Mestari on vaihtunut

Anonyymi

Sanna Marin on uusi mestari. Hän korvaa aikaan saamattoman Jussi Halla-Ahon, joka ei pystynyt viemään puoluetta hallitukseen ja antoi toimillaan vasemmistolle vallan.

79

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä se aloittaja valehtelee? Että oikein aikaansaamattoman? Jussi tietääkseni jo parikin viikkoa ennen tai sitäkin aiemmin vaati rajojen kiinnilaittoa, jolloin hallitus vain uneksi. Ei Jussi voi oppositiossa tehdä kuin pitää asioista ääntä. Tämän aloituksen täytyy olla provo.

      Jussi olisi pääministerinä laittanut tuulemaan jo viikkoja ennen kuin tämä hallitus äärimmäisen vastahankaisesti nöyrtyi persujien vaatimuksiin. Sittenkään, vaikka hallitus teki oikeansuuntaisen ratkaisun, ei hallitus sen vertaa saanut aikaan että olisi laittanut rajoja kiinni myös turviksilta. Nämä ukot lähi-itäisiltä mailta saavat läpsytellä yhäkin maahan. Tämä on törkeää kansamme halpana pitämistä, sen terveyden vaarantamista jopa kuolemien aiheuttamista.

      • Populistin tuntee siitä että populisti on aina oikeassa.

        Jos Marinin hallitus olisi tehnyt aikaisemmin toimenpiteitä, häntä olisi syytetty hätäilystä ja häiriöiden aiheuttamisesta elinkeinoelämälle. Silloin persupopulistit olisivat syyttäneet häntä näistä asioista.

        Kyllä se kuitenkin paras on uskoa THL:n asiantuntijoita mieluummin kuin populistihakuisia poliitikkoja jotka eivät kanna vastuuta ja ovat aina neuvomassa ja muka oikeassa.

        Sitä paitsi matkustajaliikenne oli jo hiljentynyt ajat sitten että ainoat jotka tuovat ulkomailta virusta ovat suomalaiset matkailijat.

        Mutta tämähän ei pölhö-populisteille sovi ajatella asiaa näin.


      • Anonyymi

        "Jussi tietääkseni jo parikin viikkoa ennen tai sitäkin aiemmin vaati rajojen kiinnilaittoa,"

        En usko sinua.

        Sillä ei nyt Jussi eikä kukaan muukaan persu ole koskaan mitään rajoja kiinni vaatinut pelkästään vain jonkin koronavirus epidemian vuoksi.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Populistin tuntee siitä että populisti on aina oikeassa.

        Jos Marinin hallitus olisi tehnyt aikaisemmin toimenpiteitä, häntä olisi syytetty hätäilystä ja häiriöiden aiheuttamisesta elinkeinoelämälle. Silloin persupopulistit olisivat syyttäneet häntä näistä asioista.

        Kyllä se kuitenkin paras on uskoa THL:n asiantuntijoita mieluummin kuin populistihakuisia poliitikkoja jotka eivät kanna vastuuta ja ovat aina neuvomassa ja muka oikeassa.

        Sitä paitsi matkustajaliikenne oli jo hiljentynyt ajat sitten että ainoat jotka tuovat ulkomailta virusta ovat suomalaiset matkailijat.

        Mutta tämähän ei pölhö-populisteille sovi ajatella asiaa näin.

        Persut nyt vaan ovat niin saatanan tyhmiä.


      • Anonyymi

        Halla-aho on Eduskunnassa käyttänyt yhden ainoan suullisen puheenvuoron asiasta. Se tapahtui 12.3 ja hän ehdotti rajojen kiinnipanemista, mutta ei suomalaisilta turisteilta, jotka toivat viruksen Suomeen. Huomaa, virus suomalaisten mukana tuli Suomeen viikkoja tätä ennen.
        Yhtään kirjallista kysymystä tai suullista kysymystä hän ei asiasta ole tehnyt.
        Olisi paljon parempi, jos tarkistaisit faktat ennen kuin alat kirjoittelemaan tänne omia kuvitelmiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut nyt vaan ovat niin saatanan tyhmiä.

        Niin tunnut sinäkin olevan.


      • Anonyymi

        Jussihan on vaatinut rajojen kiinnilaittoa niin kauan kun on politiikassa ollut mukana.
        Liian aikainen rajojen sulkeminen ei olisi juurikaan vaikuttanut epidemiaan, mutta sitäken enemmän talouteen. Epidemian vastatoimissa ajoitus on A ja O, mutta Jussi ei joko ymmärrä tai ei poliittisia irtopisteitä keräillessään välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut nyt vaan ovat niin saatanan tyhmiä.

        Kommenttisi typeryyden perusteella olet itse.... ;D


      • Anonyymi

        Turha puhua viikoista. Jussi on vaatinut rajoja kiinni toistakymmentä vuotta. Paitsi oli hiljaa, kun persut hallituksessa ollessaa avasivat rajat yli 32000 tulijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha puhua viikoista. Jussi on vaatinut rajoja kiinni toistakymmentä vuotta. Paitsi oli hiljaa, kun persut hallituksessa ollessaa avasivat rajat yli 32000 tulijalle.

        Tyttöhallituksesta on tulossa hallitus joka ottaa ennätys määrän velkaa
        tänään kertoivat että 15 miljardia pannaan palamaan samalla nostaen kehitysmaatukia.Tulee kokoomus jäämään kirkkaasti kakkoseksi velanotossa.Persut ei ottaisi velkaa vaan hankkisivat töitä ihmisille.


    • Anonyymi

      Sanna Marin on loistava! Meillä on paras hallitus koskaan. Ja on hyvä, että on nyt tälläisen kriisin aikaan hallitus, joka uskaltaa toimia eikä nysväile.

      • Anonyymi

        Muiden, erityisesti persujen vaatimuksesta niin. Just joo sinun Sannasi.


      • Olen samaa mieltä. Loistava hallitus. Ei täydellinen, mutta riittävän hyvä.


      • Anonyymi

        On paskat, äärivasemmistolainen demari. Porvarien maata vain yrittää ajaa vararikkoon, konkurssiin. Lamauttaa Ohisalon kanssa kaikki toiminnot, lasten päivähoidonkin ja vanhusten palvelut, kaikki nyt kuolee nyt.
        Työtähän se olisi pitänyt tehdä, eikä antaa ihmisten lomailla ja turismi lopettaa ajat sitten, rajat kiinni, niinkun oli silloin puhetta, kun tieto levisi ongelmasta.
        Hyvähän se on nyt hillua, kuin kukko sontatunkiolla.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Loistava hallitus. Ei täydellinen, mutta riittävän hyvä.

        Noudattaahan Sanna kiltisti Jussin laatimaa puolueohjelmaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noudattaahan Sanna kiltisti Jussin laatimaa puolueohjelmaa...

        Ihanko itse keksit tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paskat, äärivasemmistolainen demari. Porvarien maata vain yrittää ajaa vararikkoon, konkurssiin. Lamauttaa Ohisalon kanssa kaikki toiminnot, lasten päivähoidonkin ja vanhusten palvelut, kaikki nyt kuolee nyt.
        Työtähän se olisi pitänyt tehdä, eikä antaa ihmisten lomailla ja turismi lopettaa ajat sitten, rajat kiinni, niinkun oli silloin puhetta, kun tieto levisi ongelmasta.
        Hyvähän se on nyt hillua, kuin kukko sontatunkiolla.

        Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

        Esko Nurmijärveltä


    • Anonyymi

      Sanna Marinilla on huima luottamus kansalta. Luottaako joku Halla-ahoon?

      • Anonyymi

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.

        Ihailet varmaan myös Breivikiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.

        Luotat mieheen, joka petti vaimoaankin 8 vuotta?
        Anna puhelinnumerosi, niin myyn sinulle olemattomia kattoremontteja kalliiseen hintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.

        Ei rajojen sulkeminen ole mitenkään ratkaisevas tekijä, koska liikenne rajojen yli oli jo pudonnut ajat sitten.

        Suurin riskiryhmä ovat olleet suomalaisturistit epidemia-alueilta ja heille ovat rajat edelleenkin auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.

        Etkö ymmärrä, että virus tuli suomalaisten matkailijoiden mukana, siinä rajojen sulkeminen ei olisi vielä auttanut.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ei rajojen sulkeminen ole mitenkään ratkaisevas tekijä, koska liikenne rajojen yli oli jo pudonnut ajat sitten.

        Suurin riskiryhmä ovat olleet suomalaisturistit epidemia-alueilta ja heille ovat rajat edelleenkin auki.

        Onneksi heidät kehoitetaan menemään karanteeniin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailet varmaan myös Breivikiä?

        En todellakaan.


      • Anonyymi

        Suurin osa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.

        Suomalaisten laskettelu ulkomailla ja pohjoisen Suomen hiihtokeskuksissa olisi pitänyt kieltää - samoin lääkäreiden seminaarit. Sieltä se korona on tullut. Turvapaikanhakijoita maahan ei ole montaa tullut, eikä heillä ole ollut koronaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailet varmaan myös Breivikiä?

        Ihailetko Dellingeriä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä. Hän vaati hallitusta jonka pääministeri Sanna on, sulkemaan rajat. Hallitus teki sen vain puoliksi. Minä en luottaisi hallitukseen joka viivytteli jolloin tilanne ehti äityä todella pahaksi.

        No vähemmän paha tilannehan ja meillä on kuin monessa muussa maassa. Ei tästä tietty vielä ole selvitty. Vaan mitenköhän paljon tästäkin pahempaa iskua kansalaiset, talous ja yritykset joutuisivat ottamaan, jos Suomea olisi alettu sulkemaan jo kuun vaihteessa, kuten persut kitalaki punaisena vaativat?


    • Anonyymi

      Ei ole Marin mestari. Sen arvonimen on persut varanneet jumaloimalleen Halla-aholle. Ja sen arvonimen pitäköön kuin Hitler aikoinaan johtajatittelinsä ( Führer), vaikka onkin propagandaministeri Goebbelsin näköinen.
      Goebbelsillä oli muuten aika paljon lapsia, montako Halla-aholla onkaan? Siitä kun on epäselvyyttä ollut?

      Marin on joka tapauksessa pääministeri ja hyvä sellainen onkin. Jopa niin hyvä, että mestari Halla-ahonkin varpaannuolijat kehuvat Marinia. Mutta vain sitä kautta, että katsovat Marinin noudattavan persuoppeja..

      Tässä muuten persumestari Halla-ahon oppeja.

      "- Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan."

      En ole siis ollenkaan vakuuttunut, että hallitus noudattaisi missään asiassa Halla-ahon oppeja, mutta jos hallituksen toimet sattuvat miellyttämään myös halla-aholaisia, sehän on hyvä. Mutta hallitukseen ei persuja pidä enää päästää. Perskekohallituksen tuhojen korjaamisen lisäksi on nykyhallituksella aivan tarpeeksi tekemistä koronaviruksen hoitamisessakin.

      ps. Kenttäpersujen sikamaisuutta osoittaa sekin, että he iloitsevat siitä, kuinka Suomen resurssit hoitaa tavanomaisia asioita nyt heikkenevät koronaviruksen takia. Persuviisastelijat kyselevät esim., onnistuuko nyt hallituksen työllistämistavoitteet?
      Ei varmaan, kun tuli tällainen ylimääräinen ja ODOTTAMATON menoerä.
      Vai osasiko persut odottaa koronavirusta jo hallitusneuvottelujen aikaan?

      Persut on yhteiskuntavastainen puolue.

      • Anonyymi

        Hih hih, miten kävi vappusatasen, hih hih.

        Koska olen persu, minulla on nyt mahdottoman hauskaa.

        Hih hih, mihin katosi avoimien rajojen Eurooppa, hih hih, hih hih.


      • Anonyymi

        Persut käy sääliksi. Luulivat, että valheen tiellä pääsisi pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih hih, miten kävi vappusatasen, hih hih.

        Koska olen persu, minulla on nyt mahdottoman hauskaa.

        Hih hih, mihin katosi avoimien rajojen Eurooppa, hih hih, hih hih.

        "Koska olen persu, minulla on nyt mahdottoman hauskaa."

        Onneksi olkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut käy sääliksi. Luulivat, että valheen tiellä pääsisi pitkälle.

        No kuinka pitkälle vasuri on päässyt valheen tiellä???

        Voitkin nyt esimerkiksi esitellä meille jonkin vasemmistolaisen työläisten paratiisin, jossa työläiset saivat kaiken luvatun.


        Aloita vaikka neuvostoliitosta, unelmamaastasi ;D


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä se viherpelle ja aloittaja valehtelee...omaa epäisänmaallista idiotismiaan!

      • Anonyymi

        Minunkin mielestä Halla-aho on se ainoa ja oikea Mestari. Persumestari! Soini oli persupetturi.


      • Anonyymi

        Kommenttisi kertoo paljon älykkyydestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi kertoo paljon älykkyydestäsi

        Kommenttisi kertoo paljon vihervammaisuudestasi!


    • Anonyymi

      Marin.....Rinteen juoksu tyttö.

      • Anonyymi

        Sanna juoksi suoraan Jussin syliin ;DDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna juoksi suoraan Jussin syliin ;DDDDD

        Pettääkö Jussi taas vaimoaan?


    • Anonyymi

      Mikähän ukko tässä ketjussa oikein haastaa riitaa?

      • Anonyymi

        Tarkoitan tuota aloittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan tuota aloittajaa.

        Niitä on liikkeellä kaikenmaailman tyyppejä joilla ei muuta tekemistä oo.


    • Anonyymi

      Onko se persujen mestari Halla-aho joutunut pakkohoitoon?

      • Anonyymi

        Aseluvathan sillä ainakin oli jo kerrattain poliisin syynättävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aseluvathan sillä ainakin oli jo kerrattain poliisin syynättävänä.

        Pääasia, että persuilla on hauskaa.

        "Koska olen persu, minulla on nyt mahdottoman hauskaa."


    • Anonyymi

      On vain yksi mestari

    • Anonyymi

      On se jännä kun ihmiset luulee että marin päättää asioista. Kyllä siellä on ihan joku muu sanomassa mitä tehdään. Ei kai tuollaisen kokemattoman, opiskelemattoman naisen anneta oikeasti päättää Suomen asioista

      • Anonyymi

        Juha Sipilä on Suomen todellinen valtias, ja ministerit ovat Sipilän tahdottomia käskyläisiä.

        Sipilä puolestaan saa ohjeensa lestadiolaisten salaseuralta, jonka tavoitteena on maailmanherruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha Sipilä on Suomen todellinen valtias, ja ministerit ovat Sipilän tahdottomia käskyläisiä.

        Sipilä puolestaan saa ohjeensa lestadiolaisten salaseuralta, jonka tavoitteena on maailmanherruus.

        Lestamafia ja disckoläpsyttäjä ne yhteen soppii.


      • Anonyymi

        Marin on hallintotieteiden maisteri, siis aivan riittävästi koulutettu. Ja koulutus sopii paremmin politiikkaan kuin Hospoti-Jussin kirkkoslaavin opinnot.


      • Anonyymi

        Paljonkos hallituskokemusta persuista löytyykään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos hallituskokemusta persuista löytyykään?

        Salmiakkikossu-Kankaanniemi


    • Anonyymi

      Marin käy pari kertaa päivässä tv ;ssä latelemassa itsestään selvyyksiä ja uhkauksia samalla pyrkii näyttämään kuinka tehokas tässä ollaan. Myöhästyi kuitenkin toista viikkoa ja lopulta Thl ja muittein puolueitten vaatimuksesta alkoi hitaasti toimimaan.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Suomen toimet suhteessa taudin etenemiseen olivat ripeämpiä kuin muissa maissa. Tyhmät laskettelijat ja muut matkailijat ovat lisänneet tartuntoja. Ilmeisesti ulkonaliikkumiskielto on seuraava vaihe.


    • Anonyymi

      Haavistokin löysi uudet hampaat !!

      Ne eivät ikävä kyllä olleet vaimon suussa, vaan avustajan.

      Mutta tällaista sattuu vihervasemmistolaisessa onnelassa, jossa ei rajoja tunneta, ei Suomen, eikä avioliiton.

      • Anonyymi

        Taidat sotkea Teukan honduralaishampaisiin, joihin oli pantu kasvunvara ennekolta.


    • Anonyymi

      Marin voisi olla ollut uusi mestari, jos koronaorkestraatio olisi pääosin hänen käsialaansa. Eikä toisin, kuten lehdessä kirjoitettiin - jonka mukaan SDP ja Vasemmisto olivat nimenomaisesti vastarannan kiisket loppuun asti!

      Se, että vie läpi opposition ehdotuksen, on osoitus yhteistyökyvystä tai ainakin taipumisesta toiseksi viimeisen pakon alla. (jos viimeinen olisi hallituksen kaatuminen)
      Mestarointiin tarvittan jotakin enemmän.

      Yksi erinomainen liike oli laittaa esto lääkehamstraukselle apteekeista. Sitä tosin en tiedä, onko tämä tullut virkamiestaholta suoraan aiemmin laaditusta käsikirjasta. Mutta siis ajoitus on tältä osin hyvä.

      Talousliikkeet taas ovat järjestökentän puolelta valmisteltuja.

      Marin tekee kutakuinkin hyvää orkestrointiduunia. Varsinaisia mestarillisista keksinnöistä en häneltä tai hallituksen hervottomalta avustajakaartilta ole lukenut.
      Yksikään Arkadianmäen poliitikko ei juuri nyt erotu täysin poikkeuksellisena kykynä positiivisesti. Pressa puolestaan on löytänyt onnistuneesti vähän isomman vaihteen.

      Viime kaudella Halla-Aho onnistui. Nyt on vähän kuivempi kausi.

      Tämän ja viime vaalikauden erottautujia negatiivisessa merkityksessä kyllä riittää yli puoluerajojen, turha heihin käyttää palstatilaa.

      • Anonyymi

        ”Viime kaudella Halla-Aho onnistui. Nyt on vähän kuivempi kausi”

        Eihän Halla-aho edes ollut eduskunnassa viime kaudella, vähän edes yritystä please


    • Anonyymi

      Meidän mestari on paremman näköinen kuin teidän mestari, eikä hän käytä aikaansa kirkkoslaavin tutkimiseen.

      Hän pelastaa ja yhdistää Suomea.

      • Anonyymi

        Ei meidän mestari vaan MESTARITAR :) siispä kiittäkäämme mestaritartamme. Kiitos mestaritar! Glunks puolueen kannatus tulee tippumaan koska demarit toteuttavat jo persujen puolueohjelman.


      • Anonyymi

        Tukka nutturalle ja uimalakki päähän , näyttää ihan simpanssilta , aivotoiminta samaa luokkaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukka nutturalle ja uimalakki päähän , näyttää ihan simpanssilta , aivotoiminta samaa luokkaa .

        Tarkoitatko kempeleen talolupaajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukka nutturalle ja uimalakki päähän , näyttää ihan simpanssilta , aivotoiminta samaa luokkaa .

        Taidat olla Ano-gorillan puhemiehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kempeleen talolupaajaa?

        Sitäkö, jonka kanssa persut alkoivat huseeraamaan 2015? Tunnetuin tuloksin.

        35000/2015.


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti , että marin takana jokin ryhmä takana on sanelemasa. Apuvoimia on se on varmaa, mutta niin oli muillakin puolueilla ollessaan hallituksessa, ero on vaan siinä että nitten takana seisoi EK.Mutta viisas viisikko ovat itse oivaltaneet missä mennään Kaikki tuki hyvälle hallitukselle.

      • Anonyymi

        Sipilän takana oli aina Ek tai lestamafia.


    • Anonyymi

      Jos kaikki menee hyvin Marin hallituksineen ottaa todennäköisesti asioiden hoidosta kunnian.
      Ottakaapa huomioon se kuinka monipäinen avustaja- ja asiantuntijajoukko ehdotukset ja suunnittelun tekee. Ministereillämme tuskin on kovinkaan laajaa tietämystä saati kokemusta esimerkiksi terveydenhuoltoalalta.
      Hallitus lukee hyväksynnän jälkeen näitä valmiita suunnitelmia ääneen enemmän tai vähemmän sujuvalla lukutaidollaan. Tähän ei tarvita mitään tiettyä henkilöä tai puoluetta, tehtävä on kuitenkin ministeriemme.
      Kunnia siis niille, joille oikeasti kunnia kuuluu!!

      • Jos et tiedä, niin johtaminen on tiimityöskentelyä. Jonkun on kasattava se toimintamalli, jolla asioita hoidetaan. Kukaan ei tee yksin sitä kaikkea työtä, mitä tämänkaltaiset päätökset edellyttävät.

        Tämä malli miten sinä kuvittelet asioiden toimivan, perustuu diktatuuriin ja harvainvaltaan, jossa yksi tai hyvin rajattu porukka latelee päätöksiä. Ihmettelen missä maailmassa sinä oikein elät? Tuntuu kovin katkeroituneelta sinun ajatukset hallituksen toimintaa kohtaan.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Jos et tiedä, niin johtaminen on tiimityöskentelyä. Jonkun on kasattava se toimintamalli, jolla asioita hoidetaan. Kukaan ei tee yksin sitä kaikkea työtä, mitä tämänkaltaiset päätökset edellyttävät.

        Tämä malli miten sinä kuvittelet asioiden toimivan, perustuu diktatuuriin ja harvainvaltaan, jossa yksi tai hyvin rajattu porukka latelee päätöksiä. Ihmettelen missä maailmassa sinä oikein elät? Tuntuu kovin katkeroituneelta sinun ajatukset hallituksen toimintaa kohtaan.

        Lantalootan on syytä myös sisäistää, että mallia ei ole rakentanut, mitään toteutettavaa mallia ei ole rakentanut Marin, tai yksikään muukaaan Ministeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lantalootan on syytä myös sisäistää, että mallia ei ole rakentanut, mitään toteutettavaa mallia ei ole rakentanut Marin, tai yksikään muukaaan Ministeri.

        No miten se sitten toimii jos kerran tiedät?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        No miten se sitten toimii jos kerran tiedät?

        Oikeastiko kuvittelet ministerien noita kehittelevän ? Siinä surraa lantalootan ympärillä enemmänkin kärpäsiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastiko kuvittelet ministerien noita kehittelevän ? Siinä surraa lantalootan ympärillä enemmänkin kärpäsiä.

        Kyllä he muodostavat toimintamallin jossa päätetään ketkä, miten, missä ja milloin.

        Mutta miten oli tämä kysymykseni siihen, että kun sinä kerran tiedät niin kerrotko meillekin?


    • Anonyymi

      Sipilä ja Rinne hallitusta johtaa.
      Marin vain kiiltokuva.

      • Anonyymi

        Ghähhää ja punikit on joutuneet ottamaan mestari Halla ahon ohjelman käyttöönsä ja se kun ketuttaa. Perussuomalaisten valta tuntuu menevän luonnostaan eteenpäin ghähhähhäää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ghähhää ja punikit on joutuneet ottamaan mestari Halla ahon ohjelman käyttöönsä ja se kun ketuttaa. Perussuomalaisten valta tuntuu menevän luonnostaan eteenpäin ghähhähhäää

        Miksi viidakossa tehtiin Teukalle liian suuret hampaat?
        Hondurasissa asti oli kuultu, että persut ovat suurisuista porukkaa.


      • Anonyymi

        Niin eikait sitä tytöt ole ennenkään maata johtaneet,jos ei komuakkoja oteta huomioon ja jos on johtaneetkin ,niin persielleen on mennyt.


    • Anonyymi

      No ainakin meillä on järkevä ja täysipäinen hallitus. Jos Persujen mestari olisi ollut pääministerinä, niin arvaan että koronasta olisi syytetty ulkomaalaisia ja sitä käytettäisiin häikäilemättä poliittisesti hyödyksi mm. EU:sta eroamiseen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe