Turun puukotus oli terroriteko

No nyt syyttäjän näkemys Turun puukotus oli terroriteko ja vaatii elinkautista. Puolustus vain vänkää teon olleen puukotus tappo. Oikeus julistaa tuomion noin kuukauden päästä.
Että silleen. TV1 uutiset.

35

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No nyt selitellään uhrien olleen vain välineitä aiheuttaakseen pelkoa kansan keskuudessa.
      No jos uhrit ovat välineitä on tekijäkin väline joka pitää romuttaa loppulisesti. Että silleen.

    • SuomiOsaa

      Ja tuomio tulee olemaan joku kevytkuolemantuottamus, koska tekijä oli julman sodan (ja ei nyt puututa ollenkaan siihen et Marokossa ei ollu sotia vuosikausiin, eihän?) raakasti runtelema ihmisraunio ;( *snif* Kolme vuotta linnaa, josta pääsee ulos toteuttamaan itseään taas vajaassa parissa vuodessa.
      Ja oikeus on voittanut taas! :)

      • No eiköhän olisi syytä kysyä niilltä mailta joissa terroristejä on tuomittu millä perusteella ne on tuomittu ? Suomessa kun ei edes terroristin oma tunnustus helpota tuomion antamista.
        Suomessa on todella se " Aito Nollatoleranssi Terrorismille ". Että silleen.


      • TarkkanaNyt
        höpöhöpö kirjoitti:

        No eiköhän olisi syytä kysyä niilltä mailta joissa terroristejä on tuomittu millä perusteella ne on tuomittu ? Suomessa kun ei edes terroristin oma tunnustus helpota tuomion antamista.
        Suomessa on todella se " Aito Nollatoleranssi Terrorismille ". Että silleen.

        Älä nyt vaan unohda peukuttaa tätäkin höpinääsi.


      • HyväSuomi
        höpöhöpö kirjoitti:

        No eiköhän olisi syytä kysyä niilltä mailta joissa terroristejä on tuomittu millä perusteella ne on tuomittu ? Suomessa kun ei edes terroristin oma tunnustus helpota tuomion antamista.
        Suomessa on todella se " Aito Nollatoleranssi Terrorismille ". Että silleen.

        Juu nollatoleranssi todellakin!? :/ Ku terroristi ihan itsekin pää punase ja naama näkkärillä oikeudessa vakuuttaa et kyllä hän on ihan oikeasti terroristi omasta mielestäänkin, ja teki tekonsa juurikin terroristisessa tarkoituksessa, niin tän puupään oma nollatoleranssilakimies kailottaa vaan vieressä et "Turpa tukkoon et sä mikään terroristi ole, anna mun vaan hoitaa tää asia kun et tiedä lakiasioista hittojakaan!" :/ Nollatoleranssia indeed? :/


      • HyväSuomi
        HyväSuomi kirjoitti:

        Juu nollatoleranssi todellakin!? :/ Ku terroristi ihan itsekin pää punase ja naama näkkärillä oikeudessa vakuuttaa et kyllä hän on ihan oikeasti terroristi omasta mielestäänkin, ja teki tekonsa juurikin terroristisessa tarkoituksessa, niin tän puupään oma nollatoleranssilakimies kailottaa vaan vieressä et "Turpa tukkoon et sä mikään terroristi ole, anna mun vaan hoitaa tää asia kun et tiedä lakiasioista hittojakaan!" :/ Nollatoleranssia indeed? :/

        Minäpä olen suoli24n oma puppelitrolli ja sen voin myöntää rinta rottingilla. Kuka muu uskaltaa?


      • HienoaHienoa

        Voin myös kertoa itsestäni teille kun nyt yksi muukin tuli kaapista. Minä tykkään pissajutuista ja varsinkin emakkoni pisu on ihanan makuista. Haluaisin seuraavaksi maistaa tossejörniäisen pisua. Kokeilkaa palstakaverit tulla kaapeistanne! Tämä on mahtavan antoisaa!


    • turhaa.jauhamista

      Hyvin taas sujuu alottajalta turha itsestään jauhaminen. Miksei hanki jo elämää ja opettelisi vaikka kirjoittamaan.

      • kyösti.ottaa.osumaa

        Ja taas Kyösti tuli kärppänä paikalle ottamaan osumaa.


      • niinkö
        kyösti.ottaa.osumaa kirjoitti:

        Ja taas Kyösti tuli kärppänä paikalle ottamaan osumaa.

        Jaa että tuo aloituksen tehnyt on oikealta nimeltään Kyösti. Välillä se meinaa vaan unohtaa omien höpinöidensä peukuttamisen.


      • kyösti.ottaa.osumaa
        niinkö kirjoitti:

        Jaa että tuo aloituksen tehnyt on oikealta nimeltään Kyösti. Välillä se meinaa vaan unohtaa omien höpinöidensä peukuttamisen.

        Ja Kyösti jatkaa osuman ottamista.


      • kyösti.ottaa.osumaa
        kyösti.ottaa.osumaa kirjoitti:

        Ja Kyösti jatkaa osuman ottamista.

        Minäkin vedin itseäni turpeaan kärsääni kun en enää kestänyt tyhmyyttäni enkä rumuuttani.


    • tulimieleen

      Tuo aloituksen tekijä on omien höpinöidensä sarjapeukuttaja.

      • EiYmmärtää

        No antaa häne harrastaa? Ei se itsepeukuttelu taida olla sen kielletympää täällä Suomi24 kun eukkojen itsepeukuttelu peiton allakaan? Miks se on sulle siis ongelma?


      • peukuti.peukuti

        peukkukateus iski kyöstiin


      • sekin.tuli.mieleen
        EiYmmärtää kirjoitti:

        No antaa häne harrastaa? Ei se itsepeukuttelu taida olla sen kielletympää täällä Suomi24 kun eukkojen itsepeukuttelu peiton allakaan? Miks se on sulle siis ongelma?

        Aloittajakyösti nyt on vaan niin tyhmä että peukuttaa itseään, parempi olisi käyttää sekin aika oikeinkirjoittamisen harjoittamiseen.


      • MutEipäVaan
        sekin.tuli.mieleen kirjoitti:

        Aloittajakyösti nyt on vaan niin tyhmä että peukuttaa itseään, parempi olisi käyttää sekin aika oikeinkirjoittamisen harjoittamiseen.

        No jos alotettais toi oikeinkirjotuksen moittiminen vaikka siitä 11 vuotiassta matuskidistä joka toimittaa noita YLEn teksti-TV sivuja, koska ne on nykyään ihan TÄYNNÄ krjotus, ja jopa asivirheitä? :) Varsinkin ku se saajopa palkan "työstään", ja vieläpä siten et me maksetaan se! :/


      • MutEipäVaan
        MutEipäVaan kirjoitti:

        No jos alotettais toi oikeinkirjotuksen moittiminen vaikka siitä 11 vuotiassta matuskidistä joka toimittaa noita YLEn teksti-TV sivuja, koska ne on nykyään ihan TÄYNNÄ krjotus, ja jopa asivirheitä? :) Varsinkin ku se saajopa palkan "työstään", ja vieläpä siten et me maksetaan se! :/

        Minulla itsellä ei kirjoitusongelmaa ole, käsi savuaa ihan kun pitää joka puolelle ehtiä kirjoittaa eri nimimerkkien takaa. Kyllä tämä Puten antama kokopäivätyö vähän mielenterveyttä verottaa, se on myönnettävä. :) ;/


      • SuvakkiEiNytVaanOsaa
        MutEipäVaan kirjoitti:

        Minulla itsellä ei kirjoitusongelmaa ole, käsi savuaa ihan kun pitää joka puolelle ehtiä kirjoittaa eri nimimerkkien takaa. Kyllä tämä Puten antama kokopäivätyö vähän mielenterveyttä verottaa, se on myönnettävä. :) ;/

        On sulla! ;) Koska sä et senvertaa tiiä, et MÄ en laita koskaan tohon "lauritähkä"-hymiööni puolipistettä, vaan aina kaksoispisteen! :P :D

        Mut ehkä sä vielä jpku päivä opit uskottavasti feikkaamaan muo, kuha innolla pari vuotta reenaat?


    • herneRokkaaja

      Puolustus puhuu 10 vuoden tuomiota taposta. Huumausaine rikollisetkin saa pidempiä tuomioita.

      • No elinkautinen on pisimmillään lain mukaan 12 vuotta, mutta nyt " Ensikertalainen Terroristi " sai alennusta. Että silleen.


      • NäinmeilläSuomessa

        Minulla on sellainen hytinä, että oikeus löytää jonkun pykäläkriteerin (runsas julkisuus tms.), jonka nojalla tuomiota lievennetään vaikkapa viiteen vuoteen ja sekin sitten ensikertalaiselle ehdollisena. Kaveri kuukauden päästä takaisin paanalla ja korvaukset perään, kun pidettiin posessa tutkinnan ja oikeudenkäynnin ajan.
        Näin meillä Suomessa, jossa ei ole toimivaa oikeuslaitosta.


      • EiMikään12Vuotta
        höpöhöpö kirjoitti:

        No elinkautinen on pisimmillään lain mukaan 12 vuotta, mutta nyt " Ensikertalainen Terroristi " sai alennusta. Että silleen.

        Eikös se ole niin että elinkautinen ei ole mikään määrätty vuosimäärä, mutta aikaisintaan 12 vuoden jälkeen voi päästä vapauteen. Alle 21-vuotiaat aikaisintaan 10 vuoden jälkeen. Voi teoriassa joutua lusimaan jopa lopun ikänsä.
        Ei ainakaan ole mikään pisimmillään 12-vuotta tuomio. En jaksa googlata..


      • MalliaJenkeistä
        EiMikään12Vuotta kirjoitti:

        Eikös se ole niin että elinkautinen ei ole mikään määrätty vuosimäärä, mutta aikaisintaan 12 vuoden jälkeen voi päästä vapauteen. Alle 21-vuotiaat aikaisintaan 10 vuoden jälkeen. Voi teoriassa joutua lusimaan jopa lopun ikänsä.
        Ei ainakaan ole mikään pisimmillään 12-vuotta tuomio. En jaksa googlata..

        Mun mielestä Suomes kyl pitäs ketjuttaa noi tuomiot kuten jenkkilässä, ettei saa paljousalennusta noista henkirikoksista!? :/ Koska nykysellään sillä ei o mitään välii murhaatko yhden vai kymmenen, ni tuomio tulee olemaan ihan se sama eli kautinen. Mut tällekin pitäs sit mätkästä KAKS peräkkäistä elinkautista! Paljon fiksumpaa mun mielestäni.


      • No jaksoin googlata löytyi 15 vuotta . Että silleen.


    • yva

      Niinhän se oli ja samoin luokitellaan suurin osa PVLn väkivaltateot suomessa terroriteoiksi.

    • Suomikuntoon

      Suomen pahimmasta päästä olevat rikolliset, tuomarit rahastivat muutaman miljoonan tälläkin hyväkkäällä niinkuin jatkuvasti tuntuu tapahtuvan median mukaan jatkuvasti. Äänestäjät, miettikää vähän ennenkuin hyväksytte itsenne kusettamisen

      • No eikö se olisi todellista " Nollatotleranssia terrorismille " , ettei terroristi saisi mitään puolustusasianjajaa Suomessa oikeuteen ? Että silleen.


      • peukuti.peukuti

        peukkukade valittaa, kun ei voi peukuttaa palstalla


    • Kuukauvenko ne sitä vielä kiäntelöö, et olko se nyt mua vae valtijo? Ei hyväne päevä!

      • Ja PahnanPurijas hekottaa koko matkan minne sitten meneekään.


      • No on sitä aikoihin eletty, että Suomen valtion kustannuksella saa terroristi puolustusasianajajan. Että silleen.


      • höpöhöpö kirjoitti:

        No on sitä aikoihin eletty, että Suomen valtion kustannuksella saa terroristi puolustusasianajajan. Että silleen.

        No kyllähä se jokkaisele oikeus kuuluu, mut eikö tuo nyt pitäs melekei olla päevässä tai parissa päätetty. Uhrien mielenterveyshoito o sitte eriksee...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe