Ihme sekoilua
Hoitaja suositus on 0.7 ja tähän on kaikki yritykset ovat sitoutuneet.
Mutta jos tämä 0.7 kirjoitetaan lakiin, niin silloin tähän ei olekaan varaa.
Tämähän tarkoittaa ettei suosituksiin ole aikomustakaan sitoutua.
Olen aivan muun alan duunissa, mutta olen sivullisena kuulostaa hullulta.
Hoitajamitoitus
3
<50
Vastaukset
No kuulostaa hullulta ja on hullua. No kun ne joutuisivat palkaamaan lisää hoitajia vanhusten huoltoon ja enää ei voisi vanhuksia hoitaa ne " Haamuhoitajat " . Että silleen.
- anonyymi_8ER
0.7.....mikä versio se on?? 0,7 on lukuarvo,,,,
Ei liene ainoa asia joka täällä ei VAIN KUULOSTA HULLULTA.
Täällä mennään p .... edellä puuhun, että kaarna rapisee.
Mutta niinhän täällä on kaiken muunkin kanssa, tehhdään urakkasopimuksia ilman kunnollisia sanktioita ja urakka säännöllisesti, yksi toisensa jälkeen tulee veronmaksajille vähintään puolet sovittua kalliimmaksi.
Mutta kun meillä pitää säästää, johtunee vallan siitä.
Kukaan ei valvo, ketään ei kiinnosta, kunhan fyrkat vain sijoittuvat oikeisiin taskuihin, anteeksi vakuutuskuoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317766
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455280- 594822
- 763507
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
- 1651501