Ilmoittaudun rasistiksi.

Annanperiksi

Olen kauhukseni huomannut olevani rasisti, piste iin päälle oli Sannikka/Ukkola ohjelma jossa Atte Kalevaa leimattiin vieraiden taholta rasistiksi julkisesti ja ennen ohjelmaakin Kalevan mukaan.
Olen siis seuraavilla yhteiskuntaan iskostetuilla mittareilla rasisti.
Koska kritisoin sitä, että maamme ei kestä enään uutta hallitsematonta maahanmuuttoa
Koska kritisoin pakkopalautusten estämistä
Koska kritisoin hallituksen epäonnistunutta kotouttamista
Koska kritisoin islamin asennetta naisiin ja vaimoihin
Koska kritisoin islamin asennetta homoja kohtaan.
Eli olen rasisti.

17

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11565

Ei se mitään moni on vajaaälyinen ne ei edes tajua mitä noi kohdat tarkoittaa.

• Olen-realisti

Minä ehdottaisin, että ihmisarvo luokiteltaisi 1-10 asteikolla sen mukaan miten on elämänsä elänyt. Ne jotka saisivat 0 pistettä joutuisivat autotehtaalle kolaritestinukeksi. Tähän riittäisi harkittu murha.

• PippaJKL

Olen suvakki ja rakastan erityisesti lähi-idän ja Afrikan komeita suklaanappisilmä miehiä. Toivon että suomalaisuus katoaa maailman päältä koska se on pyllystä ja tilalle tulee multikulttuurellinen suomi jossa asuu maahanmuuttajataustaisia taustaisia lapsia joiden äiti on suomalainen.

• xxxxxxg

Älä pelkää, kyllä toiveesi tulee muutaman sukupolven kuluttua toteutumaan, sillä Suomi islamisoituu vuorenvarmasti.

• turhaa-haaveilet-

Eikö tuollainen haave on aivan turha, sillä ei mummona niillä nappisilmille ole mitään käyttöä. Eikä tuollainen edes ehdi toteutua vielä moneen kymmeneen vuoteen, sillä suomalaiset kyllä pitävät vielä pintansa enemmistönä jonkin aikaa.

• Näin_se_menee

Kaikilla yleisillä kriteerillä jotka ovat nyt voimassa, niin minäkin kuulun kansan osaan joka on rasisti. Ei sitä ulospäin näy kun toimin yhteiskunnassa, joten olen niin sanottu piilorasisti.

• Kaavutonna

Näkemykseni eivät ole vajonneet alle keskiajan (joukkoraiskaukset, kaulan nirhaamiset, elävältä polttamiset yms).
      Joten en löydä muuta nimitystä itselleni kun rasisti ja tulen äänestämään populistia lue realistia.

• Nettipolliissi

Rasistit ilimotettaan Vatserin suklaatehtaalle. Perästä kuuluu sano torvensoittaja.

• RobertKinty

Vatserin sulklaapojat.

• RobertKinty

Kaikkihan me tervejärkiset ollaan rasisteja. Pitää olla hullu suvaitsevainen ollakseen ei rasisti.

• Reijoruotsista

Mielestäni tuo ohjelma on pahempi kuin jonkun maan trollit ja valeuutiset, kuuluuko YLEN mielipide muokkaus ohjelmaan?

• järkivoittaa

Ei tarvi kauhistella, suurin osa suomen kansasta ajattelee noin tykönänsä. Antaa muiden kauhistella,

• semmonenpuolue

Johan meillä on rasistinen puoluekin kansaa edustamassa. Rkp, eli rasistinen kansanpuolue. Tosin tämä rasismi kohdistuu pääasiassa suomalaisiin.

• Sinäollet

Rastitsi!!! Häppeä!

• TulisKuppaJaTappais

Suomalaiset ovat niin uunoja, että kun islamistit haukkuu niitä omassa kotimaassaan rasisteiksi niin ne ottavat siitä opikseen ja kustantavat koko loppuelämän näille heitä paremmille Muhammedin kuville.

• jäiköyhteenkertaan

Ei onneksi ollut pokkaa laittaa Attea nousevaan ja laskevaan tuoliin. On sen verran jämäkkä ja oppinut, sotilastaustainen? mies.
      Eivät taida vieraat suostua ohjelmaan jos tuohon tuoliin joutuvat Huhtasaaren kohtelun jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      222
      634
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      569
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      526
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      505
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe