Jotenkin olen aistinut, että johtajille reilut palkankorotukset ja hoidossa saadaan sitten säästöjä maliin Esperi Care..
Toivottavasti olen täysin väärässä!
Onko Sote kuin Esperi Care?
16
<50
Vastaukset
- Dflkkl
Tietysti on.
- Selvähän.se
Se on tarkoitus
- voivit
Kokomus ja yksityistäminen tarkoittaa sitä, että kuka halvimmalla jättää tekemättä. Ahneille älyttömät palkat tekemättömistä töistä ja nämä samat tollot huutaa oteteaan n 600 euron peruspäivärahasta vielä vähän pois. No menehän siitä jo 20% veroa eikö koroteta tuota veroa vähän alapäästä ahneet tollot. Tollot syyllistää kaikkein heikoimpia ja itse repivät tekemättömistä töistä voitot.
- Paskaläjät
Kieroon kasvaneet loispummit yrittää rikastua vanhusten, vammaisten ja lasten avulla.
- Hymyhannu
Sitten haukutaan työttömät. Jos halmetta pidettiin vitsinä niin mitä nämä sitten on?
Politiikkassa on ongelma, että siellä on Lauermalaisittain vähän liikaakin älyä ja järkeä käyttäviä tunteettomia luonnehäiriöisiä temmeltäjiä.
siellä ei tavallinen terveen tunnelämän omaava vahvakaan ihminen ehjänä pysy eikä saa omaa eikä ihmisen ääntä kuuluviin. Rakkauden paikalla kuten hänellä itselläänkin paikalla pahuus ja vakava pakko oireisto.
- Kukamuistaa
Mitä se Bobrikov teki ansaitakseen kohtalonsa?
- Xxxxxxxxxx
En tiedä.
Sanomattakin on selvää, että jollei sote olisi veronkierto ja osinkojen /optioiden jakoväline, sitä ei ajettaisi kuin käärmettä pyssyn piippuun. Lisäksi se tuo tukuttaiin uusia hyvä-veli-virkoja maakuntahallintoihin, jotka jo kättelyssä isoja verokertymiä hyien veljien ja siskojen suuriin palkkoihin.
Kansalle, jolta nämä kaikki kustannukset peritään, ei riitä sitäkään vähää jakovaraa euroista, joita se on ollut maksavinaan näiden palvelujen tuottamiseen, joilla väitetään oikein säästettävän.
Se kansa on on ne, joilla ei ole mahdollisuutta verojen kierrättämiseen hallintarekistereiden kautta tavoittamattomiin.
Nyt on viimeinen hetki herätä tähän narsistien, rahalla omatuntonsa, moraalinsa ja etiikkansa valehtelemalla myyviin helppoheikkeihin.
Nin kauan kun rahaa riittää rajattomasti jakaa kaikien tänne tulevien ylläpitoon, on selvää, ettei sitä enää ilman sotea saada, viimeisiäkin, kupattua eliitin veronkiertoon.
Sote on vain yksi työväline naamioida lopunkin hävittäminen, toinen väline joka on jo vuosia todettu toimivaksi, ovat nämä vokit.- SipilänJaBolsut
SOTE on voitontavoittelua ja tulonsiirtoa ulkomaalaiselle sijoittalle - heille verottomana ja meille veroina.
Vrt. YLE/Digita. - rahankiiltosilmissä
Vanhus makaa märissä vaipoissa tunti tolkulla, ilman ravintoa jne. Johtajat vaan ilmoittaa että anteeksi. Hoidot kuitataan anteeksipyynnöllä, mutta viis tonnia kuukaudessa hoitoon maksettu raha kelpaa ihan kummasti hoivakodin johtajille.
- lopputuliu
SOTEA EI SAA TULLA VOIMAAN KAIKKI TÄMÄ ON ENNE SUURESTA SOTKUSTA
TÄSSÄ ON VASTAKKAIN RAHASTUS JA ASIAKAS.
KÄYTÄNNÖSSÄ EI KUKAAN HUOLI MONISAIRAITA HOIDATTAVAKSI
niin on käynyt ruotsissakin.
TÄSSÄ MAASSA ON ASIAT JO NIIN HULLUSTI ETTÄ EI LISÄÄ SUDENKUOPPIA TARVITA. - Liero_On_Kiero
SOTE = Antendo Esperi Caruna Valinnan-vapaus
Kaikki nämä on ovat kokoomuksen keksintöjä.
Pahinta näissä on se, että nämä tulevat veronmaksajille kalliiksi - auvaanyt
Vamhukset jotka sairaalassa makaa he ei voi omia asioita ajaa!!!
SE KUULUU NYT LÄHEISILLE!
EI ANTAA PERIKSI JOS EI MUU AUTA ON ENTINEN 0 KUMOTTAVA KOKONAAN. - Rälläkkäpaari
Ketä tässä uskaltaa äänestää?
- kansanterveyttä
Jo yli kymmenen vuotta sitten lehdistössä oli karuja kuvauksia vanhuksista, jotka makaavat märissä vaipoissa, koska julkisissa vanhainkodeissa oli alettu säästämään ja tehostamaan toimintaa.
Ihmeellisesti se ei silloin kiinnostanut SDP:tta, koska omat jäsenkirjahenkilöt olivat johtajina.
Pitäisikö silloiset johtavat demarit asettaa vastuuseen ja nykyisten demarien tuomita moinen SDP:n aikaisempi touhu, koska eihän siinä ollut mitään eroa vanhusten kannalta nykyiseen tilanteeseen? - porvareiden_malli
Näinhän tämä nykymallinen yhteiskunta toimii. Rahat pois köyhiltä ja rikkaiden tileille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386