Mulla ei o raha saan vasta 4 päivä raha ja rahat menevät ruokan ja röökin olen polttanut 31 vuotta ymärettävä että ei o raha kun aski maksa 7,- sittä ei voi mitenkän pois selittä kun on kukaro matti ja kestä 10 päivä ennen kun saa raha on köyhä jos poltta 2 askia päivässä mene 420,- kussa röökin.:(
Ei o raha.
11
215
Vastaukset
- siirsätkäää
Siirry sätkään niin menee joku 100eur tuprutteluun kuukaudessa.
Itsellä menee alakanttiin 2 toppaa viikossa ja filtterit ni tekee viikossa n, 13eur.
Paperit saatu Virosta ni ei mee niihin. Muutenhan paperi maksaa 1.40eur. Piippu yks vaihtoehto. - sossun_luokse
Aloittajaa ohjattiin jo aiemmin hakeutumaan oman sosiaalityöntekijän puheille ja pyytämään välitystiliasiakkuutta tai edunvalvontaa.
Hirveetä. Ole fiilis ja huvipolttaja. Käy paremmin..jalkoihin.
- JOTAINRAJAASIELLÄ
HAIST,KAAPPARI VIDDU.
- omavikajoseirahaa
Kasvata itse tupakat, niin ei mene rahaa tuota 420€ kuukaudessa tupakkaan. Siis hei haloo, sinulta menee yli 5000€ tupakkaan vuodessa!!!! Tuollaisella summalla maksat oman asunnon lainan muutamassa vuodessa.
- sätkäänyainaki
Jos päivässä on 16 tuntia hereillä niin aloittaja käryttää noin 15 minuutin välein elikä melkeimpä ketjussa, hitto ainakin vähentää niin että aski päivässä tai mielummin sätkää. Jos haluaa tuprutella niin siirtyä ilman muuta sätkään kun ei mitään järkeä maksaa 400eur tupakista kuukaudesta tai no lähde hakeen Virosta.
- 24minuuttiaaa
Ainiin aloittajalla menee 40 tupakkia päivässä ja jos 16 tuntia hereillä niin 24 min välein sytyttää tupakin, tekis ny ihmeessä sätkää niin ei menis hurjia summia.
Lopeta, niin minäkin tein yli kymmenen vuotta sitten.
Vähennä esim vain aski päivässä ja sit myöhemmin viikon /Kahden viikon päästä taas puolet askista.sillein se loppuu.
Keho tottuu, sinä totut ja sinusta tulee menestyjä.- Kylmä_totuus
Kunhan et ota tuosta selittäjästä mallia.
- melkeinketjuu
Melkein ketjussahan aloittaja polttaa tupakkia niin mikäs järki tuossa oikeen on. Tosiaan pyrkiä siihen että aski riittää päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627