Kansa kokee että rasismi on rakkautta ja uskollisuutta omaa kansaa kohtaan

Anonyymi

Rasismi ei ole pelkästään negatiivinen asia. Rasismi voi myös olla positiivista. Moni ihminen kokee rasismin merkkinä uskollisuudesta ja omasta kansasta välittämisenä. Rasismi on luonnollista reviiritietoisuutta ja aito ihminen on rasisti. Minusta sellainen henkilö on erittäi epäluotettava joka väittää että ei ole rasisti

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en kyllä luota muuta kuin rasisteihin

    • Anonyymi

      Kommunistit keksivät rasismin Neuvostoliitossa kun he halusivat luoda yhtenäisen sosialistifederaation. Etninen kulttuuri kiellettii esim. Suomen sukuisilta kansoilta

    • Anonyymi

      Rasisti puolustaa omaa reviiriään. Eläimetkin toimivat näin.

      • Anonyymi

        Niin just! Eläimetkin homoilee


    • Nyt kyllä meni kommentin alotus pahasti pöpelikköön. Syy ei välttämättä ole alottajan vaan niiden, jotka ovat laajentaneet rasismi-käsitettä omiin poliittisiin tarkoituksiinsa. Kun maahanmuuton vastustaminen on rasismia, oman maan kulttuurin ja kansalaisten puolustaminen on rasismia, nationalismi on rasismia ja jopa maan itsenäisyyden puolustaminen on rasismia niin tämöistä rasismi-myönteistä ajattelua syntyy ja ihmiset tunnustautuvat rasisteiksi. Itse asiassa pelkäsin jo vuosia sitten, että juuri näin käy ja varoittelin rasismi-leimakirveen heiluttelijoita siitä. Kun näkee itsensä "rasistina" niin voi hyväksyä myös sen todellisen rasismin, joka on tosi paha asia. Itse voin aivan hyvin tunnustautua nationalistiksi vaikka sitäkin mustamaalataan, mutta rasistiksi en tunnustaudu missään nimessä - en vaikka mielipiteitteni takia minut sellaiseksi leimataan. Rasismi on paitsi pahaa myös typerää. Siinä lajitellaan ihmisiä joidenkin ulkoisten ominaisuuksien mukaan ja pannaan kaikki samannäköiset samaan nippuun. Semmoisessa ei ole järjen hiventäkään. Ihmisiä pitää arvostella tekojensa ja käyttäytymisensä mukaan ja kulttuureja pitää arvostella sen mukaan millaisia yhteiskuntia ne synnyttävät. Eri puolilla maailmaa ihmiset ovat eri näköisiä, mutta historian ja nykypäivän tosiasiat kertovat, että samat ihmislajin ikävät puolet esiintyvät ihan kaikissa maailman ns "roduissa". Merkittäviä eroja on vain yksilöitten välillä.

      • Anonyymi

        Rasismi käsitteen keksi Lev Trotski Neuvostoliitossa. Sitä ennen oli täysin normaalia että maailmassa oli heimoja ja kulttuureita


      • Anonyymi

        Syy on ihan siinä että en ole värisokea


    • Anonyymi

      Vihervasemmistolla jäi nyt Musta Pekka käteen

    • Anonyymi

      Minullakin oli Afrikkalaisia ja Lähi-Idästä olevia kavereita joskus mutta ystävyys heidän kanssa kävi melko mahdottomaksi kun huomasin että heillä on niin eri kulttuuri eikä heillä ole aikomustakaan suomalaistua. Hehän kokevat oman kulttuurinsa paljon paremmaksi ja sitähän se tavallaan onkin esim. ruokavalion ja kielen kautta

      • Anonyymi

        Arabian kieli on todellinen sivistyskieli verrattuna Suomenkieleen


    • Anonyymi

      Rasismi on rakkautta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      188
      4386
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      116
      2764
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2254
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2215
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1942
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1424
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1180
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1071
    Aihe