Minua on aina (yli 26v) kiinnostanut historia. Sain kuulla tällaisesta Suomi 24 foorumista ja kiinnostus oli suuri tulla tänne ja kysyä jotain minua viisaammilta että miten tämä elämä muuttui kun se Palme tapettiin. Oliko meillä silloin erikoisen hyvät olot. Olin silloin 6 vee kun se taphtui ja historian kiinnostukseni alkoi 12 vuotiaana mutta ei se Palme varsinaisesti ollut mikä kiinnosti vaan Suomen sodat.
Sanottiin että lintukoto oli mennyttä Palmen myötä. En minä kylläkään huomannut mitään erikoista elintason laskua missään vaiheessa. Johtuu kai siitä ettemme olleet mitään rikkaita enkä ole sitä vieläkään, ellen nyt teidän avullanne ratkaise Palmen murha mysteeriä, josta saa 50 000 000 ruotsin kruunua. Mitä se on euroissa on kai jotain 5 000 000 €, joten mitä mieltä te olette siitä. Kuka sen tappoi kun eräästä ketjusta täällä luin ettei sitä tapettu ollenkaan. Saakohan sen palkkion jos todistaa ettei sitä ole voitu olla tapettu.
Jos Palmea ei tapettu ollenkaan niin sen on täytynyt olla itse mukana siinä juonessa ja sen perhe ja varmaan koko suku ja kaverit ja osa poliiseista ja media. Muutoinhan se ei voi olla totta että murha oli valhetta. Tän paremmin en osaa järjeillä, mutta teillä konkareilla täällä täytyy olla parempi näkemys asiaan. Onhan se jo historiaa kun siitähän on ens helmikuussa tullut kuluneeksi 33 vuotta.
Nöistä aiheista mistä te kirjoitatte on kiva keskustella tai yleensä se menee toiselle vittuilemiseksi mutta kyllä Palmen murha minusta on sellainen aihe mitä historian "tunneilla" tulisi puntaroida kaikista näkökulmista. Tuo ettei häntä ammuttu lainkaan on kyllä aika väkevä väite. En nyt muista mistä mä siitä luin mutta kun löydän niin laitan sen tänne.
Toinen ajankohtainen aihe on tuo Pariisin mellakat, mutta se kai ei ole historiaa, Palmen murha on historiaa niin kuin on JFK:nkin murha. Se kait oli aito murha kun siitä on filmikin (siis aito filmi) olemassa. Toinen murha mikä liitty siihen ei ehkä olekaan niin aito tai aito se on mutta siitä ei näe murhattiinko se murhatun JFK:n murhaaja ehdokas Lee Harvey Oswald. Mutta kuuluuko nämä asiat tänne vaikka ovat historiaa vai tuonne salaliittopalstalle joss olen myös vieraillut. Täällä olen nyt ekaa kertaa ja tuntuu että täällä jos missä on sen verran varttunutta porukkaa joka ratkaisee tämänki asian kädenkäänteessä.
Historiallinen mysteeri
47
790
Vastaukset
- Tipitiitipitipitii
Tuolla lintukodon menetyksellä tarkoitettiin tai tarkoitetaan sitä että Ruotsissa oli varsin rauhallista kunnes kaikki muuttui Palmen murhan jälkeen. Eihän se näy oikeastaan muutoin kuin uutisissa ja mehän asumme Suomessa joka vielä on jonkinlainen lintukoto, jossa ei tapahdu oikeastaan mitään sen kummempaa. Euroopan lintukoto on nyt täällä..
https://yle.fi/uutiset/3-10547472 - Väärä-seura
Täällä keskustellaan historiasta, ei ratkota murhia.
Niitä varten on poliisivoimat, myös Ruotsissa.Kyllä ne ovat sen selvittäneet, että Palme ammuttiin iltakävelyllä.
Näyt olevan herkkä jallittamiselle. Sitä riittää tämän palstan keskusteluissa. Vain harvalla on edes alkeistietoja historiasta, joten hölynpölyä piisaa, - IllanWirkkunen
Voitaisiinko täällä eden keskustella historiallisesta mysteeristä ja onko tuo kun sanot että poliisin selvitys on faktaa. Jos poliisi ja uhri ovat yhdessä lavastamassa historian suurinta kusetusta. He eivät muuten olleet iltakävelyllä vaan palasivat jalan elokuvista ilman henkivartioita ilta pimeällä.
"Vain harvalla on edes alkeistietoja historiasta, joten hölynpölyä piisaa, " Älä suutu! Sano vaan jos olet herkkä virheiden korjaamisille.- Hölynpölyä-piisaa
"Jos poliisi ja uhri ovat yhdessä lavastamassa historian suurinta kusetusta."
Niin varmaan. Ja omaiset hautasivat nuken?
- Kollienkolli
Nyt muistankin. Se oli jotenkin tuolta toisten linkkien kautta kun luin sen stoorin. Väliin nauratti ja väliin tuli tosiaankin mieleen että olemmeko olleet noin vietävissä vai mitä tämä on. Viekö meitä joku trollien trolli. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15489744/hyvako-ois-olla-huolissaan
- Otan-osaa
"Jos Palmea ei tapettu ollenkaan niin sen on täytynyt olla itse mukana siinä juonessa ja sen perhe ja varmaan koko suku ja kaverit ja osa poliiseista ja media. Muutoinhan se ei voi olla totta että murha oli valhetta. Tän paremmin en osaa järjeillä, mutta teillä konkareilla täällä täytyy olla parempi näkemys asiaan. Onhan se jo historiaa kun siitähän on ens helmikuussa tullut kuluneeksi 33 vuotta."
Sinulla on tuolla pieni kiroitusvire siis kirjoitusvirhe. Sanot:"Tän paremmin en osaa järjeillä" tarkoitat kai järkeillä. Onhan se oikein järkeilty. Jos uhria ei murhata niin sen on täytynyt olla jäänyt henkiin.
Mutta on sinulla urakka jos kehtaat väittää tuollaista kirkkain silmin. Kuka oli sitten siellä arkussa kun häntä raahattiin (tosin kärryllä) ympäri Tukholman katuja. Siinä vaiheessa kun häntä laskettiin hautaan niin kyllä painoero (jos arkku tyhjä) oltaisiin huomattu vai väitätkö että hautaan laskijatkin olivat salaliitossa mukana.
