Hyi helvetti minkälaisiksi ovat mainokset menneet. Itse boikotoin molempia paikkoja. Tosin en ole kumpaakaan koskaan käyttänytkään. Olen vegaani ja juon Rainbow-kahvia.
Burgerking homopurilaiset ja Kultakatriina lesbokahvi
23
<50
Vastaukset
- teippiä-kuluu
Rainbowin sulkijateippi katkeaa jo käyttöönoton yhteydessä. Ei hyvä.
- redftghj
Jauhopää aloittaja hei! laitappa linkki todisteeksi ?
- BoikotiBoikoti
Minä boikotoin ruokaa!
Koska se muuttuu aina syönnin jälkeen pas..ksi!
Ostin sen siis turhaan!
Haluan kestävämpää ruokaa!- lujaa.laatua
Osta maissia. Siit osa on vielä ehjää ulostamisen jälkeenkin.
- chickentonoght
Syökää kanaa!
- mysteri
Jos homppeli ja lepakko pariskunta harrastavat kimppakivaa (foursome?), niin kuinka se käytännössä järjestetään, ettei heittäydytä vallan heteroiksi?
Tietäähän avaaja että vain oikeasti ostokykyisten asiakkaiden boikotti vaikuttaa?
- vegaanihöyryttelijä
MÄ OON VEGAANI JA HÖYRYSTELEN SÄHKÖRÖÖKIÄ!!!! Kaikkien tulee tämä tietää, kaikkia on pakko kiinnostaa!
- äska.issjövy
Ville Valokin on ollut ikänsä kasvissyöjä. Kaikki parhaat ovat kasvisyöjiä.
- Niin_olihan
äska.issjövy kirjoitti:
Ville Valokin on ollut ikänsä kasvissyöjä. Kaikki parhaat ovat kasvisyöjiä.
Hitlerkin kasvissyöjä.
- pakkoraco
Niin_olihan kirjoitti:
Hitlerkin kasvissyöjä.
Ei ollut alunperin. Ryhtyi vasta pakon edessä kasvissyöjäksi, kun lihaa ei enää ollut saatavilla.
- RiskoEehelä
Mitä tapahtuu jos hetero syö homohampurilaisen ja huuhtelee sen alas lesbokahvilla?
- tiedän.sen
Heistä tulee transformers-seksuaaleja.
- pakkisekasin
Vattatauti.
- havaittua
Olen merko varma, että tapahtuu juuri se mitä täälläkin tapahtuu miesten itsetyydytys osiossa.
kannattaa ostaa reilun kaupan kahvia
ja burger king kannattaa jättää muutenkin väliin- Preesens
Joo, tasavallassa ei tueta kuninkaita. Juodaan presidentti-kahvia.
- kallistaon
Maksaa tuo Kulta Katriina nykyään jo 3,45 euroa. Markka-aikaan muistan ostaneeni Juhla Mokkaa 14:llä markalla.
- pidäsuomisiistinä
4pakettia kympillä eli vajaa 15markkaa nytten ostanut useammankerran!
Hinttikahveet ja homoburkerit ja åhlåmikebabit saa jäädä karvaranteiden paikkoihin! - sillämennään
pidäsuomisiistinä kirjoitti:
4pakettia kympillä eli vajaa 15markkaa nytten ostanut useammankerran!
Hinttikahveet ja homoburkerit ja åhlåmikebabit saa jäädä karvaranteiden paikkoihin!Rainbow kahvi maksaa 2,49 eur per pkt.
- Anonyymi
Mainonnan homoilla ja kiintiö afrikkalaisilla suomalaisia aivopestään ja totutetaan tulevaisuuden katukuvaan ja uuteen arvomailmaan. Eu:n liittovaltio globalistit hajottavat kansallisvaltioiden yhtenäisyyden ja vaihtavat valkoisen alkuperäisväestön pakolaoskriisin avulla, joka on luotu keinotekoisesti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665944Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per522994- 312183
- 131797
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181730
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453