Kauhea nälkä

Nälkämaa

Mut ei mitään ruokaa. Aamulla söin kaksi baanaania. Ei köyhällä ole varaa syödä joka päivä. Satanen kuukaudessa ruokaan eikä sillä tehdä mitään kunnon aterioita.

16

320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älähassutteleee

      Heh älä hassuttele ettei 100eur tehdä ruokia kuukaudessa elikä 25eur viikko. Tee jauhelihakastike ja siihen sivuun keität perunoita niin lähtee nälkä. Puuroa aamusta mutta ei se kaikille maistu enkä itsekkään joka aamu syö sitä.

    • Työkkärin-täti

      Me työkkärissä emme voi tarjota teille töitä koska olette laiskoja pummi juoppoja.

    • nomikäsnyt

      Missäs ne loput rahat luuraavat? kyllä muutakin tuloa on kuin 100e vai onko pelattu ja juotu tai muuta tehty?
      Aloita seuraavana rahapäivänä ankara suunnittelu, säästä jokaiselle päivälle muutama euro ruokaa varten. Osta puuroainekset, perunat, porkkanat, margariini, leipäjauhot.
      Ehkä jotain proteiinipitoista vaikka muutamalle päivälle viikossa, esim. kananmunia.
      Niin se on tässä muidenkin tehtävä.

    • Jos oot mies, ni syö spermas ja jos naine ni tee kuukautisverestäs veriletut.

      • kynnetki.syöty.jo

        Entäs me vanhukset kun ei tule kumpaakaan?


      • kynnetki.syöty.jo kirjoitti:

        Entäs me vanhukset kun ei tule kumpaakaan?

        Voikukkaa ja heinäsirkkoja.


    • nbhgftyuilkjh

      Aloittaja voi jatkaa omaa linjaansa, käyttää yhteiskunnalta saamansa rahat johonkin ties mihin ja jättää ostamatta ruokaa.

      Luonnollinen poistuma hoitaa loput.

      Kiitos!

    • toissama

      Toisaalta samaa mieltä että mitä se meille kuuluu jos jollain ei ole ruokaa kun sössinyt raha-asiansa. Ihminen itse ottaa vastuu asioistaan.

    • velkakierre

      Perintä toimeen pitäisi saada jokin kohtuullisuus. Siitä se köyhyys lisääntyy vaikea sitten päästä takaisin tilanteeseen, missä rästi maxuja ei ole. Multakin perittiin yxin viime kuussa 1882 e perintätoimen kuluja.

      • elikätulojaaaa

        Jaa niin kaikenkaikkiaan mitä kasaantunut perintäkuluja toi summa. Joskus on niin velkojen kanssa että antaa mennä ulosottoon suosista ja onhan siinä suojaosuus mikä täytyy jäädä.


      • helkkarintyhmää

        Ja ihan omaa syytäsi olet itsellesi velkakierteen järjestänyt! Voit vain peiliin katsoa, turhaa syyllistää ketään muuta.
        Miksi laskea laskuja perintään? Laskuista voi sopia laskuttajan kanssa, jos ei heti pysty maksamaan. Perintätoimen kuluilla jo maksaa monta laskua.
        Ruokaa silti saa aina, koska sitä jaetaan ilmaiseksi jokaisella paikkakunnalla, että velkakierre ei nälkää tee. Joten täyttä puppua, ettei köyhä voi syödä joka päivä! http://www.mavi.fi/fi/tuet-ja-palvelut/jarjesto-seurakunta/Ruoka-apu/Sivut/default.aspx


      • sopimallalainaa
        helkkarintyhmää kirjoitti:

        Ja ihan omaa syytäsi olet itsellesi velkakierteen järjestänyt! Voit vain peiliin katsoa, turhaa syyllistää ketään muuta.
        Miksi laskea laskuja perintään? Laskuista voi sopia laskuttajan kanssa, jos ei heti pysty maksamaan. Perintätoimen kuluilla jo maksaa monta laskua.
        Ruokaa silti saa aina, koska sitä jaetaan ilmaiseksi jokaisella paikkakunnalla, että velkakierre ei nälkää tee. Joten täyttä puppua, ettei köyhä voi syödä joka päivä! http://www.mavi.fi/fi/tuet-ja-palvelut/jarjesto-seurakunta/Ruoka-apu/Sivut/default.aspx

        Tämä muuten tosi. Minulla oli vaikeuksia maksaa helmikuun lopulla 980€ lasku, soitin laskuttajalle ja kerroin tilanteen, että pystyn maksamaan tuon laskun kesäkuun lopussa. Tänään sain postissa uuden laskun tuosta ja korkoa lisätty laskuun 13,75€. Ei mielestäni paha hinta 4kk maksuajasta lisää, ei tarvinnut ottaa kallista pikavippiä. Maksan laskun nyt pois ja homma sillä selvä. Paljon kalliimpaa olisi ollut, jos olisin laskenut tuon laskun perintään tai ulosottoon.


      • eikysesiitääää

        Ei kyse siitä päästääkö perintään ja ulosottoon jos selviytyy maksuista niin sillon tietysti maksaa. Mikä tuollainen tonnin lasku muuten on.


    • Sh-maalta

      Kyllä minulle on satanen kuussa riittänyt, ostan sillä siis myös pesuaineet, shampoot, voiteet ym. kosmetiikan ruokakaupoista. Viimeksi meni meikkipuuteriin 20 e, silti pärjään satasella kuussa. Ruokalasku on melkein ainut mihin voi itse vaikuttaa, auton vakuutukset, kiinteistövero ja sähkölasku on maksettava, oli rahaa tai ei.

    • vastuuitsestäää

      Aikuisen ihmisen täytyy itse kantaa vastuu siitä mitä tekee. Lapsen kirjoitus melkeimpä aloitus niin koittaa olla syömättä sitten jos ei ruokaa. Uusavuttomuutta hyvinkin ettei perunoita keitellä. Sais palauttaa 1940 luvulle tuollaiset toimettomat.

    • Työtön---

      Ei sitä niin vaan syödä kun lääkäri lasku oli lähemmäs 800 euroa, kela tai sosku ei maksa joten työmarkkinatuesta joudun maksamaan 100 euroa joka kuukausi. Ja lääkäriin jouduin koska olin työkokeilussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe