Rasismi ei ole pelkästään negatiivinen asia. Rasismi voi myös olla positiivista. Moni ihminen kokee rasismin merkkinä uskollisuudesta ja omasta kansasta välittämisenä. Rasismi on luonnollista reviiritietoisuutta ja aito ihminen on rasisti. Minusta sellainen henkilö on erittäi epäluotettava joka väittää että ei ole rasisti
Kansa kokee että rasismi on rakkautta ja uskollisuutta omaa kansaa kohtaan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en kyllä luota muuta kuin rasisteihin
- Anonyymi
Kommunistit keksivät rasismin Neuvostoliitossa kun he halusivat luoda yhtenäisen sosialistifederaation. Etninen kulttuuri kiellettii esim. Suomen sukuisilta kansoilta
- Anonyymi
Rasisti puolustaa omaa reviiriään. Eläimetkin toimivat näin.
- Anonyymi
Niin just! Eläimetkin homoilee
Nyt kyllä meni kommentin alotus pahasti pöpelikköön. Syy ei välttämättä ole alottajan vaan niiden, jotka ovat laajentaneet rasismi-käsitettä omiin poliittisiin tarkoituksiinsa. Kun maahanmuuton vastustaminen on rasismia, oman maan kulttuurin ja kansalaisten puolustaminen on rasismia, nationalismi on rasismia ja jopa maan itsenäisyyden puolustaminen on rasismia niin tämöistä rasismi-myönteistä ajattelua syntyy ja ihmiset tunnustautuvat rasisteiksi. Itse asiassa pelkäsin jo vuosia sitten, että juuri näin käy ja varoittelin rasismi-leimakirveen heiluttelijoita siitä. Kun näkee itsensä "rasistina" niin voi hyväksyä myös sen todellisen rasismin, joka on tosi paha asia. Itse voin aivan hyvin tunnustautua nationalistiksi vaikka sitäkin mustamaalataan, mutta rasistiksi en tunnustaudu missään nimessä - en vaikka mielipiteitteni takia minut sellaiseksi leimataan. Rasismi on paitsi pahaa myös typerää. Siinä lajitellaan ihmisiä joidenkin ulkoisten ominaisuuksien mukaan ja pannaan kaikki samannäköiset samaan nippuun. Semmoisessa ei ole järjen hiventäkään. Ihmisiä pitää arvostella tekojensa ja käyttäytymisensä mukaan ja kulttuureja pitää arvostella sen mukaan millaisia yhteiskuntia ne synnyttävät. Eri puolilla maailmaa ihmiset ovat eri näköisiä, mutta historian ja nykypäivän tosiasiat kertovat, että samat ihmislajin ikävät puolet esiintyvät ihan kaikissa maailman ns "roduissa". Merkittäviä eroja on vain yksilöitten välillä.
- Anonyymi
Rasismi käsitteen keksi Lev Trotski Neuvostoliitossa. Sitä ennen oli täysin normaalia että maailmassa oli heimoja ja kulttuureita
- Anonyymi
Syy on ihan siinä että en ole värisokea
- Anonyymi
Vihervasemmistolla jäi nyt Musta Pekka käteen
- Anonyymi
Minullakin oli Afrikkalaisia ja Lähi-Idästä olevia kavereita joskus mutta ystävyys heidän kanssa kävi melko mahdottomaksi kun huomasin että heillä on niin eri kulttuuri eikä heillä ole aikomustakaan suomalaistua. Hehän kokevat oman kulttuurinsa paljon paremmaksi ja sitähän se tavallaan onkin esim. ruokavalion ja kielen kautta
- Anonyymi
Arabian kieli on todellinen sivistyskieli verrattuna Suomenkieleen
- Anonyymi
Rasismi on rakkautta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914