koronarokotuksen, niin pyytäkää näyttämään se rokotuspaperi joka annetaan aina rokotuksen yhteydessä.Jos sitä ei löydy, ei ole saanut rokotustakaan.
Jos sukulaisenne väittää että on saanut
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kysyisin kun ei ole itelläkään.
- Anonyymi
mitä se sulle kuuluu.
jokainen pitäköön mölyt mahassa. - Anonyymi
Ei sieltä mitään lappua saa sehän näkyy omakannassa.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma asia ottaako rokotuksen vai ei.
- Anonyymi
Mitä se mulle kuuluu
- Anonyymi
Onko jollakin se lappu muka tallella, siihen on parempikin tapa. Ei silti, en kyllä kysele sitä keneltäkään.
- Anonyymi
Huomaa ettei aloittaja ole käynyt ottamassa rokotteita. Ei sieltä mitään lappuja saa, vaan tiedot saa Omakannasta. Pahviläpyskään merkataan päivämäärä.
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnostaisi udella kenenkään rokotteista tai jopa ruveta väittelemään niistä.
- Anonyymi
Miksi pitäisi kysyä? Ei ole tarpeen.
- Anonyymi
Sukulaisissani ei ole enkä itse ole Turtiaisen putinistiopetuslapsia, joten ei ole tarvetta kysellä moista.
- Anonyymi
Miksi puuttua toisen elämään
Hmm... Ei siellä kyllä aina mitään paperia anneta. Itse sain sen ekalla kertaa ja se siitä sitten. Siihen oli merkitty seuraava aika. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Meillä riittää kotitesti sukulaisten luona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843