Kokoomusjohtajana tunnettu naurettavan hassu ja pieni ukkeli Antti Petteri Orpo on ollut maakunnissa viihdekiertueellaan ja naurattanut kansaa "poliittisilla vitseillään" maan valtaapitävien poliittisten toimijoiden edesottamuksista toimissaan!
Tämä pikkumies on jo omassa persoonassaan hauskan jopa naurettava ilman että avaa suutaankaan, ja sen tehtyään usein vielä harvalukuinen kuulijakunta on ollut katkeakseen naurusta joka kohdistuu pääosin tähän "stand up" lupaukseen itseensä mitä suuremmassa määrin!
Onko maamme viihde maalma saamassa uuden viihdyttäjän vai oliko tämä vain ohimenevää ajankulua kahvitusten ja karamellien ja muun rekvisiitan jakelun ohella?
Mutta kyllä me naurettiin, ja samalla ihmeteltiin onko tämä henkilö todella jonkunlainen vaikuttajakin tämä koomillisen esiintymsiensä ohalla?
Onko Orpo-tappi vaihtamassa alaa - "Stand Up- koomikoksi kokonan?
2
<50
Vastaukset
- hiihtokesä
Petteri Orpo on pienen ihmisen asialla.....piruuttansa.
Ei ole edes eduskunta onnistunut pätevöittämään, mutta haitanneeko, jos kerran vaimolla on senkin parempi menestys bisnesmaailmassa kansalaisilta kerättyjen eurojen tallettamisessa perheen yhteiseen kassaan, hallintarekisteriin.
Kyllä silloin on sama vaikka vitsiä heitteleekin ajan kulukseen, mutta minkälaista on yleensä koko kokoomusväki, kun puolueen johto on tätä tasoa.
Sanotaan, että hallinto on kansan näköinen, mutta kokoomuskansa on tainnut lyödä oman, kaikkien aikojen ennätyksensä, mutta petteri on kai ihan naurattamalla saanut väen kannatusken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307