Jotta salaliitto olisi täydellinen niin kyllä sinne joku raato (koditon rantojen mies) on ollut pakko sisään laittaa. Jos siellä olisi vain jotain vaikka kiviä painona niin jos hauta avattaisiin niin temppu paljastuisi heti ja kivet pyörisivät ja kolisisivat siellä arkun sisällä kun se vaikka kallistuisi vähänkään sitä kuoppaan laitettaessa. Palmehan haudattiin kokonaisena ettei häntä tuhkattu.- Ljjj
Palmesta en tiedä, mutta JFK:n murha oli lavastus. Jimmy Carter on mahdollisesti Kennedyn uusi inkarnaatio, ainakin samat korvat.
- Näin-se-meni
Ja sairaalaan tuotu kuollut presidentti olikin siis joku muu? Ehkä se olikinPalme?
- Anonyymi
Kennedyn tapauksessa ainoa lavastus oli Ossin syyllisyys murhaan.
- IllanWirkkunen
"Täällä keskustellaan historiasta, ei ratkota murhia.
Niitä varten on poliisivoimat, myös Ruotsissa. Kyllä ne ovat sen selvittäneet, että Palme ammuttiin iltakävelyllä."
O'kay o'kay. Heittäydyin pikkutarkaksi. Kyllähän he illalla kävelivät, kutsuttiin sitä sitten miksi tahdotaan, mutta eivät he sitä varten olleet ulkona kaupungilla vaan päättivät palata elokuvaillan jälkeen kotiin kävelemällä eivätkä ottaa vaikka taksia tai metroa, jolla olivat saapuneet elokuviin.
Voisi olla muuten hyvä idea perustaa uusi palsta pelkkien murhien ratkomiseen. Suomessa on ainakin yksi vieläkin joidenkin ihmisten mieliä hiertävä asia murhasta jossa syytteeseen joutui mitä ilmeisimmin väärä henkilö, nimittäin Anneli Auer. Häntä syytettiin miehensä murhasta. Sitten avoimeksi jäi myös Pasilan poliisitalon pommittajat. Heistä tehtiin pilapiirros etsintäkuulutus kuvat jotka saivat koodinimen Ohukainen ja Paksukainen. Aivan tuulesta temmattu juttu. Myös Anneli Auer teki muististaan kuvan, jonka väitti nähneensä murhaamassa miestään. Tai eihän kuvat mitään murhaa vaan niitä esittävät henkilöt. Niita kutsutaan ns. haamukuviksi ja ne näyttelevät suurta osaa ratkottaessa ainakin Palmen murhaa tai murhaamatta jättämistä.
Mutta mitä teemme. Kiinnostaako teitä historiassa tapahtunut kusetus vai ei. En voi luvata sille kuin osan palkkiosta, joka auttaa minua selvittämään tätä mysteeriä. Tekee minulle siitä sitten anomuksen kun minulla on rahat käsissä. Minä olen avokätinen mies.- dickkimble
Toivottavasti et yksikätinen mies, sillä se tekisi sinusta epäillyn
- HuijaustaOli
Palmen arkussa oli tiiliskiviä painona. Moni paikalla ollut kertoi että sieltä kuului kolinaa kun tuotiin vinossa asennossa kirkon portaita alas.
- Sinäkö-ne-kivet
laitoit? Minuakin pyydettiin, mutta sanoin, että pitäkää tunkkinne. En rupea tuollaiseen. Palme seisoi siinä lähellä ja kovasti häntä nauratti.
- IllanWirkkunen
Hölynpölyä-piisaa
11.12.2018 8:42
"Jos poliisi ja uhri ovat yhdessä lavastamassa historian suurinta kusetusta."
Niin varmaan. Ja omaiset hautasivat nuken?
Nyt huomaan ettei teistä taida olla ratkomaan mitääm, mutta tämähän olikin keskustelu foorumi. Täällä ei ratkota mitään. Ja auttaisiko sekään jos perustettaisiin palsta jossa ratkottaisiin vain murhia. Laitan tähän filmin "Valamiesten ratkaisu" (12 angry men) niin katsokaa se myös, ettette vaan pölise hölynpölyä. Mitähän nimimerkki "hölynpölyä" pitää totena ja mitä ei. Jos Niinistö sanoisi hönelle että aurinko kietääkin maata niin tuohan olisi oitis samaa mielta Salen kanssa eikä tajuaisi että Sale häntä vähän vedätti.
Tähän sopiikin hyvin yks filmi, sillä aion kääntää päänne näkemään asiat minun laillani. Enpä nyt enää löydäkään sitä full movieta tuolta youtubesta (ovat poistaneet) ja sekin olisi ollut ilman suomen kielistä tekstiä, mikä olisi karsinut teistä ummikkoina puolet valamiehistöstä syynä ulalla oleminen. Tässä näyte. https://www.imdb.com/title/tt0050083/videoplayer
/vi3452609817?ref_=tt_ov_vi
Siinä on juonena sellainen, kun poikaa syytetään isänsä murhasta ja yksi valamiehistä kääntää muiden päät todistaen pojan syyttömäksi. Yhdestä valamiehistä asia oli liian heppoisin perustein kyhätty kokoon, että poika olisi syyllinen. Poika oli kyvytön puolustautumaan itse eikä jänellä ollut kunnon asianajajaa.
Kertokaas nyt mikä todistaa että Palme ammuttiin siihen kadun kulmaukseen. Kuulopuheet eivät ole todiste.- Hölynpölyä-piisaa
#Mitähän nimimerkki "hölynpölyä" pitää totena ja mitä ei. Jos Niinistö sanoisi hönelle että aurinko kietääkin maata niin tuohan olisi oitis samaa mielta Salen kanssa eikä tajuaisi että Sale häntä vähän vedätti. #
Kuvaat omaa taipumustasi uskoa pötypuheita. Älä sijoita sitä toisiin.
"Kertokaas nyt mikä todistaa että Palme ammuttiin siihen kadun kulmaukseen. Kuulopuheet eivät ole todiste."
Ehkäpä se, että hänet kuskattiin siitä sairaalaan ja todettiin kuolleen ampumahaavoihin. Vaimo oli vierellä.
- IllanWirkkunen
Pelkkää kuulopuhetta. Jos perehdyt vaikka netissä asiaan niin näet kuvista kuinka rouva tulee sairaalaan eri aikaan, vaikka hänen sanottiin nousseen samaan ambulanssiin joka sattumalta tuli paikalle. Sama ambulanssi on tehnyt myöhemminkin tuollaisia lavastuksia. Lue asioista vaikka netistä.
Sitten ruumiin avauksen tehnyt patologi Valverius (tai jotain) sanoi ettei tunnistanut Palmea Palmeksi, kun tuo tuotiin hänelle avattavaksi. Hän teki itsemurhan myöhemmin tai hänet joko tapettiin.
Tuo filmi 12 Angry Men on kyllä kuvaava tässä tilanteessa, kun ratkomme mysteeriä. Sinäkin tunnut olevan minulle vihainen kun käsittelen asiaa. Ei rouva Palmea täydy enää mielistellä. Hän on kuollut. Mutta jospa mielisteletkin demareita, kun et uskalla katsoa totuutta silmiin. Sama M/S Estonian uhrien hautarauha on sanonko mis...
https://www.youtube.com/watch?v=Vbr1HmrplN0
Tuossa on trailer kyseisestä filmistä. Idea on ettei saa syyttää tai olla toisten kanssa automaattisesti samaa mieltä. Sinä kuulut vakamiehustöön Herra hölynpöly. Tervetuloa! - Hölynpölyä-piisaa
"Mutta jospa mielisteletkin demareita, kun et uskalla katsoa totuutta silmiin."
Faktoissa pysyminen ei ole mielistelyä. Itse juokset kaikenmaailman hölynpölyn perässä lapsenuskoinesi. Natsit ampui?
- OraakkeliHoi
Ilman muuta.
Mutta kerropa oi kaikkitietävä oraakkeli se, oliko ampuja punanatsi vaiko mustanatsi?
- IllanWirkkunen
Täytyiskö toi Musti-Hintikka ottaa valamiehistöön mukaan.
Musti.Hintikka
11.12.2018 15:20
Uusi
Natsit ampui?
Hänelle sanon ensimmäiseksi että ei voida puhua monikossa jos se olisikin totta että joku ampui. Ei ollut kahta tai kolmea ampujaa. Jos oli niin oli vain yksi ampuja.
Ensin epäiltiin Victor Gunnarssonia, joka sitten ammuttiin myöhemmin Ameriikassa ja sitten oli Pettersson syytettynä, joka kuoli kun kaatui ja löi päänsä ellei sitten joku tönäissyt tai lyönyt vasaralla päähän. - IllanWirkkunen
"Jos Palmea ei tapettu ollenkaan niin sen on täytynyt olla itse mukana siinä juonessa ja sen perhe ja varmaan koko suku ja kaverit ja osa poliiseista ja media. Muutoinhan se ei voi olla totta että murha oli valhetta."
Minä heittäisin kehiin Palmen murhan selvittelyyn mielummin Aldo Moron kuin JKF:n siis Kennedyn. Uhräläisyyksiä löyryy kyllä molempiin. Olihan Palme ellei nyr yhtä kuuluisa niin kuuluisa kuitenkin.
Moron sieppauksesta ja sen taustavoimista on lukuisia huhuja. Useista oikeudenkäynneistä ja tutkimuksista huolimatta kaappauksen taustalla on nähty myös Italian vapaamuurariloosi P2, edelleen on väitetty mafian tai CIA:n sekaantuneen asiaan (vrt. Operaatio Gladio) historiallisen kompromissin vastustajina.
Kaappauksesta on tehty useita kirjoja ja elokuva. - IllanWirkkunen
Hölynpölyä-piisaa
11.12.2018 15:18
Uusi
"Mutta jospa mielisteletkin demareita, kun et uskalla katsoa totuutta silmiin."
Faktoissa pysyminen ei ole mielistelyä. Itse juokset kaikenmaailman hölynpölyn perässä lapsenuskoinesi. (olin silloin todellisuudessa 7 vee kun se tapahtu i> tai täytin samana päivänä.)
Kiitos Herra Hölynpöly kiinnostuksestasi ratkaista Palme mysteeri! Mutta kerroppa minulle miksi sitä sanotaan mysteeriksi koko murhaa? Kerroppa minulle yksikin fakta mitä löydät koko tapauksesta. Minä en löydä yhtäkään muuta kuin sen, että se on masinoitu koko juttu eli kaikki on pelkkää paskan jauhantaa, jossa tietenkin on jokin motiivi takana, sillä eihän kukaan turhaan paskaa jauha (ainakaan politikot), Kerro minulle omin sanoin miksi ajattelet, että he jauhavat paskaa ja älä minulle ala kiukuttelemaan sillä muista olet yksi valamiehistä 12 angry men. - IllanWirkkunen
"Minä heittäisin kehiin Palmen murhan selvittelyyn mielummin Aldo Moron kuin JFK:n eli Kennedyn. Yhtälläisyyksiä löytyy kyllä molempiin. Olihan Palme, ellei nyt yhtä kuuluisa, niin kuuluisa kuitenkin."
Ei Palmea kuitenkaan tunnettu kuin määrätyn porukan sisällä ja häntä pidettiin siellä kapinoitsijana koska uskalsi sanoa mitä ajatteli. Hän oli rohkea mies.
Minä kitjoitan näitä muistelmiani viiden promillen humalassa (5 ‰) joten kirjoitusvirheitä tulee.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aldo_Moro
Italiassa elettiin 1970-luvulla poikkeuksellisen raa'an poliittisen väkivallan aikaa, niin kutsuttuja lyijyvuosia (anni di piombo). Poliittisten vastustajien ampumiset olivat Italian kaupunkien kaduilla enemmän sääntö kuin poikkeus, ja tilanne alkoi lopulta muistuttaa sisällissotaa.
Se että tätä (Italiaa) verrattiin tilanteeseen Ruotsiaa on aivan utopistista. Samoin kuin vertaaminen John F. Kennedyn murhaa jotenkin Palmeen liittyväksi on naurettavaa. Sitten jää jäljelle, että joku yksittäinen hullu olisi ampunut Palmen, on myös naurettavaa, Ei Tukholma ainakaan silloin ollut mikään villi-länsi. Nykyäänhän siellä heitellään käsikranaatteja sinne sun tänne - Kiitos median.
Koko Palmen murha perustuu siihen että se on bluffia ja sille olisi löydettävä motiivi miksi se lavastettiin. - IllanWirkkunen
Se että tätä (Italiaa) verrattiin tilanteeseen Ruotsissa vuosia myöhemmin on aivan utopistista. Samoin kuin vertaaminen sitä että John F. Kennedyn murha jotenkin liittyisi tähän on myös naurettavaa. Sitten jää jäljelle, että joku yksittäinen hullu olisi ampunut Palmen, on myös naurettavaa. (en tiedä mikä enää ei naurattaisi) (se tiiliskivi juttu naurattaa)
Virallisen tiedotteen mukaan Olof Palme ammuttiin Sveavägenillä kahdeskymmeneskahdeksas (28) päivä helmiluuta vuonna tuhatyhdeksänsataakahdeksankymmentäkuus (1986) kello 23.21 on virallinen totuus. Ja virallista totuuttahan ei muuta kukaan muu kuin me > hyvät lautamiehet!
Kaikki teoriat kuitenkin päätyvät vain yksittäiseen joko suteen (lonely wolf) tai hulluun (molemmat tietenkin hulluja) ja hän on vain se mitä Ruotsin poliisi nykyään hakee. Tuo yksittäinen hullu on vain vieläkin Ruotsin poliisin mielissä vain tämä mies. Kuka hän on ja ratkaiseeko hän koko mysteerin.
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435 - AsioitaIhmettelevä
Mistä toi kuva tuli eli kuka otti valokuvan ja miksi sillä on talvipakkasella vain kauluspaita päällä.
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435 - IllanWirkkunen
Sen tekivät saksalaiset expertit tietokoneella. Heil Hitler!
- Pohdiskelija
Missä kaikki ovat?
Unien uni!
Heräsin juuri pitkästä unesta ja katsoin kalenteriani kun nukahdin. Vuosi 1890, joulukuun 11. Nyt 0n vuosi 2018. Yritin katsoa missä kaikki tutut ovat, missä silmäätekevät herrat ja naiset. Kun heitä ei näytä olevan missään. Kunnian ja loiston kun muistin nähneeni ja vallan hurmiossa elävät. Missä he kaikki ovat. Sitten tajusin ja pian jo ajattelin, että maallinen kunnia on katoavaista. Nehän ovat kaikki kuolleet. Madot söivät heidän ruumiinsa jo kymmeniä vuosia sitten. Missä heidän sielunsa on nyt? Muistan tienneeni monia vallan väärinkäytöksiä, lain ja oikeuden varjolla pelaamisia ja kanssaihmisten elämän pilaamisia, ylimielisyyttä kanssaihmisiä kohtaan jne. jne.
Sitten vasta heräsin unien unesta. Oli talvisen synkkä yö. "Kaksi minuuttia vaille keskiyö." -Missä on oikeusvaltio? Missä oikea oikeus? Mielivaltaako vain? No madot odottavat jo vallan väärinkäyttäjiäkin. Ja sielun kohtalo? Kerro sinä? Ajassa, jolla on alku, mutta ei loppua.
Toivottavasti kaikki on lopulta hyvän ja oikean ohjauksessa. Meidän on yksinkertaisesti pakko uskoa hyvään ja oikeaan. Onneksi meillä on toivoa ja Suomi on meidän kotimaa, jossa me toivomme ja rukoilemme korkeimman varjelusta ja oikeutta. - 12AnngryMen
Kerro sinä? Ajassa, jolla on alku, mutta ei loppua.
Miten sä voit olla noin tuhma?
Onneksi meillä on toivoa ja Suomi on meidän kotimaa, jossa me toivomme ja rukoilemme korkeimman varjelusta ja oikeutta.
Tuhma on savon murretta ja tiedätkö että se tarkoittaa tyhmää. Ehkä tiesitkin. Mutta kiitos hienosta runollisesta kirjoituksesta > niin haluatko tulla valamiehistöön, jossa ratkotaan sitä ammuttinko Palme oikeasti vai oliko se vain media temppu? Meillä on jo valamiehistössä herrä Hölynpöly ja minä. Siksi kutsun sinua tuhmaksi kun sanot, että ajalla olisi ollut alku muttei loppua. - IllanWirkkunen
"Täällä keskustellaan historiasta, ei ratkota murhia.
Niitä varten on poliisivoimat, myös Ruotsissa. Kyllä ne ovat sen selvittäneet, että Palme ammuttiin iltakävelyllä."
Kaikki aiheet painuvat unholaan jossei niitä käsitellä loppuun. Huomaan että osa valamiehistöstöstä ei ota asiaa vakavasti. Jos Palmen joku murhasi niin kuka. Monikossa olijoita ei hyväksytä. Mikä oli motiivi. Oliko se vain sattumalta paikalle osunut yksinäinen tai yksittäinen susi (lue hullu)
CIA, KGB, Apartheid, Ushtasa, Ruotsin poliisi ja mitä kaikkia niitä oli. Noille on yritetty kehitellä motiivi, mutta kun mielikuvitus loppui murhaa tutkivilta kirjailijoilta ja poliisilta ja kansalta, niin motiiviakaan ei löydetty.
Kuka seisoi aseen kanssa odottamassa uhriaan Dekorima kaupan kulmalla taskussaan ase ja päässään motiivi. Alkaako selvitä. Päänne meinaan. Minä olen vielä kännissä.
Ljjj
10.12.2018 22:09
Palmesta en tiedä, mutta JFK:n murha oli lavastus. Jimmy Carter on mahdollisesti Kennedyn uusi inkarnaatio, ainakin samat korvat.
Näin-se-meni
11.12.2018 8:44
Ja sairaalaan tuotu kuollut presidentti (Kennedy) olikin siis joku muu? Ehkä se olikin Palme?
dickkimble
10.12.2018 20:16
Toivottavasti et yksikätinen mies, sillä se tekisi sinusta epäillyn
HuijaustaOli
11.12.2018 0:35
Palmen arkussa oli tiiliskiviä painona. Moni paikalla ollut kertoi että sieltä kuului kolinaa kun tuotiin vinossa asennossa kirkon portaita alas.
Sinäkö-ne-kivet
11.12.2018 8:47
laitoit? Minuakin pyydettiin, mutta sanoin, että pitäkää tunkkinne. En rupea tuollaiseen. Palme seisoi siinä lähellä ja kovasti häntä nauratti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15482892/palmen-murha-ratkennut
Tuolta ketjusta löysin mielenkiintoisen väitteen. Onko nimimerkit "Näin-se-meni" ja " vuosisadanmatkustaja"
vuosisadanmatkustaja kirjoittaa asiantuntevasti Palmen murha on ratkennut ketjussa.
4.12.2018 23:54
Näin se meni: kun Palmet tulivat leffasta, Uffe sanoi Lisbetille, että tämä oli sitten tässä. Hän lähtee huomenna Arja Saijonmaan viekkuun. Lissun ylhäisaatelinen veri kiehahti, hän veti mutkan käsiveskastaan ja antoi paukkua.
Murhan tutkinnan johto annettiin poliittiselle tolvanalle jonka tiedettiin hukkaavan joka ikisen mahdollisen johtolangan. Tokihan syyllinen tiedettiin, mutta demari-ikonin tuomitseminen olisi johtanut sossut oppositioon vuosikausiksi, kenties pysyvästi.
Kyllähän tuo syö demarien luotettavuutta kun eivät ole halukkaita yhteistyöhön murhan selvittämiseksi. - lisäys mimun. - AlinaKyröäKuullaan
Kyllähän tuo syö demarien luotettavuutta kun eivät ole halukkaita yhteistyöhön murhan selvittämiseksi. - lisäys mimun.
Kuka on mimu? -lisäys mimun.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ebbe_Carlsson_affair
Ebbe Carlsson concluded that Olof Palme had been assassinated by the Kurdish organisation PKK and claimed that:
SÄPO could have prevented the murder through telephone tapping of Kurds, claiming that the SÄPO operational director had known that the PKK was planning a murder in Stockholm in February 1986.
SÄPO (Ruotsin SUPO) tiesi puhelimia kuuntelemalla että PKK suunnitteli murhaa Tukholmassa helmikuussa 1986.
Katselen juuri sivusilmällä televisiosta (yle TV1) elokuvaa "Laitakaupungin Laulua". Ehkä Jukka Kyrö ampui Palmenkin kun elokuva tästä etenee. https://fi.wikipedia.org/wiki/Laitakaupungin_laulu - IllanWirkkunen
TIILISKIVET VIITTAAVAT MUURAREIHIN mutta oletteko kuulleet Palmen ensimmäisestä vaimosta mitään "Jelena Rennerova" häb syntyi 1927 mutta kuolemasta ei ole tietoa.
HuijaustaOli
Palmen arkussa oli tiiliskiviä painona. Moni paikalla ollut kertoi että sieltä kuului kolinaa kun tuotiin vinossa asennossa kirkon portaita alas. (Minkä Kirkon? Missä kirkossa hänet siunattiin?)
Onko Tuomas Kyrö Jukka Kyrön ilapsenlapsi.
Kyrö on yksi Pitääkö olla huolissaan? sarjan vakiopanelisteista.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pitääkö_olla_huolissaan?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mielensäpahoittaja
Älkää nyt mielijänne pahoittako jos Palmea ei tapettukaan tuonne kadun kulmaukseen sillä aikaa on jo tapauksesta kulunut niin kauan, että jos hän vielä eläisi niin olisi 92 vuotias. Saman ikäinen kuin Jelena Rennerova, hänen ensimmäinen vaimonsa. Jospa he pakenivat yhdessä Yhdysvaltoihin (siitä maan nimikin tulee > Yhdysvallat) Jo ollaan aikoihin eletty. - VacslavHavel
https://www.minnenasjournal.nu/30-ar-efter-mordet-olof-palmes-liv-i-12-starka-bilder/olof-palme-3/
Höpöhöpö. Olof Palme pakeni ensin Sveitsiin ja sieltä Kanadaan. Jelena elää Tsekeissä vanhainkodissa ja on kirjoittanut muistelmansa. Kysykää sitä Tsekin konsulaatista. - Macaroonilaatikko
Nyt etsitään AllahuÄkbär terroristia aivan kuin tilaustyönä. Ammuskelun motiivi on terroristinen kun radikalisoitunut pikkurikollinen ammuskelun oheella huusi Allahu Äkbäriä. Keltaliivit jää varjoon kun mielenkiinto kohdistuu omaisuusrikoksia tehneeseen radikalisoitunutta pikkurikollista. Kaikki odottavat hänen kuvaansa lehtiin. Poliisilla on miehen tiedot käsissä. Joulutori terrorismi alkoi Berliinistä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Berliinin_isku_2016 Tämä oli jatkoa Nizzan iskulle. https://fi.wikipedia.org/wiki/Nizzan_isku_2016 Näitä pidettiin yksittäistapauksina eikä jatkumoina. Minä ihmettelen mitä tuo radikalisoituminen on. Niitä tekee aina yksittäiset sudet (lue hullut)
https://english.alarabiya.net/en/News/world/2018/12/12/Strasbourg-suspect-A-violent-criminal-still-at-large.html
Palmen murhassa ei voida puhua radikalisoitumisesta, sillä koko termi tuli mediaan vasta jokunen vuosi sitten.
Jos Palmen murha olsi tapahtunut USA:ssa niin Alex Jones olisi selvittänyt sen alta aikayksikön ja todennut sen olleen bluffia.
Alexander Emerick "Alex" Jones (s. 11. helmikuuta 1974 Austin, Texas) on yhdysvaltalainen radiojuontaja, kirjoittaja, journalisti, elokuvantekijä ja salaliittoteoreetikko.
Alex Jones Show’n sisältöä on kokoamassa noin 17 henkilön ryhmä kirjoittajia. Ohjelmassa ovat vierailleet mm. Vietnamin sodan veteraani ja Minnesotan entinen kuvernööri, salaliittoteoreetikko Jesse Ventura, kongressiedustaja ja presidenttiehdokas Ron Paul, tulevaisuudentutkija Gerald Celente, näyttelijät Christopher Walken, presidentti Donald Trump, elokuvaohjaaja Mike Norris, kirjailija Vincent Bugliosi, David Icke, Matt Drudge, poliitikko Dennis Kucinich sekä Richard Belzer. Näyttelijöistä ohjelmassa on vieraillut ainakin Charlton Heston, G. Edward Griffin ja Joe Rogan.
https://www.wanttoknow.info/ia/operation-gladio-false-flag CIA ja MI 6 ja https://fi.wikipedia.org/wiki/P2 Gladio teki terrori-iskuja ja lavasti ne kommunistien tekemisiksi. Allahu äknär iskut ovat vähän samanlaisia. Macaroon ei tätä tilannut mutta he tulivat Macaroonin avuksi keltaliivejä vastaan. Minä en ymmärrä mikä tollanen radikalisoituminen on. Naurwettavaa touhua mutta ei se Palmen murhaa ratkaise. Eli tapettiinko Palme vai ei.
https://www.dailycrusader.com/2018/12/mossad-run-false-flag-shooting-in-france-uncovered/
Näin tässä taas kävi mutta Palmen murhan aikaan tällaista ei ollut ja tämäkin oli piilossa taas kuukausia kunnes näin joulun kunniaksi pompsahti esiin ja se oli taivaan lahja Macaroonille kun saa keltaliivit näin kuriin. Kansa menee Macaroonin puolelle kun tuo taistelee itse kehiteltyä terrorismia vastaa. - Parta-aikuinen
Eihän tämä historiaa ole vielä tai oikeastaan on sillä sehän tapahtui jo eilen. Mutta ketjuhan käsittelee Palmen bluffimurhaa ja tämä ei liity siihen vai liittyykö. Alkaako Suomi nyt jahtaamaan taas partalapsia kun tuo ainakin assosiaationa tuo mieleen Turun iskun vaikkei se jouluna tapahtunutkaan mutta torilla kuitenkin. Onko tekijoillä samaa ulkonäköä. Ks. limnkki alimpana.
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Strasbourg_shooting
Suomi on vähän myöhässä noiden sivujen teon kanssa. Netissä sivu on jo kymmenellä kielellä (10) العربية
Brezhoneg
Deutsch
Español
فارسی
Français
Nederlands
Português
Русский
https://twitter.com/DamienRieu/status/1072613604271239171
https://www.seiska.fi/Uutiset/Karuja-yksityiskohtia-julki-Turun-terrori-iskusta-ja-puukottajan-Abderrahman-Bouananesta
Qui bono. Eli kuka hyötyy partalapsien jahdista. (partalapset ovat aikuisia turvapaikanhakijoita mutta väittävät olevansa alaikäisiä mutta parta käräyttää heidät))
Ranskassa toisin kuin meillä S-kortti on annettu rikollisille joita poliisi salaa seurailee.
In France, a fiche "S" (English: "S" card) is an indicator used by law enforcement to flag an individual considered to be a serious threat to national security. The "S" stands for Sûreté de l'État ("state security"). It is the highest level of such a warning in France; it allows surveillance but is not cause for arrest.
Meilläkin siviilitiedustelu laki tähtää partalapsien salaa kyttäämisiin etteivät nuo radikalisoidu omia aikoinaan. Minä vaan en ymmärrä moista radikalisoitumista. Ampua ihmisiä omaksi huvikseen vain siksi ettei saa turvapaikkaa. - Valitettavasti
Ruotsissa on melkein vastaava lista.
https://en.wikipedia.org/wiki/Alcatrazlistan englanniksi
https://sv.wikipedia.org/wiki/Alcatrazlistan ruotsiksi (valitettavasti suomeksi ei ole)
Onko meillä mitään vastaavaa listaa. Miulta Kuovolan Prisman kassa kysy et onk siul es-korttii (S-kort) ni mie siihe et ei ko mie tulin mersul.
Poliisit nauravat rikollisiin partoihinsa kun huomaavat kuinka kansaa on helppo kusettaa. En epäilisi jos vaikka joku parta-lista oltaisiinkin tehty kansalaisista mutta joka sulkee siitä pois vain poliisit ja poliitikot joilla on parta ja tietenkin Tuomas Kyrön - mielensäpahoittajan-
.- VallanSäälittää
"ni mie siihe et ei ko mie tulin mersul."
Voi sinua, ja piti mennä vielä siinäkin tilanteessa valehtelemaan, vaikka olisit voinut reilusti tunnustaa kortin olevan ylettömän ryyppäämisen ja ratissa tolskaamisen takia pitemmän kotvan nimismiehen konttorin hyllyllä.
- IllanWirkkunen
See also
2016 Berlin truck attack
2016 Nice truck attack
November 2015 Paris attacks
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Strasbourg_shooting
Tuolla käsketään tai pyydetään (see also) katsomaan Berlinin iskua ja Nizzan iskua ja Pariisin iskuja.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Lahouaiej-Bouhlel
https://edition.cnn.com/2016/12/22/europe/anis-amri-berlin-christmas-market/index.html
https://edition.cnn.com/2015/01/13/world/kouachi-brothers-radicalization/index.html
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435 (tässä mies josta tuli terrorismin ikoni vaikka on vain pelkkä illuusio)
"Yksinkertainen tekniikka" ja pehmeät kohteet
Isisin inspiroimat iskut on tehty Euroopassa pääosin yksinkertaisella tekniikalla eli esimerkiksi ajoneuvoilla ja teräaseilla. Yksittäiset tekijät ovat käyttäneet iskuissa myös itserakennettuja pommeja.
Iskuja on tehty erityisesti pehmeisiin kohteisiin eli paikkoihin ja tapahtumiin, joissa on ollut koolla paljon ihmisiä. Myös viranomaiset ovat olleet iskujen kohteina.
Supo toteaa Isisin olevan yhä merkittävin radikaali-islamistisen propagandan tuottaja.
Määrällisestä ja laadullisesta heikentymisestä huolimatta järjestön propaganda saa yhä kannatusta Euroopassa. Lisäksi paljon mediahuomiota saavat iskut ovat järjestölle keskeinen propagandaväline, Suposta kerrotaan.
Tuossa Strasburgin iskussa ei ole oikein ajoituksellisesti mitää muuta tarkoitusta kuin että se on jatkoa Ramskan ja Saksan ja Englannin älyttömille iskuille silloin kun Isis oli vielä olemassa.
Irakissa ja Syyriassa Isis on jo lyöty. Miksi Checatt Cherif radikalisoitui vai radikalisoituiko hän siksi, että keltaliivit jäisivät huomiossa varjoon. Ei hän itse niin viisaasti ajattele vaan hän on juoksupoika hallitukselle ja medialle ja niiden taustavoimille jotka tätä maailmaa pyörittää. Manipuloi kansaa.
Minä luulen että usea keltaliiviläinen saa S-kortin niskaansa ja leiman otsaansa. Heidät kuokitellaan jonkin asteisiksi radikaaleiksi ja valtio kostaa - olkaa siitä varmoja. Vaivumme yhä syvemmälle isoveli valvoo yhteiskuntaan. Kohta meillä ei ole minkään valtakunnan mahdollisuutta sanoa mistään asiasta mitään. Pieruvero on sitten se viimeinen tikki millä porvari sinut sitten lopullisesti köydyttää niin ja hengittämisestäkin joudut kohta maksamaan.
Pariisi on ollut aina terrorin kohteena:
1800: Rojalistit
Chouaaneiksi kutsuttu vastarintaryhmä yritti joulukuussa 1800 tappaa Ranskan ensimmäisen konsulin Napoleon Bonaparten.
1835: Tasavaltalaiset
Pikkurikollinen Giuseppe Mario Fieschi ja hänen kumppaninsa Pierre Morey päättivät vuonna 1831 murhata Ranskan kuningas Ludvig Filip I:n.
1894: Anarkistit
Helmikuussa 1894 anarkisti Émile Henry räjäytti pommin pariisilaisen rautatieaseman kahvilassa kostaakseen toisen anarkistin teloituksen.
1935–37: Fasistit
Fasistinen ja antikommunistinen La Cagoule -ryhmä kylvi kauhua sekä Pariisiin että muihin ranskalaisiin suurkaupunkeihin useilla pommi-iskuilla ja vasemmistosiiven poliitikkojen salamurhilla.
1950–60-luku: Algerian kansallinen vapautusarmeija ALN
1950-luvun lopulla ja 1960-luvulla sotilaallinen Algerian kansallisen vapautusrintaman sotilaallinen siipi Algerian kansallinen vapautusarmeija eli ALN (Armée de libération nationale) teki useita iskuja Pariisin poliisia vastaan.
1974–1983: Sakaali
1970–80-luvulla venezuelalaissyntyinen terroristi Ilich Ramírez Sánchez – joka tunnettiin paremmin Carlosina tai Sakaalina – jätti Pariisissa jälkeensä tuhoa ja kuolemaa.
1978: Les fils du Liban
Kolme aseistautunutta miestä avasi tulen matkustajia vastaan Pariisi-Orlyn-lentokentän lähtöselvityksessä.
1983: ASALA
Armenialainen terroristiryhmä ASALA teki pommi-iskun Turkish Airlinesin toimistoon Pariisi-Orlyn lentokentällä.
1990-luvulla: GIA
Vuonna 1992 Algerian Ranskan tukema armeija kumosi kansallisten vaalien tuloksen, kun Islamilainen pelastusrintama -puolue oli voitolla.
2015: Al-Qaida
Kaksi aseistautunutta miestä, joilla oli yhteyksiä al-Qaida-terroristijärjestöön Arabian niemimaalla, hyökkäsi Charlie Hebdo -satiirilehden toimitukseen Pariisissa. Heitä matkittiin Köpenhaminassa ja Brysselissä ja viimekädessä kyllä tuo meidän partalapsemme Bounanenkin voidaan laskea samaan syssyyn ja Tukholman senään ajaja.
Noista muista iskuista en tiedä mutta tämä Charlie Hebdo on huijausta. Samanlaista kuin Palmen murha. http://int.search.tb.ask.com/search/video.jhtml?n=&pg=video&pn=1&qs=&searchfor=video non sensurata il poliziotto non e colpito alla testa&ss=sub&st=site&tpr=sbt&vidOrd=1&vidId=ZYd_GQh-eRw
Idea on kertoa ettei verta näy missään päinvastoin kun Palmelta valahti ainakin purkillinen maalia katukäytävälle. Tämä "no blood" muoti jatkui sitten jokusen ajan.
Näin noita false flageja tehdään. Niissä on aina takana joku teema. Tuossa se oli pilapiirrokset ja no blood (ei verta). Mikähän teema Strasburgin äijällä mahtoi olla. - Parta-aikuinen
En tiedä varmaan ymmärsit sen vitsin kun S-ryhmään kuuuvan liikkeen kassaneiti kysyy onko sulla s-korttia ja lausui sen "eskorttii". Ei se tarkoittanut että onko sulla ees korttii vaan es-korttiiii - onko sullaaaa. Vitsi on siinä että manne kuuli ja luuli et tuo kysyi että onko sulla Ford Escord merkkistä autooooo - ESKORTTII. Ei ko mie tulin mersul. Ahha haha ahhaah hahahahaha! Eikö ollukii hyvä vitsi.
S-kortti on Ranskassa rikollisille annettava leima, mikä tarkoittaa, että poliisi seuraa heidän touhujaan salaa.
Vallan säälittää hyväksytään valamiehistöön ratkomaan Palmen murhaa. Hänellä on todella hyvä huumorin taju sillä hän kyllä ymmäsrsi vitsin mutta teeskenteli ettei ymmärtänyt. - IllanWirkkunen
OraakkeliHoi
12.12.2018 21:38
Ilman muuta.
Mutta kerropa oi kaikkitietävä oraakkeli se, oliko ampuja punanatsi vaiko mustanatsi?
https://yle.fi/uutiset/3-9631081
Supon mukaan lähes kaikissa viime vuosina Euroopassa tehdyissä iskuissa on ollut kytkös Isisiin, josta Supo käyttää nimeä "Islamilainen valtio" (Isil). Supo jakaa iskut kolmeen luokkaan:
1) Isisin inspiroimat iskut, 2) Isisin keskusjohdon tukemat iskut ja 3) Isisin keskusjohdon organisoimat iskut.
22.5. 2017 Manchester, 22 kuollutta *Epäilty: *Salman Abedi, 22 vuotta.
7.4. 2017 Tukholma, 4 kuollutta *Tekijä: *Rakhmat Akilov, 39 vuotta
3.4. 2017 Pietari, 15 kuollutta *Tekijä: *Akbarzhon Jalilov, 22 vuotta
22.3. 2017 Lontoo, 4 kuollutta *Tekijä: *Khalid Masood, 52 vuotta
1.1. 2017 Istanbul, 39 kuollutta *Tekijä: *Abdulkadir Masharipov, 34- vuotta
19.12. 2016 Berliini, 12 kuollutta *Tekijä: *Anis Amri, 22 vuotta
14.7. 2016 Nizza, 85 kuollutta *Tekijä: *Mohamed Lahouaiej-Bouhlel, 31-vuotta
28.6. 2016 Istanbul, 42 kuollutta *Tekijät: Venäläinen, uzbekkin ja kirgisialainen mies 22.3. 2016 Bryssel, 32 kuollutta *Tekijät: *Ibrahim el-Bakraoui, ja Khalid el-Bakraoui, 22.3. 2016 Bryssel, 32 kuollutta *Tekijät: *Najim Laachraoui, 25-vuotta
13.11.2015 Pariisi, 132 kuollutta *Tekijät: *11 tekijää, joista 2 pääsi pakenemaan
14..2. 2015 Kööpenhamina, 2 kuollutta *Tekijä: *Omar El-Hussein, 22-vuotta
7.1. 2015 Pariisi, 12 kuollutta *Tekijät: *veljekset Chérif ja Saïd, Kouachi 32 ja 34 vee
Ja kaikki tämäkö alkoi kun joku piirsi pilakuvan Muhammetista. Charlie Hebdo lehdessä vaiko jostain muusta. Tutkimattomat ovat herran tiet, mutta kyllä nuo tuli sellaisessa sarjassa että kyllä voitiin puhua jatkumosta. Nyt jatkumo oli jostain syystä poikki kun Isisiä ei periaatteessa enää ole. Mutta mikä jatkumo nyt alkaa ja aiotaanko Brinkkalan torille Turussa tuoda panssarivaunuja. - IllanWirkkunen
Väittääkö hän että Haamumies on joku oikeasti elossa oleva henkilö. Ja mitä virkaa hänellä on.
(yleensä rappariksi ei pääse kuka vaan. Sanottiinkin että Breivik olisi itse perustanut oman loosinsa niin kuin olen kuullut että Haamumies olisi tehnyt samoin)
AsioitaIhmettelevä
12.12.2018 0:25
Mistä toi kuva tuli eli kuka otti valokuvan ja miksi sillä on talvipakkasella vain kauluspaita päällä.
https://vignette2.wikia.nocookie.net/palmemordet/images/8/8f/Fantomen.jpg/revision/latest?cb=20110731144435
Ei hänellä tietenkään voi olla murhan kanssa mitään tekemistä jos murhaa ei ole edes tapahtunut. Mutta jos se olisi tapahtunut niin yritettiinkö hänestä tehdä syntipukkia. Jos tuo kuva olisi valokuva niin mieshaän olisi jo kiinni. Kuva on tahallaan tehty sellaiseksi ettei siitä tunnista itseään kuin Haamumies itse. Näin hän minulle kertoi. - IllanWirkkunen
"Mutta mitä teemme. Kiinnostaako teitä historiassa tapahtunut kusetus vai ei. En voi luvata sille kuin osan palkkiosta, joka auttaa minua selvittämään tätä mysteeriä. Tekee minulle siitä sitten anomuksen kun minulla on rahat käsissä. Minä olen avokätinen mies."
dickkimble
Toivottavasti et yksikätinen mies, sillä se tekisi sinusta epäillyn.
Onko Dick Kimble valamiehistössä? Jos on niin miksi yksikätisyys johtaa epäilyksenalaisuuteen. Eipä taida Kibleäkään murhakusetuksen ratkaisu kiinnostaa. Hänelle riittää kun Sale sanoo että aurinko kiertää maata niin silloin aurinko kiertää maata ja jos ei kierrä niin Sale laittaa sen kiertämään.
Saattaahan olla että Kimble epäilee kykyjäni ratkaista tämä kusetus. Musta alkaa tuntumaan että kohta kaikki tajuaa että kusetettu ollaan mutta sitä ei uskalleta sanoa ääneen ja jotkut eivät uskalla edes ajatella, että ruotsalaiset olisivat voineet tehdä jotain tuollaista. Jos tuo olisi tapahtunut Jenkeissä tai Venäjällä tai jopa Ranskassa niin siinä ei olisi mitään. Me kuvittelemme että ruotsalaisilla olisi tiukempi moraali kuin jenkeillä tai venäläisillä tai jopa ranskalaisilla.
Tämä on kimurantti juttu. Nythän meille yritetään saada salakuuntelu/katselu lakeja läpi vedoten partalapsien tarkkailuun etteivät nuo radikalisoidu liian radikaaleiksi ja siten se tullaan hyväksymään ilman mitään sen kummempaa. Ja sitten erinäisiä listoja tullaan tekemään tavallisten ihmisten mielipiteistä vaikka ilmaston muutokseen ja sillä varjolla kerättäviin dieselveroihin. Köyhät kyykkyyn vaan. Kansaa on aina kusetettu, mutta nyt se on loppu jos te niin haluatte. Mutta jos ette niin kusetus jatkuu.
Ette te kylläkään kovin vihasilta tunnu vaan leikinlasku maittaa. Tässä on vähemmän tunnettujen näyttelijöiden tekemä versio tuosta filmistä. Valitettavasti suomenkielinen teksti puuttuu mutta kyllä te englantia sen verran osaatte. Hyvää elokuva iltaa. - IllanWirkkunen
Minäkin toivottelen hyvää elokuva iltaa vaikken laittanut koko filmiä tähän. Niin ja pitää kait sanoa hyvää elokuva yötä.
https://www.youtube.com/watch?v=ngbEpZ0tTjI
Tuolta poistettiin ihan turhaan taas yks viesti. Toivottavasti poistaja tajuaa ettei siinä ole mitään poistamisen arvoista. Minä vaan tuon siinä ulki ettei syyttömiä saa syyttää niin kuin vapaamuurarit ovat joutuneet syyttä syytettyjen penkille. - IllanWirkkunen
Väärä-seura
10.12.2018 18:37
Hölynpölyä-piisaa
11.12.2018 8:42
Ljjj
10.12.2018 22:09
Näin-se-meni
11.12.2018 8:44
dickkimble
HuijaustaOli
Sinäkö-ne-kivet
11.12.2018 8:47
Musti.Hintikka
11.12.2018 15:20
OraakkeliHoi
12.12.2018 21:38
Pohdiskelija
12.12.2018 0:49
VallanSäälittää
12.12.2018 21:52
Tässä ne on minun IllanWirkkusen lisäksi ne 11 valamiestä joiden pitäisi ratkaista se että onko Palmen murha historian suurin kusetus vaikka Kuussa käynnin tai Lee Haevey Oswaldin lavastetun ampumisen tai 9/11 jälkeen vai jopa niitä ennen. Ei sentään. Kyllä Kuussa käynti kusetus on suurin .
Tämä toiddspäiväinen Strasburgin isku oli mitä selkeämmin lavastus johon osallistui ranskalaisia kadun miehiä ja naisia. Nyt riittää kun vain kerrotaan ampumisista. Ei enää edes näytetä mitään verijälkiä tai mitään. On vain uskottava mitä media sanoo ja sitten poliitikot tekevät siitä asian josta puhutaan niinkuin ei mitään. Mitään ei kyseenalaisteta tai kyllähän poliitikot sen tietää etttei siellä ketään taaskaan ammuttu mutta kun vaikka Mamma Merkel ottaa osaa niin se on sitten niin että mies joka on karkuteillä ampui kadulle monkako niitä nyt taas kuolikaan.
Kuussa käynnistä puhutaan niin kuin se olisi todistettu että siellä oltaisiin käyty ja WTC torneista puhutaan niinkuin se olisi kirkossa kuulutettu että lentokoneet niihin osu ja sen takia tulivat alas tulipalon takia.
Olisi poliitikkojenkin aika alkaa puhumaan Palmen bluffimurhasta niin ihmisten silmät avautuisivat. Mikään ei vieläkään todista että hänen ammuttiin tuohon Dekorima kulmaukseen. Ei sitten mikään. Päinvastoin se maalilätäkkö puhuu ja kielii päinvastaista ja se roskakorista löytynyt luoti.
Mutta elimmehän siinä uskossa että aurinko kiertää maata tuhansia vuosia ja saattaa olla vieläkin joku joka uskoo että näin on. Minuakin alkaa vallan säälittämään ihmisten tyhmyys. Mutta odotan kommenteja.- nocomma
Paljon on poistettu taas asiatekstiä
- lisää-sieniä-heti
nocomma kirjoitti:
Paljon on poistettu taas asiatekstiä
Mutta aika saatanan paljon on jonkun hoidon tarpeessa olevan yrjöä päässyt läpikin.
- YönWirkkunen
SIIS SALAKUUNTELU JA_-KATSELU ELI TOISTEN KOTEIHIN TIRKISTELY TULLAAN hyväksymään.
"Tämä on kimurantti juttu. Nythän meille yritetään saada salakuuntelu/katselu lakeja läpi vedoten partalapsien tarkkailuun etteivät nuo radikalisoidu liian radikaaleiksi ja siten se tullaan hyväksymään ilman mitään sen kummempaa"
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975928Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381991Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131267Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41207Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193