Tuntemattomasta leikattu Paulan saunakohtaus pois

Anonyymi

Aku Louhimiehen Tuntematon Sotilas esitettiin tänään toista kertaa TV:ssä. Eniten odottamani kohtaus on se jossa Rokka istuu kotisaunansa lauteilla vaimonsa, Paula Vesalan kanssa.

Vuosi sitten esitetyssä versiossa Paula Vesala istuu lauteilla rinnat paljaana, nyt tuo pätkä on leikattu kokonaan pois.

Iskikö Me Too -kukkahattuilu suomalaiskansalliseen saunomiseenkin jo noin kovaa? Louhimies oli pakotettu hyväksymään oman taideteoksensa silpominen tällä tavalla.

10

8154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olivat saunassa vihtomassa.

• Anonyymi

Onko tässä elokuvassa kaksi saunakohtausta? Näin loppupäästä sen kohdan, jossa Rokka saa 14 vrk loman vangin ottamisesta, ja menee Vesalan luokse. Tässä saunomisessa ei niitä Louhimiehelle tyypillisiä alastonkohtauksia ole.

• Anonyymi

No mitään ei menetetty. Tilalle vaikka hikistä kuvaa saunan seinälaudoista. Sama asia.

• Anonyymi

Eikö aloittaja ole ollut pienenä tarpeeksi oman äitinsä kanssa saunassa, kun ei vieläkään voi uskoa , miltä ihminen ilkosillaan näyttää?

• Anonyymi

Alkuperäisessä versiossa näkyi kyllä tuherokin aivan selvästi. Hajunkin saattoi melkein aistia.

• Anonyymi

Minä näin 1.-versiossa siivun Paulan lohenpunaistakin. Hieno hyvin hoidettu tussu.

• Anonyymi

Mieti jos siinä saunakohtauksessa sillä tytöllä olisi ollut munat. Kukaan mies ei olisi voinut kommentoida näkemäänsä ettei homoksi luulla. Vai näitkö sinä saman kuin minä?

• Anonyymi

No tässä on nyt sama ongelma kun te kommentoitte juttua, vaikka ette ole edes lukeneet sitä. Näin käy kun on oppinut lukemaan uutisista vain kuvatekstit.

Nyt te ette ole katsoneet elokuvaa, ja silti kritisoitte sitä.
      Kyseinen kohtaus oli elokuvassa!

• Anonyymi

YLE:n Areena-sivusto on tuttuun tapaansa taas täysin käyttökelvoton sekava ja epälooginen tämänkin elokuvan suhteen.
      https://areena.yle.fi/1-4425686

Ruudulla palaa "Katsottavissa"-painike turkoosinvihreänä, että tuonhan voikin vilkaista saman tien. Mutta eipä mitään, sivulla on myös "Ei katsottavissa olevia jaksoja tällä hetkellä" teksti olemassa. Ilmeisesti ei näy pätkääkään, eikä mitään kautta enää.

Nuo Areena-sivuston tekijät saisi kaikki lähettää jonnekin koodauskouluun, opettelemaan selkeiden sivustojen tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe