kukaan pysty antamaan vastausta, ei tietenkään....mutta tämä tutkinta jo palljastaa tapahtumien kulkua, siitä ei päästä mihinkään?"

        Näihin asioihisi olet useamman kerran saanut vastaukset. Olet saanut myös tiedon, että tuon kansainvälisen rikostutkintaryhmän tietojen ja todisteiden perusteella muut vaihtoehdot on poissuljettu: MH17-koneen ampui alas Venäjän armeija kapinallisten hallitsemalta alueelta BUK-ohjuksella. Tämä tosiasia on kuitenkin Venäjälle tuskallinen, joten te trollit jatkatte trollaamista aiheesta.


    • kuin.ilvekset

      Vain aito ryssä sanoo että on muiden syy kun hän ammuskelee humalassa ketä sattuu.

      Jenkitkin ovat ampuneet vahingossa alas matkustajakoneen mutta ihmisinä he maksoivat korvaukset uhrien omaisille. Ryssät ampuivat useitakin ja aina oli syy muissa. Ampuivat jopa suomalaisen liikennekoneen rauhan aikana kylmästi mereen!!

      Ryssät ovat kovasti muslimien kaltaisia, aina syy muissa. On ihan turhaa painaa kahta eri ohjekirjasta noista kansoista diplommateille ja bsinesmiehille kun yhdelläkin pärjää.

      • oudoksuja

        Joo ja jenkit palkitsivat kapun erityisen ansiokkaasta työstä. En nyt ihan allekirjoittaisi tuota että saa ampua ihmisiä, kunhan maksaa omaisille.

        Faktaa ja kysymyksiä: Ukrainan tiedustelupalvelu varmasti tiesi separatistien hallussa olevan buk lavetin liikkeet ja sijainnin, miksi silti antoivat matkustajakoneen lentää buk ohjuksen ulottuvissa? (noin reilu 20 kilometriä leveä väylä).
        Separatistit odottivat antonov 26 konetta kiovan suunnasta mikä toisi ukrainalaisia laskuvarjojoukkoja alueelle, mistä tämä tieto oli peräisin? Tietohan oli väärä, mutta ampuja(t) luottivat siihen 100%sti.
        Epäilys: syötettiinkö väärä tieto tahallisesti separatisteille?
        Pelkällä lavetin tutkalla ei pysty tunnistamaan konetta, silti olivat varmoja että se on antonov, miksi näin?


      • oudoksuja kirjoitti:

        Joo ja jenkit palkitsivat kapun erityisen ansiokkaasta työstä. En nyt ihan allekirjoittaisi tuota että saa ampua ihmisiä, kunhan maksaa omaisille.

        Faktaa ja kysymyksiä: Ukrainan tiedustelupalvelu varmasti tiesi separatistien hallussa olevan buk lavetin liikkeet ja sijainnin, miksi silti antoivat matkustajakoneen lentää buk ohjuksen ulottuvissa? (noin reilu 20 kilometriä leveä väylä).
        Separatistit odottivat antonov 26 konetta kiovan suunnasta mikä toisi ukrainalaisia laskuvarjojoukkoja alueelle, mistä tämä tieto oli peräisin? Tietohan oli väärä, mutta ampuja(t) luottivat siihen 100%sti.
        Epäilys: syötettiinkö väärä tieto tahallisesti separatisteille?
        Pelkällä lavetin tutkalla ei pysty tunnistamaan konetta, silti olivat varmoja että se on antonov, miksi näin?

        "Korean Airin lento 007 oli Neuvostoliiton ilmavoimien 1. syyskuuta 1983 Japaninmeren yllä alas ampuma Korean Airin Boeing 747 matkustajalentokoneKorean Airin lento 007 oli Neuvostoliiton ilmavoimien 1. syyskuuta 1983 Japaninmeren yllä alas ampuma Korean Airin Boeing 747 matkustajalentokone

        Alasampuminen

        Kone saapui Neuvostoliiton kiellettyyn ilmatilaan Kamtšatkan niemimaalla kello 15.51 UTC. Neuvostoliiton ilmavoimat lähetti Sahalinilla sijaitsevasta Smirnykhin lentotukikohdasta yhden MiG-23:n ja Dolinsk-Sokolin lentotukikohdasta kolme Suhoi Su-15:tä jäljittämään konetta, joka oli 80 kilometrin päässä niemimaan rannikosta. Neuvostoliittolaisten upseerien näkemykset menettelystä ilmatilaa rikkovan koneen kanssa poikkesivat toisistaan: kenraali Valeri Kamenski puolsi koneen mallin tunnistamista, mutta Dolinsk-Sokolin lentotukikohdan komentaja kenraali Anatoli Kornukov halusi antaa hävittäjille hyökkäyskäskyn. Hävittäjät eivät kuitenkaan onnistuneet jäljittämään konetta. Korean Airin lennon 007 lentokone lensi tunnin ajan Neuvostoliiton ilmatilassa kunnes Kamtšatkan niemimaan ylitettyään se siirtyi Ohotanmeren kansainvälisten vesien ylle. Kone palasi kuitenkin Sahalinin saarella takaisin Neuvostoliiton ilmatilaan. Ennen alasampumista lento oli viipynyt yhteensä kahden tunnin ajan Neuvostoliiton ilmatilassa.

        Neljä hävittäjää havaitsi Neuvostoliiton ilmatilaan palaavan koneen Sahalinin yllä. Matkustajakoneen paluu vakuutti neuvostoliittolaiset siitä, että tuntematon kone oli tullut vakoilemaan Neuvostoliiton tukikohtia. Maan lennonjohto määräsi majuri Gennadi Osipovitšin Suhoi Su-15:n tulittamaan varoituslaukauksia koneelle. Korean Airin Boeing 747:n lentäjät eivät nähneet varoituslaukauksia, koska Osipovitšin hävittäjän konetykissä ei ollut valojuova-ammuksia. Osipovitš ampui yli 200 laukausta, mutta matkustajakone jatkoi takaisin kansainvälisille vesille. Tokion lennonjohto myönsi koneelle luvan hidastaa nopeutta ja nostaa korkeutta. Osipovitš tulkitsi tällöin koneen tekevän tahallisen väistöliikkeen vältelläkseen hävittäjiä. Kenraali Kornukov ei halunnut koneen pakenevan kansainvälisille vesille, joten hän antoi everstiluutnantti Titovninin kautta Osipovitšille käskyn tuhota Korean Airin lennon 007 Boeing 747:n kello 18.26 UTC. Osipovitšilla ei ollut aikaa harkita alasampumista, koska hänen hävittäjänsä polttoaine oli loppumassa. Osipovitš ampui kaksi Kaliningrad K-8 -ilmatorjuntaohjusta koneen perään Moneronin saaren liepeillä. Pitkään uskottiin lentäjän erehtyneen luulemaan Boeing 747 -matkustajakonetta RC-135-tiedustelukoneeksi. Vuonna 1996 Osipovitš kuitenkin kertoi haastattelussa, ettei lennonjohto edes kysynyt häneltä koneen mallista, vaikka hän oli huomannut vilkkuvalot koneen siivenkärjissä.[1]

        Korean Airin lennon 007 Boeing 747 oli 11 000 metrin korkeudessa maanpinnasta, kun ilmatorjuntaohjukset vaurioittivat koneen runkoa. Ohjukset vahingoittivat koneen hydrauliikkaa ja puhkoivat pikkuruisia reikiä runkoon. Reikien takia ilmanpaine katosi matkustamossa ja matkustajien oli otettava happinaamarit. Kello 18.27 UTC viimeisessä ohjaamon ääninauhurin tallenteessa koneen lentäjät ilmoittivat Tokion lennonjohdolle menettävänsä korkeutta, kun kone oli enää 5 000 metrissä maanpinnasta. Kello 18.28 UTC Boeing 747 teki käännöksen pohjoiseen. Osipovitš ilmoitti lennonjohdolle ampuneensa kohteen alas, mutta todellisuudessa kone ei pudonnut välittömästi. Kone jatkoi matkaansa lähes yhdeksän minuutin ajan ennen kuin se putosi 4 000 metristä Japaninmeren kansainvälisille vesille kello 18.35 UTC. 300 metrin korkeudessa Korean Airin lennon 007 Boeing 747 katosi Japanin itsepuolustusvoimien tukikohdan tutkasta Hokkaidōn Wakkanaissa. Kaikki koneessa olleet 269 matkustajaa ja miehistön jäsentä kuolivat turmassa."

        Lähteet:

        Gordon, Michael R.: Colonel Osipovich – No Regrets 9.12.1996. New York Times. Viitattu 16.11.2007. (englanniksi)
        Address to the Nation on the Soviet Attack on a Korean Civilian Airliner 5.9.1983. Ronald Reagan Presidential Library. Viitattu 23.5.2011. (englanniksi)
        Air Safety Accident Investigation – Reachout Committee Members International Society of Air Safety Investigators. Viitattu 15.1.2011. (englanniksi)
        Bohlen, Celestine: Tape Displays the Anguish on Jet the Soviets Downed 16.10.1992. New York Times. Viitattu 23.5.2011. (englanniksi)

        Ellen väärin muista, myös Maj. Gennadi Osipovits sai tuosta murhasta kunniamerkin.

        Että älä oudoksuja hurskastele .......... .

        IMHO.


      • omamalkakummallakin
        44.Div kirjoitti:

        "Korean Airin lento 007 oli Neuvostoliiton ilmavoimien 1. syyskuuta 1983 Japaninmeren yllä alas ampuma Korean Airin Boeing 747 matkustajalentokoneKorean Airin lento 007 oli Neuvostoliiton ilmavoimien 1. syyskuuta 1983 Japaninmeren yllä alas ampuma Korean Airin Boeing 747 matkustajalentokone

        Alasampuminen

        Kone saapui Neuvostoliiton kiellettyyn ilmatilaan Kamtšatkan niemimaalla kello 15.51 UTC. Neuvostoliiton ilmavoimat lähetti Sahalinilla sijaitsevasta Smirnykhin lentotukikohdasta yhden MiG-23:n ja Dolinsk-Sokolin lentotukikohdasta kolme Suhoi Su-15:tä jäljittämään konetta, joka oli 80 kilometrin päässä niemimaan rannikosta. Neuvostoliittolaisten upseerien näkemykset menettelystä ilmatilaa rikkovan koneen kanssa poikkesivat toisistaan: kenraali Valeri Kamenski puolsi koneen mallin tunnistamista, mutta Dolinsk-Sokolin lentotukikohdan komentaja kenraali Anatoli Kornukov halusi antaa hävittäjille hyökkäyskäskyn. Hävittäjät eivät kuitenkaan onnistuneet jäljittämään konetta. Korean Airin lennon 007 lentokone lensi tunnin ajan Neuvostoliiton ilmatilassa kunnes Kamtšatkan niemimaan ylitettyään se siirtyi Ohotanmeren kansainvälisten vesien ylle. Kone palasi kuitenkin Sahalinin saarella takaisin Neuvostoliiton ilmatilaan. Ennen alasampumista lento oli viipynyt yhteensä kahden tunnin ajan Neuvostoliiton ilmatilassa.

        Neljä hävittäjää havaitsi Neuvostoliiton ilmatilaan palaavan koneen Sahalinin yllä. Matkustajakoneen paluu vakuutti neuvostoliittolaiset siitä, että tuntematon kone oli tullut vakoilemaan Neuvostoliiton tukikohtia. Maan lennonjohto määräsi majuri Gennadi Osipovitšin Suhoi Su-15:n tulittamaan varoituslaukauksia koneelle. Korean Airin Boeing 747:n lentäjät eivät nähneet varoituslaukauksia, koska Osipovitšin hävittäjän konetykissä ei ollut valojuova-ammuksia. Osipovitš ampui yli 200 laukausta, mutta matkustajakone jatkoi takaisin kansainvälisille vesille. Tokion lennonjohto myönsi koneelle luvan hidastaa nopeutta ja nostaa korkeutta. Osipovitš tulkitsi tällöin koneen tekevän tahallisen väistöliikkeen vältelläkseen hävittäjiä. Kenraali Kornukov ei halunnut koneen pakenevan kansainvälisille vesille, joten hän antoi everstiluutnantti Titovninin kautta Osipovitšille käskyn tuhota Korean Airin lennon 007 Boeing 747:n kello 18.26 UTC. Osipovitšilla ei ollut aikaa harkita alasampumista, koska hänen hävittäjänsä polttoaine oli loppumassa. Osipovitš ampui kaksi Kaliningrad K-8 -ilmatorjuntaohjusta koneen perään Moneronin saaren liepeillä. Pitkään uskottiin lentäjän erehtyneen luulemaan Boeing 747 -matkustajakonetta RC-135-tiedustelukoneeksi. Vuonna 1996 Osipovitš kuitenkin kertoi haastattelussa, ettei lennonjohto edes kysynyt häneltä koneen mallista, vaikka hän oli huomannut vilkkuvalot koneen siivenkärjissä.[1]

        Korean Airin lennon 007 Boeing 747 oli 11 000 metrin korkeudessa maanpinnasta, kun ilmatorjuntaohjukset vaurioittivat koneen runkoa. Ohjukset vahingoittivat koneen hydrauliikkaa ja puhkoivat pikkuruisia reikiä runkoon. Reikien takia ilmanpaine katosi matkustamossa ja matkustajien oli otettava happinaamarit. Kello 18.27 UTC viimeisessä ohjaamon ääninauhurin tallenteessa koneen lentäjät ilmoittivat Tokion lennonjohdolle menettävänsä korkeutta, kun kone oli enää 5 000 metrissä maanpinnasta. Kello 18.28 UTC Boeing 747 teki käännöksen pohjoiseen. Osipovitš ilmoitti lennonjohdolle ampuneensa kohteen alas, mutta todellisuudessa kone ei pudonnut välittömästi. Kone jatkoi matkaansa lähes yhdeksän minuutin ajan ennen kuin se putosi 4 000 metristä Japaninmeren kansainvälisille vesille kello 18.35 UTC. 300 metrin korkeudessa Korean Airin lennon 007 Boeing 747 katosi Japanin itsepuolustusvoimien tukikohdan tutkasta Hokkaidōn Wakkanaissa. Kaikki koneessa olleet 269 matkustajaa ja miehistön jäsentä kuolivat turmassa."

        Lähteet:

        Gordon, Michael R.: Colonel Osipovich – No Regrets 9.12.1996. New York Times. Viitattu 16.11.2007. (englanniksi)
        Address to the Nation on the Soviet Attack on a Korean Civilian Airliner 5.9.1983. Ronald Reagan Presidential Library. Viitattu 23.5.2011. (englanniksi)
        Air Safety Accident Investigation – Reachout Committee Members International Society of Air Safety Investigators. Viitattu 15.1.2011. (englanniksi)
        Bohlen, Celestine: Tape Displays the Anguish on Jet the Soviets Downed 16.10.1992. New York Times. Viitattu 23.5.2011. (englanniksi)

        Ellen väärin muista, myös Maj. Gennadi Osipovits sai tuosta murhasta kunniamerkin.

        Että älä oudoksuja hurskastele .......... .

        IMHO.

        Jenkitkin ovat ampuneet alas siviilimatkustajakoneita New Yorkin edustalla merellä ja myöhemmin WTC-iskujen yhteydessä.


      • omamalkakummallakin kirjoitti:

        Jenkitkin ovat ampuneet alas siviilimatkustajakoneita New Yorkin edustalla merellä ja myöhemmin WTC-iskujen yhteydessä.

        No voi hellanlettas .... .

        "Matkustajakone Kalevan pudotus

        Matkustajakone Kaleva (OH-ALL) oli Aero O/Y:n kolmimoottorinen Junkers Ju-52-3/mge -lentokone, jonka kaksi neuvostoliittolaista pommikonetta ampui alas sen ollessa reittilennolla Tallinnasta Helsinkiin 14. kesäkuuta 1940.

        Ampumisen syynä pidetään Neuvostoliiton halua saada haltuunsa koneessa ollutta ranskalaista diplomaattipostia. Tapahtuma oli dramaattisimpia Suomeen liittyviä tapahtumia välirauhan aikana ja sai liikkeelle huhuja Baltian maiden miehityksen kiristämässä ilmapiirissä."

        Nyt näytää siltä, että hävisit tämän erän.
        Kas kun ... kv. näytöt löytyy KAL007, Kalevan, ja MH17:n alasampumisesta NL:n / venäjän toimesta.
        Sulta niitä näyttöjä EI LÖYTYNYT AINOATAKAAN. Ainoastaan kuviteltuja foliohattuteorioita.

        Grin 'an bear it. ;-)


      • oudoksuja
        44.Div kirjoitti:

        "Korean Airin lento 007 oli Neuvostoliiton ilmavoimien 1. syyskuuta 1983 Japaninmeren yllä alas ampuma Korean Airin Boeing 747 matkustajalentokoneKorean Airin lento 007 oli Neuvostoliiton ilmavoimien 1. syyskuuta 1983 Japaninmeren yllä alas ampuma Korean Airin Boeing 747 matkustajalentokone

        Alasampuminen

        Kone saapui Neuvostoliiton kiellettyyn ilmatilaan Kamtšatkan niemimaalla kello 15.51 UTC. Neuvostoliiton ilmavoimat lähetti Sahalinilla sijaitsevasta Smirnykhin lentotukikohdasta yhden MiG-23:n ja Dolinsk-Sokolin lentotukikohdasta kolme Suhoi Su-15:tä jäljittämään konetta, joka oli 80 kilometrin päässä niemimaan rannikosta. Neuvostoliittolaisten upseerien näkemykset menettelystä ilmatilaa rikkovan koneen kanssa poikkesivat toisistaan: kenraali Valeri Kamenski puolsi koneen mallin tunnistamista, mutta Dolinsk-Sokolin lentotukikohdan komentaja kenraali Anatoli Kornukov halusi antaa hävittäjille hyökkäyskäskyn. Hävittäjät eivät kuitenkaan onnistuneet jäljittämään konetta. Korean Airin lennon 007 lentokone lensi tunnin ajan Neuvostoliiton ilmatilassa kunnes Kamtšatkan niemimaan ylitettyään se siirtyi Ohotanmeren kansainvälisten vesien ylle. Kone palasi kuitenkin Sahalinin saarella takaisin Neuvostoliiton ilmatilaan. Ennen alasampumista lento oli viipynyt yhteensä kahden tunnin ajan Neuvostoliiton ilmatilassa.

        Neljä hävittäjää havaitsi Neuvostoliiton ilmatilaan palaavan koneen Sahalinin yllä. Matkustajakoneen paluu vakuutti neuvostoliittolaiset siitä, että tuntematon kone oli tullut vakoilemaan Neuvostoliiton tukikohtia. Maan lennonjohto määräsi majuri Gennadi Osipovitšin Suhoi Su-15:n tulittamaan varoituslaukauksia koneelle. Korean Airin Boeing 747:n lentäjät eivät nähneet varoituslaukauksia, koska Osipovitšin hävittäjän konetykissä ei ollut valojuova-ammuksia. Osipovitš ampui yli 200 laukausta, mutta matkustajakone jatkoi takaisin kansainvälisille vesille. Tokion lennonjohto myönsi koneelle luvan hidastaa nopeutta ja nostaa korkeutta. Osipovitš tulkitsi tällöin koneen tekevän tahallisen väistöliikkeen vältelläkseen hävittäjiä. Kenraali Kornukov ei halunnut koneen pakenevan kansainvälisille vesille, joten hän antoi everstiluutnantti Titovninin kautta Osipovitšille käskyn tuhota Korean Airin lennon 007 Boeing 747:n kello 18.26 UTC. Osipovitšilla ei ollut aikaa harkita alasampumista, koska hänen hävittäjänsä polttoaine oli loppumassa. Osipovitš ampui kaksi Kaliningrad K-8 -ilmatorjuntaohjusta koneen perään Moneronin saaren liepeillä. Pitkään uskottiin lentäjän erehtyneen luulemaan Boeing 747 -matkustajakonetta RC-135-tiedustelukoneeksi. Vuonna 1996 Osipovitš kuitenkin kertoi haastattelussa, ettei lennonjohto edes kysynyt häneltä koneen mallista, vaikka hän oli huomannut vilkkuvalot koneen siivenkärjissä.[1]

        Korean Airin lennon 007 Boeing 747 oli 11 000 metrin korkeudessa maanpinnasta, kun ilmatorjuntaohjukset vaurioittivat koneen runkoa. Ohjukset vahingoittivat koneen hydrauliikkaa ja puhkoivat pikkuruisia reikiä runkoon. Reikien takia ilmanpaine katosi matkustamossa ja matkustajien oli otettava happinaamarit. Kello 18.27 UTC viimeisessä ohjaamon ääninauhurin tallenteessa koneen lentäjät ilmoittivat Tokion lennonjohdolle menettävänsä korkeutta, kun kone oli enää 5 000 metrissä maanpinnasta. Kello 18.28 UTC Boeing 747 teki käännöksen pohjoiseen. Osipovitš ilmoitti lennonjohdolle ampuneensa kohteen alas, mutta todellisuudessa kone ei pudonnut välittömästi. Kone jatkoi matkaansa lähes yhdeksän minuutin ajan ennen kuin se putosi 4 000 metristä Japaninmeren kansainvälisille vesille kello 18.35 UTC. 300 metrin korkeudessa Korean Airin lennon 007 Boeing 747 katosi Japanin itsepuolustusvoimien tukikohdan tutkasta Hokkaidōn Wakkanaissa. Kaikki koneessa olleet 269 matkustajaa ja miehistön jäsentä kuolivat turmassa."

        Lähteet:

        Gordon, Michael R.: Colonel Osipovich – No Regrets 9.12.1996. New York Times. Viitattu 16.11.2007. (englanniksi)
        Address to the Nation on the Soviet Attack on a Korean Civilian Airliner 5.9.1983. Ronald Reagan Presidential Library. Viitattu 23.5.2011. (englanniksi)
        Air Safety Accident Investigation – Reachout Committee Members International Society of Air Safety Investigators. Viitattu 15.1.2011. (englanniksi)
        Bohlen, Celestine: Tape Displays the Anguish on Jet the Soviets Downed 16.10.1992. New York Times. Viitattu 23.5.2011. (englanniksi)

        Ellen väärin muista, myös Maj. Gennadi Osipovits sai tuosta murhasta kunniamerkin.

        Että älä oudoksuja hurskastele .......... .

        IMHO.

        Huom! korean airin kone saapui Neuvostoliiton alueelle kiellettyyn ilmatilaan Kamtšatkan niemimaalla . Kysymys: oliko Iranilainen matkustajakone persianlahden yllä kielletyllä alueella kun jenkit posauttivat sen alas. Kävikö se loukkaamassa Yhdysvaltain ilmatilaa persianlahdella?

        Että älä 44div selittele.


      • oudoksuja kirjoitti:

        Huom! korean airin kone saapui Neuvostoliiton alueelle kiellettyyn ilmatilaan Kamtšatkan niemimaalla . Kysymys: oliko Iranilainen matkustajakone persianlahden yllä kielletyllä alueella kun jenkit posauttivat sen alas. Kävikö se loukkaamassa Yhdysvaltain ilmatilaa persianlahdella?

        Että älä 44div selittele.

        Niin teki ... Silti RYSSÄ johtaa USA:ta luvuin 3-1, siviili-ilma-alusten pudotuksissa. Koska kyseessä on RYSSÄ, niin tuollahan voi vaikka kehuskella. Eikö vaan?. IDIOOTTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

        IMHO.


      • oudoksuja
        44.Div kirjoitti:

        Niin teki ... Silti RYSSÄ johtaa USA:ta luvuin 3-1, siviili-ilma-alusten pudotuksissa. Koska kyseessä on RYSSÄ, niin tuollahan voi vaikka kehuskella. Eikö vaan?. IDIOOTTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

        IMHO.

        Hmmmm, isot,kirjaimet, huuto, hermostumisen ja tappion merkki. Eipä ollut sinusta taaskaan vastusta, ResTkm, latvalaho b-mies.

        Sinusta ei yksinkertaisesti ole tähän, olet niin tyhmä.


      • oudoksuja kirjoitti:

        Hmmmm, isot,kirjaimet, huuto, hermostumisen ja tappion merkki. Eipä ollut sinusta taaskaan vastusta, ResTkm, latvalaho b-mies.

        Sinusta ei yksinkertaisesti ole tähän, olet niin tyhmä.

        Oliko abskessilla muuta?.


    • Siis.oikeesti

      Venäjän vastuuton raskaiden aseiden jakaminen katujengiläisille sun muille äo 75 tilturikollisille aiheutti tragedian.

    • 4th34th3t

      Toivottavasti jenkit eivät myy tuollaiselle porukalle tomahaukkoja tai patriootteja.

      • TurhaToivo

        Venäjälle? Tuskinpa sentään!


    • SBOSS

      44.Div on edelleen täysin pihalla, potkukelkka on teknisin liikkumaväline tälle tyypille, polkupyörä on jo liian mutkikas?

      KAL-007 ammuttiin alas, lennettyään sotilastukikohtien yläpuolelta 200 km harhautuneena tunnelista...että kun kopioit, niin kopioi kaikki oleellinen?
      Jenkit käyttivät tuolloin Boeing 707 siviilikonetta vakoiluun yleisesti ja siitä oli tehty havaintoja muutamia tunteja ennen alasampumista.
      Jenkit ampuivat Iranilaiskoneen TUNNELISTA, kai sentään tajuat eron....mikä on tunneli ja mikä on sotilastukikohta?
      Potkukelkka on sinulle opiva kulkuneuvo, polkupyörä on edelleen liian mutkikas....mitäs teet jos ketjut putoo?

      • HAH ... kykenen nolaamaan tuollaisen valehtelevan paskasäkin joka ainoa kerta, aiheesta riippumatta.

        "KAL-007 ammuttiin alas, lennettyään sotilastukikohtien yläpuolelta 200 km harhautuneena tunnelista...että kun kopioit, niin kopioi kaikki oleellinen?"

        - KAL007 ei lentänyt "sotilastukikohtien yläpuolella", vaan NL:n ILMATILASSA. Mistä vitun "tunnelista"?. Ei taivaalla mitään tunneleita ole ... siellä on lentoväyliä. ;-)

        "Jenkit käyttivät tuolloin Boeing 707 siviilikonetta vakoiluun yleisesti ja siitä oli tehty havaintoja muutamia tunteja ennen alasampumista. "

        - Ja taas pieleen ... neukut epäilivät KAL007:n olevan RC-135 tiedustelukone, JOKA ON ITSE ASIASSA BOEING 739 -kone.
        "he RC-135 is internally designated as the Model 739 by the company. Many variants have been modified numerous times, resulting in a large variety of designations, configurations, and program names."

        MITÄ SEURAAVASSA LUKEE?.

        Pitkään uskottiin lentäjän erehtyneen luulemaan Boeing 747 -matkustajakonetta RC-135-tiedustelukoneeksi. Vuonna 1996 Osipovitš kuitenkin kertoi haastattelussa, ettei lennonjohto edes kysynyt häneltä koneen mallista, vaikka hän oli huomannut vilkkuvalot koneen siivenkärjissä.[1]

        Siviilikone lentää huonoissa valaistusolosuhteissa AINA Identification-valot päällä. ID-valot sijaitsevat korkeusvakaajan yläpinnalla, vakaajan kärjessä, VALAISTEN KOKO SIVUVAKAAJAN. Kysymys kuuluu ... OLIKO Maj. GENNDI OSIPOVITS UMPISOKEA? Kuten sinä olet yx V*TUNMOINEN IDIOOTTI !!!!!.

        "Potkukelkka on sinulle opiva kulkuneuvo, polkupyörä on edelleen liian mutkikas....mitäs teet jos ketjut putoo? "

        - Maastopyöräilyä vuodesta 1992 alkaen, ympäri vuoden, joten yritä kolmenkopeekanhuora uudelleen.

        IMHO.


      • Minua et hämää, se mikä eniten laittaa etomaan on tuolla mölinäsi varjolla harjoitettu useilla nikkareilla toiminta palstalla...kaipa näet itse juttujesi arvon?
        Maastopyörää ei tuollaiselle voisi edes kuvitella ja edelleen kun postaat niin postaa sitten KAIKKI oleellinen...tapanasi on valikoida juttuja ja irroitella niitä kokonaisuudesta?
        Et edelleenkään pysty, kykene ajattelemaan asioita omilla aivoillasi, siitä on pitkäaikainen kokemus ja laajalta sektorilta?
        Trollitoimistossa ei SAA ajatella, se on tosi?


      • Kun mainostat yhtä asiaa....otapa kantaa myös siihen, mikä ero on sillä että siviilikone lentää sille määrätyssä tunnelissa ja ammutaan alas.....tai kone lentää 200 km harhautuneena tunnelista ja kuinka ollakaan sotilastukikohtien yli?
        Ylitä itsesi?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Minua et hämää, se mikä eniten laittaa etomaan on tuolla mölinäsi varjolla harjoitettu useilla nikkareilla toiminta palstalla...kaipa näet itse juttujesi arvon?
        Maastopyörää ei tuollaiselle voisi edes kuvitella ja edelleen kun postaat niin postaa sitten KAIKKI oleellinen...tapanasi on valikoida juttuja ja irroitella niitä kokonaisuudesta?
        Et edelleenkään pysty, kykene ajattelemaan asioita omilla aivoillasi, siitä on pitkäaikainen kokemus ja laajalta sektorilta?
        Trollitoimistossa ei SAA ajatella, se on tosi?

        En hämääkkään, vaan hakkaan kaltaisesi paskakasan AINA MAANRAKOON osaamisellani.
        Vänkää vaan kolmenkopeekanh*ora ... olethan titteliltäsi VALTAKUNANNANVALEHTELIJA.

        Tottakai minä valikoin ... vain olennaisen FAK-TAn, joiden avulla hakkaan sut maanrakoon, JOKA AINOA KERTA!.

        HAH ... no miten kuvittelet, että HAKKAAN TUOLLAISEN P*SKAKASAN MAANRAKOON, JOKA AINOA KERTA, osaamisellani, ellen osaisi käyttää aivojani?
        Kykenen tarvittaessa repimään sut riekaleiksi ihan livenäkin ... .

        "Kun mainostat yhtä asiaa....otapa kantaa myös siihen, mikä ero on sillä että siviilikone lentää sille määrätyssä tunnelissa ja ammutaan alas.....tai kone lentää 200 km harhautuneena tunnelista ja kuinka ollakaan sotilastukikohtien yli?"

        KAL007 harhaantui reitiltään inhimillisen erehdyksen seurauksena liikaa oikealla l. länteen ... AP/FD kurssinvalinta moodi oli väärä. Arvatenkin asetuksen MC/MH asemesta valittuna oli TC/TH, joka ei huomioi maan magneettikentän vaihtelusta johtuvaa erantoa.

        Kun matka on riittävän pitkä ja erantoa sopivasti, niin loppupäässä lentoa, aiotun ja toteutuneen kurssin välinen ero on pahimmillaan satoja kilometrejä.

        Mitä VITTUA P*SKALÄJÄ SIIS VÄNKÄÄ?.

        IMHO.


      • Sinä et räkänokka kykene siihen ... kuuna kullaana. Se on FAK-TA!.
        Joko se harteillasi keikkuva hemorroidi operoidaan?. Auttaisin niin mielläni sen poistossa, kun sopivat välineetkin löytyy ... . ;-)

        Btw ... kelle muille h*oramutsis on jakanut, kuin sut siittäneelle epäsikiölle ja lähimmälle varuskunnalle?

        Oliko abskessilla muuta?.


      • Edellenkään pukamasta ei erity mitään tuollaista, ainoastaan verensekaista kudosnestettä. Kivun aiheuttaa paineen tunne, sekä mahdollinen tulehdus.

        Kerrohan ... kuinka paljon se visvan maku miellyttää, kun se näyttää hallitsevan elämääsi noinkin paljon. Montaako eritettä tihkuvaa, kuppaista k*llia on tullut imettyä, että siitä kehittyi oikein fetissi?.

        Pataas saat aina , kun mulle alat. Täällä palstalla fyysinen terveytes kuiten säilyy ... pidä se mielessäs ... abskessi.

        IMHO.


      • Esitin kysymyksen, että "kuinka montaa kupansyömää k*llinnuppia on pitänyt imeskellä, että fetissi visvaan nosti päätään toden teolla?. Vastaappa nyt rååpäle reippaasti, äläkä edes koita olla näsäviisas, kun sekään ei näytä onnistuvan ... huonostikkaan.

        Että oikein kakkoseksi ... että kupansyömien k*llinuppien lutkuttamisen lisäksi olet vielä B-rapun miehiäkin, kun toi "kakkonen" näyttää myös ottaneen tiukan otteen säälittävässä peräkammarin rnkkarin elämässäs.
        Noh kaikkea sitä maailmaan mahtuu ... pysy reppana kuiten erossa lapsista ... .

        IMHO.


      • RektaaliPutki
        44.Div kirjoitti:

        En hämääkkään, vaan hakkaan kaltaisesi paskakasan AINA MAANRAKOON osaamisellani.
        Vänkää vaan kolmenkopeekanh*ora ... olethan titteliltäsi VALTAKUNANNANVALEHTELIJA.

        Tottakai minä valikoin ... vain olennaisen FAK-TAn, joiden avulla hakkaan sut maanrakoon, JOKA AINOA KERTA!.

        HAH ... no miten kuvittelet, että HAKKAAN TUOLLAISEN P*SKAKASAN MAANRAKOON, JOKA AINOA KERTA, osaamisellani, ellen osaisi käyttää aivojani?
        Kykenen tarvittaessa repimään sut riekaleiksi ihan livenäkin ... .

        "Kun mainostat yhtä asiaa....otapa kantaa myös siihen, mikä ero on sillä että siviilikone lentää sille määrätyssä tunnelissa ja ammutaan alas.....tai kone lentää 200 km harhautuneena tunnelista ja kuinka ollakaan sotilastukikohtien yli?"

        KAL007 harhaantui reitiltään inhimillisen erehdyksen seurauksena liikaa oikealla l. länteen ... AP/FD kurssinvalinta moodi oli väärä. Arvatenkin asetuksen MC/MH asemesta valittuna oli TC/TH, joka ei huomioi maan magneettikentän vaihtelusta johtuvaa erantoa.

        Kun matka on riittävän pitkä ja erantoa sopivasti, niin loppupäässä lentoa, aiotun ja toteutuneen kurssin välinen ero on pahimmillaan satoja kilometrejä.

        Mitä VITTUA P*SKALÄJÄ SIIS VÄNKÄÄ?.

        IMHO.

        Imho on ainoastaan omien elimiensä ja ruumiinnesteidensä asiantuntija


      • RektaaliPutki kirjoitti:

        Imho on ainoastaan omien elimiensä ja ruumiinnesteidensä asiantuntija

        Oletko kenties katkera, että osaan kaiken muun lisäksi, myös ihmisen peruselintoiminnot ja osaan myös diagnosoida erilaisia fysiologisia, sekä neurologisia oireita?.

        Sullehan mopoJONNE, oli maailman tärkein juttu, että osaat päteä diarrealaskennassa, -73 Jupivieterin kaasuttimen kohon D-mitan tietämisessä, sekä aisankannattajana (peräkärryn) toimimisena. ;-)

        AIVAIN VALTAVA TIRSK!.


      • EiKateuttaLain
        44.Div kirjoitti:

        Oletko kenties katkera, että osaan kaiken muun lisäksi, myös ihmisen peruselintoiminnot ja osaan myös diagnosoida erilaisia fysiologisia, sekä neurologisia oireita?.

        Sullehan mopoJONNE, oli maailman tärkein juttu, että osaat päteä diarrealaskennassa, -73 Jupivieterin kaasuttimen kohon D-mitan tietämisessä, sekä aisankannattajana (peräkärryn) toimimisena. ;-)

        AIVAIN VALTAVA TIRSK!.

        Asiantuntija paskanjauhannassa, mutta se kuuluukin elimistön toimintaa, muuten jutut ulkoa opeteltuilta, kukaan ei varmasti kadehti


    • #KAL007 harhaantui reitiltään inhimillisen erehdyksen seurauksena liikaa oikealla l. länteen ... AP/FD kurssinvalinta moodi oli väärä. Arvatenkin asetuksen MC/MH asemesta valittuna oli TC/TH, joka ei huomioi maan magneettikentän vaihtelusta johtuvaa erantoa.

      Kun matka on riittävän pitkä ja erantoa sopivasti, niin loppupäässä lentoa, aiotun ja toteutuneen kurssin välinen ero on pahimmillaan satoja kilometrejä.#

      Vastaavaa ei sitten ole tapahtunut ennen eikä jälkeen.....kuinkahan uskottava olet? Siellä ohjaamossa kaikki jutut varmistetaan ainakin tuplasti, jopa kolme systeemiä tarkkailee koneen reittiä, asentoa ym....selittelyn makua virheistä?

      Edelleen kysyn, etkö näe eroa "tunnelista alas ampumiseen", sen suorittivat jenkit ja täysin anteeksiantamaton virhe?
      Vertailukohteeksi itse otit tämän KAL-007, joka otettiin alas "sotilastukikohdan" ylitettyään....etkö saa kaaliisi mitä ajan takaa?

      • Edelleen sinä olet palstan valehtelija, ollut aina.


      • Miksi kolmenkopeekanh*ora kommentoi asioita, joista ymmärtää TASAN YHTÄ VÄHÄN, KUIN SIKA POHJANTÄHDESTÄ?.

        "Vastaavaa ei sitten ole tapahtunut ennen eikä jälkeen.....kuinkahan uskottava olet? Siellä ohjaamossa kaikki jutut varmistetaan ainakin tuplasti, jopa kolme systeemiä tarkkailee koneen reittiä, asentoa ym....selittelyn makua virheistä?"

        Kyseessä oli ns. lentäjän virhe, siis yksi niistä. Älä lässytä tuota p*skaasi. Olen taatusti viettänyt enmmän aikaa lentokoneen ohjaamossa, joten tiedän täysin varmasti mistä puhun.

        Luuletko, että alan kaivamaan jokaisen tapauksen tuolaiselle P*ASKALÄJÄLLE. V*TUT!!!!!!!!!!!!!.
        Opettele STNAN KOLMENKOPEEKANH*ORA hankkimaan tietosi itse ......


        IMHO.


      • Vittuako elämöit, vaan vastaa asialliseen kysymykseen....teet itsestäsi pellen yhä uudelleen ja uudelleen?
        Koneessa on aina vähintään kaksi erillistä tietokonetta, jotka valvovat toisiaan....jopa kolme?
        Ohjaamossa olet voinut käydä, mutta epäilen sitäkin ja mitä sinä siitä olisit viisastunut?

        Niin, vastaa kysymykseen asiasta, jonka itse panit vertailuun....mitä eroa on ampua siviilikone alas, TUNNELISTA, jossa on määrätyt lentoetäisyydet ja korkeudet, tai SOTILASTUKIKOHDAN YLLÄ....äläpä kieroile ja valehtele enää enempää, vaan sano se ero?


      • PietariSuuri kirjoitti:

        Vittuako elämöit, vaan vastaa asialliseen kysymykseen....teet itsestäsi pellen yhä uudelleen ja uudelleen?
        Koneessa on aina vähintään kaksi erillistä tietokonetta, jotka valvovat toisiaan....jopa kolme?
        Ohjaamossa olet voinut käydä, mutta epäilen sitäkin ja mitä sinä siitä olisit viisastunut?

        Niin, vastaa kysymykseen asiasta, jonka itse panit vertailuun....mitä eroa on ampua siviilikone alas, TUNNELISTA, jossa on määrätyt lentoetäisyydet ja korkeudet, tai SOTILASTUKIKOHDAN YLLÄ....äläpä kieroile ja valehtele enää enempää, vaan sano se ero?

        Kiitä ruplahoratsu luojaas, etten VIELÄ tiedä kuka olet ja missä maakuopassa pidät kortteeriasi ... .


      • Osaat olla myös huvittava, siitä sinulle piste....eli peräti peukku...ei sentään?


      • HuonoEnnuste

        Selostuksesta näkee, että olosuhteet oli sellaiset, että kuka tahansa olisi voinut sen koneen ampua alas ja kun sotilaista on kyse niin tuollainen pyöriminen toisen alueella varmistaa koneen tuhon ja lisäksi KAL ei huomannut hävittäjää, jolla bensa oli vähissä ja lentäjä olisi voinut ilmoittaa lennonjohdolle siviilikoneesta mikäli tunnisti sen, loput on historiaa huonosta tuurista. Mutta ei ole varmaa, kun kone oli väärällä reitillä, että olisiko se löytänyt laskeutumispaikkaa ja olisi pudonnut bensan loputtua. Hävittäjalentäjän voi sanoa saanen mitalissa lohdutuspalkinnon, sitä se varmaan kaipaa, mutta tuskin lohduttaa.


    • boikottiin.koko.maa

      Mielestäni Venäjän hallinto on edesvastuuton kun antaa siviilikoneiden lentää Venäjän ilmatilassa.

      Koskaan ei voi tietää milloin joku venäläinen taas ampuu yhden alas! Tai sitten humalainen työkoneen kuljettaja tuhoaa koneen kiitoradalla.
      "Lentokoneeseen tuhoisasti törmänneen lumiauran kuljettaja oli humalassa onnettomuuden sattuessa Moskovan Vnukovon lentokentäll"

      • LOLz. Hyvä kevennys ...............

        IMHO.


      • Mitä sekoilua....nyt pitäisi vähän selventää vaikka tämän kyllä palstan humoristi näkemä hyvin ymmärsi?
        "siviilikoneiden lentää Venäjän ilmatilassa".?????


      • Andreas_Lubitz

        Niin tai puikoissa on saksalainen kamikaze.


    • khjökh

      Kiovalla ei ollut aikomustakaan ampua alas normaalia sivililiikennettä maansa ilmatilassa.
      Venäjältä tulleet höyrypäät, Kremlin rakkikoirat sen teki.
      Kuka on vastuuton ja kuka vastuussa tästä rikoksesta ja koko Krimin anastamisesta.

      • Sinulla olikin pätevät näytöt, tuli selväksi kertalaakista?


    • tutkadaattaa_jepatnaa

      Täällä trollataan usein väitettä, että MH17-koneen olisi ampunut alas ukrainalainen hävittäjä. Tosiasiassa se ei ole mitenkään mahdollista, koska kansainvälisellä rikostutkintaryhmällä on käytössään tutkadataa useista eri lähteistä, eikä missään niistä näy vieraita lentokoneita yhtäaikaisesti MH17-koneen lähellä, eikä uudella valtiolla ollut edes varaa kerosiiniin.

      • SBOSS

        Tutkadataa ei nimenomaan ollut käytössä, koska se takavarikoitiin....jos oli käytössä, se salattiin....kuten kaikki muukin todistusaineisto?


      • SBOSS kirjoitti:

        Tutkadataa ei nimenomaan ollut käytössä, koska se takavarikoitiin....jos oli käytössä, se salattiin....kuten kaikki muukin todistusaineisto?

        "Tutkadataa ei nimenomaan ollut käytössä, koska se takavarikoitiin....jos oli käytössä, se salattiin....kuten kaikki muukin todistusaineisto?"

        Kansainvälinen rikostutkintaryhmä on saanut käyttöönsä tutkadataa useasta eri lähteestä ja missään niissä ei näy vieraita lentokoneita MH17-koneen lähettyvillä. Ei edes Venäjän toimittamassa tutkadatassa.


      • "useista eri lähteistä" äläpä nyt viitsi jatkaa, miksi lennonjohdon data evakuoitiin paniikissa?
        Muutenkin....mistä sinä tiedät ....mitä aineistoa oli käytössä, koska ne ovat salattuja asioita?
        Usko jo että tutkintaa ei tehdä näin, jos olisivat puhtaat jauhot pussissa....?


    • säännöt

      Kiovalle tuntuu olevan epäselviä nuo siviili-ilmailun säännöt.

      • EI OLE ... Säänöt sovitaan kansainvälisesti. Kattojärjestönä toimii ICAO.

        Sinä puolestaan et ymmärrä ko. säänöistä p*skanvertaa, joten pidä turpasi tukossa, LUOKATON TROLLI.

        IMHO.


    • poliisi.pamputtaa.kohta

      Tiltut hikoilevat, mutta Venäjän vastalauseista huolimatta Hollannin johtamat tutkimukset edistyvät ja syytteitä nostetaan. Se, että kyseessä oli venäläisalueelta ammuttu BUK ei ole ollut enää pitkään aikaan kysymysmerkki. Nyt setvitään vain kuka ryssä noin sadan pääepäillyn joukossa oli tekemässä mitäkin ja milloin ja kenen käskystä. Voi tietysti olla että Putin likvidoi tärkeimmät henkilöt pois. Tällaista on jo huhuttu tapahtuneen. Kuollut kun ei voi tunnustaa.

      • HikisetPamput

        Ei ne syytteet edisty, koska ne perustuu väärennettyihin todisteisiin. Puolustukselta tulee haiseva vastalause ja voi sillä olla jokunen todistekin. Ainakin missä 53. prikaati oli ampumahetkellä


      • HikisetPamput kirjoitti:

        Ei ne syytteet edisty, koska ne perustuu väärennettyihin todisteisiin. Puolustukselta tulee haiseva vastalause ja voi sillä olla jokunen todistekin. Ainakin missä 53. prikaati oli ampumahetkellä

        Se oli itä-Ukrainassa.


      • MoolokkiOhjusMies
        moloch_horridus kirjoitti:

        Se oli itä-Ukrainassa.

        Oliko Moolokki prikaatin mukana, kun niin varmasti tietää


      • MoolokkiOhjusMies kirjoitti:

        Oliko Moolokki prikaatin mukana, kun niin varmasti tietää

        En ollut, mutta kansainvälinen rikostutkintaryhä, jolla on käytössään satoja asiantuntijoita eri maista on selvittänyt prikaatin likkeet.


      • sotilaspassendaaleri

        Aika hassuahan se olisi jos 53prikaatin TELAR karkaisi omille teilleen naapurimaahan ilman miehistöä.
        Edes Putin ei sellaista salli.

        Miehistö oli siis Venäläinen ja komennossa oli niin ikään Venäläinen.
        Mutta rikostutkinnan on selvitettävä tarkka komentoketju jotta syylliset saadaan tuomiolle.


      • PureJenkki

        Aika epätoivoinen ja jopa naurettava selitys....lavetilla ajo edestakaisin, ja eikö se ollut vielä sen yhden äijän suoltama propaganda?
        Ainoastaan kaikkein yksinkertaisimmat sortuvat uskomaan kaiken humpuukin, olisihan juttu jo selvä jos olisi todelliset näytöt olemassa.


    • odotan-sitä

      Toivottavasti asia tutkitaan joskus vielä perinpohjin.

      • SBOSS

        Toivotaan, mutta epäilen ettei ole varaa menettää kasvojaan....nimittäin Ukrainan lisäksi...laskepa keitä siinä on mukana juonessa?
        Tässä on haluttu nimetä syyllinen ja siinä on onnistuttu, mutta älä luule ettei maailmassa tiedetä tarkalleen , miten asia oikeasti on?


    • ViattomatSaaKärsiä

      Toivottavasti tähän asiaan saataisiin jokin selvyys.

      • kirkas.selvyys

        Asia on harvinaisen selvä, vain Putinin haluttomuus maksaa omasta eli Venäjän kassasta satojen miljoonien korvaukset uhreille on aiheuttanut vitkuttelun alkaen YK-tutkimuksen kieltämisestä ja olemassa olevan trollitehtaan hyödyntämisestä roskapostitukseen.

        Kunhan Putin savustetaan ulos tai kuolee niin tämäkin tapaus on vain yksi Mainila/Katyn/KAL jonka venäläiset itsekin jälkikäteen myöntävät.


      • kirkas.selvyys kirjoitti:

        Asia on harvinaisen selvä, vain Putinin haluttomuus maksaa omasta eli Venäjän kassasta satojen miljoonien korvaukset uhreille on aiheuttanut vitkuttelun alkaen YK-tutkimuksen kieltämisestä ja olemassa olevan trollitehtaan hyödyntämisestä roskapostitukseen.

        Kunhan Putin savustetaan ulos tai kuolee niin tämäkin tapaus on vain yksi Mainila/Katyn/KAL jonka venäläiset itsekin jälkikäteen myöntävät.

        Syynä ei ole pelkästään haluttomuus maksaa korvauksia. Myös vale, etteivät venäläiset sotilaat muka ole Ukrainassa sotimassa olisi tuolloin paljastunut niinkuin sitä siihen aikaan toitotettin. Tämä pakotti hätäratkaisuun kieltää tuo vahinko ja syyttää siitä ukrainalaisia , CIA:ta, UFO:ja jne.


    • kkjjhhl
      • HybridiLehdetLehdet

        Pitäisi laskea valeet, jotka tuli EUn tuutista hybridilehdistön välityksellä


    • Olet oikeassa👍👠

    • sano_norjalainen

      Akkurat

    • HakoTeillä

      Lavrov on kertonut haastattelussa, että tutkimusryhmä on esittänyt yli sata nimeä ja ketään ei ole syytetty. Taitaa syyllinen olla hakusessa ja tutkimusryhmä hakoteillä.

    • MikäMuuttui

      USA on perunut jokavuotisen Moskovan suurlähettiläänsä tiedonannon Venäjän syyllisyydestä mh17 alasaampumiseen, antoiko Putin tietoja Venäjän syyttömyydestä Trumpille Helsingissä.

    • HävittäjäAmpui

      Kiova on syyllinen, ei ainostaan vastuuton, Amerikkalaisetkin mediat on myös pohtineet mh17 ohjaamon kuvaa ja tulleet siihen tulokseen että pyöreät reiät ovat hävittäjän konetuliaseen sisäänmenoreikiä ja niissä koneen sisäänpäin kääntyneet reunat ja su25n konetuliaseen ammukset ovat räjähtäviä että räjähtyksen sirpaleet on sitten tunkeutuneet ulospäin ja aukon reunat on ulospäin niinkuin kuvassakin. Ohjaamon sisällä tapahtuneet ammusten räjähdykset näkyy kuvan niiteissä joiden reunat kääntyneet ulospäin. Kaikki natsaa su-25n hyökkäykseen koneen aseilla ja räjähtävillä luodeilla mh-17 ohjaamoon tarkoituksenaan tappaa pilotit ja pudottaa kone niinkuin sitten tapahtuikin. Mitä venäläisiin tulee niin he hyväuskoisia hölmöjä jotka ei osaa pitää oikeasta kannastaan kiinni vaan antaa yleisen mielipiteen vaikuttaa kantaansa, niinkuin useimmat tämän palstan kommentoijatkin. Kansainvälisen tutkimusryhmän roolia vain pitää ihmetellä mikä on sen agenda ettei vain CIAn operaation peittely

    • Savtsenko_vapaaksi_heti

      Totta, Ukraina aiheutti koneen tipahtamisen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe