Ilmoittaudun rasistiksi.

Annanperiksi

Olen kauhukseni huomannut olevani rasisti, piste iin päälle oli Sannikka/Ukkola ohjelma jossa Atte Kalevaa leimattiin vieraiden taholta rasistiksi julkisesti ja ennen ohjelmaakin Kalevan mukaan.
Olen siis seuraavilla yhteiskuntaan iskostetuilla mittareilla rasisti.
Koska kritisoin sitä, että maamme ei kestä enään uutta hallitsematonta maahanmuuttoa
Koska kritisoin pakkopalautusten estämistä
Koska kritisoin hallituksen epäonnistunutta kotouttamista
Koska kritisoin islamin asennetta naisiin ja vaimoihin
Koska kritisoin islamin asennetta homoja kohtaan.
Eli olen rasisti.

17

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11565

Ei se mitään moni on vajaaälyinen ne ei edes tajua mitä noi kohdat tarkoittaa.

• Olen-realisti

Minä ehdottaisin, että ihmisarvo luokiteltaisi 1-10 asteikolla sen mukaan miten on elämänsä elänyt. Ne jotka saisivat 0 pistettä joutuisivat autotehtaalle kolaritestinukeksi. Tähän riittäisi harkittu murha.

• PippaJKL

Olen suvakki ja rakastan erityisesti lähi-idän ja Afrikan komeita suklaanappisilmä miehiä. Toivon että suomalaisuus katoaa maailman päältä koska se on pyllystä ja tilalle tulee multikulttuurellinen suomi jossa asuu maahanmuuttajataustaisia taustaisia lapsia joiden äiti on suomalainen.

• xxxxxxg

Älä pelkää, kyllä toiveesi tulee muutaman sukupolven kuluttua toteutumaan, sillä Suomi islamisoituu vuorenvarmasti.

• turhaa-haaveilet-

Eikö tuollainen haave on aivan turha, sillä ei mummona niillä nappisilmille ole mitään käyttöä. Eikä tuollainen edes ehdi toteutua vielä moneen kymmeneen vuoteen, sillä suomalaiset kyllä pitävät vielä pintansa enemmistönä jonkin aikaa.

• Näin_se_menee

Kaikilla yleisillä kriteerillä jotka ovat nyt voimassa, niin minäkin kuulun kansan osaan joka on rasisti. Ei sitä ulospäin näy kun toimin yhteiskunnassa, joten olen niin sanottu piilorasisti.

• Kaavutonna

Näkemykseni eivät ole vajonneet alle keskiajan (joukkoraiskaukset, kaulan nirhaamiset, elävältä polttamiset yms).
      Joten en löydä muuta nimitystä itselleni kun rasisti ja tulen äänestämään populistia lue realistia.

• Nettipolliissi

Rasistit ilimotettaan Vatserin suklaatehtaalle. Perästä kuuluu sano torvensoittaja.

• RobertKinty

Vatserin sulklaapojat.

• RobertKinty

Kaikkihan me tervejärkiset ollaan rasisteja. Pitää olla hullu suvaitsevainen ollakseen ei rasisti.

• Reijoruotsista

Mielestäni tuo ohjelma on pahempi kuin jonkun maan trollit ja valeuutiset, kuuluuko YLEN mielipide muokkaus ohjelmaan?

• järkivoittaa

Ei tarvi kauhistella, suurin osa suomen kansasta ajattelee noin tykönänsä. Antaa muiden kauhistella,

• semmonenpuolue

Johan meillä on rasistinen puoluekin kansaa edustamassa. Rkp, eli rasistinen kansanpuolue. Tosin tämä rasismi kohdistuu pääasiassa suomalaisiin.

• Sinäollet

Rastitsi!!! Häppeä!

• TulisKuppaJaTappais

Suomalaiset ovat niin uunoja, että kun islamistit haukkuu niitä omassa kotimaassaan rasisteiksi niin ne ottavat siitä opikseen ja kustantavat koko loppuelämän näille heitä paremmille Muhammedin kuville.

• jäiköyhteenkertaan

Ei onneksi ollut pokkaa laittaa Attea nousevaan ja laskevaan tuoliin. On sen verran jämäkkä ja oppinut, sotilastaustainen? mies.
      Eivät taida vieraat suostua ohjelmaan jos tuohon tuoliin joutuvat Huhtasaaren kohtelun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3639
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2404
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1590
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe