ViherVasemmistoa ym. suvakkeja pahempia rasisteja ei ole olemassakaan.
Mikään ei ole niin paha Rasisti kuin SUVAKKI
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on, sillä viherpunasuvakit katsovat, ettei rasismi, vihapuhe, vaino ole heidän tekemänään mikään rikos.
Edellä mainituista kyllä voi kaikkia muita syyttää ja etsimällä etsiä toisten sanomisista ja sanamuodoista tulkintoja tukahduttamaan muiden sananvapautta.
Vihersuvakki ei demokratiasta välitä. Heille sopii vain diktatuuri, jossa kaikki kumartavat ja nuoleskelevat heitä.
Toiminta on hyvin voimallisesti P-korean/Venäjän hallintomallien mukaista.- Anonyymi
Jopa oikeuslaitos syyttäjineen on asettunut vihervasemmiston vihan ja vainoamisen puolelle politisoituneena.
OIkeuslaitos on täysin vasemmalle politusoitunut.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole lähdössä PunaVihreistön mielivaltaa tukemaan.
Kokoomus on hajallaan tässä asiassa. Nuorempi kokoomuspopulaatio tajuaa, ettei diktatuurille pidä antaa siimaa, mitä vihervasemmisto kovasti ajaa valtansa välineeksi.- Anonyymi
Tuossa on kokoomuksen hajanaisuuteen linkki.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006549770.html
- Anonyymi
Valitettavasti tämä on totta ap. He kääntää oman rasisminsa bumerangina takaisin niihin joilla on vielä järkeä päässä tässä maassa. Tolkku on kadonnut asioiden hoidossa ja maan talouden pidossa raiteillaan. Normaaliuskin väännetään uudeksi normaaliksi jossa ei ole järjestystä ja lakia. Normaali luonnollisuus on häivytetty epänormaalilla.
Kuinka voi olla niin että maahan tunkeutunut ihminen voi myös vapaasti huijata naiiveja suomalaisia ja kääntää oman rasisminsa suomalaisen syyksi hänelle itselleen vieraassa maassa? Nämäkö tekivät suuren petoksen myös teleoperaattoreille? Kuka heille antoi puhelimet ja operaattoreiden numerot tehdä rikoksia ja jättää maksamatta laskut? Viedä suomalaiset puhelinnumerot huijaamistarkoituksiin?
Suomen petokset ja huijaamiset, huumeet ja levottomuus lähtivät järjettömiin mittasuhteisiin EU:n ja vapaan liikkumisen maahan tulemisen kautta. Jos joku muuta väittää hän valehtelee. - Anonyymi
Mitähän suvakit on tästä mieltä, ja suomi24 tässä ei ole mitään rikollista sillä mustamies itse selittää asoita mitä tuo blm liike on.
https://mvlehti.net/2020/06/23/rappari-lord-jamar-george-soros-hallitsee-black-lives-matteria-se-ei-ole-meidan-liikkeemme/
Joten mites olisi jos ette taas kiimassanne poistaisi linkkiä. - Anonyymi
Tottakai on!
Koska kautta maailmansivu kaikki diktaattorit on käyttäny juuri vasemmistolaisesti ajattelevia omina hyödyllisinä idioitteinaan!
Hitler!
Stalin!
Mao!
Castro!
Pol Pot!
Ja ihan kaikki P-Korean Kimit!
Kuka muka väittää et noitten herrasmiesten käskyvallan alla yksikään noista maista on ollu sen pätkän vertaa kommunistinen, vaan ihan vaan diktatuurinen! Kun nyt kerran uskaltauduit suvakkeja vähän haarukoimaankin, niin varmaan väitteesi tueksi voisit heittää vaikkapa Vihreiden Ohisalolta ja Vasemmiston Anderssonilta muutaman oikein mojovan rasistisen lausunnon? Varmaan melkoisia kommentteja löytyy, kun kerran rasisteista pahimpia ovat.
- Anonyymi
Rasismi on mielessä, ei välttämättä sanoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Rasismi on mielessä, ei välttämättä sanoissa.
Ahaa, tämä onkin taas näitä telepaattihommia.
Minulle ei ihan riitä todisteeksi yhtään mistään jonkun satunnaisen ihmisen päänsisäinen päättelyketju tai hänen vankka tietämyksensä toisten ajatuksista. Mutta uskon kyllä, että olet itse hyvinkin vakuuttunut.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Minulle ei ihan riitä todisteeksi yhtään mistään jonkun satunnaisen ihmisen päänsisäinen päättelyketju tai hänen vankka tietämyksensä toisten ajatuksista. Mutta uskon kyllä, että olet itse hyvinkin vakuuttunut.
Olet siis terroristi, mutta ei siinä mitään uutta.
https://twitter.com/KarluskaP/status/1272941277756170242?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1272941277756170242&ref_url=https://mvlehti.net/2020/06/19%2
Jos luulet että minua tai perhettäni uhkaa yksikään anarkiti tai blm väki, tapan niistä jokainen jos uhkailemaan alkavat.
Jos nuo haluaa tappaa kaikki valkoiset, miksi minäkään sitten noita muuten kohtelisin. - Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Siinä on näyte anarkistista/suvakista ja blm kannattajasta.
Eivät usko edes omien lemmikkiensä totuutta, se kun pilaisi täydellisesti teidän terroristihuvitukset.
Kattaakin siellä alkaa seuraamaa miten Usa alkaa siivoamaan blm ja antifa terroristeja kovalla kädellä Seatlesta.
Siellä jo päätettiin alkaa siivoukseen, joten hetki voi tulla milloin vain.
- Anonyymi
Sanoisin että vain täysin suvaitsematon ihminen näkee rasismia ja vääryyttä kaikkialla. Eli vihervassarit jotka toimii kuin natsit.
- Anonyymi
Suvaitsevaisia? https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILc
- Anonyymi
No nyt aloittaja osuit just asian ytimeen hyvä ! Kysympä milloin tuo " rasismi "
tuli Suomeen ja kuka sen keksi, ei sitä ennen aikaan ollut Suomessa ?- Anonyymi
Rasismi tuli ensimmäisen mustanahkan mukana, sitä ennen ei ollut kuultukaan moista termiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143170Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231359- 931248
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi551067Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk66994Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253891- 41872
- 84831
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778